Alla kategorier Telemarketing Örebro Örebro Eniro 118 118 AB

Företaget har avregistrerats.

Läs vad 3 kunder tycker om Eniro 118 118 AB

• kalle k
    kalle k skrev om Eniro 118 118 AB
    Eniro AB skjuter sig själva i foten, med sin snaskiga omdömessight rejta.se. (Det finns en till reco.se som är samma smörja men har ej med Eniro att göra.)
    Annonsera hos Eniro och bli utsatt för förtal, lögner, smutskastning, konkurrenternas illvilliga påhittade misslyckade kundbesökares kommentarer.

Betala för Din annonsering hos Eniro och upplev hur det blir att på samma sida som allmänheten hämtar information från, bli ihopparad med snaskiga ovederhäftiga beskyllningar, i upprepade exemplar från samma källa, som gratis och anonymt får samma plats och säkert större uppmärksamhet än Din betalda annonsering.

Detta är toppen för hitta.se och kommer säkert att leda till eniros fördärv. Jag känner till flera företag som förbereder stämningar mot eniro i denna fråga.

Hur kan ett etablerat företag som Eniro låna sig till detta???

Jag kommer själv att avbeställa allt jag beställt hos Eniro, jag vill inte ha den här tjänsten, dessutom kommer jag att ta upp detta hos företagarna för vidare åtgärder mot Eniro. Läs mer
  • Emma K
    Emma K skrev om Eniro 118 118 AB
    Är inte lika imponerad av dessa som Emma (snyggt namn förresten) Vara trevlig i telefon är en förutsättning för att syssla med service. Sen sitter de och söker på google eller gulasidorna och tar hutlösa pengar för det.
    Kan rekommendera att använda mobil.hitta.se i mobilen istället. Läs mer
  • Emma I
    Emma I skrev om Eniro 118 118 AB
    Seriöst och kompetent personlig söktjänst som är duktiga, snabba, trevliga, personliga och fantastiskt kompetenta och villiga till att hjälpa vad det än handlar om. Priserna på samtalen kan uppfattas som höga men inte jämfört med deras utbud på tjänster dom leverar då de inte bara har nummersökning utan även öppettider, vägvisningar osv. Läs mer