Service

Service

115 omdömen om Service

Sedan starten hos Reco 2015
Helle K

Energipartner värnar om sina kunder och ställer snabbt upp med reparatör när vi har problem med värmepumpen.

Gunnar E

Trevligt, positivt och konstruktivt Inte superhöga förväntningar. Det är ju långa väntetider på service Efter lite diskussioner hittade vi en gemensam lösning

Alexis N

Energipartner har sedan dag 1 gjort ett fantastiskt jobb och jag är supernöjd. Nu har det gått 10 år och jag får fortfarande lika fin service. Jag vill även tillägga att jag är supernoga med hur själva arbetet utförs och även på den punkten så är jag mer än nöjd! Snyggt, rent och snabbt utfört. Tack!

Åke S

Jag har köpt en IVT värmepump. Den är jättebra! Företaget har visat ett stort engagemang för att förbereda köpet genom att besöka mig dels för att informera mig om funktion garantier etcetera och dels för att ta reda på hur installationen ska göras på bästa sätt. De frågor jag haft har jag fått bra svar på och en uppföljning har gjorts för att säkerställa att de bästa lösningarna är på plats. Jag känner mig nöjd och trygg med hur företaget på ett professionellt sätt hanterat hela installationenprocessen! Mvh

Philip R

Super bra service från dag ett. Första mötet med Calle var organiserat och bra med tydliga förväntningar på leverans och installation. Installationen gick smidigt med väldigt trevlig och super kunnig personal! Kan starkt rekommendera vi blev super nöjda!

Henrik F

För mig och min familj har samarbetet med Energipartner fungerat utmärkt. När ett fel uppstod på vår värmepump kom en reparatör samma dag.

Sture Ö

Proffsigt och trevligt informativa

Karl B

Vi har sålt huset för ett år sedan Dessförinnan mycket goda erfarenheter

Mårten G

Mycket bra service och trevlig personal!

Eva L

Mycket nöjd! Bytte vår rostiga pumpanslutning.