Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 113 kunder tycker om Installation

• David L
    David L skrev om Installation en del av SENS Energikomfort AB

2019-02-20

1. Byte av varmvattenberedare.

2. Boende blev inte proffsigt bemött. Mkt suck ock stön för att den satt på övervåningen vilket dom visste om.

3. Förvänta mig en snabb o smärtfri process. Boende ringde o va orolig för hon upplevde ena montören va negativ.

4. Den (väl uppe) monterades utan problem och den gamla kasserades. Snygg o proffsig slutprodukt.
    Vi som förening har tidigare bara goda erfarenheter av energikomfort.

Ser den dålig attityden som att nån hade en dålig dag.

Kommer att anlita dom igen. Läs mer
    2019-02-20 SENS Energikomfort AB svarar David L
    Hej David,

Tack för recension.
    Självklart ska våra kunder bemötas väl och proffsigt, i alla lägen.
    Vi har alla tagit del av kritiken och jag försöker se till att detta undviks framöver.
    Tack för att du har överseende och väljer oss nästa gång igen.
    Ha en fortsatt trevlig dag.

Med vänlig hälsning,

Luftvärmepump.
    Snabb leverans! Jättebra Läs mer
  • Erik L skrev om Installation en del av SENS Energikomfort AB

2019-02-18

Bra o såvi jag kan bedöma snabbt o professionellt handlagt. Föredömligt bemötande. Läs mer
  • Kjell L
    Kjell L skrev om Installation en del av SENS Energikomfort AB

2019-02-01

Vi har köpt två luft luft värmepumpar tidigare från Energi Comfort. Därför var det naturligt att ta pumparna från dom igen. Vi var mycket nöjda med dom två köpen och vi är nöjda den här gången också. Kommunikationen har varit helt ok och montören som var här hade ett mycket trevligt och förtroendeingivande sätt.

MVH
    Kjell Larsson Läs mer
  • Niklas M
    Niklas M skrev om Installation en del av SENS Energikomfort AB

2019-02-01

Jag köpte en luft-/vattenvärmepump med installation, driftsatt och klart samt bortforsling av gammal elpanna.

Jag bokade ett kundbesök med en säljare/projektledare som gick igenom förutsättningarna och rekommenderade utrustning. Han presenterade ett förslag och skickade offert. Efter förhandling kom vi överens om att köra vidare.

Projektledaren var både kunnig och trevlig. Han brydde sig verkligen om mig som kund. Jag fick brev på posten med information med datum och tid då jobben skulle utföras. Det höll dem till punkt och pricka. Dem blev till och med klara 1 dag tidigare än utsatt tid.

Jag valde det här företaget för att jag fick en känsla av att dem levererade kvalitet. Inte för att dem hade det lägsta priset.

Sammanfattningsvis var det värt varenda extra krona att anlita Energikomfort. Jag kan varmt rekommendera dem till andra! Läs mer
  • Bonjur A skrev om Installation en del av SENS Energikomfort AB

2019-01-30

Värmepump med el- och vvsinstallation. Mycket trevligt bemötande, perfekt hållen leveranstid, tjänstvillig och proffs montör. Inget fel på överkomligt pris. Kan inget annat än att rekommendra.
    B. Alaton Läs mer
  • Kjell L skrev om Installation en del av SENS Energikomfort AB

2019-01-24

Utbyte av värmepump. Bra fick utbytesvarmvattenberedare under Leverans tiden. T Läs mer
  • Magnus K skrev om Installation en del av SENS Energikomfort AB

2019-01-20

Mycket bra bemötande av företaget. Genomgången innan installation var ordentligt genomförd. Vid installationen behövdes det borras genom betong. Betongborrarna och installatören var inte riktigt i synk så höll på att bli galet när hålet blev lite fel, men fixades till slut galant av installatören (fick slita lite extra).

Det enda negativa med IVT pumpen är wifi appen som är riktigt dålig. Förhoppningsvis blir den bättre i framtiden. Läs mer
  • Roger N skrev om Installation en del av SENS Energikomfort AB

2019-01-19

Installation av en luft värmepump IVT.
    Bra bemötande allt gick smidigt och på utlovat tid, de levererade över mina förväntningar montören gjorde sitt jobb och lämnade avstädat och snyggt.
    Kommer däremot att flytta utedelen till ett markstativ då det låter för mycket nu när den är monterad på väggen, i övrigt mycket nöjd Läs mer
  • Bertil W skrev om Installation en del av SENS Energikomfort AB

2019-01-18

Vi är mycket nöjda. Väl utförd installation och sen ytterligare en skicklig montör snabbt kom och förklarade hur våra system fungerade ihop är allt bra.
    Varmt tack!
    B o BM Weckman (bägge 80+)
    Jaktvägen 131 i Täby Läs mer