Alla kategorier Radio Skåne Burlöv Elgiganten

Vassvägen 23, 232 61 Arlöv — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Elgiganten

• A N
    A N skrev om Elgiganten
    Köpte epoq kök på elgiganten. Möte för ritning gick bra, de va engagerade och de va trevliga vid bemötandet rent generellt. Men, vid leverans saknades vissa saker. Så fick åka flera gånger till elgiganten. Köket i sig är dyrare än ikea, men princip samma kvalité, det är ju pressat spånskivor. Min kylskåp hade märken, jag epostade kundservice för kompensation och motiverade varför. Inget svar. De frågade om avstånd för eventuell kompensation för resan till butiken, varför fråga om de inte ska göra något åt det? Iaf, det har kostat mig flera tusenlappar extra pågrund av att snickaren fått jobba extra med epoq kök. Ikea kök, enligt snickaren är bättre anpassade för mycket. Epoq kök har lett till mycket extra arbete, köpt in extra material för att få det hela rätt, fått såga ut hål och grejer, lagt till extra täckskiva.

Enkelt sagt, mer arbete, extra material, fler timmar, mer kostsam. Hade hoppats för svar från elgiganten/epoq kundservice nån vecka sedan, men gett upp hoppet nu.

Vassvägen 23, 232 61 Arlöv