Elitfönster På Plats Umeå

Elitfönster På Plats Umeå

Välkommen till Elitfönster På Plats Umeå! Är du boende i Bjurholm, Nordmaling, Robertsfors, Umeå, Vindeln, Vännäs, Åsele eller Örnsköldsvik med omnejd? Med oss på Elitfönster På Plats Umeå får du fast pris på ett komplett fönsterbyte. Din ansvarige på plats är David Schäfer.

10 omdömen om Elitfönster På Plats Umeå

Sedan starten hos Reco 2020

Ann-Lena W

Trevligt bemött. Kände förtroende. Skulle byta ut två köksfönster och fick beskrivning på vad som skulle göras och när och vad det skulle kosta.Företaget höll tiden och utförde arbetet till belåtenhet. David kom senare och såg hur det artat sig (jag var inte hemma då). Han ringde och hörde sig för om jag var nöjd, vilket jag var, och sade att fakturan skulle komma inom kort.Sammantaget högsta betyg😊

Jan Ola H

Bemötandet bra och effektivt. Våra förväntningar på nya fönster uppfylldes av företaget och leveranstid och montering var imponerande snabbt utfört.

Barbro J

Alldeles utmärkt, David informerade oss på ett bra sätt. En mycket trevlig kille. Vi köpte 3 st fönster, och är mycket nöjda med företaget och försäljare David samt montörer.

Hans H

På plats hos oss tog han inte bara emot en beställning utan han kom med bra och kreativa idéer. Vi har nu monterat in alla fönster och dörrar och är mycket nöjda både med resultat, leverans och David.

Tommy S

Mycket kompetent och trevlig att samarbeta med. David hör snabbt av sig om man har frågor och funderingar under, och efter arbetet med fönsterbytet, vilket uppskattas mycket av oss. Trevlig och kompetent säljare som kommer att rekommenderas ofta av oss på Spiralvägen 3 i Umeå. Tommy och Maria Scherdin

Karl-erik S

1/David är en glad och positiv säljare som har kunden i förarsätet. Lätt att få kontakt med som person. . 2/Problem, det var Elit som inte kunde leverera i tid enligt avtal 3/Var besviken på Elit som fönster leverantör, då man inte kunde hålla avtalad lev.tid, samt utvändigt plåtarbeten (som montören fick göra om) Det var inte Davids fel. Övrigt är jag nu mycket nöjd med fönster och ytterdörr bytet

Jan F

trevlig, lätt att ha med att göra, intresserad av resutatet av fönsterbytet. Det gick smidigare än förväntat nöjd med resutatet.

David S
Skrev om Elitfönster På Plats Umeå

Inget att anmärka på. Smidigt och snabbt.

Ingrid & Paul L
Skrev om Elitfönster På Plats Umeå

Toppen bra både från säljare och montörer 👍😁😁😁😁

Tobias J
Skrev om Elitfönster På Plats Umeå

Säljaren var trevlig och lätt att ha att göra med. Snickarna var dessvärre lite trötta och gjorde ett halvdant jobb.

Svar från Elitfönster På Plats Umeå

Hej Tobias. Stort tack för ditt omdöme! Tråkigt att montörerna inte kändes pigga och att det gick ut över upplevelsen. Har du anmärkningar på montaget får du jättegärna ta kontakt med din säljare för att se vad vi kan göra. Vi hoppas att du trots allt är nöjd med dina nya fönster!