Peter Löthman

Peter Löthman

15 omdömen om Peter Löthman

Rune L
Skrev om Peter Löthman en del av Elitfönster På Plats Nacka

Professionellt bemött och utmärkt genomfört arbete med byte av altandörr. Har inte fått fakturan än, men förutsätter att den överensstämmer med offerten.

Svar från Peter Löthman

Tack för goda recensioner! Fakturan kommer från kontoret inom några dagar och den skall stämma till 100%. Jag önskar er en fortsatt trevlig höst och så småningom en god jul.

Pia S
Skrev om Peter Löthman en del av Elitfönster På Plats Nacka

Vi kände oss trygga med Peter från allra första början, det är viktigt att man får förtroende för säljaren och det fick vi direkt.

Svar från Peter Löthman

Vad skönt att höra Pia! Jag önskar er en fortsatt fin höst fram till julen som kommer väldigt snart!

Per B
Skrev om Peter Löthman en del av Elitfönster På Plats Nacka

Peter genomförde ett platsbesök tillsammans med montör på ett effektivt sätt. Offertrundan gick också smidigt så vi snabbt kunde beställa dörrarna och komma vidare. Peter och hans sätt att arbeta gjorde att vi kände stort förtroende för företaget. Peter är också väldigt glad och positiv vilket underlättar relationen med oss.

Svar från Peter Löthman

Vad härligt att höra! Hoppas fingret mår bra!! Jag önskar er en fortsatt fin höst fram till julen som kommer snart!

Ankica S
Skrev om Peter Löthman en del av Elitfönster På Plats Nacka

1. Peter Löthman - väldigt professionell, kunnig och trevlig! Märktes att han har lång erfarenhet från branschen - intrycket är pålitligt. 2. Tycker att företaget Elitfönster På Plats uppfyllde mina förväntningar. 3. Jag beställde fönster- och dörrpartier plus lite småjobb i samband med monteringen på plats i huset. Alla jobbade snabbt, säkert och professionellt. Det som hände var att man upptäckte en miss i ett levererat fönster - skulle vara två fönster i ett, men det kom ett stort fönster istället. Nu väntar vi fortfarande...

Svar från Peter Löthman

Hej Ankica, stort tack för din uppskattning av allas vårt arbete! Fönstret som blev tokigt kommer levereras från fabrik redan nu den 13:e Juni, straxt efter det kommer montören och monterar detta. Sen ska ni kunna njuta av sommaren i lugn och ro utan oss byggare på plats..

Lars C
Skrev om Peter Löthman en del av Elitfönster På Plats Nacka

Orsaken till att betyget inte blev högre beror på felleveransen. Från beställning maj 2022 till installation 28/4 2023. Fick även vänta på bortforsling av felmätta fönster 4 månader. Nu står en sopsäck på vår tomt och jag kommer vänta med att betala fakturan tills den är borta. För övrigt upplevde jag Peter L. som trevlig och att han gjorde allt han kunde. Tycker nog att jag borde få 10 % reducering på fakturan efter allt strul. Hälsn. Lasse Claesson

Svar från Peter Löthman

Hej Lars, det är alltid jätte tråkigt med fel leverans, men det är sådant som händer ibland, som tur är händer det inte så ofta! Jag ser att beställning gjordes i mitten på Juni-2022 med leverans slutet på augusti 2022, lite längre leveranstid pga hög belastning med leverans och montage och dessutom att fabriken har stängt för industri semester varje år vecka 28-31. När vi sen upptäcker detta fel i Augusti-2022, skulle vi kunna leverera nya fönster i slutet på oktober-2022, men ni ville inte ha dessa då. Ni ville ha leverans...

Bengt-göran S

Peter har varit magiskt från början till slut. Han har varit väldigt tydlig och kunnig i sin roll och har haft svar på alla våra frågor. Han har även varit snabb i återkoppling och visat att han bryr sig om att vi är nöjda. 👍👍👍

Svar från Peter Löthman

Tack för detta fina omdöme! Jag vill verkligen att ni och mina kunder skall känna sig i trygga händer och få ett tydligt och säkert fönsterbyte. Man byter oftast fönster bara en gång och det är en stor investering och jag vill att det skall kännas bra.

Anders W
Skrev om Peter Löthman en del av Elitfönster På Plats Nacka

Trevlig och kunnig representant för Elitfönster som håller vad han lovar.

Svar från Peter Löthman

Tack Anders jag blir glad när du känner att jag håller vad jag lovar, det är min ambition. Ha en fin sommar!

Jeanette P

Seriös bemötande och ansvarstagande. Hela processen att byta fönster löpte på smidigt.

Svar från Peter Löthman

Tusen tack Jeanette! Glad att ni uppfattar processen och bytet smidigt!

Fredrik N
Skrev om Peter Löthman en del av Elitfönster På Plats Nacka

Peter var snabb, trevlig och korrekt i sitt bemötande. Gav mig en känsla för hur fönsterbytet kommer att fungera genom hela försäljningsprocessen som stämde väl med hur det blev.

Svar från Peter Löthman

Tack Fredrik, det var roligt att jag kunde leverera mot dina förväntningar!

Ulf L
Skrev om Peter Löthman en del av Elitfönster På Plats Nacka

Peter är duktig och Inger stort förtroende. Leveranstiden för lång! Snickarna som utförde bytet av fönstren var mycket engagerande och duktiga. Kan väl rekommendera Peter och Snickarna.

Svar från Peter Löthman

Tackar Ulf, önskar er en God Jul och Gott Nytt År!