Elkontakten Sverige AB

Elkontakten Sverige AB

elinstallation.nu
  • BadgeSevenYears

Elkontakten erbjuder attraktiva lösningar för deras kunder, det spelar inger roll om det gäller ombyggnationer för kontor, belysningsanläggningar eller nyproduktioner. Vi är ett otroligt flexibelt företag som jobbar stenhårt för att förstå våra kunders önskemål och för att tillhandahålla den mest ekonomiska, estetiska och funktionella...

361 omdömen om Elkontakten Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2014

ISHTIAQUE A
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Jag vill verkligen lyfta fram Marcus på Elkontakten för den fantastiska hjälpen jag fick över telefonen. Trots att jag hade ett elfel hemma, var han otroligt skicklig på att identifiera felet på nolltid och generös nog att vägleda mig genom felsökningen. Hans expertis gjorde att problemet löstes smidigt. Jag är djupt tacksam för hans engagemang och vill verkligen visa min uppskattning för den ovärderliga assistans han erbjöd. Det blir definitivt Elkontakten för mitt nästa jobb. Tack så mycket, Marcus!

Urban S
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Bra service, kom enligt tidsplan, städade efter utfört uppdrag! Trevlig personal!

Peter B
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Byte av gammalt proppskåp till modern el central. Trevlig montör som gjorde jobbet snabbt och med utmärkt kvalité.

KIM S
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Som vanligt levererar Elkontakten. Denna gång var det ett mindre jobb. För Marcus på Elkontakten så spelar det ingen roll om det är mindre eller större jobb, det är lika viktigt

Helén E
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Jätte bra företag! Så professionellt utfört arbete, mycket trevlig och otroligt duktig elektriker! Kan varmt rekommendera detta företag!

Viveka L
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Svarar alltid när jag ringer - snabbt på plats - service direkt - tydliga priser och information om hur vi kommer bli debiterade. Tack!

Johannes F
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Utmärkt kundkontakt, god punktlighet, trevlig och effektiv personal, transparanta och bra priser. Elkontakten hjälpte oss med att dra en ny kabel från elcentralen i vardagsrummet till nyinstallation av diskmaskin i kök. Rekommenderas starkt!

Anna L
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Proffesionellt. Bra kommunikation. Väl utfört arbete.

Johan N
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Proffsigt och trevligt bemötande. Byte av elmätarskåp blev till mindre justering i det gamla skåpet. Elektrikern föreslog en bättre lösning, när han var på plats och såg hur det såg ut.

Fredrik J
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Snabb och trevlig service. Installation av laddbox för elbil

Stefan S
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Jag fick hjälp med installation av laddbox till elbilen. De svarade snabbt, är kunniga och trevliga och gjorde ett bra jobb.

Alexander K
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Proffsigt och snabbt utfört jobb

Åsa H
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Utfört arbete enligt överenskommelse.

Agneta R
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Två jätte trevliga killar som utförde sitt jobb perfekt

Julieta L
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Kunniga, bra pris och super trevliga

David Ulric K
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Proffsigt och trevligt bemötande! Mötta våra förväntningar väl och höll det vi kom överens om. Rekommenderas starkt

Mackan W
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Kanon bra service från början (Marcus) till slut (Sebastian). Extremt professionella, hjälpsamma och tillmötesgående. Är det inte fantastiskt när man träffar på en firma som vet vad dom håller på med! Rekommenderas varmt! Mackan.

Ola S
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Trevliga och kunniga. Hjälpte oss med elinstallationer på företaget blev snyggt och praktiskt, rekommenderar gärna.

Ulf Sören Erik L
Skrev om Elkontakten Sverige AB

valificerade och kompetetnta - bra kvalitete

Robert B
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Jag arbetar själv i byggbranschen och mötes av en professionellt attityd. En stor kunskap som lyfte mina grund idéer om ljus för mitt rum. Lyhörd och flexibilitet för min närvaro/frånvaro. Vi är otroligt nöjda med samarbetet, resultatet och priset.

Ulf B
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Synnerligen kompetenta och seriösa. Suveräna på kundkontakt.. Jag är mycket belåten med ALLT

Ann Å
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Supernöjd. Mycket bra och snabb service.

Ronny J
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Professionellt bemötande, bra offert och trevlig och tydlig kontakt inför elarbetet. Mycket trevlig och snabbt arbetande elektriker som kom, jobbet blev klart snabbare än beräknat och ändå gjordes mer än vad som var planen från början. Mycket nöjd!

Michael M
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Pålitliga och aldrig några problem. Alltid mitt förstahandsval.

Jonas Å
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Bra bemötande från början till slut. Riktigt proffsiga och trevliga! Kan rekommendera Elkontakten starkt.

Anne-Charlotte L
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Bra bemötande och hantverksskickligt utfört arbete.

Björn L
Skrev om Elkontakten Sverige AB

+ Bra service och trevlig elektriker som utförde arbetet. Han var bra på att förklara vilka ändringar han gjorde och kunde svara på alla mina frågor + Priset för jobbet dom utförde känns rimligt - Långsamma i att svara på första offertförfrågan - Jag hade önskat att dom ringde eller mejlade för att hitta en tid som passar och inte bara bokade en tid utan att fråga.

Marianne R
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Allt toppen, snabb proffsig hantering. Ställde upp med kort varsel. Rekommenderar varmt

Owe L

Kvalificerad service och bemötande

Simon W
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Proffesionell hjälp och mycket trevlig

Jan H
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Snabb och kompetent service.

Richard
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Elkontakten lyssnade på mina behov och kom med relevanta och rimliga förslag på arbete. Under arbetets gång dök det upp bekymmer med den gamla befintliga eldragningen vilket Elkontakten tog sig an utan problem. Elektrikern var noga med att förklara vad han gjort och varför, samt besvarade alla frågor jag hade. Perfekt!

Nils J
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Trevligt bemötande och vettig diskussion kring alternativ kring vilka åtgärder som är lämpliga i relation till prissättning. Ordhållig beträffande tidsåtgång och att hålla överenskomna tider och avtal. Rekommenderas varmt

Karolina F
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Superbra bemötande rakt igenom. De är tydliga, proffsiga och pålitliga, vi har använt dem tidigare och har samma erfarenhet. Rekommenderas varmt!

Ludwig L
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Både Sebastian och Andreas på Elkontakten är två riktiga kanonkillar som verkligen har kundens bästa i åtanke. Noga och effektiva, flexibla och kunniga. Bara plus!

Peter A
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Professionell hjälp samt trevlig personal

Per-Inge H
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Ej fungerande spotar i badrum. Felsöktes och åtgärdades snabbt.

Parapix A
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Duktiga och seriösa hantverkare som levererar i tid och på budget. Har anlitat såväl privat som till företaget jag är anställd av.

Andreas R
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Har anlitat flera gånger och det har alltid funkat bra.

Emilia W
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Snabba, noggranna och trevliga killar som kom hit och hjälpte mig att dra om el och fixa nya eluttag. Det blev snyggt gjort och precis som jag ville ha det. Kommer definitivt att anlita samma firma igen om jag behöver göra fler el-jobb i lägenheten.

Maria R
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Väldigt väl utfört arbete. Riktigt proffsiga och trevliga elektriker. Tack!

Stehpen C
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Installation av spotlights i köket. Bra genomfört och ett väldigt bra bemötande från början till slut

Magnus S
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Jag ringde för att byta ut en trasig lysrörsarmatur som satt över diskbänken. Jo de skickade hit en elektriker. Han hade med sig saker som inte gick att koppla ihop ordenligt, så han fick komma tillbaka två dagar senare med korrekt utrustning. Självklart var denna nya armatur dyrare. Sen ger den ju ett helt annat ljus än den som ersattes. När han skulle sätta upp den så lyckades han borra sönder skåpet, så efter att han givit sig av fick jag ta bort och sätta upp den själv. Vidare så kostade elektrikerbilen 400 kr på offerten...

Svar från Elkontakten Sverige AB

Hej Magnus. Trist att du inte fick en bra upplevelse. Synd att du inte tog kontakt med oss direkt så vi fick chansen reda ut. Om det är okej så kontaktar jag gärna dig

Anette B
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Såååå glad att jag valde Elkontakten Sverige AB!! Sååå trevligt bemött och snabbt på plats och fixar felet. Alla inblandade är såååå nöjda och glada. Peter på Elkontakten ska ha en stor eloge och kram för sin insats. Hälsningar Annette i Huddinge :-)

Ingrid M
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Snabbt och professionellt arbete.

Svar från Elkontakten Sverige AB

Hej Ingrid. Tack för omdömet och kul att du blev nöjd med arbetet. Välkommen att höra v dig igen

Henrik E
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Lätt att få kontakt med, gav råd och tips, snabb offert, anpassade jobb/offert vid behov, proffsigt genomfört.

Svar från Elkontakten Sverige AB

Hej Henrik, Roligt att du blev nöjd med arbetet. Varmt välkommen att höra av dig igen till oss

Angelito Z

Kan varmt rekommendera detta bolag. Jag ger dom 🌞🌞🌞🌞🌞 Angelito

Rosemarie E

Snabb hjälp, trevligt bemötande

Lali B
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Både trevligt bemötande och proffsig tjänst. Från första kontakt till själva installationen och faktureringen, allt funkade utmärkt. En omsorg om mig som kund och det lilla extra för att allt ska funka gör att jag vill ge ett toppbetyg!

Svar från Elkontakten Sverige AB

Hej Lali, Vad kul att du fick det precis som du vill ha det. Varmt välkommen att höra av dig till oss igen

Mathilda S
Skrev om Elkontakten Sverige AB

Mycket professionella. Kan varmt rekommendera Elkontakten!

Svar från Elkontakten Sverige AB

Hej Mathilda. Tack för dit omdöme. Roligt att höra att du blev så nöjd med arbetet. Välkommen att höra av dig igen till oss