Nichlas Finnman
Aktiv på Reco.se sedan 2020-09-09

Läs vad 6 Läs vad Nichlas Finnman

• Jonas R skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats

2020-09-13

Vi bytte ut 13 fönster samt två altandörrar och vi är verkligen supernöjda med ALLT.....från de små enskilda detaljerna till helheten, från Nichlas trevliga bemötande och hans kompetens till Adams proffsiga utförande....riktigt bra genomfört 👍🏼 Läs mer
  • David H skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats

2020-09-11

Bytte ytterdörr med sidoglas. Blev väl bemött allting fungerade precis som överenskommet. Mycket bra hantverkare. Läs mer
  • Birgitta D skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats

2020-09-11

Vi bokade Elitfönster på plats för att byta samtliga fönster och altandörrar i vårt hus. Vi blev väldigt vänligt och professionellt bemötta av dem. Allt från att komma på utsatt tid, till att ge professionella förslag på vilka material och fönster som passar bäst både för husets utseende och även från en ekonomisk synvinkel, också att snickaren var med från början och mätte upp och tittade runt hur och vad han behövde fixa runt om. Fönstren levererades på utsatt tid. Snickaren satte upp fönstren och altandörr med alla foder och lister på 2 dagar med en väldig noggrannhet.
    Vi hade rätt högt uppsatta förväntningar på detta och de uppfylldes med råge. Vi är supernöjda.
    Efteråt har vi också haft kontakt med fakturaavdelningen och också där har vi blivit väldigt bra bemött. Läs mer
  • Mikael B skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats

2020-09-10

Bytt fönster. Mycket bra i alla avseenden.
    Proffsig installation av Adam.
    Väldigt nöjd med Nichlas och det bemötande jag fått. Läs mer
  • Dionisios B skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats

2020-09-09

Vi bytte ut 5 st fönster i vårt radhus i vintras.Allt gick planenligt från början.Bemötandet,engagemanget..allt var toppen.Vi har fått svar och råd på alla frågor på ett transparent sätt.Arbetet utfört väldigt proffesionellt ,också i toppklass.Nichlas är fortfarande engagerad och hjälpte oss nyligen med en mindre reklamation.
    Den totala upplevelsen har varit över vår förväntan.
    Dennis,Joanna Läs mer
  • Stanley B skrev om Nichlas Finnman en del av Elitfönster På Plats

2020-09-09

Bra bemötande.
    Tydlig och allt fungerade som det var bestämt från början Läs mer
 Nichlas Finnman