Maria Westerlund

48 omdömen om Maria Westerlund

Sedan starten hos Reco 2018
Susanne A
Skrev om Maria Westerlund en del av Ekman Hair

Professionell frisör som besitter otroligt bra kunskap inom både färg och klippning - dessutom är hon väldigt noggrann och trevlig. Den bästa frisören jag haft.

Helene C
Skrev om Maria Westerlund en del av Ekman Hair

Klipp och färg Toppenbra resultat och proffsigt bemötande, som alltid.

Lena H
Skrev om Maria Westerlund en del av Ekman Hair

Maria är en otroligt skicklig och lyhörd frisör som bidrar med bra förslag och råd när så behövs. Mycket duktig på både färg och form. Jag lämnar alltid salongen supernöjd. Maria dessutom är en mycket trevlig person så det är ett rent nöje att klippa sig hos henne.

Julia V
Skrev om Maria Westerlund en del av Ekman Hair

Klipp och färg. Maria är superbra på det hon gör och väldigt trevlig - toppen helt enkelt!

Therese M
Skrev om Maria Westerlund en del av Ekman Hair

Maria är en lyhörd, erfaren och mycket kunnig frisör som alltid ser till att kunden blir nöjd och extremt snygg. Jag är en tjej som behöver färga ett tidigt grått hår och jag är alltid snygg i håret tack vare Marias planering och teknik.

Gunn J
Skrev om Maria Westerlund en del av Ekman Hair

Maria sköter mitt hår utmärkt och jag har ett stort förtroende för henne Jag jobbar som modell och reklamskådespelare och vi träffades på ett jobb Hon bytte färg på mitt hår till att vara hel blond och detta har påverkat min chans till nya jobb . Håret är mycket bra klippt och färgen sitter bra pga är håret mycket lättskött i en fin page Jag kommer fortsätta hos Maria och önska henne ett gott nytt år från en mycket nöjd kund. Jag brukar rekommendera Maria till andra men de tycker att en behandling kostar för mycket Med vänlig hälsning Gunn

Mirja K
Skrev om Maria Westerlund en del av Ekman Hair

Klipp och färg Fantastiskt lyhörd och duktig på att hitta din färg och frisyr👌🏼

Helene A
Skrev om Maria Westerlund en del av Ekman Hair

Klipp och kreativ sling. Alltid lika nöjd med Maria, hon är en stjärna med färger och med saxen!

Anita K
Skrev om Maria Westerlund en del av Ekman Hair

Trevlig, bekväm att vara med, skicklig frisör! Blir alltid bra klippt och slingat. Men hjälp vad dyrt det är med klipp o sling.

Annina K
Skrev om Maria Westerlund en del av Ekman Hair

Maria är fantastiskt bra, proffsig, trevlig och service-minded!