FÖR E-HANDEL

Öka försäljningen med Reco e-handel

• Vi hjälper till att samla in rekommendationer
  • Visa upp hur bra ni är för alla besökare
  • Öka er konvertering och få större förtroende

Öka din försäljning nu!

Du förbinder dig inte genom att registrera dig!
1. Samla in rekommendationer
Vi hjälper er att samla in rekommendationer helt automatiskt. Ingen krånglig integration krävs! Självklart finns möjligheten att besvara och kommentera rekommendationer också.
2. Lägg upp widget
Lägg upp Reco-widgeten på sajten och visa upp hur många som rekommenderar att handla på er e-handel. Det finns även möjlighet att använda detta i reklam, nyhetsbrev eller annan kommunikation.
3. Sälj mer
Med Reco kan ni sälja mer med hjälp av era kunders rekommendationer. Det förbättrar konvertering, ger trygghet åt besökarna och ökar förtroendet för varumärket att använda Reco.

Konsten att få nya kunder genom att berätta hur nöjda kunder man redan har.

I e-barometern från HUI om e-handeln i Sverige är ”att kunden känner sig trygg med att handla från sajten” den absolut viktigaste faktorn för att öka konverteringsgraden. Hela 73% av e-handlarna ansåg att det var den faktor som betyder mest för att få besökarna att fullfölja köp. Reco e-handel är en enkel och prisvärd tjänst för de företag som vill öka tryggheten och konverteringsgraden.

Ingen krånglig integration

Vår lösning för att samla in rekommendationer fungerar med de flesta e-handelsplattformar utan speciell integration.

Varför välja Reco?

Vi har hjälpt 1000-tals företag att samla in rekommendationer och skapa ökad försäljning med hjälp av dessa sedan 2007. Med smidig teknik, starkt kundfokus och duktig personal har vi byggt upp en av världens bästa rekommendationsplattformar för att de som använder oss ska kunna dra nytta av sina nöjda kunder för att skapa nya.
  • Förbättra konverteringsgraden och få fler kunder
  • Vi samlar in rekommendationer åt er så ni slipper
  • Vi skänker till välgörenhet när vi får in rekommendationer
  • Visa upp rekommendationerna med widgets & badges
  • Få värdefull kundfeedback

För alla storlekar på e-handel

MINI
LARGE
För dig som omsätter 20+ miljoner kronor
2495 kr/månad
Fyll i formuläret och testa marknadens bästa konvertering
Vi är e-handlare och använder oss av Reco för kundrekommendationer. Det är smidigt att samla in rekommendationer och det hjälper oss att öka trovärdigheten hos nya kunder.
Karin Fahlström, Marknadsansvarig Grooming.se
Kundbetyg: 4.4
1118 rekommendationer
Grooming.se rekommenderar
Reco e-handel
Har du några frågor? Låt oss ringa upp!
Öka din försäljning nu!
Testa kostnadsfritt
Reco e-handel
Reco e-handel är tjänsten för att få nya kunder genom att berätta hur nöjda kunder man redan har. Frågor? Kontakta oss på ehandel@reco.se
Följ oss
Facebook