Gustav Sandlund

2020-07-02

Fönster Trevlig raka besked srvicemainded Läs mer
  • Elisabeth D skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats

2020-07-01

Personligt och proffsigt bemötande samt snabbt och smidigt ordnat med vårt nya fönster Läs mer
  • Cecilia B skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats

2020-05-28

Gustav har med de två montörerna skapat ett toppenteam som levererar kvalitet i både både sälj-, leverans- och monteringsprocess. Mycket bra installation, kommunikation bra, städning bra. Extra hjälpsamma killar. Gustav tillmötesgående och snabb med svar. Läs mer
  • Bo R skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats

2020-05-26

Vi anlitade Elitfönster På Plats för att byta ut tre stycken vridfönster i en takkupa.

Vi är supernöjda med hela flödet från första kontakten med Gustav om kostnadsfritt hembesök och offert, den löpande dialogen med Gustav om offert, utförande m.m. till leverans och montering.

Eftersom vi inte har foder på insidan utan endast "osynlig" smyg på samtliga fönster i huset så var vi lite oroliga över om det skulle gå att få till det på samma sätt och ändå se bra ut men montörerna gjorde ett strålande jobb, det märks inte ens på smygar m.m. att fönstren blivit bytta.

Montörerna höll också rent och snyggt omkring sig under arbetets gång, städade mycket bra efter sig samt tog med sig allt skräp när dom gick. Kort sagt så blev hela upplevelsen långt över vår förväntan! Läs mer
  • Daniella J skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats

2020-02-25

Vi anlitade Elitfönster på Plats för att byta 2 helglasade altandörrar i vårt hus i Täby. Vi är mycket nöjda med både produkten och hur hela teamet har hjälp oss från kompetent planering och rådgivning (Gustav Sandlund) till att dörrarna är på plats (Hannu & Teo). De är verkligen ett vinnande lag.
    Vi har ett stenhus med putsfasad ute och spackel inne. Vi ville ersätta båda dörrar i så lik mått som dem ursprungliga dörrarna som möjligt. Dvs vi ville undvika att beställa smalare mått av fönsterdörr som vanligt monteras på nedskurna befintliga ramar och komplementeras med lister mot fasaden och spackel. Gustav erbjöd en professionell lösning utan att lova för mycket, Hannu och Teo monterade effektivt. De var mycket försiktiga med utefasad för att undvika onödig putslagning ute. Inne gjorde de första putsning utan några listor, precis som överenskommet. Till och med ett önskemål för ett kopparbleck var inte ett problem. Själva altandörrar har större glasytta än konkurrenterna och ändå mycket bra isoleringsvärme.
    Sammantaget kan vi varmt rekommendera hela paketet :) Läs mer
    Gustav S gillar detta
  • Berit N skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats

2020-02-23

6 fönster och en verandadörr. Trevligt och förtroendeingivande första möte. Bra uppföljning och kontakt före leverans och efter att monteringen var klar.
    Tydligt, vänligt och proffsigt! Läs mer
  • Nicklas E skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats

2020-02-21

Tack Gustav för ett smidigt och noggrant fönsterbyte, du och teamet kan verkligen leverera på topp 👍👍
    //Nicklas Läs mer
  • Lise-lott A skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats

2019-12-06

Gustav Sandlund var engagerad, lyhörd, svarade alltid snabbt och gav utmärkt service. De som monterade fönstren gjorde också ett förstklassigt arbete. Vi är ytterst nöjda med hela processen. Läs mer
  • Roger S
    Roger S skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats

2019-11-21

Proffsigt bemötande, engagerad. Allt kändes så enkelt och framförallt hela tiden informerad on tider och deadline. Kom i tid och avslutade allt i tid. Mycket imponerande Läs mer
  • Germund J skrev om Gustav Sandlund en del av Elitfönster På Plats

2019-11-19

Fönsterbyte
    Mycket bra dialog, kompetent och lyhörd. Gustav är toppen
    Har allmänt en erfarenhet av hantverkare som idioter, men Gustav med medarbetare var helt suveräna att göra affär med. Rekommenderas varmt. Bäst i branschen Läs mer
Gustav Sandlund