Aktiv på Reco.se sedan 2014

Läs vad 146 kunder tycker om Privat

• Lars skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    En Renare Vardag har verkligen hög klass på sina tjänster. Duktiga städare och mycket trevligt bemötande. Efter att ha provat några andra hemstädsföretag så är vi mycket nöjda med nivån på städningen och äntligen har vi hittat någon som spontant gör det där lilla extra. Läs mer
  • Kristina V skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Absolut nöjd med allt från beställning av storstädning till resultatet av arbetet.
    Trevliga proffs som var här. De pratade och skrattade under arbetet, alldeles underbart för mig som bara fick ångest av att inte ens veta var jag skulle börja.
    Vi åker bort över julen, men jag hör av mig i början av januari.
    Det här måste förstås bli en vana.
    Med vänliga hälsningar.
    Kristina Valinger. Läs mer
  • Emma E skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Endast haft provstädning, vilken blev utmärkt utförd så kommer nu att fortsätta med regelbunden veckostädning. Allt blev rent och snyggt hemma och ett stort plus är att de har en kundtjänst som är lätt att nå och ha att göra med. Läs mer
  • Maryam N
    Maryam N skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Ett seriöst företag och trevligt bemötande. Städningen var inte på topp, de missade dammning av taklampor och dålig städning av ugnen. Men när jag sa till dem så ordnades det på en gång. Läs mer
  • Katarina Z
    Katarina Z skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Mycket nöjd med städningen! Känns alltid kul att komma hem till ett rent och fräscht hem. Dessutom ibland något nytt/extra de har städat när det funnits tid över. Alltid trevligt bemötande i kundservice, både per mail och telefon! Rekommenderar varmt. Läs mer
  • Rebecka A skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Toppenstädning! Jag är supernöjd med både städningen och servicen! Kommer definitivt anlita dem igen! Läs mer
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Skitbra städning! Jag och min sambo blev jättenöjda så detta ska vi verkligen fortsätta med! Läs mer
  • Lotta H skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Utmärkt omsorgsfullt utförd storstädning. Läs mer
  • Emma A skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Jag rekommenderar absolut inte En renare vardag!
    Jag är verkligen inte gnällig av mig och skriver väldigt sällan recensioner. Men jag måste säga att en renare vardag har agerat under all kritik. De ställde in städ hemma hos mig på grund av att vi inte ställt fram städmaterial, någonting som jag inte fått information om att jag skulle förse städpersonalen med. Läs mer
    2017-11-02 En renare vardag svarar Emma A
    Hej Emma, Jag ber om ursäkt att du har upplevt på så sätt att du inte är nöjd med vårt sätt.
    Du har anlitat oss tidigare för en flyttstädning och där allt ingår i priset både städ produkter och städmaterial. Du var också väldigt nöjd med vårt arbete , det är därför du vill beställa hemstädning med fönsterputsning.
    Fönsterputsning ingår all material och hemstädning kunden står för material. Jag tror att det blev en missförståelse , när kundtjänsten sa att vi tar med fönsterputs material med oss så trodde du att även material till hemstädning ingår.
    När jag diskutera fallet med Arbetsledare och kundtjänsten så fick jag veta att vi har inte lämnat till dig allt info som du behöver veta inför städningen. Jag är hemskt ledsen att de agerade på så sätt att de ställde in städningen på grund av att städmaterial var inte på plats eller det fattades en hel del att kunna utföra jobbet på den kvalité som vi erbjuder.
    Idag ringde jag dig och hörde din version av det hela. Jag kan bara säga att vi har inte gjort som vi ska göra och jag är hemskt ledsen för detta.
    Man lär sig av sina misstag och denna händelse gav oss en ny erfarenhet att vi kan hantera bra därefter om det kommer en liknande fall.
    Jag bad dig om ursäkt flera gånger idag per telefon och jag är hemskt ledsen att din beställning av våra tjänster kunde inte ledda till en nöje och slutade till en dåligt upplevelse med oss. :-( Jag hoppas att du kan ge oss den andra chansen och anlita oss igen när du behöver våra tjänster och jag kan garantera att du kommer att vara väldigt nöjd .
    Du kommer att även få 30% rabatt på alla våra tjänster inklusive material året ut. Detta är det minsta som jag kan göra för dig.
    Tack på förhand!
    Med vänlig hälsning Samuel
  • Karin L skrev om Privat en del av En Renare Vardag
    Vi har anlitat En Renare Vardag för hemstädning och är mycket nöjda med tjänsten. Uppskattar särkilt när arbetsledaren försökte få bort barnkritor från väggen och tipsade om rengöringsmedel, det gav verkligen det där lilla extra! Läs mer