Ekipage Städ

Ekipage Städ

ekibemanning.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Ekipage Städ! Vi har flera års erfarenhet inom städ och du kan förvänta dig bra bemötande och snabb service. Våra verksamma områden är Stockholm med omnejd med utgångspunkt i Huddinge. En bra städ företag ska vara lätta att kommunicera med och vara lyhörd för kundens idéer och tankar. Vi tar hänsyn till alla...

117 omdömen om Ekipage Städ

Kristina A
Skrev om Ekipage Städ

Mycket trevlig personal samt gott bemötande av Tim som är deras arbetsledare.

Anthon Z
Skrev om Ekipage Städ

Trevligt bemötande, snabba och duktiga. Fick jobbet gjort enligt överenskommelse.

Suhad A
Skrev om Ekipage Städ

Vi är väldigt nöjda med hemstädning. Hon var oerhört skicklig, noggrann och effektiv. Servicen var utmärkt och personalen var mycket trevlig.

Svar från Ekipage Städ

Hej Suhad, Tack så mycket för era vänliga ord! Det gläder oss att höra att ni är nöjda med vår hemstädning. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa service och det är en glädje att höra att ni är nöjda med vårt arbete. Tveka inte att höra av er om det är något mer vi kan göra för att underlätta er vardag. Vi ser fram emot att fortsätta leverera bra hemstädning för er! Bästa hälsningar, Tim

Christina P
Skrev om Ekipage Städ

Bra bemötande och bra städning

Svar från Ekipage Städ

Hej Christina, Tack för att du lyssnade på vårt råd och gav det ett försök! Att skriva sitt första omdöme på nätet kan kännas lite skrämmande i början. Det är alltid viktigt för oss att höra vad våra kunder tycker så att vi kan förbättra och ge en ännu bättre service i framtiden.Vi är tacksamma för att du valde att skriva ett omdöme om oss och använde Reco för att göra det. Med vänliga hälsningar

Jenny Ö
Skrev om Ekipage Städ

Jag hade förmånen att få Theona att utföra städuppdraget. Fantastiskt jobb! Jag är otroligt nöjd med resultatet av städuppdraget. Professionellt utfört, noggrant och effektivt. Rekommenderar starkt till alla som letar efter en pålitlig städtjänst

Crb E
Skrev om Ekipage Städ

Väldigt nöjd med städningen, rekomenderas.

Mitra R
Skrev om Ekipage Städ

Väldigt bra mötande samt bra jobb.

Seda O
Skrev om Ekipage Städ

Was really impressed with the cleaning service. I recommend it to everyone who needs it.

Henrik L
Skrev om Ekipage Städ

Trevlig personal, inga extra eller gömda kostnader. Rekommenderar starkt.

Merone H
Skrev om Ekipage Städ

Bra personalen och jag är nöjd med det.

Stefan Lennart O
Skrev om Ekipage Städ

Bra städning.Ingwt att klaga på. Trevlig tjej sim utförde jobbet.

Nardos A
Skrev om Ekipage Städ

Jag kan verkligen rekommendera Tair och hans städfirma. De gjorde ett fantastiskt jobb med mitt kök och badrum. Skillnaden före och efter städningen var otrolig! Dessutom såg jag att de gjorde extra jobb som de inte behövde, vilket verkligen visar deras engagemang och omtanke. Tair var också väldigt trevlig och hjälpsam. Jag är verkligen nöjd och kommer definitivt att anlita dem igen.

Christofer C
Skrev om Ekipage Städ

Bra kommunikation under resans gång

Gabriella Fernanda B

Hade inte så stora förväntningar kring flytt städningen.Tänkte att jag får väl gå dit efteråt och fixa lite i efterhand, då jag fick göra det i samband med en annan flytt med en annan firma. Men det behövdes verkligen inte med Ekipage Städ. Är så nöjd med städningen och speciellt med Esmira , 5 stjärnor till henne som utförde städningen.Hon gjorde ett fantastiskt jobb. Det var lätt att kommunicera med firman, de var trevliga och samarbetsvilliga. Är så nöjd och kan rekommendera alla att anlita denna firma, som lämnade lägenheten strålande rent.

Louise P
Skrev om Ekipage Städ

Allt var superbra, jättetrevligt bemötande från alla😍

Hugo F
Skrev om Ekipage Städ

Bra städning men krävdes ett återbesök när nya ägaren tillträdde efter flyttstädningen. Personalen var lite sen och arbetsledaren meddelande inte. Städerskan var helt fantastisk och mycket noggrann med mycket erfarenhet.

Millian N
Skrev om Ekipage Städ

Ekipage gjorde ett fantastiskt och snabbt jobb! Ägaren var trevlig och tydlig med hur allting skulle fungera, så inget kändes otydligt. Vi är grymt nöjda med resultatet och skulle mer än gärna använda mig av deras tjänster igen i framtiden! <3 Tack för pålitlig och proffsig städning!

Zarina K
Skrev om Ekipage Städ

Fantastisk tjänst! Proffsig och trevlig personal. Inget att klaga på Rekommenderar starkt 👏🏼

Sadoqat X
Skrev om Ekipage Städ

Vi anlitade Ekipage Städ för städning och blev väldigt nöjda med resultatet, bra kommunikation , proffsiga städare på plats, hela teamet är väldigt hjälpsamma! Tack! Rekommenderar💯🙌

Ilkin K
Skrev om Ekipage Städ

Vi blev jättenöjda med flyttstädning, dem som flyttade in har också godkänd städning,vi rekomenderar Ekipage Städ! 10/10

Yagona Fotima S
Skrev om Ekipage Städ

Jag beställde hemstäd hos Ekipage städ och resultatet överträffade mina förväntningar. Städpersonalen var väldigt noggranna och snabba. Rumiya och Esmira gjorde väldigt bra jobb, det kändes som att jag kom till ett nytt hem. Heeelt magiskt! Tack Ekipage städ ni underlättar kundernas liv!

Tanja L
Skrev om Ekipage Städ

Bra service och trevlig personal!

Zsofia N

Flyttstädningen blev jättefin.

Jakob J
Skrev om Ekipage Städ

Uppfyllde alla förväntningar och levererade ett bättre städ än vad jag upplevt andra städfirmor gjort

Helen S

Bra...bra kommunikation...bra bemötande...

Svar från Ekipage Städ

Tack för din tid och omdöme. Vi uppskattar att du har skrivit om oss, och du är mer än välkommen att kontakta oss om du behöver hjälp med städningen framöver. Med vänliga hälsning, Ekipage Städ, Huddinge.

Jorge C
Skrev om Ekipage Städ

Ekipage Städ har överträffat alla våra förväntningar med sin enastående flyttstädningstjänst. Från första kontakten till det slutliga resultatet har vi upplevt en professionell och kundorienterad service som är sällsynt i branschen. Teamet var punktligt, artigt och oerhört noggrant i sitt arbete. Vid vår flytt var vi oroliga för städningen, men Ekipage Städ lyckades avlasta oss från all stress. De anlände exakt på utsatt tid och gjorde en genomgång av vårt hem för att säkerställa att alla våra specifika önskemål beaktades....

Neheng M
Skrev om Ekipage Städ

Mia är väldigt duktig när det gäller städning och vi har haft ett bra bemötande från hela Ekipage team. Kundtjänsten är best. Vi är nöjda med Mia och Ekipage teamet. 😁

Calle B
Skrev om Ekipage Städ

Otroligt noggrant städat… Rekommenderar Ekipage alla dagar i veckan. Lägenheten kändes som helt ny…..

Svar från Ekipage Städ

Hej Calle, Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du uppskattade vår noggranna städning. Det är alltid vårt mål att lämna lägenheten i ett sådant skick att det känns som helt nytt. Vi uppskattar verkligen din rekommendation och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Ha en fantastisk dag! Bästa hälsningar, Tim

Nawar S
Skrev om Ekipage Städ

Vi är väldigt nöjda med städhjälpen.

Nicolas Alexander H
Skrev om Ekipage Städ

Smidigt och enkelt kontakta Ekipage där städningen kunde ske inom ett par dagar. väldigt trevligt bemötande av Tim som jag hörde av mig till, trots att han var hemma förkyld :D Rekommenderar verkligen!

Nima Nicolás R
Skrev om Ekipage Städ

Enkla att göra med och resultaten blev bra!

Bartlomiej P
Skrev om Ekipage Städ

Great experience with their moving cleaning service! 75 sqm flat cleaned thoroughly, Mia and Elmira did an amazing job! Wholeheartedly recommend!

Magnus A
Skrev om Ekipage Städ

Trevlig snäll och arbetsam tjej som hjälpte oss med städning

Svar från Ekipage Städ

Hej Magnus, Tack för tiden du har lagt på att skriva recension till oss, varje åsikt är viktigt, varje kund är första plats! Vi ska hälsa jättestort till personen som arbetade hos dig. Gott nytt år! med vänliga hälsningar Ekipage Städ, Huddinge

Madelene A

Väldigt professionellt utfört!

Svar från Ekipage Städ

Hej Madelene! Tack för att du valde Ekipage Städ och för att du tog dig tid att ge feedback. Om det är något annat du behöver eller om det uppstår ytterligare frågor i framtiden, är jag här för att hjälpa! Hälsningar Sitora Turdieva

Viktor Y
Skrev om Ekipage Städ

Jag hade nyligen nöjet att anlita Ekipage städ för att ta hand om städningen i min lägenhet, och jag måste säga att min upplevelse var helt fantastisk från början till slut. Bemötande: Från det ögonblick jag blev kontaktad av företaget kände jag mig välkomnad och professionellt bemött. Kundtjänsten var exceptionell och de var mycket lyhörda för mina önskemål och behov. Det var tydligt att de värderade sina kunder och strävade efter att erbjuda en personlig och anpassad service. Förväntningar och uppfyllelse: Jag...

Svar från Ekipage Städ

Hej Viktor! Först vill vi tacka dig för en sån fin omdöme, det är alltid glädjande när företag lever upp till och överträffar ens förväntningar. Din detaljerade recension ger en bra inblick i företagets professionalism, noggrannhet och engagemang för kundnöjdhet. Att du känner dig välkommen och professionellt bemött från första kontakten är en viktig del av helhetsupplevelsen som vi alltid strävar efter och det är alltid tillfredsställande när man kommer hem till en skinande ren och väldoftande miljö. Din rekommendation...

Aase L
Skrev om Ekipage Städ

Trevligt bemötande! Bra med garantin då det blev lite anmärkningar! Åtgärd genomfördes inom kort.

Svar från Ekipage Städ

Hej Aase! Tack för feedbacken! Om det är något annat jag kan hjälpa dig med eller om du har fler frågor, är jag här för att assistera. Hälsningar, Sitora Turdieva

Shilan K
Skrev om Ekipage Städ

Dom var väldigt lätt att ha att göra med. Och väldigt bra pris, fick fönsterputsning utan kostnad! Skönt att slippa göra flyttstädning själv. Mycket prisvärt! 👍

Svar från Ekipage Städ

Hej Shilan! Tack för din ärliga omdöme. Vi är glada att vi kunde underlätta din flyttstädning. Vi ser framemot att kunna hjälpa dig i i framtiden med våra andra städtjänster. Om du undrar över något, är jag här för att hjälpa Hälsningar, Sitora Turdieva

Moa F
Skrev om Ekipage Städ

Nogrann personal. Hade inget problem alls. Hoppas bara att personalen har bra arbetsvillkor. De verkade få jobba väldigt långa dagar.

Svar från Ekipage Städ

Hej Moa, Tack för ditt omdöme! Tack för din omtanke, våra personal har bra arbetsvillkor men det finns utmaningar vid hög efterfrågan vid slutet av månaden. Vi rekommenderar kunderna att boka in tidigare för att underlätta personalen och undvika långa arbetsdagar. Bästa hälsningar, Ekipage Städ

Erika M
Skrev om Ekipage Städ

Mycket bra flyttstädningen i samband med flytt! Så bra också att det stämdes av med telefonsamtal både före och efter arbetet, för att se att allt var i sin ordning. Kan varmt rekommendera Ekipage vid flyttstädning.

Svar från Ekipage Städ

Hej Erika! Tack så mycket för att du delade din positiva erfarenhet! Det är glädjande att höra att flyttstädningen utfördes på ett mycket bra sätt och att kommunikationen var så smidig och professionell. Att ha kontakt både före och efter arbetet för att försäkra sig om att allt var i sin ordning visar på en hög grad av omsorg och kundfokus. Din rekommendation av Ekipage för flyttstädning är värdefull och kommer säkerligen vara till hjälp för andra som söker en pålitlig städservice i samband med flytt. Om det är något annat...

Thea P
Skrev om Ekipage Städ

Jag anlitade Ekipage Städ för en flyttstädning. Blev mottagen otroligt bra redan vid första kontakt via mail. Mina förväntningar var stora då och dom uppfylldes enormt. Hade kontakt med Teamledare Tim som hela tiden hade koll och uppdaterade under tiden, vilket kändes skönt. Vi fick Dona som städade och wow! Hon var extremt noggrann, gick igenom allt i lägenheten med mig efter. Hon har känsla för detaljer. Tyvärr städade hon i mörker i köket då hon inte hittade knappen men ändå var köket perfekt! Kan varmt rekommendera Ekipage Städ och framförallt Dona!!

Svar från Ekipage Städ

Hej Thea! Så roligt att vi kunde hjälpa och överträffa dina förväntningar. Dona verkar ha gjort ett enastående arbete med städningen, och hennes noggrannhet och känsla för detaljer. Även när hon städade i mörker i köket, lyckades hon leverera en perfekt resultat. Tack för att du rekommenderar Ekipage Städ ! Om det är något annat jag kan hjälpa dig med eller om du har fler frågor, är jag här för att assistera. Tack igen för din feedback!

Alex G

Kanon jobb! Riktigt noggranna 👍

Svar från Ekipage Städ

Hej Alex, Tack för tiden du har lagt på att skriva omdöme, det uppskattas verkligen från oss! Vi upplevde en lätt och trevlig samarbete med dig, vi glada se våra kunder nöjda efter städning. Hör av dig om du behöver städ&flytthjälp. Bästa hälsningar, Ekipage Städ

Henrik K
Skrev om Ekipage Städ

Ekipage Städ är trevliga och professionella. Lätta att kommunicera med. Jag beställde en flyttstädning av en etta och är mycket nöjd med resultatet! Ekipage har gjort ett grundligt jobb, tagit alla svåra ytor, och lämnat lägenheten i toppskick.

Svar från Ekipage Städ

Hej Henrik, Vi vill börja med att tacka dig stort för sånt fint omdöme du skrev, tack! Vår teamledaren ger fokus till varje kund, och vi försöker alltid att vara trevliga och hjälpsamma. Ekipage anställda följer regler och överenskommelse vi har lovat till kunden, det gör oss lite mer professionella inom städbranschen. Vi är så glada att du blev nöjd med slutresultatet, det är ett bevis på att det vi lovar till kunden, vi håller! Grymt! Bästa hälsningar, Ekipage Städ

Linnea O

Helt efter förväntan. Mycket nöjd

Svar från Ekipage Städ

Hej Linnea, Tack du, jättesnällt av dig! Vi är glada att du som kund blir nöjd med utförandet! Super! Tack att du lägger din tid på att skriva ett omdöme om oss vi uppskattar varje åsikt! Hör av dig om du eller dina nära behöver hjälp med flyttstädning eller hemstädning. Bästa hälsningar, Ekipage Städ

Camilla J
Skrev om Ekipage Städ

Väldigt nöjd med städningen och kontakten

Emma L
Skrev om Ekipage Städ

Fick fel orderbekräftelse tre gånger men när det äntligen vart rätt blev väldigt rent och fint.

Agneta Ö
Skrev om Ekipage Städ

Synd att jag inte kunde prata med tjejerna.

Svar från Ekipage Städ

Hej Agneta, Tack för ditt omdöme! Vår huvudmål är får fram kundens förväntningar kring städning, att erbjuda dem ett bra pris för städning, när det gäller försäljning eller kundtjänst så har vi alltid någon på kontoret som kan vägleda personalen efter kundens önskningar. Våra anställda är för det mesta från Ukraina som kommit med samband med krig och förväntar inte oss att de ska kunna flytande svenska, vi ger möjlighet våra personal att jobba och integrera sig i vår samhälle samt ger instruktioner både på svenska och...

Bernadette. S
Skrev om Ekipage Städ

Jättesnäll. Lätt kontakt. Städat fint.

Svar från Ekipage Städ

Hej! Vi uppskattar din tid och engagemang. Vi hoppas att vi kan hjälpa dig med våra andra städtjänster Hälsningar, Sitora

Linda M
Skrev om Ekipage Städ

Jätte bra service och topp städning rekommenderar dem till alla

Mikaela L
Skrev om Ekipage Städ

Beställde Flyttstäd! Väldigt trevligt bemötande och kontakt under tidens gång! Jag kände mig inte helt nöjd med städningen och då åtgärdade Ekipage Städ det direkt morgonen efter. Nu är lägenheten i toppskick och även köparen till lägenheten verkar nöjd. Tack för snabb service!

Svar från Ekipage Städ

Hej Mikaela! Tack för att du valde Ekipage Städ och för att du tog dig tid att ge feedback! Det är glädjande att höra att du upplevde ett trevligt bemötande och god kontakt under hela processen med Ekipage Städ. Vi strävar efter kundnöjdhet och säkerställer att kundens behov blir uppfylld. Det är alltid viktigt att lämna ett gott intryck vid en försäljning och att städningen bidrog till det är fantastiskt. Om det är något annat du behöver eller om det uppstår ytterligare frågor i framtiden, är jag här för att hjälpa! Hälsningar Sitora Turdieva

Birgitta Hird A
Skrev om Ekipage Städ

Proffsigt utfört,vi är mer än nöjda🙂🤗