EMS Sverige Solna

EMS Sverige Solna

Välkommen till EMS Sverige Solna!

Vårt mål är att göra dig stark och smärtfri via träning med EMS. Vi hjälper dig att uppnå dina mål oavsett tidigare erfarenheter eller nivå av träning.

Vad är EMS?
EMS är en skonsam, smärtstillande och effektiv träningsform som innebär att du aktiverar dina muskler upp till 90%. EMS står för electric muscle stimulation och eftersom det inte innefattar några tunga vikter så är detta en träningsform som är skonsam för både rygg och leder.

EMS är en träningsform som passar bra för alla individer oavsett om du vill bygga muskler eller bara bli av med smärta. Du når samma resultat på bara 20 minuter som du annars skulle behöva träna i timmar för. Hör av dig till oss om du vill veta mer. Vi skräddarsyr alltid din träning för just dig och dina behov.

Läs vad 28 kunder tycker om EMS Sverige Solna 2

2020-09-16
    Fantastisk träning med snabba resultat. Muskelbyggande och smärtlindrande på samma gång. Har aldrig ont i lederna längre!

Bra och kunnig personal, rekommenderas varmt!
    2020-09-14
    Det va underbart o personalen va bäst
    Tack Penelopi! Det gläder oss mycket ☀️Varmt välkommen åter! EMS Sverige Solna
    2020-09-12
    Kort, annorlunda och mycket givande träning, med mycket trevlig instruktör.
    Tack Johnny! Gläder oss att höra! Varmt välkommen åter ☀️ EMS Sverige Solna
    2020-09-09
    Oerhört trevlig och kunnig personal. Hade det väldigt kul samtidigt som jag tränande. Hoppas på att kunna boka in mig på fler pass snart igen! Väldigt nöjd!
    Hej Nicole! Gläder oss mycket att höra! Du är alltid välkommen! 🌷 EMS Sverige Solna
    2020-07-05
    Jag är väldigt nöjd med mina besök på X-shape Fitness Solna. Träningen passar mig perfekt, effektiv och rolig. Ett stort tack till personalen som är väldigt trevliga och kunniga.
    Hej Emma! Tack själv! Gläder oss mycket att höra! 🙏🏼🌷 Varmt välkommen åter! EMS Sverige Solna
    2020-05-13
    Trevlig miljö och personal och grymt bra träning!
    Tack Patrik! Gläder oss att du gillar träningen 😃 EMS Sverige Solna
    2020-05-11
    Trevliga och lyhörda personal som engagerar sig.
    Tack för din fina recension 🙏🏼 EMS Sverige Solna
    2020-05-11
    En annorlunda men kul upplevelse! Musklerna får verkligen jobba och efteråt känner man att den inre muskulaturen har jobbat. Känns bra både under träningen och efteråt. Rekommenderas!
    Det gläder oss att höra! Stort tack för de fina orden! 🙏🏼 EMS Sverige Solna
    2020-04-15
    Jätterolig träning som jag verkligen hade fortsatt med om priset varit annorlunda. Är ju en tjänst som är till för folk med pengar och lite tid.
    Bra bemött av personalen! Föreståndaren var bättre när det gällde träning men den jag hade vi andra tillfället verkade vara ny så inget illa där men stor skillnad ändå.
    Hej Jennie, Tack så mycket för omdömet! Så kul att höra att du tyckte om träningen😊 EMS Sverige Solna
    2020-04-14
    Jag tycker att X-shape Fitness i Solna är ett fantastiskt sätt att träna. Det korta intensiva passet med stöd från en personlig tränare för att jag får ut max av träningen och känner mig alltid väldigt nöjd och härligt mör när jag går därifrån.
    Hej Karin, Underbart att läsa om din upplevelse - det glädjer oss väldigt! Tack för de fina orden😊 EMS Sverige Solna
    2020-04-11
    Förväntade mig inget särskilt. Köpte en provträning. Det var så fräscht! Upplevelsen var lyxig och omhändertagande. Kändes verkligen som jag unnade mig. Och träningsvärken som kom dagen efter var bevis nog att jag verkligen tränat på så kort tid! Bästa upplevelsen! Köpte ett paket direkt!
    Hej Tanja, Så kul att höra om din upplevelse! Vi tackar för det fina omdömet❤️ EMS Sverige Solna
    2020-04-10
    Jag var på en provträning och fick ett mycket trevligt och professionellt bemötande. Personalen beskrev tydligt hur träningen skulle gå till. Jag var mycket nöjd med min träning och känner att denna träning levde upp till mina förväntningar om ett kort och effektivt träningspass. Jättekul!
    Hej Jennie, Härligt att höra att träningen levde upp till dina förväntningar - det glädjer oss!😊 EMS Sverige Solna
    2020-04-10
    Kört EMS träning ca 30 gånger här. Man blir bemött både trevligt och personligt.
    Hej Petra, Tack för det fina omdömet. Du är alltid varmt välkommen😊 EMS Sverige Solna
    2020-04-09
    Är 53 år och gick nästan in i väggen för några år sen. Jag är danslärare och har rört mig hela livet. Helt plötsligt efter flera år av att ha plötsligt förlorat min pappa, nästan skilt mig och haft ett barn som mått dåligt så ville inte kroppen mer. När jag försökte träna som jag gjort hela livet så blev jag helt slut efteråt både fysiskt och mentalt. Efter att ha tränat upp minnestals hälsa är jag nu redo att börja röra mig igen.
    Jag har köpt ett paket med 20 ggr för att ge min kropp en ärlig chans att komma igång.
    Jag har gått tre gånger och ser fram emot min resa. Jag har rejäl träningsvärk kan jag säga och det är riktigt roligt. Man ser ut som X men ja eller snarare women förstås och Johanna Kajsa och Nikita vet hur man peppar någon . PROVA
    Hej Maria, Så otroligt fint att läsa om din historia. Det värmer i hjärtat att höra att vi kan hjälpa till. Tillsammans gör vi din resa hos oss till den bästa!❤️ EMS Sverige Solna
    2020-04-09
    Perfekt träningsmetod under Corona tider. Träningen är max 3 personer i lokalen.
    Väldigt bra bemötande & kunniga personal.
    Helt slut efter varje pass & ordentligt med träningsverk!
    Hej Brian, Tack för det fina omdömet och härligt att höra!😊 EMS Sverige Solna
    2020-04-08
    Jag har ett medlemskap som gör att jag kan träna på vilken studio i kedjan jag vill. De gånger jag varit i Solna har det varit för att jag inte fått tid i min vanliga studio och då passat på att testa detta gym istället.
    De har proffsiga tränare och som kund känner du dig alltid välkommen och de ger dig en väldigt bra träningsupplevelse.
    Här får du träna dig svettig på endast 20 minuter och dagen efter har du oftast träningsvärk i muskler du inte visste att du hade.
    Detta är en träningsform som passar alla, bara de vågar testa.
    Du vet att du alltid har en speciell plats i våra X-shapehjärtan Petra! Tusen tack för dina fina ord och tack för att du förgyller våra morgnar! EMS Sverige Solna
    2020-04-08
    Trevlig personal och kul träning. Kommer gärna tillbaka igen :)
    Tack snälla! Du vet att du aaaaalltid är välkommen! EMS Sverige Solna
    Trevligt bemötande, bra träning
    Tack Åsa! Ha nu en riktigt skön påsk och kul att se att du körde järnet idag! Kram, Johanna EMS Sverige Solna
    2020-04-08
    Jättekul och väldigt bra bemötande
    Tack snälla Nicole! Glad påsk och hoppas vi ses snart igen! EMS Sverige Solna
    2020-04-07
    Körde ett träningspass med bästa Nikita!
    Fick som vanligt ett trevligt och proffsigt bemötande.
    Underbart att höra Katarina! Du är alltid lika varmt välkommen❤️ EMS Sverige Solna
    2020-04-07
    Har tränat på X-Shape Solna ett flertal gånger och alltid fått ett mycket professionellt och trevligt mottagande. Mycket kunnig personal som hjälper dig uppnå precis det du vill med din träning.
    Rent och fräscht, lugnt men ändå snabbt och effektivt.
    Träningsformen är grymt effektiv och passar nog de flesta, allt från elit till vanlig motionär. Jag skulle dessutom verkligen rekommendera detta i rehab-syfte eller för dig som har svårt att arbeta men tunga vikter eller helt enkelt inte trivs i vanlig gymmiljö.
    Det gläder oss så mycket att höra om din upplevelse av ditt besök hos oss! Tusen tack! EMS Sverige Solna
    2020-04-07
    Personligt med kunniga tränare. Jättebra och effektiv träning.
    Tack snälla Ulrika för din fina input! Hoppas vi ses snart! EMS Sverige Solna
    Provträning på X-shape
    Jättebra bemötande
    De levererade jättebra
    Jättekul träning och vi kommer tillbaka, dels att testa en gång till och så har jag fler kompisar som vill prova
    Tusen tack Karin! Du och dina vänner är så varmt välkomna när ni vill! EMS Sverige Solna
    2020-04-06
    Mitt favorit ställe. Efter min 2:a tillfälle kunde jag promenera utan smärta i ryggen vilket resulterade i att min träning ökade. Idag kan jag inte sluta besöka xshape.
    Tack Veronica! Det gläder oss massor att höra! Och vilken boost på livskvalitén! Underbart! EMS Sverige Solna
    Prova-på-session
    Mycket trevlig och professionell personal. Ren och välordnad lokal. Superrolig träningsform som jag varmt kan rekommendera.
    Tack Cornelia! Gläder oss att höra. Varmt välkommen åter när du vill! EMS Sverige Solna
    2020-04-06
    Denna träningsform var väldigt enkel och tidseffektiv och gav mycket träningsverk flera dagar efteråt :-). Bemötandet var mycket uppskattat och mitt helhetsintryck var 5 av 5 möjliga.
    Gläder oss massor att höra! Tack Markus! Glad påsk! EMS Sverige Solna
    2020-04-06
    Köpte ett prova på pass.

Trevligt, personligt och massor av träningsvärk!

Proffsig instruktör. Fräscha lokaler.

Synd att de inte har någon filial i Jönköping.
    Tack Leif! Härligt att höra! Vi håller tummarna att någon entreprenörsjäl i Jönköping skickar in en ansökan om att öppna en studio. Glad Påsk! 🌷 EMS Sverige Solna
    2020-04-06
    Tränade med Johanna och hon fick mig att ge mitt allra bästa! Träningsverk och resultat!
    Underbart att höra Nina! Tack! 🙏 EMS Sverige Solna