Alla kategorier Radio Stockholms län Nacka Elgiganten

Planiavägen 4, 131 54 Nacka — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Elgiganten

• Leopold B
    Leopold B skrev om Elgiganten
    Elgiganten har som företagsmodell att sälja saker billigt. Det gör de, oftast. Personalens kunskaper är dock extremt varierande liksom deras engagemang. Det som gör att jag återkommer är deras villkor. De har överlag väldigt bra villkor för mig som konsument. Ett köp var en Samsung-dator. Jag var och är missnöjd med hur Samsung sköter vissa saker så jag lämnade tillbaka den. Inga problem. Sista köpet var en mobiltelefon. Deras villkor på öppet köpt är något förvirrade. Högst upp på kvittot står det "inget öppet köp". Längre ned står det "öppet köp vid obruten förpackning". Så man måste läsa villkoren två gånger och gärna ha lite kunskaper innan man handlar där så kommer man som konsument att bli nöjd.
  • Alex L
    Alex L skrev om Elgiganten
    Bra bemötande av personalen :)
  • Björn O
    Björn O skrev om Elgiganten
    Trevlig personal hos Elgiganten i Sickla. Har talat med tre personer vid köp av blue-ray spelare och överraskades av hur hjälpsamma de var. Kan ha haft tur men jag har besökt butiken två gånger på ganska kort tid och blivit väl bemöt vid dessa tillfällen så jag kommer tillbaka. Roligt att få service utöver vad man kan förvänta sig på ett så stort elektronik varuhus.
  • Kenneth B
    Kenneth B skrev om Elgiganten
    Kunnig personal trots att det är en butik med "fullsortiment". Bra service och trevligt bemötande.
  • Roberto D
    Roberto D skrev om Elgiganten
    Sveriges bästa priser! Dessutom trevlig och hjälpsam personal, bra produkter och nästan alltid varorna på lager. Absolut billigast när man som jag har jämfört alla typer av varor över lång tid. Synd att pricerunner och prisjakt missgynnar dem då de inte vill betala för att ligga i topp.
  • Lena J
    Lena J skrev om Elgiganten
    Var inne här och handlade häromdagen. Fick mycket bra hjälp av den trevliga och kunniga personalen!

Planiavägen 4, 131 54 Nacka