Torsten Andersson

Torsten Andersson

Läs vad 6 Läs vad Torsten Andersson

2022-05-17 Verifierad kund
    Torsten är trevlig och proffsig och ser till kundens bästa.
    2022-05-17 Verifierad kund
    Han visar stor Proffessionalitet
    2022-05-06 Verifierad kund
    Han har god kunskap om fönster och har hjälp mig att välja bra produkter.
    alllt gick enligt plan, både med fönster och dörrar.
  • Mikael B
    skrev om Torsten Andersson en del av Elitfönster På Plats Norrtälje
    2022-05-02 Verifierad kund
    Vid den första kontakten med Elitfönster fick vi en personlig kontakt som åkte till vårt fritidshus och gjorde en första bedömning av det arbete som vi önskade. Torsten Andersson gav ett mycket professionellt intryck och under hela processen hade vi en mycket bra dialog. Datum för produktion, leverans och arbete gjordes i samförstånd vilket ökade vårt förtroende för Elitfönster och Torsten. Vi beställde 10 fönster och två fönsterdörrar vilka levererades i tid. Innan produktion av fönster och dörrar gjordes kontrollmätningar på plats. Arbetet tog 4 dagar totalt med ett resultat som överträffade våra förväntningar. Fönster, foder mm sattes på plats med en noggrannhet som imponerade. Slutresultatet blev extremt bra. Stort tack till Elitfönster och Torsten Andersson men även till Martin Ramberg som utförde själva arbetet med stor profession.
  • 2021-07-02 Insamlad av företaget
    Torsten Andersson på Elitfönster på Plats är en lyhörd, kunnig och trevlig säljare som jag har största förtroende för. Elitfönster löste uppdraget och tillverkade fönster som ritats av en tidigare stadsarkitekt i Norrtälje kommun. Vi är mycket nöjda med bytet av fönster och dörrar på 4 byggnader på vårt fritidsställe på Väddö i Roslagen. Allt har gått snabbt och smidigt. // Pontus
  • 2021-02-17 Insamlad av företaget
    Toppklass på fönster, dörrar, säljare och hantverkare!

Mycket bra bemötande från säljare, som var lyhörd för alla våra önskemål. Montage utfört av mycket duktiga hantverkare som löste alla utmaningar på ett mycket bra sätt dessutom på utsatt tid. Jämfört med de andra leverantörerna som vi tog in offert från var Elitfönster mycket konkurrenskraftiga.