EL BERGMAN STH AB

EL BERGMAN STH AB

Ring 073-757 66 96 www.elbergman.se

VÄLKOMMEN TILL El Bergman STH AB Hos oss på El Bergman STH AB Bromma Stockholm hittar du elektriker med bred och lång erfarenhet av elinstallation och elservice. Du som äger en lägenhet eller ett hus kommer med allra största sannolikhet någon gång behöva hjälp av en elektriker. Våra elektriker arbetar över hela Stockholm och...

112 omdömen om EL BERGMAN STH AB

John C
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Noggranna, flexibel och bra kvalitet .

Sollentuna El & Automation
4.8/5 i betyg av 218 omdömen 4.8 av 218 omdömen

Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb som infriade förväntningarna.

Stellan H
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Proffsig och sympatisk! Kunnig om vår installation.

Ghazaleh A
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Tomek är jätte Trevlig och hjälpsam! Hade lösning på allt och fixade även vår utebelysning som behövde bytas ut. Är väldigt flexibel och fixar det han ser måste fixas.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Johan J
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Arbetet utfört enligt beskrivning. Jag har dock några synpunkter på kommunikationen innan samt den beräknade tiden. Det var ett litet projekt som jag beräknade skulle ta max en halvdag med marginal vilket det också gjorde. Vid kontakt med företaget var det en kort och icke tillmötesgående ton att det var fast pris för heldag oavsett vad. Jag kan tycka att det är mer värt för utövare i servicebranscher att ta betalt motsvarande insatsen och således behålla kunder istället för att överdebitera för extra klirr tillfälligt men då tappa kunder.

Oskar H
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Vi har haft Tomasz hemma i närmare två veckor för att uppdatera all el som inte var omgjord vid tidigare renoveringar. Otaliga uttag, lampknappar, utebelysning och utomhusuttag och meter sladd. Tomasz var från början lyhörd, inkännande, transparant, anpassningsbar och kunde föreslå lösningar då det behövdes. Allt ser professionellt ut och fungerar enligt önskemål. Kan varmt rekommenderas!

El-Ljus
4.7/5 i betyg av 88 omdömen 4.7 av 88 omdömen

Har under många år använt EL-Ljus till alla renoveringar som tex. spottar i taket, badrumsrenovering, köksrenovering, central damsugare etc.

Joakim L
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Mycket bra bemötande och väldigt effektiva.

Marcus L
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Allt funkade mycket bra. Tomasz är enkel att jobba med, gör ett bra jobb och håller tider. Jag bytte elen i en villa (dragning av korsning i ledningar, byte av el-central och bytte alla strömbrytare, dummers, mm.). Rekommenderar helt klart!

Elkontakten Sverige AB
4.8/5 i betyg av 361 omdömen 4.8 av 361 omdömen

Kan varmt rekommendera detta bolag. Jag ger dom 🌞🌞🌞🌞🌞 Angelito

Angelito Z Angelito Z
Renées E
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Allt fungerar fint. Trevlig Tomas. Allt dock inte klart ännu. Materialförsening. Helt ok att vänta

Emil F
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Jag tycker att El Bergman har varit allt man kan önska från en elektriker. De är vänliga och pedagogiska. Kommer bra förslag och lösningnar. Har god atityd och glatt humör. Dessutom gör dem väldigt fina jobb och jobbar snabbt. Det ända jag har att klaga på är att de kan vara lite dåliga på att städa efter sig. Det hade varit bra om de samsög upp dammet som blev efter borrning i betongvägg. Rekomenderar denna firma starkt!!

Bright Elteknik AB
4.8/5 i betyg av 188 omdömen 4.8 av 188 omdömen

Professionella killar. Använder alltid Bright ElTeknik slår aldrig fel.

Charbel R Charbel R
Erik G
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Väldigt professionellt bemötande, både kunniga, kommer med förslag på lösningar man inte ens tänkt på själv (både tekniska och inredningsmässiga), trevliga och effektiva. Otroligt service minded. Högsta betyg till Tomas!

Tack Erik! Kul att höra att du är nöjd😊

Edvin L
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Riktigt bra och seriös elfirma!

Svar från EL BERGMAN STH AB

Stort tack Edvin för fint omdöme!

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

David P
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Behövde hjälp med elen i lägenheten jag hade köpt. Fick snabbt svar från firma, elektrikern kom exakt när ha sa han skulle komma. Var väldigt hjälpsam med olika förslag på lösning till problemen. Väldig kompetent och trevig!

Svar från EL BERGMAN STH AB

Tusen tack för en superfin recension!

Johan A
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Tomas har ett tryggt och professionellt bemötande, är lyhörd för kundens behov och är lätt att diskutera med kring olika lösningar. Elinstallationen utfördes punktligt med fint resultat och kostnad enligt offert!

Svar från EL BERGMAN STH AB

Stort tack för den fina recensionen, Johan!

SHL El & Nätverksservice
5.0/5 i betyg av 77 omdömen 5.0 av 77 omdömen
BadgeFourYears

Bästa hantverkare som jag träffat på Ekerö. Proffsigt arbete med en hög servicenivå.

Elin R
Skrev om EL BERGMAN STH AB

El Bergman Sth Ab. Tomasz och Waldemar. Högsta betyg och varmaste rekommendationer. Utfört arbete med stor profession och noggrannhet. Tålmodiga och med bra kreativa idéer hjälpte dom till när vi många gånger ändrade oss om hur vi ville att lampor, dimmrar och utag skulle sitta. Alltid på plats i tid. Gick alltid att få tag på. Höll tidsplan och informerade väl om kostnader och offert-beskrivning. Arbete: Stor omfattande el renovering av 50-tals radhus. Bytte ut all original-el till ny Elcentralen och nya ledningar...

Svar från EL BERGMAN STH AB

Tack Elin&Rickard! Fin recension. Vi finns här när ni behöver oss.

Gilbert B
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Total elrenovering av villa, mycket nöjd med resultatet, elektrikern kom också med många förbättringsförslag och ideer på lösningar. mycket nöjd med resultatet.

Din Elektriker i Stockholm
4.8/5 i betyg av 258 omdömen 4.8 av 258 omdömen
BadgeFourYears

Professionell, kompetent, pålitlig och service-minded elektriker som jag varmt kan rekommendera. Mitt självklara val.

Rickard O
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Fantastiskt bra jobb. Snabb på att svara. Väldigt bra gjort jobb. Inga som helst problem med att ta extra jobb. Flexibel med tider och återkoppla alltid. Kommer helt klart att anlita er igen. Stort tack Tomasz.

Filip Aleksander M
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Trevligt bemöttande av EL Bergman AB, dem drog en ny 3-fas kabel till köket, och dem tänkt till med planering och utförandet. Dem är till mötesgående och gör jobbet mycket fint och proffsigt Dem här ska jag anlita senare under min renovering!

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 182 omdömen 4.8 av 182 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Thomas W
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Metodisk, superproffsig från allt som avancerad data till det senaste inom el! Kom även med egna tips och råd. Dyr? Onej, värd varenda krona och förmodligen mer!

Svar från EL BERGMAN STH AB

Stort tack Thomas för den fina resensionen! Vi ser fram emot flera fina samarbeten.

Andreas P
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Trevligt bemötande samt snabbt och professionellt utförande.

Mella El
4.7/5 i betyg av 86 omdömen 4.7 av 86 omdömen

Inkoppling av el i utbyggnad och väldigt nöjd med resultatet, trevlig personal och snyggt och prydligt utfört.

Maria P
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Alltid snabb respons, trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb.

Ellinor L
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Installera nytt elskåp och el till ett nytt kök som vi flyttar till ny plats i vår lägenhet.

KNG El Konsult och Installation AB
4.6/5 i betyg av 422 omdömen 4.6 av 422 omdömen

Jag tyckte att de var väldigt proffesionella och väldigt duktiga på sitt arbete! Jag hade höga förväntningar och de levererade med dessa för

Oscar W
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Omstrukturering av elcentral samt dragning för luftvärmepump och installation av laddbox till bil. Genomtänkt, professionell, lyhörd och trevlig. Bara gott att säga!

Josefine G
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Lite svåra att få tag på till att börja med men så fort vi fått kontakt funkade allt smidigt. De var trevliga och effektiva på plats.

Karl L
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Riktigt bra och pålitlig elektriker!

Christoffer C
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Vi fick hjälp att installera nya eluttag samt montera väggfäste för tv. Tomas kom med bra lösningar och rekommendationer som vi blev riktigt nöjda med. Rekommenderar varmt.

Adam R
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Väldigt trevlig kille som Kom i tid och gjorde jobbet galant för ett bra pris. Rekommenderas varmt!!

Christer N
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Bra med en elektriker som går att komma i kontakt med och kommer vid avtalad tid.

Filip H
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Noggrann och snabb, vi är väldigt nöjda!

Fredrik F
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Allt blev väkdigt bra på överenskommen tid. En trevlig elektriker jag varmt rekommenderar.

Niklas S
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Tillgänglig, prisvärd, bra service. Bara positiv feedback.

Anna O
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Thomas hjälpte till med att byta dimmers, installera nya eluttag och att installera nya taklampor. Jättebra och proffsig service. Alla frågor tas på allvar, stora som små, och Thomas hade alltid bra förslag på lösningar och förklarade dem på ett bra sätt. Och alla arbeten blev väldigt snyggt utförda!

Richard Axel Anders B
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Kan varmt rekommendera EL BERGMAN! Arbetet gick snabbare än väntat, bra dialog och ett ypperligt bemötande! Kommer alltid anställa Bergman för framtida renoveringar!

Åsa B
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Proffsigt från början till slut. Vi kommer anlita Thomas fler gånger!

Per J
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Elarbeten i kök och övriga utrymmen. Superbra lösningar och utförande. Allt bättre än väntat, och dessutom mycket trevligt bemötande!

Ida Maria B
Skrev om EL BERGMAN STH AB

El Bergman fixade elen i mitt kök efter tidigare ägares hemmafix. Superbra jobb av en trevlig och hjälpsam kille!

Max W
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Helt enkelt lysande. Hade otur med en tidigare elentreprenör och behövde hjälp att få det åtgärdat. Kontaktade flera firmor för hjälp men fastnade för EL BERGMAN som var snabba på bollen och upplevdes som flexibla. Väl på plats gjorde de ett fantastiskt arbete och åtgärdade och förbättrade en rad problem. Detta skedde med en väldigt trevlig attytyd och stort lugn även i de fall jag själv kanske var onödigt stressad. Finns inget mer att säga än att det här är min absolut mest positiva upplevelse av när det gäller hantverkare/entreprenörer....

Fredrik D
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Har vid två tillfällen haft EL Bergman hemma för större eljobb. En köksrenovering där de drog all el samt omdragning av all el i hela huset. Är väldigt nöjd med Tomasz och hans killar. De är trevliga, punktliga, jobbar hårt och levererar. Kan utan tvekan rekommendera EL Bergman till vem som helst som vill få ett bra och proffsigt eljobb utfört.

Lars J
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Professionellt utfört arbete av kunniga elektriker. Levererade det lilla extra, t ex snygga utvändiga kabelskenor, som jag inte explicit beställt, men som jag uppskattade mycket. Korrekt och tydlig fakturering av arbete. Toppklass helt enkelt.

Magnus I
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Bra kontakt. Svarar snabbt. Utför ett utmärkt jobb på överenskommen tid. Frågar om man själv vill köpa tex. någon specifik lampa el. eluttag eller om dom ska ta hand om allt. Kan verkligen rekommendera att anlita dom!

Per B
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Tomas och Viktor har gjort ett utomordentligt jobb när jag renoverade min lägenhet. Tomas har många bra förslag på förbättringar och resultatet blev över förväntan utan anmärkning. Noggrann och stor yrkesskicklighet.

Erik K
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Vi anlitade El Bergman till att gå igenom och modernisera elsystemet i en gammal Brommavilla med stort renoveringsbehov. Tomas hjälpte oss inte bara med de önskemål vi listat åt honom, utan kom även med utmärkta egna förslag. Tomas har stort fokus på elsäkerhet och känns överlag mycket pålitlig. Samarbetet med målare och snickare förlöpte väl, trots att mycket arbete skulle utföras på kort tid. Jag fungerade själv som något slags projektledare och gjorde mitt bästa för att koordinera de olika insatserna. Att jag själv sällan...

Markus H
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Bra service och kvalite i tjänsterna!

LINA JOHANNA E
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Bra service, trevligt bemötande, snabb hantering. Rekommenderas starkt.

Tobias E
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Vänligt bemötande, proffsig koll på arbetet, snabbt och effektivt arbete.

Nadia S
Skrev om EL BERGMAN STH AB

reparering fel. Jag uppfattade de som väldigt profissonela på alla sätt, de var väldigt noga med tiden samt som de var trevliga. Jag rekommenderar starkt detta i framtiden till alla.

annika G
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Samtlig el till vårt nya kök Mycket proffsiga, bra bemötande kunniga och gav oss bra tips på vad vi kunde installera. Höll tider och överenskommelser och gjorde ”det lilla extra” Rekommenderas varmt Anlitar de görna igen

Anders N
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Noggranna, försiktiga, trevliga. Världsklass.

Kristina V
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Fick hjälp med elen i samband med köksrenovering och byte av el central. Företaget var lätt att få kontakt med, kom på utsatt tid och var lätt att diskutera olika förslag med. Jag blev mycket nöjd med det slutgiltiga arbetet.

Andreas G
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Tog mig tid att be om en offert och ett besök, de kanske är bra men jag vill inte betala över 1100kr timmen (135000kr för 120 timmar exkl, material).

Zarah M
Skrev om EL BERGMAN STH AB

Jobbet utfördes professionellt och jag blev nöjd med tjänsten.