Alla kategorier Radio Skåne Helsingborg Elgiganten

Björkavägen 99, 260 36 Ödåkra-väla — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Elgiganten

• Fia H
    Fia H skrev om Elgiganten
    Elgiganten i Ödåkra är inget jag rekommenderar. Som yngre när jag gick dit tyckte jag allt var bra för att jag klarade mig själv. Jag hade inga frågor.

Men nu i äldre dar när man vet vad Service innebär så kan jag säga er att Elgigantens personal har ingen bra service. De är dryga och har ett beteende som att de är tvungna att hjälpa sina kunder. Man får leta upp dem, och när man hittar dem står de oftast i grupp och pratar. De hälsar inte ens när en kund går förbi. Varje gång man har varit där. Med en enkel sammanfattning, Elgigantens personal är inkompententa och vet inte vad en god service innebär. Vill jag bli arg och förbannad går jag till Elgiganten Ödåkra.

Jag var en dag i Elgiganten och letade efter en vara, jag frågade personalen på vitvaror avdelningen och de kollade runt åt mig. Men dem fann inte det jag letade efter. (med en ointresserad ton)

De sa att de inte hade varan i butiken. När jag gick runt själv för att kolla andra varor hittade jag denna vara jag sökte efter bland många andra. Är det dem som har dålig koll på sitt sortiment och varuhus eller vill de inte jobba och sälja? Man kan ju undra.
    Jakob J gillar detta
  • stellan p
    stellan p skrev om Elgiganten
    Har köpt en Electrolux kyl och frys för över 24000kr där.
    Har bara varit problem efteråt. Ingen tar ansvar och det känns som man köpt grisen i säcken. Vill allvarligt avråda från att handla på Elgiganten i Ödåkra. Du får det du tar med dig hem. är det något fel kan du kämpa dig trött för ingen hjälper dig. VARNING för den sämsta service man kan hitta. Jag funderar på att åka till butiken och lämna tillbaka kylen. men det slutar väl med att ingen hjälper en som vanligt och man får ta hem den igen.
    Undvik denna butik om du inte vill må dåligt av att aldrig få någon hjälp om din vara inte fungerar som den ska.

MVH
    Stellan Och Sandra
    Till Elgiganten kan jag bara säga att man måsta vara rädd om sitt rykte!
  • leif P
    leif P skrev om Elgiganten
    Köpte en tvättmaskin hos dem. Fick själv leta upp ett biträde, fanns inte en människa på vitvaru-avdelningen. Men maskinen var ju billig.
    Köpte till leverans och installation. Skulle kommit idag mellan 13.00 och 17.00. Ingen har kommit och klockan är 17.15.
    Ringer då deras kundtjänst som i sin tur ringer till Väla-butiken för att höra vad som gått fel.
    Efter en stund kommer han tillbaks i luren och säger "det är ingen som svarar i butiken".
    Undvik Elgiganten.

Björkavägen 99, 260 36 Ödåkra-väla