ABAX Sweden AB

2.0

5 omdömen om ABAX Sweden AB

Josefin B
Skrev om ABAX Sweden AB

Trevlig service innan köp, mycket bristande efter uppsägning. Ingen flexibilitet kring pris eller bindningstid trots att varken tjänst eller hårdvara användes då behovet förändrades några veckor efter avtalet. Ingen bekräftelse på uppsägning vilket ledde till en känsla/rädsla att debiteras ytterligare. Att de lägger kostnaden på retur av hårdvaran på kunden känns absolut inte bjussigt då jag betalat 3200 kr i onödan till dem. Rekommenderar en annan tjänst som inte ger en bitter eftersmak.

Mella El
4.7/5 i betyg av 86 omdömen 4.7 av 86 omdömen

Inkoppling av el i utbyggnad och väldigt nöjd med resultatet, trevlig personal och snyggt och prydligt utfört.

Pär E
Skrev om Abax Sweden

På plussidan: -har funkat bra i drygt ett år. - ger den data vi behöver - lätt att installera på plug-in bilar Det negativa: - Alldeles för lång uppsägningstid för de flesta organisationer (håller med övriga kommentarer!) - berättade inte att det lämpligaste var att deras entreprenörer installerade (vår personal gav upp på en elbil)

ANZHELIKA L
Skrev om Abax Sweden

Dålig kvalite på GPS. Jag har använt dem på 15 bilar och hälften funkar inte. När man säljer en bil och behöver inte GPS längre blir man tvungen att betala ändå i några år till. Är det inte dumt?? Välj inte dem!

Bright Elteknik AB
4.8/5 i betyg av 188 omdömen 4.8 av 188 omdömen

Professionella killar. Använder alltid Bright ElTeknik slår aldrig fel.

Charbel R Charbel R
Lars Johan Anders H

Provade systemet för att förenkla rapporteringen på mina kundresor, Mycket att skriva in krångligt och just nu använder jag bara appen för att få fram milen. DYRT! ca 800 kr/kvartal, trodde det var per år!! Har sagt upp det men måste betala i 7 månader till, som privatperson blir det dyra pengar.

Nordisk Fordonsspårning AB

Vi provade en av era enheter för att utvärdera mot vår egen. Bra system Men riktigt dyrt.

Din Elektriker i Stockholm
4.8/5 i betyg av 258 omdömen 4.8 av 258 omdömen
BadgeFourYears

Professionell, kompetent, pålitlig och service-minded elektriker som jag varmt kan rekommendera. Mitt självklara val.