Eld & Ventilation i Sverige AB

Eld & Ventilation i Sverige AB

www.eldochvent.se
  • BadgeSevenYears
4.3

Välkommen till Eld & Ventilation i Sverige AB! Vi har varit i branschen sedan 2011 och brinner för ett hälsosammare inomhusklimat. Vårt mål är att skapa mervärde hos husägare genom energisparande och hälsofrämjande åtgärder. Våra verksamhetsområden är skorstenstätning, rengöring av ventilation, eldstäder, skorstensrenovering,...

837 omdömen om Eld & Ventilation i Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2018

Eva N

Trevliga och professionellt utfört

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Stort tack för ett fantastiskt fint omdöme och betyg Eva. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med vänlig hälsning, Johan

Henrik juhani R
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Riktigt nöjd med hela resan. Bokaren (Hanna) var grymt proffsig och smidig med att få ihop en tid som passar en väldigt upptagen familj. Väldigt uppskattat! Killarna på plats (Jimmy och Sebbe) skötte sig fin fint, snabba, proffsiga och bra resultat. Jätte nöjd, rekommenderar starkt detta gäng!

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Hej, vad roligt med en så härligt beskrivande recension. Stort tack för denna Henrik, den förgyllde vår dag. Med vänlig hälsning, Johan

Kjell Gösta G
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Bra bemötande hela vägen från kontor till killen på plats.

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Stort tack för ett fint omdöme och gott betyg Kjelle, Vi bugar och bockar. Med vänlig hälsning, Johan

Tarja O
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Han som utförde jobbet var mycket trevlig. Jobbet var bra utfört. Han visade hur det såg ut innan så fick jag mig en tankeställare. Han rengjorde ventilationen.

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Hej Tarja, Stort tack för ditt fantastiska betyg och fin fina omdöme. Glädjande är det ju också när vi får en person att förstå, varför man behöver sköta om ventilationen i sitt hus. Husets lungor behöver må bra. Med vänlig hälsning, Johan

Tom Gustav B

Trevligt och proffsigt bemötande

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Stort tack för ett fantastiskt fint betyg och omdöme Tom. Vi tackar allra ödmjukast. Med vänlig hälsning, Johan

Uno Lars S
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Genomförde rensning av ventilationskanalen. Extra bonus gick upp på taket och gjorde rent ventilationsfläkten

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Stort tack för ett fantastiskt bra betyg och ett fint omdöme. Med vänlig hälsning, Johan

Per O
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Gjorde jobbet som avtalat. Lite dyrt för denna snabba uppgift (rensa fläkt) trevlig kille.

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Hej Per, Tack för ditt fina betyg. Tråkigt att du tycker tjänsten var lite dyr, vi försöker att hålla kostnaden så låg som möjligt för att vara tillgängliga för alla. Med vänlig hälsning, Johan

Dick K

Hjälpsam, kunnig och tjänstvillig

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Hej Dick, Stort tack för ditt fina omdöme och fantastiska betyg. Med vänlig hälsning, Johan

Kent Roland A
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Trevlig o kunnig personal.👍 Gjorde jobbet bra.

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Stort tack för det fina omdömet Kent och icke desto mindre för det perfekta betyget. Med vänlig hälsning, Johan

Christiane A
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Hej Välbemöttande ifrån personalen. Vi kunde diskutera om ventilationen i min bostad. Ni kom med förslag på hur ni kunde lösa problemet och utförde reparationen på en gång. Jag väntar fortfarande på fläktbyte på taket. Jag är mycket nöjd med det som görs hittills. Vänligen

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Hej Christiane, Vad roligt att läsa ditt omdöme, jag hoppas att vi får leverans av din takfläkt i slutet på denna vecka och därmed kan slutföra arbetet. Vi tackar för ditt fantastiska betyg. Med vänlig hälsning Johan

Eva S
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Bra genomfört. Vi kom överens om ett pris och de genomförde arbetet enligt förväntningarna.

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Stort tack för både ett fint omdöme och betyg Eva. Trevlig helg önskar vi dig. Med vänlig hälsning, Johan

Lars-Åke H
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Positiv och rask man. Gav mycket gott intryck

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Stort tack för ett toppenbra betyg och omdöme av våra tjänster. Ha en underbar helg Lars-Åke. Med vänlig hälsning, Johan

Ulla S
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Jag blev mycket bra bemött av Markus. Han var lättsam och glad och svarade på frågorna jag ställde. Jag fick rent och fint i spisfläkten. Han gjorde även rent och fint i imkanalerna i badrummet och toaletten. Toppen!!

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Hej Ulla, Stort tack för ditt fantastiska omdöme och fina betyg. Vi bugar och bockar allra ödmjukast. Ha en underbar helg Med vänlig hälsning, Johan

Sven-Arne J
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Bra service. Lätt att komma i kontakt med. Vi är helnöjda

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Hej Sven-Arne, Trevligt att läsa ditt omdöme. Om ni är helnöjda, så är vi supernöjda. Stort tack till er. Med vänlig hälsning, Johan

Anna P
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Mycket trevlig! Väl gjort rent och fint

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Hej Anna, Vad roligt med din upplevelse, vi uppskattar verkligen ditt betyg och omdöme. Ha en underbar kväll Med vänlig hälsning, Johan

Per L
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Allt från beställning till utfört jobb har varit perfekt, kan verkligen rekommendera företaget

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Per!!! Fantastiskt omdöme och betyg, vi tackar innerligt för detta. Ha en fantastisk kväll. Med vänlig hälsning, Johan

Inger B
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Trevligt bemötande. Förklädd vad undersökningen gick ut på

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Hej Inger, Stort tack för ditt fina omdöme och betyg, förstår dock inte vad du menar riktigt, men hoppas att du uppskattade vårt arbete. Med vänlig hälsning, Johan

Sebastian R
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Jag fick bra bra bemötande och service. Hantverkaren förstod mitt behov och kunder erbjuda relevanta tilläggstjänster.

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Stort tack Sebastian för ett mycket bra omdöme. Vi bugar och bockar. Ha en underbar kväll Med vänlig hälsning, Johan

Gabriella T
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Mkt trevlig och professionellt bemötande!

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Hej Gabriella, Tack och bock för ditt fantastiska omdöme och betyg. Ha en underbar kväll. Med vänlig hälsning, Johan

Cathrine V
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Trevlig kontakt och hjälpsam, kunnig servicekille.

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Stort tack för ditt fina omdöme och betyg Chatrine. Vi uppskattar att du tagit dig tid att bedöma oss. Med vänlig hälsning, Johan

Robert Ö
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Supertrevlig och kunnig personal!

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Hej Robert, Stort tack för ditt fina omdöme och betyg, det uppskattas. Ha en supertrevlig helg. Mvh

Lars-Erik H
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Trevligt bemötande. Rengöring av ventilationskanaler.

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Stort tack för ett fantastiskt fint omdöme. Ha en fantastisk dag. Med vänlig hälsning,

Jan G
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Det var trevliga personer som kom och utförde jobbet, Här i detta gamla huset är der bara köksfläkten och fäktröret som kollas och åtgärdas. Röret är kortare än 2 meter och går ut i ytterväggar.

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Hej Jan, Stort tack för ditt fina omdöme och betyg, vi uppskattar det innerligt.

Leif Jonas A
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Gjorde bra jobb o väldigt bra bemötande

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Hej Leif, Stort tack för ditt fina omdöme och betyg, vi tackar allra ödmjukast för detta. Ha en riktigt fin helg Med vänlig hälsning,

Hediye T
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Bra bemötta bliv vi. De rengjorde. Men gillade inte när all smuts fall över allt så fick lägga skydd på golvet själv hit o dit. Dessutom skulle faturan komma 2 månader senare men fick redan efter en månad tyvärr. Bliv inte så nöjd tyvärr.

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Hej Hediye, Tack för ditt omdöme. Trist att du upplevde problematik gällande fakturan, om du bara hade kontaktat oss, så hade vi löst det med dig. Om du blir en återkommande kund, så ser vi till att det blir bra. Med vänlig hälsning, Johan

Elisabeth Yvonne O
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Trevligt bemötande. Rensning av ventilationen. Trevlig personal som var flexibel och kom när vi ville. Vi skulle åka bort och ville att han skulle komma så fort det gick. Han tog oss först.

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Stort tack för ett fint omdöme och betyg Elisabeth. Med vänlig hälsning,

Ulla Marianne Stattin L
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Först kom en person som ändå inte hade det som behövdes. Det var givetvis ett minus. Därefter fick jag en ny tid. Den killen var noggrann, förklarade vad han gjorde och varför. Han var tydlig och hjälpsam.

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Stort tack för ditt fina omdöme och betyg Ulla. Jag är glad för att du gett ett så fint omdöme trots att det blev fel från vår sida. Trevlig helg!! Med vänlig hälsning,

Susanna Erika C
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Trevlig bemötande, kom på utsatt tid. Kunnig personal

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Stort tack för ett fint betyg och omdöme Susanna, det värmer. Trevlig helg Med vänlig hälsning,

Björn Bertil G
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Bemötande bra , trevlig kille, rena kanaler blev det efteråt.

Stort tack för ett fint omdöme Björn. Vi bugar och bockar. Med vänlig hälsning

Thomas E
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Trevligt bemötande av kunnig och proffsig personal från detta företag. Fick bra svar på frågor avseende den köpta tjänsten; rengöring av imkanal/spisfläkt. Högsta betyg med andra ord.

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Hej Thomas, Wow vilken topprecension, den här bugar extra djupt för, stort tack. Med vänlig hälsning,

Vivan Margareta R
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Tack för vänligt bemötande och väl utfört arbete med att rengöra vår fläkttrumma. Kan varmt rekommendera!

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Stort tack för ett fint omdöme Vivian, vi tackar så mycket för ditt inlägg. Med vänlig hälsning,

Andrew Stuart English S
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Bra och vänligt folk trots lite strul med tider. Stuart

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Hej Andrew, stort tack ett fint betyg och omdöme trots att det vart lite besvärligt med tiderna, vi ber om ursäkt för det. Med vänlig hälsning,

Lars Thomas V
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Bra jobbat lite för hög kostnad för jobbet

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Hej Lars, Tack för ditt omdöme. Trist att du upplevde besöket som dyrt, vi gör vårt bästa för att hålla kostnaden på en rimlig nivå. Vårt primära syfte är att säkra hem mot bränder och fuktangrepp och dessvärre är overheadkostnaderna höga även för oss. Med vänlig hälsning

Carin T
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Trevligt bemötande av er montör. Noggrant utfört arbete. Utmärkt återställande av nedmonterad utrustning. Perfekt städat efteråt.

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Stort tack för ett utomordentligt fint omdöme och fantastiskt betyg, vi tackar allra ödmjukast för detta. Med vänlig hälsning

Bo Erling J
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Han skötte sig bra och var trevlig!

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Stort tack för ditt fina omdöme om vårt arbete. Med vänlig hälsning,

Bo Martin R
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Inget fel på arbetet Fel fastighets beteckning har angivits Ska varaTrädlyckan 24 Har ej gått attnå er i Varberg Kan ej anlita er mer efter detta Hoppas vi nu får Rotavdraget Vi har haft mycket besvär med Den felaktiga fastighetsbeckningen Som ni har uppgett UPPGE Telefon nr till De som var Här i Varberg!

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Hej Bo, Det var tråkigt att höra. Att det blir fel på fastighetsbeteckningen är ju självfallet inte roligt, men heller inte något större problem. Det där är något vi rättar till i efterhand, när vi får besked från skatteverket,. Jag är iallafall glad att du är nöjd med utförandet, det är viktigast. Tycker kanske inte att vi förtjänar betyget beroende på detta, men det är trots allt din upplevelse som räknas. Sen så önskar jag att du hade kontaktat oss på kontoret, då hade detta inte varit ett bekymmer. Med vänlig hälsning,

Christer E
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Plus Trevligt bemötande i telefon Fantastiskt bra bemötande och proffsighet av killen som inspekterade och rengjorde kanaler Minus Inget av det vi kom överens om på tfn före besöket på telefon hade vidarebefordrats till killen som skulle inspektera (blev utlovad video av kanalerna före/efter)

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Hej, Stort tack för ditt fina omdöme, konstigt att vår tekniker inte blivit informerad. Ska ta tag i detta och titta på vad som hänt. Med vänlig hälsning,

Amal Y
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Upplevelsen av personen som.utförde jobbet var jätte positivt ,mycket uppmärksam och tydlig med instruktionerna och utförandet .

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Vad roligt att höra Amira. Stort tack för ditt fina omdöme. Med vänlig hälsning,

Eva Margareta B
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Bra bemött. Jobbet utfördes som jag hade förväntat,trevlig man som utförde det. Rengöring av köksfläkt.

Stort tack för ditt fina omdöme Eva. Vi bugar och bockar. Med vänlig hälsning,

Per Johan E
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Den var bra blev väl bemött och jobbet blev bra

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Stort tack för ditt fina omdöme, vi tackar och bockar. Med vänlig hälsning,

Anna Kathrin Braun A
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Vem uppskattar inte en ängel som tassar runt på taket!? :)

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Det var fint sagt av dig. Ett stort tack och en björnkram skickar vi. Med vänlig hälsning,

Patric Magnus Johan L
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Trevliga och tydliga i vad de skulle göra och vad kostnaden var

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Hej, Stort tack för ditt fina omdöme, vi uppskattar att du tog dig tiden att lämna en recension. Med vänlig hälsning,

Jan Heribert R
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Ett reko och ansvarsfullt företag som tänker på kommande generationers bästa genom att bidra till forskningen om barn och cancer.

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Hej Jan, Ett stort tack till dig för dina fina ord och ett fantastiskt betyg. Med vänlig hälsning,

Per Axel L
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Kunnig och trevlig personal. Snabbt jobbat.

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Stort tack för ett fantastiskt fint betyg och omdöme Per. Med vänlig hälsning,

Kurt Reinhold E

Mycket bra upp levelse. Fantastiskt.Supernöjd!,

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Stort tack för detta, alltid trevligt att få ett så fantastiskt fint betyg och omdöme. Med vänlig hälsning,

Mona Britt J
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Den va bra och trevligt bemötande så jag har inget att klaga på.

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Tack snälla för de fina orden, det värmer. Vi bugar och bockar allra ödmjukast. Med vänlig hälsning,

Lena Christin H
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Jag blev bemöt utav en väldigt trevlig man. Som gjorde sitt jobb bra. Förklarade vad det var han gjorde.

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Stort tack för ett fantastiskt bra omdöme och fint betyg. Med vänlig hälsning,

Ralph Peter E
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Bra på alla sätt och vis Både på telefon och vid hembesöket

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Kul att höra, stort tack för detta. Med vänlig hälsning,

Nils Sören E
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Mycket väl bemött. Service teknikern kunde din sak och kom med förslag till hur man ska göra med utsuget.

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Tack för ett fint omdöme och ett gott betyg. Med vänlig hälsning,

Eivor Anita R
Skrev om Eld & Ventilation i Sverige AB

Trevliga och kunniga medarbetare! Snabbt jobbat.

Svar från Eld & Ventilation i Sverige AB

Tack snälla för ett fantastiskt bra omdöme. Med vänlig hälsning,