Alla kategorier Övrigt Stockholms län Solna Eniro International AB

Övriga företag nära Eniro International AB:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!

Läs vad 2 kunder tycker om Eniro International AB

• Jenny W
    Jenny W skrev om Eniro International AB
    VARNING!!! Litar inte på deras företagsomdöme!

De valde att inte publicera mitt dåliga omdöme på Lets Deal och dessutom anklagar mig för att ljuga utan att ta reda på fakta.

Hade de orkat kontakta mig så kunde jag presentera bevis i form av mail-konversation mellan mig och lets deal.

Så döm själv. Kan du lita på ett omdömestjänst som inte våga publicera kunders äkta upplevelser?
  • kalle k
    kalle k skrev om Eniro International AB
    Eniro AB skjuter sig själva i foten, med sin snaskiga omdömessight rejta.se. (Det finns en till reco.se som är samma smörja men har ej med Eniro att göra.)
    Annonsera hos Eniro och bli utsatt för förtal, lögner, smutskastning, konkurrenternas illvilliga påhittade misslyckade kundbesökares kommentarer.

Betala för Din annonsering hos Eniro och upplev hur det blir att på samma sida som allmänheten hämtar information från, bli ihopparad med snaskiga ovederhäftiga beskyllningar, i upprepade exemplar från samma källa, som gratis och anonymt får samma plats och säkert större uppmärksamhet än Din betalda annonsering.

Detta är toppen för hitta.se och kommer säkert att leda till eniros fördärv. Jag känner till flera företag som förbereder stämningar mot eniro i denna fråga.

Hur kan ett etablerat företag som Eniro låna sig till detta???

Jag kommer själv att avbeställa allt jag beställt hos Eniro, jag vill inte ha den här tjänsten, dessutom kommer jag att ta upp detta hos företagarna för vidare åtgärder mot Eniro.

Gustav III:s Boulevard 40, 169 73 Solna