Hannes Friemann

Hannes Friemann

14 omdömen om Hannes Friemann

Martin W

Mycket service minded. Lyssnar på önskemål samt ger snabb respons. Överträffade mina förväntningar med tanke på tidigare erfarenheter av hantverkare. Håller vad han lovar!

Bo W

Mycket nöjd....................

Fikri B

Underbara bröder speciellt Hannes fick alltid info om leveransen är hur nöjd som helst, tack för Eran hjälp. Rekommenderar STARKT Hannes o Elitfönster Mvh Fikri

Pranavkumar Maganbhai P

Fantastisk kille att jobba med, hjälpte till genom hela projektet från design till slut. Högt rekommenderad…!

Bo S

Mycket fint bemötande, trevlig och saklig. Utmärkt service, rekommenderas varmt.

Svar från Hannes Friemann

Hej Bo, Det var ett rent nöje att jobba hos er! vi tackar för allt fantastiskt fika :) MVH Hannes Friemann

Tommy E

Bara bra erfarenhet, Trevlig och driven

Svar från Hannes Friemann

Hej Tommy, Tack för de fina orden! Hojat till när det är dags för övervåningen ;)

Tommy Gustav L

Bra och snabbt bemötande. Fixar snabbt det som är missat.

Gunilla P

Väldigt proffsigt bemötande och Hannes tar en genom alla steg som det innebär med ett fönsterbyte.

Daniel N

Trevlig, kunnig, serviceorienterad.

Camilla H

Hannes Friemann som är kundansvarig och säljare har hög kompetens och mycket god/relevant erfarenhet. Han har alltid stort kundfokus; kommunikativ med tydlig information, tillgänglig, serviceinriktad, hittar lösningar och positiv och pålitlig. Jag är mycket nöjd med mitt samarbete med Hannes och de fönster och dörrar som jag har köpt.