Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Fruängen IVT Värmepumpar Energieffektivisering AB IVT Center

Energieffektivisering AB IVT Center

Elsa Brändströms Gata 62B, 129 52 Hägersten — Visa karta

Vi är en auktoriserad återförsäljare och installatör för IVT’s heltäckande program av värmepumpar inom bergvärme, jordvärme, luft/vatten, luft/luft och frånluft.

Energieffektivisering AB erbjuder våra kunder totalentreprenad, vilket innebär att vi tar helhetsansvaret för din installation - från behovsanalys till dess att anläggningen är i drift och service under hela dess livstid.

Som installatör av IVT’s värmepumpar är vi därför speciellt utbildade inom området värmepumpar och erbjuder dig en skräddarsydd lösning där vi tar hänsyn till förutsättningarna i just din fastighet. Du får också marknadens mest omfattande garanti, med 10 år på kompressorn och 6 år på värmepumpen.

Läs vad 8 kunder tycker om Energieffektivisering AB IVT Center

• Roger S
    Roger S skrev om Energieffektivisering AB IVT Center
    Hej,
    Jag är mycket nöjd med Energieffektivisering AB IVT gällande installationen av vår bergvärmepump. Det blev lite fördröjning av installationen men vi hade ingen brådska. När vi sedan bokat in start av installationen så blev jag imponerad. Vi gjorde också en konvertering från direkt el till vattenburet och allt var driftsatt och klart på mindre än fem arbetsdagar.
    Återstår att se framåt hur det blir med service mm, men jag har gott hopp.
  • Attila
    Attila skrev om Energieffektivisering AB IVT Center
    Supertrevligt bemötande och proffsigt utfört arbete!
  • Per-erik L
    Per-erik L skrev om Energieffektivisering AB IVT Center
    Ingen kontakt med företaget i fråga!
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Energieffektivisering AB IVT Center
    Dålig service. Prioriterar inte kunden efter försäljning.
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Energieffektivisering AB IVT Center
    Hej jag köpte ett hus med bergvärme. Den var installerad 15 år tidigare och slutade fungera naturligtvis. Jag tog in flera offerter och pratade med ett par av dem men fastnade för Energieffektivisering och IVTs produkter för dem passade mina behov bäst. Det var ett bra bemötande och installationen gick bra. Transporterna var det mer strul med. först fellevererad sedan skadad och till sist gick pirran sönder när den skulle bäras in. Väl på plats slutade displayen att fungera första veckan. Den byttes utan gnäll. sammanlagt bra proffsigt utfört arbete med gott resultat. Den har tuggat 1,5 år nu utan problem.
  • Max L
    Max L skrev om Energieffektivisering AB IVT Center
    Har bytt till en nyare värmepump av samma fabrikat som tidigare. Fick en toppenfin service av Börje Stangerholt.
  • Moa K
    Moa K skrev om Energieffektivisering AB IVT Center
    Kunde inte fått en bättre upplevelse. Mitt kontaktperson på EEAB var strålande. Väldigt tillmötesgående och informerande. Hade svar på alla mina "dumma" frågor som nybliven husägare. Han kom till och med ut för att titta till en grej utan att ta något för det. Allt för att få nöjda kunder! Jag skulle rekommendera denna firma till alla som ska installera en bergvärmepump från IVT. Dom har svar på allt och är supertrevliga!
  • Lars O
    Lars O skrev om Energieffektivisering AB IVT Center
    Allt från offert till installation gick smidigt och enligt plan. Diverse mindre problem efteråt åtgärdades utan problem eller extra kostnader. Installationen av bergvärme innefattade allt från lösning, borrning till installation i en gammal kåk utan optimala utrymmen.
    Med andra ord är jag mycket nöjd.
    Mark N gillar detta

Elsa Brändströms Gata 62B, 129 52 Hägersten