Alla kategorier Elektriker Stockholms län Täby EMMA Elinstallationer

Järngatan 14, 195 72 Rosersberg — Visa karta

EMMA Elinstallationer är ett elinstallationsföretag som jobbar mot hela Storstockholm och även Stockholms skärgård. Våra tjänster vänder sig till privatpersoner, bostadsrättsföreningar, företag, entreprenader, fastighetsförvaltare och byggföretag.

Vi har idag samarbeten med flera byggföretag, målare, rörmokare, plattsättare för att kunna erbjuda kunden en helhetslösning vid sitt byggprojekt.

Verksamheten startade år 2007 och i mars 2013 omorganiserades företaget och bildade ett renodlat elinstallationsföretag vid namn EMMA Elinstallationer AB.

Namnet EMMA kommer från de två första bokstäverna i Emil och Mathias som är bolagets grundare.

Läs vad 166 kunder tycker om EMMA Elinstallationer

• Mats A
    Mats A skrev om EMMA Elinstallationer
    Snabbt och smidigt fixat till bra pris! Alla jag var i kontakt med var desutom mycket trevliga. Kan inte annat än att vara mycket nöjd!
    2017-06-22 Emil S svarar Mats A
    Tack för dina fina ord!
    Önskar dig en trevlig midsommar.

• Mats W
    Mats W skrev om EMMA Elinstallationer
    Behövde hjälp med slutinstallation av fiber samt diverse el-arbeten såsom uppmontering av utelampor. EMMA tog kontakt med mig snabbt efter min intresseförfrågan samt informerade tydligt om kostnadsbild. Elektrikern som hjälpte oss dök upp på överenskommen tid och gjorde ett fantastiskt jobb. Snabb, noggrann och hittade lösningar på problem som uppstod. Kvaliteten på topp! Kan starkt rekommendera EMMA Elinstallationer.
    2017-06-19 Mattias L svarar Mats W
    Tack för dina fina ord!
    Det är så vi ska jobba och med en smidig kund som blir det alltid bästa resultat!

• Carl B
    Carl B skrev om EMMA Elinstallationer
    Väl utfört - snabbt och smidigt. Rimligt pris!

Rekommenderas.
    2017-06-09 Mattias L svarar Carl B
    Tack för dina fina ord!
    Vi debiterar enbart för den tid som går åt och försöker alltid tänka ekonomiskt för både kunden och oss!

Med vänlig hälsning,
    Emma elinstallationer
  • Ann-Catrine F
    Ann-Catrine F skrev om EMMA Elinstallationer
    Ringde upp på måndagen och lovades att de skulle ringa tillbaka vilket inte gjordes under dagen så först blev jag lite misstänksam. Hade nämligen precis råkat ur för en elektriker som inte dök upp på utsatt tid eller hörde av sig så jag fick lite onda aningar. Men jag ringde upp dagen därpå och blev då nästan omedelbart kontaktad och fick hjälp med det jag behövde redan dagen efter. Mitt ärende var en ny elinstallation till tvättmaskinen i badrummet. Det kom en trevlig och duktig elektrikeroich åtgärdade mitt problem. Sammanfattningsvis så är jag mycket nöjd.
    2017-05-17 Mattias L svarar Ann-Catrine F
    Tack för dina fina ord!
    Jag ber verkligen om ursäkt för att jag missade att återkoppla till dig och är väldigt tacksam att du ringde upp igen. Vår önskan är att kunden ska få återkoppling samma dag absolut senaste dagen efter. I ditt fall hade jag lovat att ringa upp, men missade detta.
    Skönt att höra att tvättmaskinen nu är inkopplad och säker.
    Önskar dig en trevlig sommar!

• Nina J
    Nina J skrev om EMMA Elinstallationer
    Hej,
    Kontaktade Emma med mycket kort varsel och 1,5 dag senare stod Danne i hallen precis den tid som var överenskommet. Två timmar senare hade han installerat ny fläkt och satt upp en lampa i badrummet. Trevlig, lösningsorienterad och kompetent. Är supernöjd. Tack hls Nina Jonsson
    2017-05-12 Mattias L svarar Nina J
    Tack för dina fina ord!
    Vi försöker alltid att tillmötesgå kunderna i den utsträckning det går. Kul att du blev nöjd!

Med vänlig hälsning,
  • Carola B
    Carola B skrev om EMMA Elinstallationer
    Henke gjorde ett jättebra jobb med att dra in el i vår nybyggda friggebod. Punktligt och proffsigt, kunde inte ha blivit bättre!
    2017-05-11 Mattias L svarar Carola B
    Tack för dina fina ord!
    Jag vidarebefordrar detta till Henrik.
    Skönt å veta att vårt arbete ger fina resultat!

• Adam D
    Adam D skrev om EMMA Elinstallationer
    Bra bemötande, snabb installation, bra pris
    2017-05-04 Mattias L svarar Adam D
    Det är så vi ska jobba.

• Eva M
    Eva M skrev om EMMA Elinstallationer
    Kan verkligen rekommendera denna elfirma. Jobbet hemma hos mig utfördes snyggt och proffsigt och jag är helt nöjd. Jag är så glad att jag hittade EMMA El!
    2017-04-25 Mattias L svarar Eva M
    Tack för dina fina ord!
    Vi är också glada att du hittade oss.

• Janne L
    Janne L skrev om EMMA Elinstallationer
    J*vligt bra elfirma. Kom snabbt, trevlig elektriker (Danne) som var mycket noggrann och gav tips och rekommendationer under arbetets gång. Tack för bra utfört arbete i vår trapp!
    2017-04-12 Mattias L svarar Janne L
    Tack för dina fina ord!
    Vi försöker hela tiden vara så flexibla vi kan utan att tumma på elsäkerheten. Det tjänar du på som kund och vi tjänar på det tack vare era fina rekommendationer.

Önskar er en trevlig påsk!

• Eva W
    Eva W skrev om EMMA Elinstallationer
    Trevligt bemötande, snabb service och väl utfört arbete.
    2017-04-12 Mattias L svarar Eva W
    Tack för dina fina ord.
    För oss är de tre saker du nämner väldigt viktiga för att kunden ska känna sig trygg efter vårt arbete.

Önskar dig er trevlig påsk!

• Dag F
    Dag F skrev om EMMA Elinstallationer
    Renoverade all el i villan. Proffsigt och effektivt. Genomgående trevliga och ordentliga killar och tjej, som höll världens bästa ordning under det rätt omfattande jobbet. Kom med kloka alternativ och förslag på förbättringar. Allt fungerar precis som det skall. Kan faktiskt inte bli bättre. Priset? Helt i linje med offerten. Lätt att rekommendera!
    2017-04-12 Mattias L svarar Dag F
    Tack för dina fina ord!
    Ordning och reda är viktigt för oss. Om det skulle vara så att offerten inte stämmer överens med verkligheten så ska vi tydligt och snabbt ta en ny diskussion med kunden om hur vi ska gå vidare med projektet. Är det bara små avvikelser så är det självklart offerten som gäller.

• Elisabeth G
    Elisabeth G skrev om EMMA Elinstallationer
    Fick hjälp med kort varsel. Elektrikern kom på exakt tid. Är nöjd.
    2017-04-12 Mattias L svarar Elisabeth G
    Tack för dina fina ord!
    Det är alltid värt att kontakta oss, även för snabba jobb. Är vi i närheten, som i ditt fall, så kanske det gåt att lösa.

MattiasLjunggren
  • Monica O
    Monica O skrev om EMMA Elinstallationer
    Så fina bra å snabba ( utan att vara slarviga) eljobb!
    Ett supermodernt företagskoncept.
    Vill använda er varje gång jag ska ha något fixat med elen.
    Monica Opel
    2017-03-28 EMMA Elinstallationer svarar Monica O
    Tack för dina fina ord.
    Vi försöker alltid att vara så snabba det går.
    EMMA Elinstallationer är ett värderingsstyrt bolag och hos oss är alla välkomna bara man är en bra person!
    Läs gärna mer om våra värderingar på www.emmael.se
  • Sandra L
    Sandra L skrev om EMMA Elinstallationer
    Punktliga, kompetenta, proffsiga och trevliga!
    2017-03-28 EMMA Elinstallationer svarar Sandra L
    Tack för dina ord.
    För oss är det viktigt att komma i tid. Om vi inte kommer i tid så försöker vi alltid att ringa och informera er kunder om detta. information kommer man långt på.

Ha det skönt i värmen nu!

//Mattias Ljunggren
  • Jan S
    Jan S skrev om EMMA Elinstallationer
    Behövde hjälp med dragning av el i nybyggt garage, och kontaktade därför EMMA. Inom några få dagar så träffades vi och jag fick en rimlig offert.

Sedan väldigt snabbt efteråt kom de och utförde jobbet. Det blev bra gjort, och gick något snabbare än deras uppskattning i offert. Fakturan kom på den faktiska arbetstiden (dvs mindre än offert), vilket jag så klart uppskattar

Jag kommer säkert anlita dem igen
    2017-03-28 EMMA Elinstallationer svarar Jan S
    Tack för dina ord.
    Offerten från oss är ofta en uppskattad offert av en arbetsledare. Det händer ofta att jobbet går fortare. I denna typ av offert så betalar ju kunden självklart enbart för faktiskt arbetstid.
    Kul att du uppskattar detta.

• Sofia L
    Sofia L skrev om EMMA Elinstallationer
    Snabb respons på min förfrågan. Mycket trevliga, tydlig info, punktliga. Mycket hög service. Levererade enl överenskommelse och superbra på att planera och gjorde bra lösningar.
    Köpte elinsatallation i ny innervägg. Uttag och omdraging. Otroligt bra bemötande och hög kvalitet på arbetet.
    2017-03-28 EMMA Elinstallationer svarar Sofia L
    Tack för dina fina ord.
    Våra elektriker jobbar hårt varje dag för att uppfylla EMMA Elinstallationers goda rykte och värderingar. Kul att det syns ute på fältet.

MATTIAS LJUNGGREN
  • Petra L
    Petra L skrev om EMMA Elinstallationer
    Behövde hjälp med lite småjobb i min lägenhet och anlitade Emma El! Mycket nöjd med allt! Snabba svar på mail, punktliga, tydliga med pris etc, serviceminded och trevliga samt kunniga i utförandet! Kommer abslolut både rekommendera och anlta Emma El igen när jag behöver elektriker!
    2017-03-28 EMMA Elinstallationer svarar Petra L
    Tack för dina fina ord.
    Inget jobb är för litet för oss. För oss kanske det är enkelt att fixa felet, men för kunden kanske det är ovärderligt med hjälpen. Så alla jobb är viktiga på sitt sätt.

• Henrik R
    Henrik R skrev om EMMA Elinstallationer
    Jag anlitade Emma Elinstallationer för ett mindre jobb och blev mkt positivt överraskad, håller det dom lovar, mkt kompetent och serviceminded personal och konkurrenskraftiga priser, allt det jag värdesätter. Kommer garanterat anlita dom igen när behov uppstår.
    2017-03-28 EMMA Elinstallationer svarar Henrik R
    Tack för dina ord!
    Du är välkommen nästa gång du behöver vår hjälp. Vi har även kontakter i andra branscher om det är annat än el du behöver hjälp med i ert hem.

• Mats R
    Mats R skrev om EMMA Elinstallationer
    Fick hjälp av EMMA med en mindre elinstallation. Jag blev imponerad av hur snabbt jag fick återkoppling med en uppskattad kostnad och ett tidsförslag för installationsdatum. Elektrikern kom på avtalad tid, var trevlig och glad, samt städade efter sig. Jag vågar rekommenderar EMMA till alla mina vänner och kommer garanterat höra av mig till dem vid framtida behov. /Mats
    2017-04-12 Mattias L svarar Mats R
    Tack för dina fina ord!
    Känns skönt att veta att vi jobbar på rätt sätt. Hela vägen från oss på kontoret till alla våra duktiga elektriker.

• David B
    David B skrev om EMMA Elinstallationer
    Ansvarstagande och service inriktat företag. Man känner sig trygg och väl omhändertagen.
    Rekommenderar verkligen Emma El.

//Mycket nöjd kund
    2017-04-12 Mattias L svarar David B
    Tack för dina fina ord!
    Det är två viktiga budskap vi vill att våra elektriker ska förmedla till våra kunder. Med dina ord så vet vi att det fungerar.

Önskar dig en trevlig påsk.

• Sanna K
    Sanna K skrev om EMMA Elinstallationer
    Jag är jättenöjd. Kommer definitivt att anlita EmmaEl igen!
  • Kjell K
    Kjell K skrev om EMMA Elinstallationer
    Jag fick väldigt bra hjälp av Emma Elinstallationer. En av deras elektriker installerade bl a en jordfelsbrytare i huset. Jag kan varmt rekommendera dem.
  • Lina H
    Lina H skrev om EMMA Elinstallationer
    Proffsigt! Bra kommunikation, noggrant och snyggt utfört arbete på utsatt tid.
  • Jonas I
    Jonas I skrev om EMMA Elinstallationer
    Mycket bra och proffsigt! Allt enligt plan och pris.
  • Yvonne S
    Yvonne S skrev om EMMA Elinstallationer
    det bästa som har hänt vårt hus i Hässelby . Proffsigt bemötande och väldigt trevliga.
  • Hanna L
    Hanna L skrev om EMMA Elinstallationer
    Jag kan absolut rekommendera denna firma! Väl utfört uppdrag, på utsatt tid, tydliga priser och lätt att komma i kontakt med.
  • Yvette H
    Yvette H skrev om EMMA Elinstallationer
    Bra bemötande, verkligen serviceinriktade och problemlösare. Snabba och prisvärda. De har bytt ut mitt proppskåp, dragit 3 fas till spisen, bytt ut kontakter och lampknappar.
  • Joacim G
    Joacim G skrev om EMMA Elinstallationer
    Toppen, gjorde ett mycket seriöst och bra jobb.
  • Maria L
    Maria L skrev om EMMA Elinstallationer
    Jag tycker att bemötande och utfört arbete var bra.
  • Janne A
    Janne A skrev om EMMA Elinstallationer
    Liten miss med utskick av offerten, men mkt bra skött. Installationen mkt väl utförd. Jag är nöjd med arbetet.
  • Lars R
    Lars R skrev om EMMA Elinstallationer
    Imponerande Service känsla och duktiga, Mycket nöjd
  • Jaqueline M
    Jaqueline M skrev om EMMA Elinstallationer
    Toppenbetyg till EMMA elinstallationer. Rekommenderas!
  • Katarina L
    Katarina L skrev om EMMA Elinstallationer
    Jättetrevliga och snabba att svara på min förfrågan. Mejlade om status på beställningsvarorna och bokade in en tid och förklarade varför den behövde ombokas. Kom på utsatt tid, hälsade artigt och gjorde det de skulle på exakt den tid som angetts i offerten.
    Kan verkligen skicka mina varmaste rekommendationer!
  • Bengt A
    Bengt A skrev om EMMA Elinstallationer
    Vi skulle byta elabslutning på en nyinköpt spis. Bemötandet var från början proffsigt,vänligt och tydligt. Installationen genomfördes på utsatt tid och till angivet pris. Mao, allt var mycket bra.
  • Beppe M
    Beppe M skrev om EMMA Elinstallationer
    mycket bra utfört arbete av effektiv, skickligt installatör.
  • Peter C
    Peter C skrev om EMMA Elinstallationer
    Vi har dragit om all el i vårt hus och jag tycker att dom har gjort det fantastiskt bra. Dom har varit oerhört lyhörda, lösningsorienterade samt rådgivande.
    Jag kan varmt rekommendera Emma Elinstallationer!
  • Marie M
    Marie M skrev om EMMA Elinstallationer
    Fantastisk service, snabb och effektiv och kunnig installatör! Högsta betyg!
  • Petter L
    Petter L skrev om EMMA Elinstallationer
    Jättenöjd med jobbet från Emma installationer och hur de skötte kontakterna med oss under uppdraget.
  • Björn V
    Björn V skrev om EMMA Elinstallationer
    Positivt. Anlitar dem gärna igen // Björn
  • Magnus E
    Magnus E skrev om EMMA Elinstallationer
    Kom i tid. Föreslog förbättringar och gjorde ett mycket snyggt jobb.
  • Björn K
    Björn K skrev om EMMA Elinstallationer
    Jag fick hjälp med att få ström till mitt bastuaggregat.
    Allt gick mycket smidigt och trevligt.
    Elektrikern hade med sig en assistent som inte gjorde så mycket, men det störde inte utan allt flöt som det skulle.
  • Catrine P
    Catrine P skrev om EMMA Elinstallationer
    Punkliga, professionella, serviceinriktade
    Jag är en mycket nöjd kund och rekommenderar varmt Emma elinstallationer
    2016-01-25 EMMA Elinstallationer svarar Catrine P
    Hej Catrine,
    Tack för fin rekommendation och hoppas tvättmaskinen fungerat fint hos din mor.
    Varmt välkomna att höra av er om något framtida behov uppstår.
  • David S
    David S skrev om EMMA Elinstallationer
    Behövde installera ett nytt uttag i väggen.
    Bokade tid och fick besök av installatör morgonen därpå(trots semestertid).
    Arbetet utfördes på 25 minuter och det blev rakt och snyggt.

Jag är helnöjd och kommer garanterat anlita EMMA igen om jag behöver fler inkopplingar
    2016-01-25 EMMA Elinstallationer svarar David S
    Hej David,
    Stort tack för den fina recentionen. Vi är glada att vi fick hjälpa dig och att du är nöjd.
    Varmt välkommen att höra av dig om ett framtida behov skulle uppstå.
  • Thomas G
    Thomas G skrev om EMMA Elinstallationer
    Snabb respons, trevliga och duktiga. Fick hjälp med installation av en laddstation. Rekommenderas varmt.
    2016-01-25 EMMA Elinstallationer svarar Thomas G
    Hej Thomas,
    Tack för att du skrivit en recention och riktigt kul att du upplever oss så då det är den känslan vi vill förmedla.
    Emil med Team EMMA
  • Per A
    Per A skrev om EMMA Elinstallationer
    Mycket bra företag. Jag har fått hjälp med både smått och stort!
    2016-01-25 EMMA Elinstallationer svarar Per A
    Tack Per för fina vitsord och rekommendationen.
    Vi hjälper gärna till med både stort och smått, varmt välkommen att höra av dig i framtiden.
  • Daniel E
    Daniel E skrev om EMMA Elinstallationer
    Bästa Elinstallationsfirman jag haft att göra med. Snabba, pålitliga och service minded! Rekommenderas varmt!
    2016-01-25 EMMA Elinstallationer svarar Daniel E
    Hej Daniel,
    Tack för fina rekommendationen och riktigt kul att du är så nöjd.
    Varmt välkommen att höra av dig i framtiden om behov uppstår av en elektriker.
  • Rickard B
    Rickard B skrev om EMMA Elinstallationer
    Föredömligt utfört arbete och föregående dialog inför beställning av jobbet. I mitt fall är jag kunnig och kunde specificera exakt vad jag ville ha. EMMAs elektriker utförde jobbet snyggt, snabbt och felfritt.
    2016-01-25 EMMA Elinstallationer svarar Rickard B
    Hej Rickard,
    Vi är riktigt glada att du är så nöjd och att du velat lämna en rekommendation.
    Varmt välkommen att höra av dig i framtiden om något behov skulle uppstå.
  • Johan A
    Johan A skrev om EMMA Elinstallationer
    Väldigt professionella! En fröjd att ha att göra med. Tydlig kommunikation, var på plats när de lovade, tydlig offert m.m. Kommer absolut att använd mig av dem igen!
    2015-04-29 EMMA Elinstallationer svarar Johan A
    Hej Johan,

Riktigt kul att höra att ni är nöjda med EMMA Elinstallation. Ert redan fina badrum fick sig ytterligare ett lyft med de nya spottarna som fälldes in i taket.
    Ni är varmt välkomna att höra av er om framtida behov uppstår.
    Önskar er en fin vår och trevlig Valborg!
  • Jeremy B
    Jeremy B skrev om EMMA Elinstallationer
    Reasonably priced, very quick and great level in the quality of work!
    2015-04-29 EMMA Elinstallationer svarar Jeremy B
    Hi Jeremy,
    We are very happy to hear that you are satisfied with our service and we arevery thankful for your recommendation.
    You are most welcome to contact us if future needs arise.
    Best regards
  • Eva H
    Eva H skrev om EMMA Elinstallationer
    Trevligt bemötande och trevlig personal, snabb hjälp. Installation av el uttag i taket.
    2015-04-23 EMMA Elinstallationer svarar Eva H
    Hej Eva,

Tack för din fina rekommendation, jag skall framföra detta till Jim som var hos er.
    Varmt välkommen att höra av dig om framtida behov uppstår, stort som smått.
    Vi önskar dig en trevlig vår!
    Emil & TEAM EMMA

Järngatan 14, 195 72 Rosersberg