Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Eleven Store
Rekommenderat företag 2016 - Eleven Store
Rekommenderat företag 2015 - Eleven Store

Eleven Store

Karlbergsvägen 37, 113 27 Stockholm — Visa karta

Eleven frisersalong är centralt beläget i Stockholm i en modern, ljus och fräsch lokal. Unna dig att bli fin i håret av vår professionella frisör med stort engagemang som finns på plats för att du som kund ska lämna salongen med en underbar känsla. Vi har ett brett sortiment av hårvårdsprodukter där vår kunniga personal gärna hjälper dig hitta det som passar bäst. Välkommen förbi eller boka tid!

Läs vad 34 kunder tycker om Eleven Store

• Maggie M
    Maggie M skrev om Eleven Store
    Jag älskar att klippa mig hos Fredrik. Han är alltid så noggrann, omtänksam och vänlig.
  • Jenny O
    Jenny O skrev om Eleven Store
    Fredrik är grym! Jag har haft Fredrik som frisör i snart 6 år och jag har aldrig varit missnöjd med något!
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Eleven Store
    Jag har klippt mig hos Fredrik på Eleven sedan några år nu och kan varmt rekommendera honom och hans tjänster som gör att man bara vill komma tillbaka. Han är mycket trevlig och personlig samt har känslan för detaljer. Välj Fredrik om du ska byta frisör!
  • Petra K
    Petra K skrev om Eleven Store
    Bästa frisören i stan! Jag var hos Fredrik för första gången för mer än 10 år sedan och har aldrig varit missnöjd utan alltid supernöjd. Han är den enda frisör jag träffat på som fixar mina virvlar och lockiga hår och får det snyggt, och det varje gång!
  • Sevilay B
    Sevilay B skrev om Eleven Store
    Jag får ett härligt bemötande som kund varje gång och jag har fått högsta möjliga service från Fredrik när det gäller klippning och färgning under de 8 åren jag har varit hans kund!
  • Shakiba M
    Shakiba M skrev om Eleven Store
    Fredrik har klippt och färgat mitt hår sedan 2011, jag har aldrig någonsin blivit besviken. Han är oerhört duktig, trevlig, kunnig och snygg ;)
    Rekommenderar honom varmt!
  • Natassa S
    Natassa S skrev om Eleven Store
    Har aldrig haft så snygg form på min frisyr innan jag har börjat hos Fredrik. Jag har aldrig varit missnöjd trots att jag inte har någon fantasi och inte riktigt kan förklara vad jag vill - Fredrik lyckas ändå fånga vad jag är efter...och lite till!
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Eleven Store
    Hos Fredrik får jag alltid det bästa välkomnandet och jag är alltid 100% nöjd med både klippning och färg när jag går därifrån. Han är lyhörd, noggrann och har en fantastisk känsla för stil, trender och detaljer. Dessutom är han världens trevligaste!
    Jag kan varmt rekommendera Fredrik på Eleven Store!
  • Christine D
    Christine D skrev om Eleven Store
    Jag har Fredrik som min frisör för nästan 15 år. Alltid varit mer än njöd o får berömd för min frisyr. Både färg o klippning. För mig är det enkel är klippning av klass.då är det bara att tvätta hår. O allt blir perfekt. I dag har jag flyttat till Karlstad. Men jag kör till Stockholm för att bli klippt Tänker inte byta frisör. Fredrik bestämmer allt. Färg frisyr. O jag behöver inte säga nåt. Det är alltid en stolt o trevlig överraskning när jag lämna salong.
    2016-02-17 Fredrik O svarar Christine D
    Tack snälla! Lika kul att ha dig i stolen varje gång
    Christine D gillar detta
  • Nicolaus R
    Nicolaus R skrev om Eleven Store
    Absolut bästa frisör jag varit i närheten av. Rekommenderas starkt!
  • Lena W
    Lena W skrev om Eleven Store
    Jag har aldrig haft en bättre frisör sedan jag började anlita frisörer och det tar sin början från mitten av 60-talet. Så det vill inte säga lite hur nöjd jag är med Fredrik. Säker, pålitlig och med stor känsla för sitt hantverk.
    2016-02-17 Fredrik O svarar Lena W
    Tack, vad glad jag blir. Otroligt kul att få äran att ha stammisar så trogna.
  • Niklas T
    Niklas T skrev om Eleven Store
    Fredrik har varit min frisör under en längre tid (flera år) och jag är kanonnöjd med hans professionella tjänster och personliga bemötande. Rekommenderar honom varmt till både killar och tjejer.
  • Eva-Lena Å
    Eva-Lena Å skrev om Eleven Store
    Jag är helt fantastiskt nöjd med min frisör - Fredrik - som alltid har ett professionellt bemötande, ger värdefulla råd och tips för hur jag ska sköta mitt hår på bästa sätt tillsammans med de mest lämpliga produkterna.
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Eleven Store
    Söker ni proffsigt bemötande och hantverk i lugn miljö har ni hamnat rätt. Bra utbud av hårvårdsprodukter och ett och annat restips kan man få på köpet.
    2016-02-17 Fredrik O svarar Patrik B
    Tack snälla! Och fortsatt varmt välkommen tillbaks igen och igen och igen/f
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Eleven Store
    Oerhört duktig trevlig och kunnig frisör Fredrik. Han var intresserad och är mycket nöjd med min nya frissa och kommer lätt gå dit igen!
    Mysig salong och härlig hemtrevlig känsla
  • Ann-charlotte S
    Ann-charlotte S skrev om Eleven Store
    Skickligt hantverk, personlig service. Butiken ligger på gångavstånd för mig. Allt bra!
  • Miriam F
    Miriam F skrev om Eleven Store
    Min frisör Fredrik Olofsson gör allt för mig som kund!
    Flexibel, kunnig och har även mycket bra hårvårds produkter.
  • Birgitta K
    Birgitta K skrev om Eleven Store
    har endast använt frisörtjänsten.
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Eleven Store
    Är stammis hos Fredrik sedan 15 år tillbaka. Kan inte tänka mig att gå till någon annan. Fantastskt lyhörd och kunnig alltid med det senaste inom hårvård. Trevlig miljö på Eleven med ett brett sortiment av produkter. Rekommenderas varmt! Åsa N
  • Martin W
    Martin W skrev om Eleven Store
    Jag fick ett professionellt och vänligt bemötande, kände av en hög service nivå redan när personalen sa Välkommen. Jag klippte mig och köpte ett schampo.
  • Christina W
    Christina W skrev om Eleven Store
    Lätt att använda, bra service!
  • Helena Ö
    Helena Ö skrev om Eleven Store
    Bra priser och produkter. Deras frisör är grym, skulle aldrig gå till någon annan.
  • Anna K
    Anna K skrev om Eleven Store
    Jag har alltid varit väldigt nöjd med mina besök hos Fredrik på Eleven. Får alltid bra tips och det känns att Fredrik är väldigt noggrann och mån om att kunden ska bli nöjd och komma tillbaka.
    Så länge Fredrik jobbar kvar på Eleven kommer ni ha mig som kund.
  • Birgitta F
    Birgitta F skrev om Eleven Store
    Extremt trevlig personal och bra urval på varit!
  • Birgit B
    Birgit B skrev om Eleven Store
    Känner mig alltid välkommen och delaktig i hur min frisyr skall klippas
    fram. Har handlat schampo som passar mig som vi diskuterat fram.
    Köpte en ögonpensel som passar mitt ändamål efter diskussion med
    försäljaren.
  • Barbro N
    Barbro N skrev om Eleven Store
    HOS ELEVEN STORE FÅR JAG DET ALLRA BÄSTA BEMÖTANDET! ÄR ALLTID NÖJD,
    GLAD OCH TACKSAM NÄR JAG GÅR HEM.
    DE HAR BRA PRODUKTER!
    MED VÄNLIG HÄLSNING OCH PÅ SNART ÅTERSEENDE I NOVEMBER!
    BARBRO NORMAN, SOLNA
  • Hanna P
    Hanna P skrev om Eleven Store
    Beautiful store! Great selection of products and amazing hairdresser!!
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Eleven Store
    Jag var hos er frisör. Bemötande och service var perfekt och jag blev dessutom mycket nöjd med min nya frisyr.
  • Thomas Y
    Thomas Y skrev om Eleven Store
    Proffsig och lyhörd frisör som är noggrann med detaljerna.
  • Tarja H
    Tarja H skrev om Eleven Store
    Fredrik har klipp och färgat mitt hår i mer än 10-15 år, jag har aldrig någonsin blivit besviken. Han ser vad som kan fungera med färg och form och är väldigt lyhörd för ens önskemål. Fredrik är otroligt kunnig, kundfokuserad och överträffar alltid ens förväntningar! Mina varmaste rekommendationer!
  • Petter Å
    Petter Å skrev om Eleven Store
    Jag klippte mig och fick ett bra bemötande och en riktigt bra klippning. Trevlig och smidig service och hög kvalitet! Plus för många bra märken av produkter! Kommer att besöka igen!
  • Rebecka Å
    Rebecka Å skrev om Eleven Store
    Jag klipper mig på eleven och i samband med köper jag också hårprodukter. Jag får alltid ett fantastisk bemötande av Fredrik Olofsson som är världens bästa frisör, proffsig, trevlig och hjälpsam!
  • Kerstin W
    Kerstin W skrev om Eleven Store
    Klippning och föning.
    Mycket kunnig och trevlig personal.
    Har varit kund hos "min" frisör i minst ett decennium.
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Eleven Store
    Får jättebra och proffsig service av frisören Fredrik på Eleven Store!

Karlbergsvägen 37, 113 27 Stockholm