Gustav Sandlund
Aktiv på Reco.se sedan 2019

Läs vad 20 Läs vad Gustav Sandlund

• Daniella J skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats

2020-02-25

Vi anlitade Elitfönster på Plats för att byta 2 helglasade altandörrar i vårt hus i Täby. Vi är mycket nöjda med både produkten och hur hela teamet har hjälp oss från kompetent planering och rådgivning (Gustav Sandlund) till att dörrarna är på plats (Hannu & Teo). De är verkligen ett vinnande lag.
    Vi har ett stenhus med putsfasad ute och spackel inne. Vi ville ersätta båda dörrar i så lik mått som dem ursprungliga dörrarna som möjligt. Dvs vi ville undvika att beställa smalare mått av fönsterdörr som vanligt monteras på nedskurna befintliga ramar och komplementeras med lister mot fasaden och spackel. Gustav erbjöd en professionell lösning utan att lova för mycket, Hannu och Teo monterade effektivt. De var mycket försiktiga med utefasad för att undvika onödig putslagning ute. Inne gjorde de första putsning utan några listor, precis som överenskommet. Till och med ett önskemål för ett kopparbleck var inte ett problem. Själva altandörrar har större glasytta än konkurrenterna och ändå mycket bra isoleringsvärme.
    Sammantaget kan vi varmt rekommendera hela paketet :) Läs mer
  • Berit N skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats

2020-02-23

6 fönster och en verandadörr. Trevligt och förtroendeingivande första möte. Bra uppföljning och kontakt före leverans och efter att monteringen var klar.
    Tydligt, vänligt och proffsigt! Läs mer
  • Nicklas E skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats

2020-02-21

Tack Gustav för ett smidigt och noggrant fönsterbyte, du och teamet kan verkligen leverera på topp 👍👍
    //Nicklas Läs mer
  • Lise-lott A skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats

2019-12-06

Gustav Sandlund var engagerad, lyhörd, svarade alltid snabbt och gav utmärkt service. De som monterade fönstren gjorde också ett förstklassigt arbete. Vi är ytterst nöjda med hela processen. Läs mer
  • Roger S
    Roger S skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats

2019-11-21

Proffsigt bemötande, engagerad. Allt kändes så enkelt och framförallt hela tiden informerad on tider och deadline. Kom i tid och avslutade allt i tid. Mycket imponerande Läs mer
  • Germund J skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats

Fönsterbyte
    Mycket bra dialog, kompetent och lyhörd. Gustav är toppen
    Har allmänt en erfarenhet av hantverkare som idioter, men Gustav med medarbetare var helt suveräna att göra affär med. Rekommenderas varmt. Bäst i branschen Läs mer
  • Elisabeth K
    Elisabeth K skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats

2019-11-19

Fem stycken fönster. Dom hörde av sig snabbt och kom snabbt på hembesök. Blev vänligt bemött. Dom kom som dom sa, höll tiderna lyssnade vad vi hade för önskemål. Vi hade önskemål om dag då vi var hemma , det fungerade utmärkt! Transporten av fönsterna höll inte vad som sagts, då dom anlitar ett annat företag! Vi är väldigt nöjda med både fönster insättning och bemötande. Högsta betyg till Gustav och Elitfönster / Elisabeth & Kent Läs mer
  • Mattias S skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats

2019-11-19

Jag beställde tre par fönster och allt funkade klockrent från första kontakt tills leverans och montage. Snabb offert, korrekt mätning på plats samt duktiga montörer. 100% nöjd! Läs mer
  • Kent N skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats

2019-10-29

Mycket bra bemötande och info vid köp.
    Montaget fungerade också bra.
    Även åtgärder som krävdes efter slutfört montage
    fungerade bra. Läs mer
  • Mikael N skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats

2019-10-27

Köpte 3-glas fönster. Jättesmidig process där jag angav att jag ville bli kontaktad vilket jag blev snabbt och fick bra hjälp med mätning och beställning. Vi är jättenöjda med både fönster och Gustavs service. Läs mer
Gustav Sandlund