Alla kategorier Övrigt Stockholms län Täby Eminenta Besiktning & Värdering i Skåne AB

Eminenta Besiktning & Värdering i Skåne AB

Polygonvägen 15, 187 66 Täby — Visa karta

Ett hus har många sidor!

En husbesiktning, skadeutredning eller värdering är en investering. När vi genomför besiktningar och värderingar tittar vi noga på husets alla sidor. Vi granskar varje hus utifrån husets unika konstruktion, ålder och skick.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 2 kunder tycker om Eminenta Besiktning & Värdering i Skåne AB

• JENNY VICTORIA S
    JENNY VICTORIA S skrev om Eminenta Besiktning & Värdering i Skåne AB
    Om ni letar efter en grundlig och kompetent besiktningsman, ska ni välja Benny Parhorn på Eminenta. Han är mycket kompetent, och service minded och gör en grundlig och proffesionell besiktning.

Han lägger ner mycket tid och engagemang och säkerställer att vi beställare förstår alla delar i besiktningen. Han är även tillgänglig och svarar på alla möjliga och omöjliga ;) frågor man kan tänkas ha om besiktningen och det objektet han besiktigat. Han är även mycket påläst och kan ställa relevanta frågor till eventuella iblandade hantverkare.

Om vi behöver anlita en besiktningsman igen någon gång, så är Benny det självklara valet för oss.
  • Kim B
    Kim B skrev om Eminenta Besiktning & Värdering i Skåne AB
    Värdet av att göra en skadebesiktning innan man köper ett hus, fritidshus eller bostadsrätt är precis som en försäkring.

Besiktning i sig har verkligen öppnat mina ögon för betydelsen av att noga undersöka sitt hus. Denna typ av investering skulle kunna ha räddat min familj, från en onödigt dyr och komplicerad affär.

Om vi upptäckt de skador som har uppdagats i efterhand, så hade vi inte fullföljt affären, utan att ha omförhandlat priset.

Vi hade sluppit ha hamnat i en svår tvist med säljaren. Nu har vi haft en i sig jobbig, tvist kring detta.

Jag lämnar gärna referenser om ni händelsevis har andra som varit i samma sits som jag och min familj, som vill bättre förstå värdet av denna typ tjänster. Det är lät att vara klok i efterhand.

Var inte dumsnål utan syna sömmarna innan du sätter bläcket på kontraktet, med säljare och mäklare. Lycka till Kim B med familj

Polygonvägen 15, 187 66 Täby