Engelbrechts Blommor Eftr

Engelbrechts Blommor Eftr

Ring 070-733 32 25 www.engelbrechtsblommor.se
3.3

Välkommen till Engelbrechts Blommor där allt är möjligt! Ända sedan starten för 25 år sedan har vi funnits där du hittar oss idag med samma galna öppettider och ännu trevligare personal.

3 omdömen om Engelbrechts Blommor Eftr

Anna J
Skrev om Engelbrechts Blommor Eftr

Jobbade där. Svart. Fick inget vit anställning. 60:-/h (var över 20 år). Oftast 12-timmarspass. Dom skojade och sa "skulle aldrig köpa blommor till det här priset själv, det är i princip samma leverantörer som till Hötorget fast vi snittar och sållar ut dem". Ironiskt nog har de högt anseende...

Malou G
Skrev om Engelbrechts Blommor Eftr

Gullig liten blomsterbutik med väldigt bra service. Har öppet fram till 22.00 varje dag och om man har behovet av blommor efter det kan man ringa dit och hoppas på att någon är där så är det inga problem att få betjäning efter stängning. Bra urval och personlig anda! Levererar mycket till premiärer osv och det märks tydligt när man kommer in i butiken då det finns en vägg full av bilder på kändisar.

My K och Ronny M gillar detta
Lena C
Skrev om Engelbrechts Blommor Eftr

Här har de ett brett urval av blommor och urmysig service. Ger en liten extra känsla när man får gå in i blomkylen bakom butiken och välja ut sina egna blommor (kanske bara kul för mig som har ett stort snitt bloms intresse). Kan varmt rekommenderas om man både vill ge bort eller bara ta hem en fin bukett en vanlig onsdag.