Elitfönster På Plats Vetlanda

Elitfönster På Plats Vetlanda

• BadgeTwoYears

Välkommen till Elitfönster På Plats Vetlanda! Bor du i Aneby, Boxholm, Eksjö, Högsby, Nässjö, Sävsjö, Tranås, Vetlanda, Ydre? Hör gärna av dig till Glenn som ansvarar för din region. Han hjälper dig mer än gärna med guidning och skräddarsydda lösningar för dig.

36 omdömen om Elitfönster På Plats Vetlanda

Sedan starten hos Reco 2020

Tom L

Trevlig , kunnig , snabb pch ordningsam

Bengt A
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

En vacker och ståtlig man i sina bästa år som kunde sitt jobb och visste vad han talade om samt höll sitt ord

Gunilla C
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Trevligt bemötande. Svarade snabbt vid kontakt kring oklarheter. Tiden stämde relativt väl Snabbt mellan leverans och installation.

Hans O
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

bra bemötande och saklig om sina produkter

May J
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Johan utförde sitt jobb bra lyssnade förklarade var lyhörd .

Peter W
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Mycket kunnig, bra bemötande och tips. Vi bytte ytterdörrar.

Anette L
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Det som levererades stämde överens med vad vi avtalat om enligt avtalade tider. Bra kommunikation med beställare/kund. Snyggt utfört arbete utan synlig åverkan, bra städning efter avslutat arbete.

Fredrik S
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Fint hantverk och mycket bra service!

Nikola K
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Över förväntan! Johan kom och beskrev vad han skulle göra och även när han skulle utföra de olika momenten. Det blev exakt som utlovat. Det gick snabbt och mycket proffsigt utfört.

Sabina P
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Johan på Elitfönster är noggrann och hitta lösningar på alla problem när vi bytte våra fönster och dörrar m.m. Johan är pålitlig och vi kan varmt rekommendera honom. All kontakt med Elitfönster har varit utmärkt. Vi kan inte blir mer än nöjda.

Wictor C
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Bra bemötande från första kontakt till färdigt. Nogran inte slarvar inte. Finna fönster och fönster foder.

Kjell M
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Trevlig och bra på alla sätt! Leverans och reklamation fungerade bra! Vi rekommenderar

Daniel L
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Allt funkade perfekt. Höll utlovade tider och väl utfört arbete

Paula E
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

* Alltid gott bemötande. Snabbt och väl utfört arbete. * Vi hade förväntningar på att det både skulle bli stökigt och krångligt, men så blev det inte. De hade ju till och med mattor med sig för att inte smutsa ner för mycket. Bra dialog och lätt att få tag på om vi undrade något. Arbetet gick snabbare än förväntat. * Vi är djupt imponerade av hur snabbt vi fick nya fönster på plats samt en altandörr. Vi kommer absolut höra av oss till Johan i framtiden när det blir dags för andra uppdrag. Högsta betyg till allt, bemötande, arbete och pålitlighet.

Malena L
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Bra och tillgänglig, gav bra information på de frågor man hade. Snabb och bra service Hade förväntningar på att det skulle bli stökigt och utdraget men blev tvärtom. Köpte fönster inkl allt på övervåningen samt altandörr. De städade till och med efter sig, ovanligt för hantverkare haha

Helena R
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Superduktig! Noggrann! Jättenöjda med resultatet, den nya altandörren!

Mats A
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Fint bemötande bra utfört jobb på kort tid utan några problem. Allt genomfördes mycket smidigare ån vi förvänta oss.

Jan-Olof B
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Allt har fungerat precis som Johan Bjällebo förklarade i samband med fönsterbytena hos mig. Bra bemötande och nya fina fönster!

Kristoffer S

Bra service. Snabbt. Tack så mycket

Anders G
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Johan och övriga medarbetare överträffade med råge våra förväntningar. Väl utfört och rent efteråt.

Tomas J
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Vi är helnöjda, mycket bra utförande och bemötande.

Daniel W
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Jag tycket att Johan och hans kollega gjorde ett jätte bra jobb

Julia E
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Vi beställde sju fönster och två dörrar med montage och vi är supernöjda med både förberedelser, montage och resultat. Johan och teamet han hade med sig var proffesionella och duktiga. Vi skulle rekommendera alla att byta fönster och dörrar med hjälp av Elitfönster på plats!

Martin I
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Blev bemött bra från första stund. Johan är bra att diskutera med o lyhörd för önskemål och ändringar. Inga problem att ringa o fråga om det nåt man undrar. Vi hade hört bra omdömen om Johan och företaget sen innan. Tycker dom lever upp till dessa. Har även rekommenderat deras tjänster åt andra. Vi köpte fönster från Elitfönster och Johan skötte inköp och byte åt oss.

Fredrik K
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Bra bemötande och ett bra utfört jobb!

Kerstin I
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Detta var andra gången som vi anlitade Johan Bjällebo och hans kollega för fönsterbyte. Vänligt bemötande, effektivitet, smidighet, kvalitet. Våra markiser monterades ner och sattes upp igen efter fönsterbytet. Toppen!

Mikael H
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Trevlig, bra och lätt att ha att göra med. Monterade en fin dörr!

Ulf H
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Blev proffesionellt bemött vid installation av dörrar.

Filip C
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Professionellt bemötande från dag ett. Goda kontakter hela vägen genom projektet med kvalitetsprodukter och ett bra pris. Köpte över 20 fönster till hela vårt hus och har aldrig upplevt så bra människor som arbetar med denna typ av tjänster. Bra hantverkare, trevliga och alltid villiga att diskutera och bjuda på det där extra vid behov. Kan varmt rekommendera detta företag i första hand alla dagar i veckan. Har haft flertal möten med andra men detta var och kommer vara nummer ett i Växjö.

Kurt H
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Trevlig, kunnig och lyhörd företagare. Bytet av våra fönster skedde på ett smidigt sätt med stor hänsyn. Att Johan var både säljare och montör av fönsterna var positivt då man undviker missförstånd mellan yrkesgrupperna. Vi kan varmt rekommendera Johan och hans kollega David vid fönsterbyten.

Kim L
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

vi köpte nya fönster o dörrar samt fönsterbrädor, allt fungerade perfekt o vi är jättenöjda

Kerstin A
Skrev om Elitfönster På Plats Vetlanda

Jag är jättenöjd med mina fönster och kontaktpersonen Glenn

Rune N
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Fönster och dörrar, monterat och klart . Elitfönster kom hem till oss och tog alla mått som behövdes. Där efter lämnades ett pris på totalkostnaden monterat och klart. Detta utfördes av Johan bjällbo med kollegan till mycket stor belåtenhet.

Christina Å
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Vänligt bemötande. Professionellt. Snabba svar. Sedan dröjde leveransen från Elitfönster längre än vad jag väntat mig, men det var inte JBs fel utan hanterades väl.

Staffan J
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Byte av fönster. Fantastiskt bemötande och väldigt fint resultat! Vi är mkt nöjda!

Bosse N
Skrev om Johan Bjällebo en del av Elitfönster På Plats Växjö

Jag bestämde mig för att byta våra 10 fönster och skickade in förfrågan till Elitfönster och några andra. Snabbt svar, besök och en offert på mindre än en vecka. Proffsigt bemötande inget försäljarsnack. Beställning och väntan på att fönsterna tillverkas (ca. 10 veckor). Monteringen gick snabbt, täckte över och städade exemplariskt efter sig. Man blir verkligen glad att ha anlitat så bra hantverkare 😊 Bosse Nilsson Hovmantorp

Svar från Johan Bjällebo

Tack för dina fina ord Bosse! Det är roligt när man får jobba i ett trevligt hus! //Johan