Ulrica Nilsson

69 omdömen om Ulrica Nilsson

Sedan starten hos Reco 2018
Monica C
Skrev om Ulrica Nilsson en del av Ekman Hair

Jag var där för att färga håret. Blev väldigt trevligt bemött - som vanligt. Det blev precis som jag önskade mig Mycket nöjd.. Mvh Monica

Elisabeth R
Skrev om Ulrica Nilsson en del av Ekman Hair

Jag har klippt och färgat/slingat mitt hår hos Ulrika i många år, hon är fantastisk. Kan varmt rekommendera henne🌸

Jennifer H
Skrev om Ulrica Nilsson en del av Ekman Hair

Jag har både klippt och färgat hos Ulrica och blir alltid jättenöjd! Om jag inte riktigt vet vilken förändring jag vill göra kommer Ulrica med bra råd. Hon är väldigt noggrann och ser alltid till att jag är nöjd med resultatet. Väldigt professionell!

Marianne H
Skrev om Ulrica Nilsson en del av Ekman Hair

Har alltid varit nöjd vid mina besök hos Ulrica.

Arash A
Skrev om Ulrica Nilsson en del av Ekman Hair

Hon är otroligt duktig och trevlig .

Cecilia B
Skrev om Ulrica Nilsson en del av Ekman Hair

Slutade gå hos Ulrika för klippning o hårvård pga pandemin. Gått på liten salong här i närheten nu, där jag varit ensam kund. Tycker dock att den frissan inte varit lika skicklig som Ulrika. Planerar att återkomma när jag fått mina vaccinationer. Uppskattar mkt elegansen hos Ekmans Hair, ävenså toalettrummet. En annan sak är att priset hos nuvarande frissa är hälften. Men jag vill gärna unna mig lyxen gå hos Ulrika !

Anna-karin C
Skrev om Ulrica Nilsson en del av Ekman Hair

Har klippt mig hos Ulrika i många år och är alltid jättenöjd med mitt hår efteråt. Ulrika tar hand om sina kunder på bästa sätt med både yrkesskicklighet, bemötande och flexibilitet!

Kristina H
Skrev om Ulrica Nilsson en del av Ekman Hair

Ulrica är superbra och skicklig. Lyssnar alltid in vad man vill göra med håret och hur man tänker sig slutresultatet.

Charlotte G
Skrev om Ulrica Nilsson en del av Ekman Hair

Klipp och sling. Jag är supernöjd varje gång. Ulrika är otroigt duktig, trevlig och rolig! Alltid kul att komma och klippa mig :)

Ulrica E
Skrev om Ulrica Nilsson en del av Ekman Hair

Trevlig, proffsig och väldigt duktig!