Läs vad 221 kunder tycker om En Renare Vardag 2

• 2021-01-25
    Jag behövde en städning av min lägenhet då min hustru ,som legat på sjukhuset i 2 månader, skulle komma hem inom ett par dagar .
    Jag ringde upp och förklarade situatioen och bemöttes med ett vänligt :det ordnar vi!
    Nästa dag kom ett Proffs och gjorde lägenheten skinande blank och ren.
    STORT TACK.
  • 2021-01-16
    Tack för storstädning. Trevlig personal som kom på utsatt tid och utförde ett jättebra jobb.
    Kan varmt rekommendera En Renare Vardag. Kommer att anlita dem igen
    Ulla H
  • 2021-01-11
    Bra service och fint utfört arbete.
  • 2020-12-21
    Alltid väl utfört arbete av trevlig och professionell personal. Vi har anlitat En Renare Vardag i minst 6 år och aldrig blivit missnöjda.
  • 2020-12-12
    Lätta att få kontakt med. Flexibla och serviceminded. Prisvärt.
  • 2020-12-09
    Bra jobb, vänliga och bra service-minded.
    Riktiga proffs!
  • 2020-12-07
    Vi har återkommande städning hemma varannan vecka och vi är jättenöjda!

Har även haft fönsterputsning.

Personalen är väldigt trevliga.
  • 2020-12-04
    I was moving into a new apartment and a few days before I moved, discovered the apartment was left filthy by the previous tenants. EnRenare had an appointment for me the day before I moved in and they did a fantastic job cleaning the apartment top to bottom so it was ready for me to move into. They scrubbed everything! Super happy with their service.
  • 2020-12-02
    Beställde flyttstäd. Trevlig personal och jättebra utförd städning. Priset efter avdrag är bättre än många konkurrenter. Kommer anlita er igen om jag behöver.
  • 2020-12-02
    Jag blev kontaktad av En renare vardag och gick med på att pröva dem. Det har jag inte ångrat på 4 år! Duktiga noggranna och med en kontinuitet som inte alltid är vanlig i hemstädbranschen!
    1. Städning
    2 mycket vänligt, dock missade de en bokning.
    3. Rema infriade mina förväntningar med råge.
    4. Rema är mycket professionell och dessutom väldigt glad och trevlig. Hon är noga och pålitlig.
  • 2020-12-02
    Vår kontaktperson svarar snabbt och tjänsten utförs alltid av en super noggrann proffs som alltid är i tid. Tack!
  • 2020-12-02
    Flyttstädningen funkade smidigt och smärtfritt från beställning till färdigt uppdrag. Rekommenderas.
  • 2020-12-02
    Flexibla och snabba på att svara. Trevligt bemötande.
  • 2020-12-02
    Vi är supernöjda med vår städerska som kommer 2 gånger/ vecka.
  • 2020-12-02
    Flyttstädning i lägenheten på 37 kvm. Mycket trevligt bemötande och service. Kom i god tid och var snabba. Inga anmärkningar på städningen. Mycket prisvärt. Kommer anlita igen om det behövs.
  • 2020-12-02
    Superbra!! Duktiga personal som gör sitt jobb på bästa sätet. Jag är Supernöjd och har rekommenderat en renare vardagen till alla mina vänner!!
    Azadeh K
  • 2020-12-01
    Vi är supernöjda med den fönsterputs vi beställde! En så duktig och noggrann fönsterputsare.
  • 2020-12-01
    Haft både regelbunden hemstäd samt flyttstäd.
    De större insatserna har väl varit bra, visst slarv. Hemstädet var bra i början men efter några månader märktes att man tappade intresset och det blev lite sämre undan för undan.
    skrev om En Renare Vardag
    Hej Daniel, Ni som kund har alltid städgaranti .om vi missar nåt så har vi möjlighet att åtgärda. Ansvaret för städning ligger också hos våra kunder att informera oss om kvalité har sjunkit. Vi har aldrig fått nåt klagomål från er vilket vi trodde att allt var bra. men tack att du har informerat oss här och nu och jag kommer att göra allt att våra kunder ska inte känna att vår kvalité sjunker med tider. Vi har en arbetsledare som kontrollera städning hos våra kunder, bara för att vi levererar den kvalité som vi lovat våra kunder. tack med vänliga hälsningar Samuel

Visa svar
  • 2020-12-01
    Veckostädning under många år. Flyttstädning.
    Bra bemötande, bra utfört arbete.
    Rent och fräscht hem, som alltid levererades.

Bra företag som lever upp till förväntningarna. Jag har lyckats få behålla samma städerska under alla år, vilket känns väldigt bra!
  • 2020-11-30
    Flyttstädning som var ett rent nöje att se. Två duktiga tjejer gjorde ett toppenjobb, städledaren ringde strax efter avslutat
    arbete för att kolla om vi var nöjda och det var vi ju. Bokade ytterligare en flyttstädning till denna vecka då dottern ska flytta och jag känner mig trygg med att få samma fina jobb en gång till.
  • 2020-11-30
    Klockren städhjälp och smidiga att ha att göra med, jag är väldigt nöjd!
  • 2020-11-30
    Att komma hem till ett hem som inte bara är rent utan känns ompysslat och fint är fantastiskt och hela företaget har service som första prio och sätter alltid kunden i focus
    Tack Aroma för ditt omdöme . trevlig dag med vänliga hälsningar Samuel

Visa svar
  • 2020-11-30
    Storstäd. De gjorde ett bra jobb
  • 2020-11-30
    Städning varannan vecka i hemmet. Har haft dem i över tre år och fortfarande nöjd med tjänsten,
  • 2020-11-30
    Utför städning veckovis med lysande resultat varje gång!
  • 2020-11-30
    Jag beställde storstädning och fortsatte med veckostädning och är utomordentligt nöjd med mina kontakter med företaget och framförallt med Dilnoza som är så duktig städerska.🤗🤗
  • 2020-11-30
    Bra kvalitet och väldigt flexibla.
  • 2020-11-30
    Vi har hemstädning två gånger i månaden och är väldigt nöjda med både utförande och bemötande.
  • 2020-11-30
    Vi har haft några städfirmor innan men En renare vardag är de bästa. Då har vi haft ganska stora städfirmor tidigare. Vi är otroligt nöjda med vår städerska och pedantisk som jag är och vill ha vissa saker på ett visst sätt har hon, utan att jag sagt till om det, fångat upp på ett utmärkt sätt om inte gjort det ännu bättre!

Förutom tjänsten i sig har vi fått en jättebra administrativ service. Jag har inget dåligt att säga utan rekommenderar denna städfirma varmt, vilket jag faktiskt har till vänner och bekanta!
  • 2020-11-30
    Flexibel och bra service. Det blev ett missförstånd vid bokningen men det löste de snabbt. Väl utförd städning.
    Städning av villa regelbundet
  • 2020-11-30
    Jag anlitade En Renare Vardag för flyttstädning av min lägenhet och blev jättenöjd! Allt ifrån kontakten med kundtjänst och nyckelöverlämning till själva genomförandet av städningen vill jag ge toppbetyg. Även priset var bra och jag kan varmt rekommendera En Renare Vardag till andra!
  • 2020-11-30
    Beställde flyttstädning, allt gick smidigt med både beställning och utförande.

Mycket nöjd med resultatet av städningen!

Rekommenderar varmt detta företag!
  • 2020-11-30
    De anpassar sig till mina behov och utför sitt arbete mycket bra.
    Anneli L
  • 2020-11-22
    Korrekt, punktlig och noggrann städning om än utan det lilla extra för full pott.
  • 2020-11-20
    Vi har städ varannan vecka sedan flera år. Alltid samma person som städar, alltid mycket fint resultat och bemötandet från kundtjänst är tillmötesgående och trevligt. Vi är nöjda
    Städning var 4:e vecka
    Jag blev uppringd av En renare vardag
    Jag tycker att städningen är lite väl "basic" och egentligen skulle jag vilja att man kunde få lite mera utförlig städning där man går upp och gör rent på höga hyllor osv. Men nu får ju inte personalen gå upp på högre stegar osv. Det är ju det som är lite besvärligt som man vill ha hjälp med. Sen tycker jag ofta att jag måste "rätta till" när jag har haft städning hemma. Tavlor hänger lite på sned, mattorna ligger åt fel håll, sladdar är ibland utdragna. Annars är väl själva rengöringen ok.
  • 2020-11-20
    Ordning och reda. Håller alltid vad som lovats och gör det på ett fantastiskt sätt.
  • 2020-11-19
    Pålitliga tillmötesgående
    Lätta att kontakta
  • 2020-11-17
    VI har anlitat En renare Vardag i flera år och vår städerska Sonia är fantastisk det blir alltid så fint när hon varit och städat hos oss!
    TACK!
  • 2020-11-17
    Supernöjd med deras städning vid flytt. De kom precis på utsatt tid och hade med en arbetsledare som gick igenom allt och sedan ytterligare tre städare.
    Resultat var jättebra.
    Vi har städ var 14 dag.

Vi har blivit mycket bra bemötta av företaget.

Att städningen blir noggrant och bra gjord.

Trevlig person som hjälper oss, kontinuitet är mycket bra bara vid ett tillfälle har vi fått en annan person. Förfrågan angående bytet före.
    Vi kan rekommendera En RenareVardag som ett mycket bra städbolag.
  • 2020-11-09
    Bra städning, fint bemötande och bra service. Aldrig struligt.
  • 2020-11-09
    Bra service från kontoret när jag behöver ändra något och jättebra städning av vår städerska.
  • 2020-11-08
    En kompis använde detta företag för hemstädning och var nöjd med dem. Eftersom jag ville få hjälp med hemstädning provade jag deras hemstädning. Har sedan första gången varit mycket nöjd med deras insats.
    Likaså är jag nöjd med arbetsledare och —givare.
  • 2020-11-08
    Bra bemött när jag fick en städare som inte uppfyllde städkraven och genast fick en ny. Tyvärr kan vi dock inte kommunicera på grund av språksvårigheter ej svenska eller engelska.
    Ullis F
  • 2020-11-06
    Städning var 14e dag, vi är mkt nöjda med att vi har haft samma person ( Rima ) som vi är mer än nöjda med.
    Hans L
  • 2020-05-29
    Jag beställde en storstädning och fick lägenheten skinande ren.
    Tre personer kom punktligt och slet hårt i drygt tre timmar. Fick även hjälp med att flytta och montera en soffa som var för tung att klara av själv. Jag är väldigt nöjd!
  • 2020-05-08
    Tack för fönsterputsning och hemstädning. Vi är mer än nöjda!!
    SAMSON N