En Renare Vardag

En Renare Vardag

Städning är vår glädje & passion!

En Renare Vardag är ett städföretag som jobbar professionellt och skaffar kunder inom städ och erbjuder lokalvårdstjänster till hög kvalité. Vi är etablerade i Stockholm.

Våra städtjänster är för både företag och privat och våra kunder känner stort förtroende för oss. Vår verksamhet präglas av en öppen och rak kommunikation både mot kunder och medarbetare. Genom våra professionella tjänster och vårt personliga engagemang skapar vi god kontakt med våra kunder. Vårt motto inom hemstädning är att alltid erbjuda hög kvalitativa hushållsnära tjänster med hög renhet och effektivitet samt bra service. Vi erbjuder kunnig och utbildad personal med hög servicekänsla och pålitlighet.

Vårt mål är att vara ett bolag som står för långsiktighet, bra villkor och en hög kvalité. Vi erbjuder våra kunder: Hög kvalitet till rimligt pris, alltid samma städerska, nöjd kund garanti, m.m.

När vi säger hög kvalité & utmärkt service, då menar vi det!

Läs vad 257 kunder tycker om En Renare Vardag 2

2021-09-03
    Vi är mycket nöjda med företaget och dess anställdas utmärkta tjänster. Rekommenderas varmt! Vi bor på 90 kvm har hemstädning var 14:e dag. Stockholm.
    2021-08-12
    Positivt bemötande. Snabb återkoppling. Lyhörda för kundens behov. Strålande utfört arbete och trevlig personal
    2021-07-04
    Fönsterputs. Är 100% nöjd.. Perfekt utfört arbete. Trevligt bemötande
    2021-06-23
    snabb respons på förfrågan och super service!
    2021-06-03
    Smidigt att anlita dom. Super trevliga samt professionella. Jätte nöjd med arbetet. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    2021-05-01
    Storstädning och fönsterputsning! Så nöjd med resultatet
    2021-04-30
    Flyttstädningen utfördes till full belåtenhet, att jag blir kontaktad för att få möjlighet att inspektera innan de lämnar känns också jättebra.
    Toppbetyg på alla plan som alltid. Har varit kund i många år. En Renare Vardag rekommenderas till alla som vill få ett perfekt utfört arbete samt alltid ett trevligt bemötande med smidiga lösningar.
    2021-04-27
    Vi har anlitat En Renare Vardag för hemstäd i flera år. De är pålitliga, bra kvalitét, trevliga i kontakten och alltid tillgängliga. vi är mycket nöjda efter flera år!
    2021-04-26
    Vi använder oss av kontorsstädning, 2 dagar i veckan.
    Vi är jättenöjda med vår städerska Angelica.
    2021-04-24
    Väldigt serviceinriktad personal och jätteduktig städare.
    2021-04-23
    Har haft tjänsten hemstädning i snart tre år och det är alltid lika trevligt att komma hem de dagarna :)
    2021-04-23
    Jag började med en storstädning och blev mycket nöjd. Fortsatte med veckostädning först var fjortonde dag bytte sedan till en gång i månaden. Företaget har hela tiden uppträtt mycket fint mot mig. Jag har en städerska som heter Dilnoza, hon är en riktig pärla, städar ordentligt jag är så nöjd med henne och även med företaget.
    2021-04-23
    Vi har anlitat En Renare Vardag i många år och Sonia är fantastisk det är så rent och snyggt när hon har varit hos oss alltid lika nöjd! Förra veckan hade vi fönstertvätt det blev också jätte bra en duktig kille som var super effektiv!
    Kan varmt rekommendera denna städfirma! 😀
    2021-04-23
    Vi har nästan inte varit på kontoret sedan vi anlitat En renare vardag då vi flyttat in mitt i corona-epedimin. Därför svårt att bedöma. Därför betyget.
    Bor ensam. Har städning 1 gång/mån
    Är supernöjd med Rima. Hon är noggran o pålitlig
    2021-04-23
    Har städtjänst en gång per månad. Upplever det positivt varje gång min städerska ringer på dörren och det är dags.
    Samma person varje gång känns bra. Alltid nöjd med resultatet!
    2021-04-23
    Köper städning varje månad. Har alltid haft en bra kontakt med företaget, och kunnat lösa eventuella problem. Får alltid ett mycket bra resultat för mina pengar.
    2021-04-23
    Mycket bra utförda tjänster och samma personal under lång tid. Flexibel administration och enkelt att nå för ombokning när så behövs. Jag är mycket nöjd med En renare vardag!
    Hemstäd 1x/ månad.
    Mycket gott bemötande både av arbetsledare och övrig personal.

Anlitat företaget i många år nu.I början var det lite rörigt med flera som skulle städa,men när man fick en "egen" har allt löpt fint.

Har nu den andra "egna" och allt blir ordentligt städat.Är mycket nöjd.Hade inte fortsatt om jag på något sätt varit missnöjd.
    Rekommenderar absolut detta företag.
    2021-04-23
    Vi har städning två ggr/månad och kan varmt rekommendera företaget. Vi har en duktig och noggrann städerska och det är lätt att ha att göra med administrationen om vi behöver göra uppehåll för semester eller om det är något annat. Vi har erfarenhet av andra firmor och kommer inte att byta så länge som En renare vardag är så här bra. Bästa städerskan vi haft.
    2021-04-23
    Helt ok, städerskan är svår att kommunicera med. Städerskan är inte så försiktig, smäller med dammsugare i parketten och kör in i trösklarna.
    2021-04-23
    Pålitliga, punktliga, trevliga.... alltid lika tacksam och glad när det våran städerska varit hos oss och det är skinande rent.
  • Olle H
    2021-04-23
    Väldigt bra städning och bra kommunikation och service runtomkring! Jättenöjda!
  • Claes N
    2021-04-23
    Vi har ett långvarigt förhållande, sedan 2014 tror jag. Det säger väl det mesta?
    Vem behåller sitt städbolag så länge?

Jag gör, eftersom att jag är supernöjd kund!

Rekommenderar dem starkt
    2021-04-01
    Jag köpte flyttstädning. Bemötandet var jättebra för att jag är stamkund hos en renare vardag. Jag har anlitat dem flera gånger. Mina förväntningar var höga som vanligt, och jag har uttryckt att jag litar på dem. GOlVET var jag inte riktigt nöjd med. Det fanns fortfarande fläckar som jag kunde ta bort med kökspapper. De har köket, badrummet och även väggarna bra, men inte golvet.
    2021-03-29
    Vi beställde fönsterputs. Det var en trevlig dam som svarade i telefon, vi fick direkt önskade tiden som passade oss. Fönsterputsare med namn ”Eskandar” var riktigt proffsigt, snabb, duktig och gjorde ett noggrant jobb! Vi tackar företaget och Eskandar för ett utmärkt arbete. Självklart vi återkommer för andra tjänster. Vi rekommenderar varmt företaget. Det är verkligen prisvärt!
    Robert & Sara
    2021-03-24
    Beställde flyttstäd. Det gick fort och blev superbra! Besiktaren var lika nöjd som jag: väldigt nöjd!
    2021-03-22
    Proffsigt och prisvärt. Klarade av att utföra flyttstäd på kort varsel. Väldigt bra!
    2021-03-22
    Professionella, serviceminded, trevliga och behagliga att ha att göra med.
    Flyttstädning - till full belåtenhet
    2021-02-22
    Fönsterputsaren kom på exakt utsatt tid, jobbade snabbt och noggrant, lyssnade på instruktion och gav ett trevligt bemötande. Jag är nöjd! Mycket proffesionellt!
    2021-02-03
    Använt En Renare Vardag för flyttstäd och är väldigt nöjd. Bra uppföljning, ordentligt städat och väldigt trevlig personal.
  • Solmaz Z
    2021-01-31
    Enkelt och proffsigt utan krångel! Jag närvarande inte ens vid flyttstädningen som jag anlitade men allt flöt på lysande! Ett företag jag varm rekommenderar!
    2021-01-30
    Flyttstädning.
    På det stora hela nöjd. Bra bemötande, effektiva och problemfritt.
    Enda anmärkningen är att ett fönster var alldeles fuktigt av frusen kondens på insidan efter fönsterputsningen.
    Rekommenderas!
    2021-01-28
    Beställde flyttstädning och allt fungerade jättebra, rekommenderas.
    2021-01-28
    Såg bra ut. Golvet kunde varit lite noggrannare rengjort men snabbt och smidigt, vi är nöjda!
    2021-01-27
    Hemstädning. Mycket fin resultat!
    2021-01-25
    Jag behövde en städning av min lägenhet då min hustru ,som legat på sjukhuset i 2 månader, skulle komma hem inom ett par dagar .
    Jag ringde upp och förklarade situatioen och bemöttes med ett vänligt :det ordnar vi!
    Nästa dag kom ett Proffs och gjorde lägenheten skinande blank och ren.
    STORT TACK.
    2021-01-16
    Tack för storstädning. Trevlig personal som kom på utsatt tid och utförde ett jättebra jobb.
    Kan varmt rekommendera En Renare Vardag. Kommer att anlita dem igen
    Ulla H
    2021-01-11
    Bra service och fint utfört arbete.
    2020-12-21
    Alltid väl utfört arbete av trevlig och professionell personal. Vi har anlitat En Renare Vardag i minst 6 år och aldrig blivit missnöjda.
    2020-12-12
    Lätta att få kontakt med. Flexibla och serviceminded. Prisvärt.
    2020-12-09
    Bra jobb, vänliga och bra service-minded.
    Riktiga proffs!
    2020-12-07
    Vi har återkommande städning hemma varannan vecka och vi är jättenöjda!

Har även haft fönsterputsning.

Personalen är väldigt trevliga.
    2020-12-04
    I was moving into a new apartment and a few days before I moved, discovered the apartment was left filthy by the previous tenants. EnRenare had an appointment for me the day before I moved in and they did a fantastic job cleaning the apartment top to bottom so it was ready for me to move into. They scrubbed everything! Super happy with their service.
    2020-12-02
    Beställde flyttstäd. Trevlig personal och jättebra utförd städning. Priset efter avdrag är bättre än många konkurrenter. Kommer anlita er igen om jag behöver.
    2020-12-02
    Jag blev kontaktad av En renare vardag och gick med på att pröva dem. Det har jag inte ångrat på 4 år! Duktiga noggranna och med en kontinuitet som inte alltid är vanlig i hemstädbranschen!
    1. Städning
    2 mycket vänligt, dock missade de en bokning.
    3. Rema infriade mina förväntningar med råge.
    4. Rema är mycket professionell och dessutom väldigt glad och trevlig. Hon är noga och pålitlig.
    2020-12-02
    Vår kontaktperson svarar snabbt och tjänsten utförs alltid av en super noggrann proffs som alltid är i tid. Tack!
    2020-12-02
    Flyttstädningen funkade smidigt och smärtfritt från beställning till färdigt uppdrag. Rekommenderas.
    2020-12-02
    Flexibla och snabba på att svara. Trevligt bemötande.