Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Solna En Renare Vardag

En Renare Vardag

Storgatan 104 B, 171 55 Solna — Visa karta

Städning är vår glädje & passion!

En Renare Vardag är ett städföretag som jobbar professionellt och skaffar kunder inom städ och erbjuder lokalvårdstjänster till hög kvalité. Vi är etablerade i Stockholm.

Våra städtjänster är för både företag och privat och våra kunder känner stort förtroende för oss. Vår verksamhet präglas av en öppen och rak kommunikation både mot kunder och medarbetare. Genom våra professionella tjänster och vårt personliga engagemang skapar vi god kontakt med våra kunder. Vårt motto inom hemstädning är att alltid erbjuda hög kvalitativa hushållsnära tjänster med hög renhet och effektivitet samt bra service. Vi erbjuder kunnig och utbildad personal med hög servicekänsla och pålitlighet.

Vårt mål är att vara ett bolag som står för långsiktighet, bra villkor och en hög kvalité. Vi erbjuder våra kunder: Hög kvalitet till rimligt pris, alltid samma städerska, nöjd kund garanti, m.m.

När vi säger hög kvalité & utmärkt service, då menar vi det!
Lör-Sön: Stängt
4.3/5
5.0/5

Läs vad 157 kunder tycker om En Renare Vardag

• Roberto V
    Roberto V skrev om En Renare Vardag
    Bra, lätt att göra med. Schyssta priser, schysst arbete. Trevlig personal Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om En Renare Vardag
    Köpte storstädning
    Blev återigen jättenöjd
    Noggrant och fint städat
    Fick även kompensation för en liten sovlampa som gick sönder
    Har nu anlitat dem för att städa hos min pappa
    Stefan i Sundbyberg Läs mer
  • Sofie K
    Sofie K skrev om En Renare Vardag
    Vi är så nöjda!
    Våra fönstren blev helt perfekta!
    Rekommenderas! Läs mer
  • Kristina P
    Kristina P skrev om En Renare Vardag
    Mycket nöjd med storstädningen jag beställde inkl fönstertvätt. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Susanne H
    Susanne H skrev om En Renare Vardag
    Proffsigt och seriöst, snabbt och noggrant städat. Läs mer
  • Peter L
    Peter L skrev om En Renare Vardag
    Köpte flyttstädning med kort varsel.
    Bra bemötande allt gick lysande.
    Mvh Peter Solna Läs mer
  • Magnus W
    Magnus W skrev om En Renare Vardag
    Flyttstädning som köparen av vårt hus var supernöjda med. Vi också :) Läs mer
  • Monica N
    Monica N skrev om En Renare Vardag
    Mycket trevligt bemötande av städerskan Ilze Boyqe som dessutom städade väldigt bra!
    Även trevligt bemötande av Sanjar Mir som tillmötesgick mina önskningar om städningstillfällen. Läs mer
    En Renare Vardag gillar detta
  • Annika G
    Annika G skrev om En Renare Vardag
    Flyttstädning, bra o trevligt bemötande, bra att få påminnelsedagen innan, städgängwt kom på utsatt tid, bra städat. Alla kändes seriösa och ansvarstagande. Läs mer
  • Lars
    Lars skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    En Renare Vardag har verkligen hög klass på sina tjänster. Duktiga städare och mycket trevligt bemötande. Efter att ha provat några andra hemstädsföretag så är vi mycket nöjda med nivån på städningen och äntligen har vi hittat någon som spontant gör det där lilla extra. Läs mer
  • Kristina V
    Kristina V skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Absolut nöjd med allt från beställning av storstädning till resultatet av arbetet.
    Trevliga proffs som var här. De pratade och skrattade under arbetet, alldeles underbart för mig som bara fick ångest av att inte ens veta var jag skulle börja.
    Vi åker bort över julen, men jag hör av mig i början av januari.
    Det här måste förstås bli en vana.
    Med vänliga hälsningar.
    Kristina Valinger. Läs mer
  • Emma E
    Emma E skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Endast haft provstädning, vilken blev utmärkt utförd så kommer nu att fortsätta med regelbunden veckostädning. Allt blev rent och snyggt hemma och ett stort plus är att de har en kundtjänst som är lätt att nå och ha att göra med. Läs mer
  • Maryam N
    Maryam N skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Ett seriöst företag och trevligt bemötande. Städningen var inte på topp, de missade dammning av taklampor och dålig städning av ugnen. Men när jag sa till dem så ordnades det på en gång. Läs mer
  • Katarina Z
    Katarina Z skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Mycket nöjd med städningen! Känns alltid kul att komma hem till ett rent och fräscht hem. Dessutom ibland något nytt/extra de har städat när det funnits tid över. Alltid trevligt bemötande i kundservice, både per mail och telefon! Rekommenderar varmt. Läs mer
  • Rebecka A
    Rebecka A skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Toppenstädning! Jag är supernöjd med både städningen och servicen! Kommer definitivt anlita dem igen! Läs mer
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Skitbra städning! Jag och min sambo blev jättenöjda så detta ska vi verkligen fortsätta med! Läs mer
  • Lotta H
    Lotta H skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Utmärkt omsorgsfullt utförd storstädning. Läs mer
  • Emma A
    Emma A skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Jag rekommenderar absolut inte En renare vardag!
    Jag är verkligen inte gnällig av mig och skriver väldigt sällan recensioner. Men jag måste säga att en renare vardag har agerat under all kritik. De ställde in städ hemma hos mig på grund av att vi inte ställt fram städmaterial, någonting som jag inte fått information om att jag skulle förse städpersonalen med. Läs mer
    2017-11-02 En renare vardag svarar Emma A
    Hej Emma, Jag ber om ursäkt att du har upplevt på så sätt att du inte är nöjd med vårt sätt.
    Du har anlitat oss tidigare för en flyttstädning och där allt ingår i priset både städ produkter och städmaterial. Du var också väldigt nöjd med vårt arbete , det är därför du vill beställa hemstädning med fönsterputsning.
    Fönsterputsning ingår all material och hemstädning kunden står för material. Jag tror att det blev en missförståelse , när kundtjänsten sa att vi tar med fönsterputs material med oss så trodde du att även material till hemstädning ingår.
    När jag diskutera fallet med Arbetsledare och kundtjänsten så fick jag veta att vi har inte lämnat till dig allt info som du behöver veta inför städningen. Jag är hemskt ledsen att de agerade på så sätt att de ställde in städningen på grund av att städmaterial var inte på plats eller det fattades en hel del att kunna utföra jobbet på den kvalité som vi erbjuder.
    Idag ringde jag dig och hörde din version av det hela. Jag kan bara säga att vi har inte gjort som vi ska göra och jag är hemskt ledsen för detta.
    Man lär sig av sina misstag och denna händelse gav oss en ny erfarenhet att vi kan hantera bra därefter om det kommer en liknande fall.
    Jag bad dig om ursäkt flera gånger idag per telefon och jag är hemskt ledsen att din beställning av våra tjänster kunde inte ledda till en nöje och slutade till en dåligt upplevelse med oss. :-( Jag hoppas att du kan ge oss den andra chansen och anlita oss igen när du behöver våra tjänster och jag kan garantera att du kommer att vara väldigt nöjd .
    Du kommer att även få 30% rabatt på alla våra tjänster inklusive material året ut. Detta är det minsta som jag kan göra för dig.
    Tack på förhand!
    Med vänlig hälsning Samuel
  • Karin L
    Karin L skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Vi har anlitat En Renare Vardag för hemstädning och är mycket nöjda med tjänsten. Uppskattar särkilt när arbetsledaren försökte få bort barnkritor från väggen och tipsade om rengöringsmedel, det gav verkligen det där lilla extra! Läs mer
  • Annelie O
    Annelie O skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    En renare vardag har uppträtt proffsigt och trevligt från första mötet. En jättebra städerska som verkligen gjort sitt yttersta för att det ska bli så rent och fint som möjligt. De har till fullo uppfyllt mina förväntningar och jag kan starkt rekommendera de. Läs mer
  • Henric M
    Henric M skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Vi beställde en storstädning och är väldigt nöjda med både resultatet och med bemötandet. Läs mer
  • Karolina D
    Karolina D skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Punktliga, noggranna, trevliga. Vi kan varmt rekommendera En Renare Vardag, allt gick väldigt smidigt och resultatet blev över förväntan. Läs mer
  • Robert R
    Robert R skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Alltid punktliga, samt mycket trevlig personal. Läs mer
  • Sanaz A
    Sanaz A skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Mycket bra kontakt från början till slut. Svarade snabbt på mail, gjorde ett bra arbete och var även tillgängliga efteråt. Läs mer
  • Anneli T
    Anneli T skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Jag har erfarenhet endast av en sk provstädning.
    Presentationen av företaget i samband med första besöket var vänligt och sakligt.
    Resultatet av provstädningen var till den grad perfekt att jag gick med på att bli kund hos företaget.
    Det enda som får mig att ge en fyra i stället för fem var, att jag fick plocka så många saker på "plats" igen ,men accepterar det utan en större åsikt om detta.Rekommenderar! Läs mer
  • William S
    William S skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Bemötandet från allra första dagen har varit väldigt bra. Medarbetarna har överlag varit trevliga och effektiva.
    Hittills inga brister. Snabba på att svara på mail och UTMÄRKT service.
    Sammanfattningsvis så har våra förväntningar uppfyllts och vi är väldigt nöjda att de kan vara så flexibla med städ tider. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar dessa starkt! Läs mer
  • Nathalie C
    Nathalie C skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Bästa städfirman i stan!
    Flexibla och noggranna ☺️ Läs mer
  • Kenneth A
    Kenneth A skrev om Företag en del av En Renare Vardag
    Mycket proffesionellt bemötande med bättre resultat än vad vi förväntat oss.

Vi är en BRF som bytte vår tidigare städleverantör mot En renare Vardag. Dom började med en storstädning av hela huset och har förvandlat grått och smutsigt till gnistrande ytor och färger i marmorgolven som vi aldrig sett tidigare.

Alla från chefer ner till dom som utför arbetet är mycket trevliga och lättsamma att ha att göra med.

Vi är supernöjda!! Läs mer
  • Manhattan M
    Manhattan M skrev om Företag en del av En Renare Vardag
    De har varit väldigt tillmötesgående och gjort sina uppgifter väldigt bra, så jag är nöjd och kommer även i framtiden anlita dem för städning. Läs mer
  • Jack W
    Jack W skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    En renare vardag gjorde ett bra jobb med städningen av vår lägenhet, var flexibla med när de kunde infinna sig och arbetet gick undan. En glasbägare gick sönder, men den erbjöd de sig kompensera för, och det enda pyttelilla smolket i bägaren var väl att ett hörn av lägenheten tycktes vara bortglömd: där var det fortfarande smutsigt. Men i stort ett utmärkt jobb. Läs mer
  • Ester M
    Ester M skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Bra och proffsigt bemötande från första telefonkontakten.
    Fick provstädning för ev kommande månadsabonnemang igår.
    Allt genomfördes till full belåtenhet. Jag har fått ett nytt kök - så känns det!
    Jag är mycket nöjd och ser fram emot fortsatt samarbete. Läs mer
  • Sharon P
    Sharon P skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Såååå nöjd! Storstädning och fönsterputsning utfördes till full belåtenhet.
    Kommer definitivt anlita detta städfirma igen!!!
    Tack för hjälpen!!!
    Sharon Peterson Läs mer
  • Sonja E
    Sonja E skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Fantastiskt bemötande från början till slut!
    Vi blev helnöjda med storstädningen! Super super rent! Läs mer
  • Amanda B
    Amanda B skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Trevliga, hjälpsamma, super rent och fint! Läs mer
  • Maria T
    Maria T skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Storstädning + fönsterputs, villa ca 140 kvm. Sakligt och informativt bemötande från företagets sida, inget att anmärka! Arbetet utfördes tyst och effektivt, till vår fulla belåtenhet. Särskilt bra var att det var flera som jobbade samtidigt, vilket gjorde att vi - som arbetar hemifrån - "stördes" bara under några timmar. Samtliga visste vad de skulle göra och utförde arbetet metodiskt och välorganiserat. Tack! Läs mer
  • Philip J
    Philip J skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Vi är mycket nöjda med En Renare Vardag. Dom är noggranna och tar sitt arbete på allvar. Läs mer
  • Linda O
    Linda O skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Var i behov av flyttstäd påföljande dag och ringde under sen eftermiddag till En renare vardag. Snabb, effektiv och bra service och dagen därpå kl 12 var de på plats. Nöjd med allt från start till slut och skulle absolut anlita dem igen. Läs mer
  • Fredrik
    Fredrik skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Fruktansvärt ! Repade och förstörde helt 3 stycken av mina köksluckor. Svaret var att jag antingen skulle slippa betala eller skulle jag köpa ny kökslucka (vilket inte går) så jag stod utan behövt betala MEN med tre sönderrepade luckor. Vilket kostade mer att åtgärda än städningen skulle kostat.
    Dessutom inte rent på ytor såsom ledningar eller vägguttag. Till detta går inte längre ugnens plåtar att sätta in efter deras frammarsch och förstörelse.
    Kan inte hitta en fördel med detta - VARNAR er andra! Läs mer
    2017-01-30 En renare vardag svarar Fredrik
    Hej Fredrik, Det var bara enbart en kökslucka som var lite repig och inte 3 stycken. Med samtal till kundtjänsten fick du tre stycken alternativ enligt nedan:
    1. Att vi kontakta försäkringen och vi fixa detta
    2. du får kompensation och behöver inte betala nåt
    3. Att vi tar med oss det skadade köksluckan och fixa detta och lämna över till dig senare.
    Vi fick ett mail av dig som tyder på att allt var löst enligt nedan.
    Vad är det mer som du vill att vi ska göra för dig? Din fakturan log på 1500 kr efter rutavdrag motsvara 3000 kr som du fick som kompensation. Jag tror att detta ska räcka gått för att kunna måla om en kökslucka. eller?
  • Matias Q
    Matias Q skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Skinande rent och dessutom till ett helt vettigt pris. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Therese C
    Therese C skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Punktliga och smidig service. Stämningen ingen anmärkning Läs mer
  • Robin M
    Robin M skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Bara bra! Hjälpsamma, snabba och mötte våra önskemål och förväntningar. Rekommenderas! Läs mer
  • Christina N
    Christina N skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Jag anlitar En Renare Vardag för städning en gång i månaden. Bemötandet och servicen har varit toppen och vi känner oss mycket nöjda. Kan varmt rekommendera En Renare Vardag! Läs mer
  • Gunilla L
    Gunilla L skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Allt var fint och rent! Glasbordet var rent inga fläckar Läs mer
  • Erik B
    Erik B skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Mycket bra städning varje gång 4 bollar!! Läs mer
  • Kristina P
    Kristina P skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Mycket bra och trevligt bemötande. Kom i tid och städade noggrant. Jag är nöjd. Fakturan kom också snabbt Läs mer
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Jag beställde flyttstädning.
    Toppenbemötande! Svarade snabbt på mina frågor. Återkopplade direkt Läs mer
  • Amanda H
    Amanda H skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    hann aldrig själv se resultatet men hörde att det var perfektion Läs mer
  • Karin D
    Karin D skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Trevligt bemötande. Kvalitet i med kunduppföljning. Välstädat. Känns tryggt. Läs mer
  • Rita C
    Rita C skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Bra och snabb städning!skulle absolut rekomendera företaget! Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Jag blev tyvärr inte nöjd. Hade bett de som städade hos mig att städa ur alla skåp och visat vart de låg. Men badrumsskåpet hade de Inte städat vilket gjorde det väldigt otrevligt för min hyresgäst Läs mer
    2016-10-18 En renare vardag svarar Anna L
    Hej Anna, Vi ber om ursäkt att vi har missat skåpet men som du vet ni som kund har alltid nöjd kundgaranti med oss. Ni kunde höra av er och vi skulle fixa det på engång. Tack för din bedömning av vårt verksamhet..
    MVH Samuel

Storgatan 104 B, 171 55 Solna