Bergvärme Stockholms län Täby SENS Energikomfort AB Installation

sida 2

Läs vad 135 Läs vad Installation

• Tobias H skrev om Installation en del av SENS Energikomfort AB

2019-07-17

Köpte IVT luft/luft för att använda primärt som AC. SENS Energikomfort AB var snabbt på plats för att kontrollera förutsättningarna för installation. Sedan proffsig installation vid leveransen. Läs mer
  • Marianne N skrev om Installation en del av SENS Energikomfort AB

2019-07-15

Luft/luft värmepump IVT L/L NI PRN AA sv
    Både offertförförfarandet och installationen sköttes både snabbt och effektivt trots att vi har sommarställe på en ö i Mälaren. Dessutom mycket trevligt bemötande av både säljare och installatör. Läs mer
  • Mårten T
    Mårten T skrev om Installation en del av SENS Energikomfort AB

2019-07-11

Vi är mycket nöjda med bår installation och den luft/luftpump vi valt efter ingående diskussion med SENS i Täby. Initialt blev det lite strul för varan de offererat som vi accepoterat fanns inte men detta löstes om än att det tog lite längre tid (p g a att inomhus-fläkten/delen inte fanns på lager). Men vi kom till slut fram till en lösning med SENS hjälp och efter derasa rekommendation av vad som bara kan beskrivas som en lösningsorienterad och duktig leverantör. Full pott hade de fåt om de hade lyckats lista ut och offerera/välja rätt produkt från början. Läs mer
    2019-07-12 SENS Energikomfort AB svarar Mårten T
    Hej Mårten!

Jag minns detta projekt och att det blev lite strul med leveranstiden från materialleverantören som ställde till det lite för oss. Vi försökte, som du skriver, hitta en bra lösning så snabbt som möjligt och det verkar ha gett intryck på dig. Tack för recension och ha en trevlig sommar!

Med vänlig hälsning,

Antonio Cimini
    Marknadsansvarig
    SENS Energikomfort AB
  • Eirik S
    Eirik S skrev om Installation en del av SENS Energikomfort AB

2019-07-11

Mycket bra och snabb service. Produkten är också helt utan anmärkning och gör sitt jobb. Mycket nöjd. Läs mer
  • Nils L skrev om Installation en del av SENS Energikomfort AB

Köpte luft/luftvärmepump.
    Bra bemötande, höll tider och plockade undan skräp efter färdigställd installation. Lätt att få gehör för egna förslag på installation. Bra utförande. Läs mer
  • Peter S skrev om Installation en del av SENS Energikomfort AB

2019-07-10

Vi fick snabbt en tid (inom ca en vecka) och allt blev rätt, både pris och vara. Läs mer
  • Johan L skrev om Installation en del av SENS Energikomfort AB

2019-07-10

Snabbt, smidigt och proffsigt. Stötte på smärre problem med eldragning, men installatören löste det väldigt kvickt. Läs mer
  • Lillian H skrev om Installation en del av SENS Energikomfort AB

2019-07-07

Installation av ny värmekälla. Mycket trevligt bemötande och snabb leverans utan problem. Läs mer
  • Thomas W skrev om Installation en del av SENS Energikomfort AB

2019-07-06

Köpte värmepump + installation. Bra leverans men ett misstag vid installationen förstörde delar av vårt elskåp. Åtgärdades fort och bra men drar tyvärr ner betyget från 5 till 4. I övrigt snabbt, bra och proffsigt skött. Läs mer
  • István S skrev om Installation en del av SENS Energikomfort AB

2019-03-16

Snabb service svarade på alla frågor. Installationen gick snabbt de kom 8:40 och var klara vid 13:30. Läs mer