Alla kategorier Elektriker Stockholms län Täby EMMA Elinstallationer

Reprovägen 6, 183 77 Täby — Visa karta

EMMA Elinstallationer är ett elinstallationsföretag som jobbar mot hela Storstockholm och även Stockholms skärgård. Våra tjänster vänder sig till privatpersoner, bostadsrättsföreningar, företag, entreprenader, fastighetsförvaltare och byggföretag.

Vi har idag samarbeten med flera byggföretag, målare, rörmokare, plattsättare för att kunna erbjuda kunden en helhetslösning vid sitt byggprojekt.

Verksamheten startade år 2007 och i mars 2013 omorganiserades företaget och bildade ett renodlat elinstallationsföretag vid namn EMMA Elinstallationer AB.

Namnet EMMA kommer från de två första bokstäverna i Emil och Mathias som är bolagets grundare.

Läs vad 200 kunder tycker om EMMA Elinstallationer

• Mehran T
    Mehran T skrev om EMMA Elinstallationer
    installation av balkongbelysning
    blev så bra! Kommer att anlita er även nästa gång.
    Rekommenderas Läs mer
    2018-11-29 EMMA Elinstallationer AB svarar Mehran T
    Tack för din fina rekommendation.
    Jag vidarebefordrar den till elektrikern som var på plats!

MV
  • Jonas D skrev om EMMA Elinstallationer
    Hade en del småfix i nya huset och tog kontakt med Emma el på rekommendation av tidigare kund.

Blixtsnabbt svar via email och relefon. Förfrågan skickad Onsdag och killarna kom Måndag! Efter en snabb titt och genomgång av vad jag ville ha för nytt material for de iväg.

20 min senare var de tillbaka och då bytte de från enkela till dubbeluttag på tre ställen i köket. Bökigt med gamla fästen bakom stänkskydd av glas med mera men det klarade de galant.

Sen bytte de ut 6 st trötta dimmers huset och fixade en trasig kontakt av bara farten.

1 timme senare var de på väg hem och allt var snyggt och städat hemma.

Snabbt, snyggt och mycket proffsigt från första till sista kontakt. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-11-26 EMMA Elinstallationer AB svarar Jonas D
    Tack för din fina rekommendation.

Jag vidarebefordrar detta till vår elektriker.

• 2018-11-08

Emil M skrev om EMMA Elinstallationer
    VARNING FÖR OCKERPRISER PÅ MATERIEL!

Dom är säkert jätteduktiga på det jobb dom gör, men innan man anlitar dom, dubbelkolla deras prisuppskattningar för materiel.

På offert jag fått så ligger den uppskattade materialkostnaden på 200-100% över marknadspris på motsvarande kvalitetsprodukter. det fick mig helt att tappa förtroendet för dom och jag gick inte vidare med offerten. Läs mer
  • Tamara D skrev om EMMA Elinstallationer
    Fick proffsigt hjälp med lamporna och elarbete hemma. Personalen jobbar snabbt och effektivt. Kan vara långa väntetider på bokningar dock. Läs mer
    2018-10-10 EMMA Elinstallationer AB svarar Tamara D
    Tack för din fina rekommendation.
    Väntetiderna är ett litet bekymmer när man är väl rekommenderad. förvisso går de upp och ner, men vi försöker att hålla oss till +- 3V. Hittar vi bara fler bra och trevliga elektriker så kommer vi nog kunna pressa ned väntetiderna ytterligare. Men det är svårt att hitta bra personal.

• Eric Ö skrev om EMMA Elinstallationer
    Trevliga i kontakten med.
    Snabb service, bra arbete av kvalificerade hantverkare. Läs mer
    2018-10-10 EMMA Elinstallationer AB svarar Eric Ö
    Tack för din fina rekommendation.
    Önskar dig välkommen tillbaka om du skulle behöva hjälp i framtiden.

• Eskil S
    Eskil S skrev om EMMA Elinstallationer
    Fick 2 elfel avhjälpta, snabbt fixat.
    Trvligt bemötande.
    Badrumsskåpsbelysningen var enkelt avhjälpt.
    Centraldamsugaren var klurig, möss hade gnagt av elkabeln,
    Mycket nöjd.

Det här frågeformuläret fanns bland skräppost. Läs mer
    2018-10-10 EMMA Elinstallationer AB svarar Eskil S
    Tack för din fina rekommendation!
    Vissa jobb kan vara klurigare än andra. Det gäller bara att hitta dem och komma med en lösning.
    Önskar dig välkommen tillbaka om du skulle behöva hjälp i framtiden.

• Astrid I skrev om EMMA Elinstallationer
    Valde att anlita EMMA Elinstallationer efter att ha läst fina omdömen, men tyvärr blev min erfarenhet riktigt usel. Besöktes av trevlig installatör 30/5 som meddelade att han behövde beställa en kabel och skulle återkomma ett par dagar senare. Då jag inte hört något 21/6 mailade jag och frågade vad om hänt och fick svar att min kontaktperson var på semester och killen som varit här var sjuk. Efter det har det varit knäpptyst från EMMA. Läs mer
    2018-10-10 EMMA Elinstallationer AB svarar Astrid I
    Hej!
    Tack för din rekommendation även om den inte var rolig att se.
    Jag är den första att beklaga vår hantering av ditt ärende. Så får det inte gå till och ska inte gå till enligt våra rutiner.
    Tyvärr verkar det som att något gått fel i överlämningen från våran kollega slutade hos oss.
    Jag har bett våran arbetsledare att kontakta dig med förslag om hur vi kan lösa din situation.

Återigen så ber vi verkligen om ursäkt.

Önskar dig en skön höst.

2018-11-17 Astrid I svarar EMMA Elinstallationer AB
    Hej,
    Jobbet är nu utfört till full belåtenhet och även jag kan ge högsta betyg för ett väl genomfört jobb - snabbt och effektivt!
    Vänliga hälsningar,
    Astrid
  • Henrik A skrev om EMMA Elinstallationer
    Synliga elinstallationer som blev mycket snygga och funktionella. Moderna teknik, trevligt bemötande och hög kvalitet. Läs mer
    2018-09-18 EMMA Elinstallationer AB svarar Henrik A
    Tack för din fina rekommendation.
    Synliga elledningar är ju alltid lite svårare. Gör man det snyggt så "försvinner" de ganska bra.
    Vi gör så gott det går att förlägga alla våra installationer snyggt.

Önskar dig välkommen tillbaka till oss om behov uppstår.

• Rickard B skrev om EMMA Elinstallationer
    Bra bemötande och väl utfört arbete. Läs mer
    2018-09-11 EMMA Elinstallationer AB svarar Rickard B
    Tack för din fina rekommendation!

Precis så ska vi lämna ett jobb. Väl utfört och ett bra bemötande!

Önskar dig välkommen åter om behov uppstår.

• Hubbert L skrev om EMMA Elinstallationer
    Bra team som lyssnar på kunden och hjälper till med tex saker som kanske inte blev rätt från början. Grym service och gör det lilla extra. Läs mer
    2018-09-05 EMMA Elinstallationer AB svarar Hubbert L
    Tack för din fina rekommendation!
    För oss är det viktigt att kunden blir helt nöjd och om vi gör fel är det ännu viktigare att gör rätt!

• Anna-Karin F
    Anna-Karin F skrev om EMMA Elinstallationer
    Skulle flytta ett eluttag bakom diskmaskinen.
    Lättare sagt än gjort med tanke på hur illa elen såg ut. Killen gav sig inte o drog om halva elen i mitt kök.
    Guld! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Kommer hädanefter bara anlita EMMA Elinstallationer Läs mer
    2018-08-28 Mattias L svarar Anna-Karin F
    Hej Anna-Karin.
    Tack för dina fina ord och ditt fina betyg.

Alltid lika kul att höra när kunderna uppskattar vårt arbete och våra försök till att göra vårt yttersta för att det ska bli så bra som möjligt för båda parter.

• Calle G skrev om EMMA Elinstallationer
    Tar även de minsta installationerna vilket är kalas! Läs mer
    2018-08-28 Mattias L svarar Calle G
    Hej Calle,

Stort tack för det höga betyget och för att du tagit dig tid att ge oss denna utmärkta rekommendation!

Vi blir alltid lika glada över att höra att Du som kund upplevt oss så positivt, och vi hoppas kunna erbjuda lika bra service vid fler tillfällen. :)
  • Gerhard B
    Gerhard B skrev om EMMA Elinstallationer
    Tack för kunnig hjälp och fint bemötande... Läs mer
    2018-06-05 EMMA Elinstallationer AB svarar Gerhard B
    Hej Gerhard,
    Tack för din rekommendation.
    För oss på EMMA är det viktigt med både kunnig personal och trevligt bemötande
    Ha en fin nationaldag
    Vänliga hälsningar
    Team EMMA
    2018-06-05 Gerhard B svarar EMMA Elinstallationer AB
    Tack själva. En fin dag till er också....
  • Mats Ö
    Mats Ö skrev om EMMA Elinstallationer
    Bra bemötande hela vägen, från den första förfrågan via förslag på genomförande och kostnader till själva installationen.

Installatören gjorde ett väldigt bra arbete, var mycket serviceinriktad och lämnade arbetsplatsen i snyggt skick.

Vi återkommer! Läs mer
    2018-04-05 EMMA Elinstallationer AB svarar Mats Ö
    Hej Mats, tack för dina fina ord.
    Vi förmedlar detta till berörd elektriker.
    Du är välkommen att kontakta oss om du skulle behöva mer hjälp.

• Anders P skrev om EMMA Elinstallationer
    Bra bemötande och trevlig personal.

Lite strul med produkttyp men det löste sig smidigt. Läs mer
    2018-03-06 EMMA Elinstallationer AB svarar Anders P
    Tack för dina fina ord.
    Tar man hjälp av en seriös elektriker så får man hjälp även om det strular. Det är viktigt för oss att visa att vi tar vårt ansvar för att du som kund ska bli nöjd.

• Malin V skrev om EMMA Elinstallationer
    Trevlig och kunnig elektriker. Snabbt svar vid kontakt med dem. Vi anlitar dem definitivt igen. Läs mer
    2018-03-06 EMMA Elinstallationer AB svarar Malin V
    Tack för dina fina ord.
    Kul att höra att ni vill anlita oss igen. Välkommen åter.

• Ola H skrev om EMMA Elinstallationer
    Div elinstallationer. Bra bemötande hela vägen, bra kommunikation och arbetet blev bra! Läs mer
    2018-03-06 EMMA Elinstallationer AB svarar Ola H
    Tack för dina fina ord.
    Välkommen tillbaka om du skulle få problem med elen i din fastighet.

• Magnus S skrev om EMMA Elinstallationer
    Vi fick hjälp med 3 mindre elarbeten hemma; flyttning av en kontakt, lagning av en luftvärmepump som blivit strömlös och installation av en lysknapp.

Det tog en vecka från att jag kontaktade företaget till att elektrikern var på plats, vilket ändå känns hyfsat snabbt när det inte är akut. Jag fick ett bra bemötande både av kundtjänst och killarna som utförde jobbet.

Själva jobbet tycker jag de utförde jättebra, vi fick hjälp med allt vi behövde och jag tyckte inte att det blev särskilt dyrt heller. Läs mer
    2018-02-20 Mattias L svarar Magnus S
    Hej, tack för dina fina ord!
    Härligt att höra att du snabbt fått din värme tillbaka.
    Vi jobbar hårt med att hjälpa till så fort vi kan. Tyvärr så är det just nu svårt att rekrytera nya rätta elektriker då det inte finns så många av oss. Vi på EMMA Elinstallationer behöver vara fler elektriker, så vi söker häktat nu efter ca 3st elektriker som ska stärka upp vår verksamhet och minska körtiderna.

• Juha A skrev om EMMA Elinstallationer
    Utmärkt service! Stort tack! VI hade tidigare anlitat elektriker som verkligen inte gjort sitt jobb. Sedan hittade vi till er på EMMA och servicen både online och på plats var ju super! Allt gick så smidigt, professionellt och bra. Läs mer
    2018-02-16 Mattias L svarar Juha A
    Tack för dina fina ord!
    Vi gör vårt yttersta för att du som kund ska vara nöjd. Jobben blir liksom roligare då!

• Mikael S
    Mikael S skrev om EMMA Elinstallationer
    Leverantören till en transformator hade inte grejorna hemma. När jag ringde Emma El och frågade om leveranstid så erbjöd sig Mattias istället att åka till Norrtälje och hämta transformatorn i en butik där. Det kallar jag service! Läs mer
    2018-02-16 Mattias L svarar Mikael S
    Tack för dina fina ord!

Önskar dig en trevlig helg!

• Anna S
    Anna S skrev om EMMA Elinstallationer
    Skickade offertförfrågan via Reco för montering av 4 st taklampor. Det första företaget jag kontaktade som fanns i mitt område svarade inte och Reco skickade vidare förfrågan till några andra firmor. EMMA var de enda som svarade.

Snabbt bokades en tid för montering via mejl (som de för övrigt är ruskigt snabba att svara på). Jag fick ett förslag på en tidigare tid men de anpassade sig efter den tid som jag kunde. Proffsigt!
    Dagen D och elektriker Daniel tillsammans med en lärling (minns inte hennes namn nu) var på plats. Lättsamma och trevliga människor att ha att göra med. Inget krångel. Arbetet tog lite drygt en timma.

Jag är supernöjd! Rekommenderar definitivt den här firman och kommer att söka mig till EMMA i första hand när det blir dags för något annat elektriskt arbete. Det är så här man sköter en firma och kundkontakter! Läs mer
    2018-02-14 Mattias L svarar Anna S
    Tack för dina fina ord.
    Vår målsättning är att du som kund ska ha ett svar inom 24h, helst samma dag.
    Vi jobbar hårt med att säkerställa framtidens elektriker, så att vi hjälper lärlingar att komma i arbete är viktigt för oss.
    Tack för att du såg det!

• Mikael E skrev om EMMA Elinstallationer
    Mycket nöjd. Trevlig, hjälpsam, proffsigt utfört! Läs mer
    2018-02-14 EMMA Elinstallationer AB svarar Mikael E
    Tack för dina fina ord

• Jens F skrev om EMMA Elinstallationer
    Seriös leverantör. Tydliga och bra bemötande. Hjälpte oss med installation av eluttag i badrummet, flyttade armatur på altanen, satte in nya led spotar i våra köksskåp och installerade trädgårdsbelysning.
    Elektrikern från EMMA var väldigt trevlig och hjälpsam. Han kollade av eventuella oklarheter med oss innan han utförde något moment. Läs mer
    2017-11-19 Mattias L svarar Jens F
    Tack för dina fina ord!
    Vi försöker alltid att var helt tydliga redan vid första kontakten. Vi är öppna med de kostnaderna för arbetet som kunden kan förvänta sig, när jobbet är utfört.

• Hans M skrev om EMMA Elinstallationer
    Allt har fungerat bra från första kontakt. Snabb återkoppling
    med tydlig offert och rimlig tid från att jag valde er till ni kunde
    utföra uppdraget.
    Elektrikern var punktlig, kunnig och utförde jobbet på den tid
    man kunde förvänta sig - dessutom trevlig!

Jag är helt nöjd med hur EMMA levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2017-11-15 Mattias L svarar Hans M
    Hej Hans!
    Tack för dina fina ord!
    Precis så som du upplevde oss vill vi att alla ska kunna uppleva oss.
    Önskar dig en trevlig vinter!

• Per A
    Per A skrev om EMMA Elinstallationer
    Vi fick hjälp av EMMA med att gå igenom och åtgärda lampinstallationer i köket som inte fungerade tillfredställande (utförda av tidigare ägaren av lägenheten). Tillsammans kom vi fram till att byta ut till exempel några lampor under köksskåpen som vi ersatte med LED-lister. Installatören var oerhört trevlig, tillmötesgående och förklarade pedagogiskt när det var saker vi inte förstod eller var osäkra på. Vi är supernöjda med jobbet. Den nya lösningen är i princip underhållsfri och de dimbara ljuskällorna gör köket till en mycket trevligare miljö nu när höstmörkret faller på. Läs mer
    2017-11-15 Mattias L svarar Per A
    Tack för dina fina ord.
    Vi försöker alltid att hitta den bästa lösningen för kunden och kunden ska känna sig trygg när vi lämnar.
    Nu hoppas vi på mörka kvällar så ni får njuta av ert nya ljus. Minsta fråga så är det bara att kontakta oss.

• Jeanette L skrev om EMMA Elinstallationer
    Superproffsig från början till slut. Glömde dock att bekräfta tiden de skulle komma per mail! Läs mer
    2017-11-01 Mattias L svarar Jeanette L
    Tack för dina fina ord.
    Att vi missat att informera ankomsttiden är i så fall en miss av oss. Det ska vi göra eller i alla fall på ett ungefär. Hoppas att det löste sig till det bästa ändå och att du inte fick fel i ditt schema.
    Önskar dig en fin höst.

EMMA Elinstallationer.
  • Louise U
    Louise U skrev om EMMA Elinstallationer
    Vi är glada att vi äntligen har hittat riktigt bra elektriker, Emma El. De svarar snabbt, kommer snabbt, är engagerade, trevliga och gör ett utmärkt jobb till en rimlig kostnad. Läs mer
    2017-10-28 Mattias L svarar Louise U
    TACK för din fina ord!
    Ditt betyg och recension visar att allt vi står för stämmer. För oss är det viktigt att både kund och utförare är nöjda! Vi kämpar varje dag med att göra vårt yttersta (från kontor till elektriker) för att göra ett bra jobb hemma hos dig som kund!
    Önskar dig en fantastisk höst!
  • Hoa L skrev om EMMA Elinstallationer
    Proffsiga, snabba och otroligt bra att ha att göra med! Läs mer
    2017-10-27 Mattias L svarar Hoa L
    Tack för dina fina ord.
    Vi hjälper dig gärna nästa gång om du får problem med elen i er bostad.
  • Linnea A skrev om EMMA Elinstallationer
    Mycket märkligt bemötande. Blev nekad jobb då jag ställde för många frågor.
    Kanske har utmärkelsen stigit dom åt huvudet..
    Som kund måste jag få ha möjligheten att ställa frågor och också ifrågasätta tidsåtgång osv utan att bli anklagad för att vara en jobbig kund som garanterat kommer klaga och ställa till trubbel efter utför jobb?!?
    Oseriöst då jag antar att tidigare erfarenheter gjort Emma el misstänksamma. Dvs många tidigare missnöjda kunder även om det inte syns här.
    Rekommenderar inte denna elektriker pga ovanstående bemötande. Läs mer
    2017-10-03 Mattias L svarar Linnea A
    Hej Linnea.
    Tråkigt att du känner så. Vi känner bara att både kund och utförare ska vara helt överens innan arbetet startar. Vi lägger ingen värdering i antal frågor eller liknande. Jag har absolut inte anklagat dig för att vara en jobbig kund! Eller att du "garanterat kommer att ställa till trubbel efter utfört jobb". Det vet du också.
    På Reco.se ska man absolut recensera sin upplevelse av företaget man anlitar. Vi tycker att det är bra för branschen. En viktig sak är dock att man håller sig till sanning. Att komma med anklagelser som inte är sanna gör mig ledsen, då varken jag eller EMMA Elinstallationer aldrig uppträder på det vis du beskriver. Anledningen till att jag valde att avstå ditt uppdrag var magkänslan över att vi inte kommer att vara helt överens när uppdraget är slutfört. precis som jag sa i telefonen. Då tycker jag att det är rätt både för dig och mig att du hittar en annan utförare som gör uppdraget åt dig. Som jag också sa i vårt samtal.
    EMMA Elinstallationer är absolut inte felfria men vi står för de ev. fel som uppkommer och rättar till. Detta för att kunden ska känna sig nöjd och trygg. Vi är vinnare av årets hantverkare som är en ren bedömning från kunder. Ett pris som delas ut på en stor gala varje år. Vi arbetar hårt för att personalen ska känna sig uppskattade och just för nöjda kunder. Vi arbetar också i skolor för att ta fram morgondagens elektriker, tar emot praktikanter och hjälper nya elektriker till en anställning.

Till sist så önskar jag dig lycka till och jag är säker på att du kommer att få det fint i ditt hem med dina nya armaturer.

2017-10-03 Linnea A svarar Mattias L
    Ja Mattias, fint av dig att ta dig tid att besvara min recension med ett så långt och detaljerat svar. Du lyckades klämma in rätt mycket goodwill för företaget där.
    Jag har absolut inte farit med osanning utan delat med mig av min uppfattning av vårt samtal. Nu har jag av dig blivit både antagen för att vara en jobbig kund som din magkänsla säger inte kommer vara nöjd med utfört arbete och lögnare då jag förmedlade detta i föregående recension.
    Toppen!
    Som sagt anlita gärna denna firma om ni tycker det känns ok med 3-5 timmar för att sätta upp några lampor och bli debiterade för utflykter för att införskaffa material, det var nämligen detta jag ställde frågor kring och tydligen var det känslig mark.
    /Linnéa
  • Jesper R skrev om EMMA Elinstallationer
    Behövde hjälp med eljobb i bastun. Ett mycket proffsigt bemötande från första kontakt. Snabb återkoppling och snabbt genomfört arbete. Alltihop till ett bra pris dessutom. Allt som allt supernöjd med jobbet, klar rekommendation. Läs mer
    2017-10-12 Mattias L svarar Jesper R
    Tack för dina fina ord.
    Vi försöker att jobba så fort vi kan utan att tumma på elsäkerheten. Från kontoret ända ut till elektrikers som är på plats hemma hos dig.
    Ha en skön höst.

• Michael S skrev om EMMA Elinstallationer
    Jag anlitade EMMA installationer för att få hjälp med att installera ett eluttag på min Balkong.
    Detta arbete utfördes snabbt och till full belåtenhet.

Bemötandet har varit mycket bra från början till slut.

Skulle inte tveka en sekund att anlita dem igen. Läs mer
    2017-09-19 Mattias L svarar Michael S
    Tack för dina fina ord!
    vi strävar alltid efter att kunna ge bra service och korrekta utföra arbeten.
    Ha en skön höst!

//Mattias Ljunggren
  • Margareta skrev om EMMA Elinstallationer
    Ett mycket bra bemötande från första kontakten till avslutat arbete. Elektrikern Artur är noggrann, smidig och kom på bra lösningar på problem. Jag är mycket nöjd med arbetet, kontakten och priset. Rekommenderar denna firma Läs mer
    2017-09-18 Mattias L svarar Margareta
    Tack för dina fina ord!
    Det är precis vad vi kämpar varje dag att våra kunder ska få uppleva.

• Johan S skrev om EMMA Elinstallationer
    Adam från EMMA Elinstallationer AB hjälpte oss att felsöka och åtgärda ett eluttag utomhus, samt att byta ut en brandfarlig installation av halogenspottar mot led- spottar.

Adam var mycket trevlig, kunnig och jobbade snabbt.
    Han såg till att det blev bästa/snyggaste lösningen med nästintill osynlig kabeldragning.
    Adam sparade dessutom pengar åt oss genom bra rekommendation av produkter.

Kort sagt en utmärkt insats!

Jag rekommenderar verkligen Emma Elinstallationer! Läs mer
    2017-09-07 Mattias L svarar Johan S
    Tack för dina ord!
    Vi ska alltid försöka att hjälp till i valet av materiel och även ,om möjlighet finns, spara pengar åt våra kunder.
    Jag ska se till att Adam får ta del av dina ord!

• Sara B skrev om EMMA Elinstallationer
    Jättebra företag, rekommenderas varmt. Bra utfört arbete, punktligt, trevlig kontakt både med elektrikern André och inte minst Ulrika på ekonomiavdelningen. Kunniga och tillmötesgående. Läs mer
    2017-08-24 Mattias L svarar Sara B
    Hej Sara!
    Tack för dina fina ord. Just punktligheten är viktig för oss, skulle vi vara sena så ska vi kontakt kunden. Trevligheten är ju enkel, när man har trevliga kunder som du!
    Ha en fin dag!

• Anestis S skrev om EMMA Elinstallationer
    Vi behövde hjälp med små reparationer på en underskåpsarmatur och köksfläkten. Killarna från EMMA var punktliga, trevliga och kunde fixa allt smidigt och snabbt! Kontakten med företaget före och efter var lika bra. EMMA är verkligen att rekommendera för allt arbete med elinstallationer! Läs mer
    2017-06-30 Mattias L svarar Anestis S
    Tack för dina fina ord!
    För oss är det viktigt att hålla tider! Om vi inte lyckas med detta så ska kunden direkt bli informerad. På så sätt kan kunden ta beslut om ny tid eller vänta in oss.
    Alla vet ju att det kan hända saker på dagen och har oftast förståelse, bara man meddelar!

• Mats A skrev om EMMA Elinstallationer
    Snabbt och smidigt fixat till bra pris! Alla jag var i kontakt med var desutom mycket trevliga. Kan inte annat än att vara mycket nöjd! Läs mer
    2017-06-22 Emil S svarar Mats A
    Tack för dina fina ord!
    Önskar dig en trevlig midsommar.

• Mats W skrev om EMMA Elinstallationer
    Behövde hjälp med slutinstallation av fiber samt diverse el-arbeten såsom uppmontering av utelampor. EMMA tog kontakt med mig snabbt efter min intresseförfrågan samt informerade tydligt om kostnadsbild. Elektrikern som hjälpte oss dök upp på överenskommen tid och gjorde ett fantastiskt jobb. Snabb, noggrann och hittade lösningar på problem som uppstod. Kvaliteten på topp! Kan starkt rekommendera EMMA Elinstallationer. Läs mer
    2017-06-19 Mattias L svarar Mats W
    Tack för dina fina ord!
    Det är så vi ska jobba och med en smidig kund som blir det alltid bästa resultat!

• Carl B
    Carl B skrev om EMMA Elinstallationer
    Väl utfört - snabbt och smidigt. Rimligt pris!

Rekommenderas. Läs mer
    2017-06-09 Mattias L svarar Carl B
    Tack för dina fina ord!
    Vi debiterar enbart för den tid som går åt och försöker alltid tänka ekonomiskt för både kunden och oss!

Emma elinstallationer
  • Ann-Catrine F skrev om EMMA Elinstallationer
    Ringde upp på måndagen och lovades att de skulle ringa tillbaka vilket inte gjordes under dagen så först blev jag lite misstänksam. Hade nämligen precis råkat ur för en elektriker som inte dök upp på utsatt tid eller hörde av sig så jag fick lite onda aningar. Men jag ringde upp dagen därpå och blev då nästan omedelbart kontaktad och fick hjälp med det jag behövde redan dagen efter. Mitt ärende var en ny elinstallation till tvättmaskinen i badrummet. Det kom en trevlig och duktig elektrikeroich åtgärdade mitt problem. Sammanfattningsvis så är jag mycket nöjd. Läs mer
    2017-05-17 Mattias L svarar Ann-Catrine F
    Tack för dina fina ord!
    Jag ber verkligen om ursäkt för att jag missade att återkoppla till dig och är väldigt tacksam att du ringde upp igen. Vår önskan är att kunden ska få återkoppling samma dag absolut senaste dagen efter. I ditt fall hade jag lovat att ringa upp, men missade detta.
    Skönt att höra att tvättmaskinen nu är inkopplad och säker.
    Önskar dig en trevlig sommar!

• Nina J
    Nina J skrev om EMMA Elinstallationer
    Hej,
    Kontaktade Emma med mycket kort varsel och 1,5 dag senare stod Danne i hallen precis den tid som var överenskommet. Två timmar senare hade han installerat ny fläkt och satt upp en lampa i badrummet. Trevlig, lösningsorienterad och kompetent. Är supernöjd. Tack hls Nina Jonsson Läs mer
    2017-05-12 Mattias L svarar Nina J
    Tack för dina fina ord!
    Vi försöker alltid att tillmötesgå kunderna i den utsträckning det går. Kul att du blev nöjd!

• Carola B skrev om EMMA Elinstallationer
    Henke gjorde ett jättebra jobb med att dra in el i vår nybyggda friggebod. Punktligt och proffsigt, kunde inte ha blivit bättre! Läs mer
    2017-05-11 Mattias L svarar Carola B
    Tack för dina fina ord!
    Jag vidarebefordrar detta till Henrik.
    Skönt å veta att vårt arbete ger fina resultat!

• Adam D skrev om EMMA Elinstallationer
    Bra bemötande, snabb installation, bra pris Läs mer
    2017-05-04 Mattias L svarar Adam D
    Det är så vi ska jobba.

• Eva M skrev om EMMA Elinstallationer
    Kan verkligen rekommendera denna elfirma. Jobbet hemma hos mig utfördes snyggt och proffsigt och jag är helt nöjd. Jag är så glad att jag hittade EMMA El! Läs mer
    2017-04-25 Mattias L svarar Eva M
    Tack för dina fina ord!
    Vi är också glada att du hittade oss.

• Janne L skrev om EMMA Elinstallationer
    J*vligt bra elfirma. Kom snabbt, trevlig elektriker (Danne) som var mycket noggrann och gav tips och rekommendationer under arbetets gång. Tack för bra utfört arbete i vår trapp! Läs mer
    2017-04-12 Mattias L svarar Janne L
    Tack för dina fina ord!
    Vi försöker hela tiden vara så flexibla vi kan utan att tumma på elsäkerheten. Det tjänar du på som kund och vi tjänar på det tack vare era fina rekommendationer.

Önskar er en trevlig påsk!

• Eva W skrev om EMMA Elinstallationer
    Trevligt bemötande, snabb service och väl utfört arbete. Läs mer
    2017-04-12 Mattias L svarar Eva W
    Tack för dina fina ord.
    För oss är de tre saker du nämner väldigt viktiga för att kunden ska känna sig trygg efter vårt arbete.

Önskar dig er trevlig påsk!

• Dag F
    Dag F skrev om EMMA Elinstallationer
    Renoverade all el i villan. Proffsigt och effektivt. Genomgående trevliga och ordentliga killar och tjej, som höll världens bästa ordning under det rätt omfattande jobbet. Kom med kloka alternativ och förslag på förbättringar. Allt fungerar precis som det skall. Kan faktiskt inte bli bättre. Priset? Helt i linje med offerten. Lätt att rekommendera! Läs mer
    2017-04-12 Mattias L svarar Dag F
    Tack för dina fina ord!
    Ordning och reda är viktigt för oss. Om det skulle vara så att offerten inte stämmer överens med verkligheten så ska vi tydligt och snabbt ta en ny diskussion med kunden om hur vi ska gå vidare med projektet. Är det bara små avvikelser så är det självklart offerten som gäller.

Önskar dig en trevlig påsk!

• Elisabeth G skrev om EMMA Elinstallationer
    Fick hjälp med kort varsel. Elektrikern kom på exakt tid. Är nöjd. Läs mer
    2017-04-12 Mattias L svarar Elisabeth G
    Tack för dina fina ord!
    Det är alltid värt att kontakta oss, även för snabba jobb. Är vi i närheten, som i ditt fall, så kanske det gåt att lösa.

Önskar dig en trevlig påsk!

MattiasLjunggren
  • Monica O skrev om EMMA Elinstallationer
    Så fina bra å snabba ( utan att vara slarviga) eljobb!
    Ett supermodernt företagskoncept.
    Vill använda er varje gång jag ska ha något fixat med elen.
    Monica Opel Läs mer
    2017-03-28 EMMA Elinstallationer svarar Monica O
    Tack för dina fina ord.
    Vi försöker alltid att vara så snabba det går.
    EMMA Elinstallationer är ett värderingsstyrt bolag och hos oss är alla välkomna bara man är en bra person!
    Läs gärna mer om våra värderingar på www.emmael.se
  • Sandra L
    Sandra L skrev om EMMA Elinstallationer
    Punktliga, kompetenta, proffsiga och trevliga! Läs mer
    2017-03-28 EMMA Elinstallationer svarar Sandra L
    Tack för dina ord.
    För oss är det viktigt att komma i tid. Om vi inte kommer i tid så försöker vi alltid att ringa och informera er kunder om detta. information kommer man långt på.

Ha det skönt i värmen nu!

//Mattias Ljunggren
  • Jan S skrev om EMMA Elinstallationer
    Behövde hjälp med dragning av el i nybyggt garage, och kontaktade därför EMMA. Inom några få dagar så träffades vi och jag fick en rimlig offert.

Sedan väldigt snabbt efteråt kom de och utförde jobbet. Det blev bra gjort, och gick något snabbare än deras uppskattning i offert. Fakturan kom på den faktiska arbetstiden (dvs mindre än offert), vilket jag så klart uppskattar

Jag kommer säkert anlita dem igen Läs mer
    2017-03-28 EMMA Elinstallationer svarar Jan S
    Tack för dina ord.
    Offerten från oss är ofta en uppskattad offert av en arbetsledare. Det händer ofta att jobbet går fortare. I denna typ av offert så betalar ju kunden självklart enbart för faktiskt arbetstid.
    Kul att du uppskattar detta.

Reprovägen 6, 183 77 Täby