Alla kategorier Elektriker Stockholms län Täby Emma Elinstallationer
Rekommenderat företag 2015 - Emma Elinstallationer

Emma Elinstallationer

Måttbandsvägen 12, 187 66 Täby — Visa karta

EMMA Elinstallationer är ett elinstallationsföretag som jobbar mot hela Storstockholm och även Stockholms skärgård. Våra tjänster vänder sig till privatpersoner, bostadsrättsföreningar, företag, entreprenader, fastighetsförvaltare och byggföretag.

Vi har idag samarbeten med flera byggföretag, målare, rörmokare, plattsättare för att kunna erbjuda kunden en helhetslösning vid sitt byggprojekt.

Verksamheten startade år 2007 och i mars 2013 omorganiserades företaget och bildade ett renodlat elinstallationsföretag vid namn EMMA Elinstallationer AB.

Namnet EMMA kommer från de två första bokstäverna i Emil och Mathias som är bolagets grundare.

Läs vad 146 kunder tycker om Emma Elinstallationer

• Sanna K
    Sanna K skrev om Emma Elinstallationer
    Jag är jättenöjd. Kommer definitivt att anlita EmmaEl igen!
  • Kjell K
    Kjell K skrev om Emma Elinstallationer
    Jag fick väldigt bra hjälp av Emma Elinstallationer. En av deras elektriker installerade bl a en jordfelsbrytare i huset. Jag kan varmt rekommendera dem.
  • Lina H
    Lina H skrev om Emma Elinstallationer
    Proffsigt! Bra kommunikation, noggrant och snyggt utfört arbete på utsatt tid.
  • Jonas I
    Jonas I skrev om Emma Elinstallationer
    Mycket bra och proffsigt! Allt enligt plan och pris.
  • Yvonne S
    Yvonne S skrev om Emma Elinstallationer
    det bästa som har hänt vårt hus i Hässelby . Proffsigt bemötande och väldigt trevliga.
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Emma Elinstallationer
    Jag kan absolut rekommendera denna firma! Väl utfört uppdrag, på utsatt tid, tydliga priser och lätt att komma i kontakt med.
  • Yvette H
    Yvette H skrev om Emma Elinstallationer
    Bra bemötande, verkligen serviceinriktade och problemlösare. Snabba och prisvärda. De har bytt ut mitt proppskåp, dragit 3 fas till spisen, bytt ut kontakter och lampknappar.
  • Joacim G
    Joacim G skrev om Emma Elinstallationer
    Toppen, gjorde ett mycket seriöst och bra jobb.
  • Maria L
    Maria L skrev om Emma Elinstallationer
    Jag tycker att bemötande och utfört arbete var bra.
  • Janne A
    Janne A skrev om Emma Elinstallationer
    Liten miss med utskick av offerten, men mkt bra skött. Installationen mkt väl utförd. Jag är nöjd med arbetet.
  • Lars R
    Lars R skrev om Emma Elinstallationer
    Imponerande Service känsla och duktiga, Mycket nöjd
  • Jaqueline M
    Jaqueline M skrev om Emma Elinstallationer
    Toppenbetyg till EMMA elinstallationer. Rekommenderas!
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Emma Elinstallationer
    Jättetrevliga och snabba att svara på min förfrågan. Mejlade om status på beställningsvarorna och bokade in en tid och förklarade varför den behövde ombokas. Kom på utsatt tid, hälsade artigt och gjorde det de skulle på exakt den tid som angetts i offerten.
    Kan verkligen skicka mina varmaste rekommendationer!
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Emma Elinstallationer
    Vi skulle byta elabslutning på en nyinköpt spis. Bemötandet var från början proffsigt,vänligt och tydligt. Installationen genomfördes på utsatt tid och till angivet pris. Mao, allt var mycket bra.
  • Beppe M
    Beppe M skrev om Emma Elinstallationer
    mycket bra utfört arbete av effektiv, skickligt installatör.
  • Peter C
    Peter C skrev om Emma Elinstallationer
    Vi har dragit om all el i vårt hus och jag tycker att dom har gjort det fantastiskt bra. Dom har varit oerhört lyhörda, lösningsorienterade samt rådgivande.
    Jag kan varmt rekommendera Emma Elinstallationer!
  • Marie M
    Marie M skrev om Emma Elinstallationer
    Fantastisk service, snabb och effektiv och kunnig installatör! Högsta betyg!
  • Petter L
    Petter L skrev om Emma Elinstallationer
    Jättenöjd med jobbet från Emma installationer och hur de skötte kontakterna med oss under uppdraget.
  • Björn V
    Björn V skrev om Emma Elinstallationer
    Positivt. Anlitar dem gärna igen // Björn
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Emma Elinstallationer
    Kom i tid. Föreslog förbättringar och gjorde ett mycket snyggt jobb.
  • Björn K
    Björn K skrev om Emma Elinstallationer
    Jag fick hjälp med att få ström till mitt bastuaggregat.
    Allt gick mycket smidigt och trevligt.
    Elektrikern hade med sig en assistent som inte gjorde så mycket, men det störde inte utan allt flöt som det skulle.
  • Catrine P
    Catrine P skrev om Emma Elinstallationer
    Punkliga, professionella, serviceinriktade
    Jag är en mycket nöjd kund och rekommenderar varmt Emma elinstallationer
    2016-01-25 Emil S svarar Catrine P
    Hej Catrine,
    Tack för fin rekommendation och hoppas tvättmaskinen fungerat fint hos din mor.
    Varmt välkomna att höra av er om något framtida behov uppstår.
  • David S
    David S skrev om Emma Elinstallationer
    Behövde installera ett nytt uttag i väggen.
    Bokade tid och fick besök av installatör morgonen därpå(trots semestertid).
    Arbetet utfördes på 25 minuter och det blev rakt och snyggt.

Jag är helnöjd och kommer garanterat anlita EMMA igen om jag behöver fler inkopplingar
    2016-01-25 Emil S svarar David S
    Hej David,
    Stort tack för den fina recentionen. Vi är glada att vi fick hjälpa dig och att du är nöjd.
    Varmt välkommen att höra av dig om ett framtida behov skulle uppstå.
  • Thomas G
    Thomas G skrev om Emma Elinstallationer
    Snabb respons, trevliga och duktiga. Fick hjälp med installation av en laddstation. Rekommenderas varmt.
    2016-01-25 Emil S svarar Thomas G
    Hej Thomas,
    Tack för att du skrivit en recention och riktigt kul att du upplever oss så då det är den känslan vi vill förmedla.
    Emil med Team EMMA
  • Per A
    Per A skrev om Emma Elinstallationer
    Mycket bra företag. Jag har fått hjälp med både smått och stort!
    2016-01-25 Emil S svarar Per A
    Tack Per för fina vitsord och rekommendationen.
    Vi hjälper gärna till med både stort och smått, varmt välkommen att höra av dig i framtiden.
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Emma Elinstallationer
    Bästa Elinstallationsfirman jag haft att göra med. Snabba, pålitliga och service minded! Rekommenderas varmt!
    2016-01-25 Emil S svarar Daniel E
    Hej Daniel,
    Tack för fina rekommendationen och riktigt kul att du är så nöjd.
    Varmt välkommen att höra av dig i framtiden om behov uppstår av en elektriker.
  • Rickard B
    Rickard B skrev om Emma Elinstallationer
    Föredömligt utfört arbete och föregående dialog inför beställning av jobbet. I mitt fall är jag kunnig och kunde specificera exakt vad jag ville ha. EMMAs elektriker utförde jobbet snyggt, snabbt och felfritt.
    2016-01-25 Emil S svarar Rickard B
    Hej Rickard,
    Vi är riktigt glada att du är så nöjd och att du velat lämna en rekommendation.
    Varmt välkommen att höra av dig i framtiden om något behov skulle uppstå.
  • Johan A
    Johan A skrev om Emma Elinstallationer
    Väldigt professionella! En fröjd att ha att göra med. Tydlig kommunikation, var på plats när de lovade, tydlig offert m.m. Kommer absolut att använd mig av dem igen!
    2015-04-29 Emil S svarar Johan A
    Hej Johan,

Riktigt kul att höra att ni är nöjda med EMMA Elinstallation. Ert redan fina badrum fick sig ytterligare ett lyft med de nya spottarna som fälldes in i taket.
    Ni är varmt välkomna att höra av er om framtida behov uppstår.
    Önskar er en fin vår och trevlig Valborg!
  • Jeremy B
    Jeremy B skrev om Emma Elinstallationer
    Reasonably priced, very quick and great level in the quality of work!
    2015-04-29 Emil S svarar Jeremy B
    Hi Jeremy,
    We are very happy to hear that you are satisfied with our service and we arevery thankful for your recommendation.
    You are most welcome to contact us if future needs arise.
    Best regards
  • Eva H
    Eva H skrev om Emma Elinstallationer
    Trevligt bemötande och trevlig personal, snabb hjälp. Installation av el uttag i taket.
    2015-04-23 Emil S svarar Eva H
    Hej Eva,

Tack för din fina rekommendation, jag skall framföra detta till Jim som var hos er.
    Varmt välkommen att höra av dig om framtida behov uppstår, stort som smått.
    Vi önskar dig en trevlig vår!
  • Malin A
    Malin A skrev om Emma Elinstallationer
    Mycket bra.
    Dom kom fort, jobbade effektivt och kändes väldigt seriöst och tryggt
    2015-04-23 Emil S svarar Malin A
    Hej Malin,

Tack för en väldigt fin rekommendation. Känns bra att vi förmedlat en god känsla hos dig som kund och när ett framtida behov uppstår är du varmt välkommen att höra av dig på nytt.
    Vi önskar dig en trevlig vår!
  • Christian W
    Christian W skrev om Emma Elinstallationer
    Vi har anlitat dem vid två tillfällen. Först bara för att kolla vad dem gick för. Vi blev nöjda så andra gången beställde vi mycket armaturer och dimmers. Vi fick offerterna fort båda gångerna och väl utförda arbeten. Killarna kom i tid och vi hade en bra dialog under arbetes gång. Dem var både kreativa och lyhörda för våra önskemål. Vi kommer definitivt anlita dem fler gånger!
    2015-04-23 Emil S svarar Christian W
    Hej Christian,

Tack för att du tog dig tid att skriva en sån fin rekommendation. Vi tycker också att det blev riktigt snyggt med trappbelysningen och övriga armaturer. Härligt att ni nu har ett hem att trivas i med stämningsfull belysning.
    Ni är så välkomna att höra av er om framtida behov av en elektriker uppstår.
  • Johnny H
    Johnny H skrev om Emma Elinstallationer
    Emma Elinstallationer var snabba att svara på min förfrågan. Trevlig och personlig bedömning av jobbet och offert direkt därefter. Kostnaden kändes rimlig och bra.
    Jobbet utfördes sedan prickfritt enligt offert.
    Mycket nöjd!
    2015-04-23 Emil S svarar Johnny H
    Hej Johnny,

Tack för din rekommendation och kul att du upplevde EMMA på ett positivt sätt genom hela flödet från första kontakt till att du fått en faktura.
    Du är varmt välkommen att höra av dig om framtida behov av elektriker uppstår.
    Önskar dig en trevlig vår!
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Emma Elinstallationer
    Snabb kontakt, tydlig offert, mycket trevlig elektriker. Effektivt och snyggt utfört arbete som fakturerades i enlighet med offererat pris. Kan varmt rekommendera Emma Elinstallationer och kommer själv anlita dem vid nästa tillfälle behov uppstår!
    2015-04-23 Emil S svarar Jonas S
    Hej Jonas,

Tack för en väldigt fin rekommendation och feedbacken. Bästa betyget är återkommande kunder!
    Önskar er en riktigt fin vår!
  • Göran K
    Göran K skrev om Emma Elinstallationer
    Mycket trevliga i telefon och vid besök. Snabb återkoppling efter offertförfrågan, och hela tiden bra information/dialog om åtgärder och material. Rekommenderas!
    2015-04-23 Emil S svarar Göran K
    Hej Göran,

Vi blir mycket glada få er rekommendation och det fina betyget. Återkoppling och kommunikation är något vi jobbar hårt med förutom att göra väl utförda installationer.
    Varmt välkomna att höra av er till EMMA om framtida behov av en elektriker skulle uppstå.
  • Tomas E
    Tomas E skrev om Emma Elinstallationer
    En mycket professionell och seriös elfirma. Prisvärda och kompetenta. De har hjälp oss med elinstallationen i vår nya butik samt lite småjobb i våra gamla lokaler och vi var lika nöjda vi samtliga tillfällen. Vi på Trampolinspecialisten AB kan varmt rekommendera denna firma.
    2015-04-23 Emil S svarar Tomas E
    Hej Tomas,

Tack för en väldigt fin rekommendation. Har låtit hälsa till samtliga inblandade att ni är mycket nöjda och de blev riktigt glada. Vi hoppas och kommer jobba på att hålla er fortsatt nöjda vid framtida behov.
  • Chatarina L
    Chatarina L skrev om Emma Elinstallationer
    Kom samma dag som vi ringde. Väldigt trevliga och var snabbt klara.
    2015-04-23 Emil S svarar Chatarina L
    Hej Chatarina,

Tack rekommendationen och alltid kul att få hjälpa en kund snabbt så att de blir nöjda.
    Varmt välkomna att höra av er vid framtida behov av en elektriker.
  • Behzad A
    Behzad A skrev om Emma Elinstallationer
    De gjorde jobbet snabbt och rent.
    2015-04-23 Emil S svarar Behzad A
    Hej Behzad,
    Stort tack för rekommendationen, varmt välkommen att höra av dig vid framtida behov.
  • Lina O
    Lina O skrev om Emma Elinstallationer
    Vi använde oss av dem vid en mycket omfattande renovering av vår lägenhet för både el och installation av trådburet nätverk. Vi visste inte vad vi skulle välja men de var väldigt kunniga och hjälpte oss hitta snygg armatur som dessutom var privärd. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera dem.
    T om grannarna kommenterade på hur trevliga de hade varit när de mötte dem i trapphuset!
    2015-04-23 Emil S svarar Lina O
    Hej Lina,

Tack för en mycket trevlig rekommendation. Jag har låtit hälsa till Adam, Sebastian och Artur att ni är mycket nöjda. De blev väldigt glada över feedbacken. Extra kul att grannarna noterat att våra elektriker var så trevliga. Vi vet att vid en större renovering kan det bli lite störande för grannar när hantverkare köra igång, speciellt om arbetet utförs i flerbostadshus. Vi på EMMA gör då vad vi kan för att störa så lite som möjligt.
    Om framtida behov uppstår är ni varmt välkomna att höra av er.
  • Lena B
    Lena B skrev om Emma Elinstallationer
    trevligt bemötande och tjänstvilliga - gav även trevlig feedback efter arbetet var klart vilket var påositivt
    2015-04-23 Emil S svarar Lena B
    Hej Lena,

Vi tackar ödmjukast för din rekommendation. Jim hälsar att och tackar för fikat du bjöd på efter att vi var klara med installationen. Extra kul att få hjälpa en kund som ger oss ett sånt glatt bemötande som du gav.
    Önskar dig en riktigt fin vår.
  • Johan I
    Johan I skrev om Emma Elinstallationer
    Jättenöjd med arbetet och bemötandet! Anlitat EMMA vid tre tillfällen och kommer absolut göra det igen om behov uppstår.
    2015-04-23 Emil S svarar Johan I
    Hej Johan,

Vi blir väldigt glada av den feedback vi får från er. Om framtida behov skulle uppstå är ni varmt välkomna att höra av er till oss.
    Önskar er trevlig vår!
  • Johan Z
    Johan Z skrev om Emma Elinstallationer
    Mycket duktiga, flexibla och punktliga och lyssnar in kunden. Kan rekommenderas.
    Johan
    2015-04-23 Emil S svarar Johan Z
    Hej Johan,

Tack så mycket för rekommendationen. Vi försöker alltid tillgodo se kundens önskemål och vara så flexibla som möjligt.
    Önskar er en fortsatt fin vecka!
    Emil
  • Robert B
    Robert B skrev om Emma Elinstallationer
    Supernöjd. Gjorde det vi bad, handlade det som saknades och gjorde det rätt snabbt. Trevlig och framförallt i tid.
    2015-04-23 Emil S svarar Robert B
    Hej Robert,

Vi blir väldigt glad att höra att ni är supernöjda med EMMA.
    Stort tack att ni tog er tid att skriva en rekommendation och om framtida behov av en elektriker skulle uppstå så är ni varmt välkomna att höra av er.
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Emma Elinstallationer
    Proffsiga, prisvärda och skickliga. Rekomenderas!
    2015-04-23 Emil S svarar Susanne S
    Hej Susanne,
    Kul att höra att ni blev så nöjda med belysningen. Stort tack för att ni tog er tid att skriva en rekommendation och ni är varmt välkomna att höra av er när nästa elprojekt nalkas.
    Önskar er en trevlig vår!
  • Jan J
    Jan J skrev om Emma Elinstallationer
    Mycket bra firma , proffsigt utförda jobb och i Den tidsram som är presenterad , har även rekommenderat Emma el till vänner !! Vilka jag ochså vet är nöjda!!
    2015-04-23 Emil S svarar Jan J
    Hej Janne,

Tack för att du tog dig tid att skriva en recension och vi hoppas att du skall vara lika nöjd med det fortsatta arbetet hemma hos er.
  • Ingemar J
    Ingemar J skrev om Emma Elinstallationer
    Hej!
    Då vill jag tilläga 5=Utmärkt inte räcker så jag plussar på fem till.10=Utmärkt.

Vi hade fått ett skumt elfel där en tredjedel av huset inte hade ström. Ringde Emma för att dom såg seriösa ut och låg i närheten, och det ångrar vi inte.

Arbetsledare Jim som jag fick kontakt med var mycket trevlig,han ordnade fram två killar som dessutom var mycket trevliga och hjälpsamma. Dom kom samma dag efter bara en timme och felsökte och åtgärdade ett fel i huvud mätarskåpet där det hittades brända kablar.

Jag rekommenderar varmt Emma elinstallationer AB till alla.
    2015-04-23 Emil S svarar Ingemar J
    Hej Ingemar,
    Jag har låtit hälsa samtliga inblandade att ni är nöjda med servicen och installationen. De alla sträckte på sig och blev mycket glada. Vi ger alltid vårt yttersta för att tillgodose kundens önskemål och din feedback ger oss energi att ge ännu mer. Stort tack!
    Önskar er en trevlig vår!
  • Bengt J
    Bengt J skrev om Emma Elinstallationer
    Ja Emma El har gjort ett bra jobb hos när vi flyttade vår tvättmaskin i badrummet. Vi är mycket nöjda med jobbet.
    Med vänlig hälsning
    Bengt Johansson Lomv 30 Sollentuna
    2015-04-23 Emil S svarar Bengt J
    Hej Bengt,

Stort tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Ni är varmt välkomna att höra av er vid framtida behov.
  • Ulrika M
    Ulrika M skrev om Emma Elinstallationer
    Mycket nöjd med Emma Elinstallationer som utförde ett mindre elarbete hemma hos mig. Elektrikern kom i tid, var trevlig och noggrann. Jag kommer definitivt att använda mig av dem igen.
    2015-04-23 Emil S svarar Ulrika M
    Hej Ulrika,
    Tack för rekommendationen och vi hoppas ni blir lika nöjda för det lite större installationsarbete ni nyligen bokat in att vi skall få hjälpa er med.
  • Hedda L
    Hedda L skrev om Emma Elinstallationer
    Känns seriösa, gav inte offert över mail utan kom och tittade och uppskattade vad som skulle göras. Fixade fastbränd propp, ej fungerande ledning till lampa, monterade dimmer, etc. Föreslog åtgärder och erbjöd inköp som var vettiga i mitt tycke, jag upplevde inte att det var något "pracka på" utan snarare att de hade tänkt till kring vad som behövdes. Kom i tid, var trevliga, gjorde jobbet på utsatt tid och dag och fakturan stämde med det vi hade kommit överens om. Superbra killar - jag kommer använda dem igen!
    2015-04-23 Emil S svarar Hedda L
    Hej Hedda,
    Vi tackar ödmjukast för er rekommendation och ni är välkomna att höra av er om framtida behov av elektriker skulle uppstå.
  • Leif H
    Leif H skrev om Emma Elinstallationer
    Snabbt svar!
    Snabbt på plats!
    Bra jobb!!
    2015-04-23 Emil S svarar Leif H
    Hej Leif,

Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Vi hoppas belysningen skall fylla sitt syfte på bästa sätt.
    Önskar dig en fortsatt fin vår!

Måttbandsvägen 12, 187 66 Täby