Coachning

Coachning

17 omdömen om Coachning

Hans E
Skrev om Coachning en del av EnneagramCenter

Professionell coachning som ger nya perspektiv "på riktigt ", och som får en att utvecklas i yrkesrollen.

Linda E
Skrev om Coachning en del av EnneagramCenter

Kompetens och djup sammankopplat med värme och hjärta. Kan verkligen rekommendera Enneagramcenter för den som vill höja sin organisation till nya höjder.

TINA T gillar detta
Patrik H
Skrev om Coachning en del av EnneagramCenter

Personlig coachning utifrån Enneagrammet. Gav väldigt mycket, inga quickfix lösningar, inget "gör så här" utan en väldigt bra vägledning i att själv se utvecklingsmöjligheter utifrån vem jag är och vart jag står just nu.

Emma K
Skrev om Coachning en del av EnneagramCenter

Proffsigt bemötande och bra slutresultat.

TINA T gillar detta
Ola R
Skrev om Coachning en del av EnneagramCenter

Mycket bra, har gett mig bra självinsikter som jag har glädje av i min yrkesroll.

Muzit M
Skrev om Coachning en del av EnneagramCenter

Coachning överträffade mina förväntningar. Upplevelsen och bemötandet är mycket positiv. Rekommenderas varmt:-)

Jenny H
Skrev om Coachning en del av EnneagramCenter

Jag är jättenöjd! Lärde mig jättemycket om mig själv och fick nedskrivet "på papper" mina problem vilket gjorde det lättare att distansiera mig från problemet och utveckla bort problemet. Så tack för det!

Ann T gillar detta
Axel B
Skrev om Coachning en del av EnneagramCenter

Bra och avspänt samtal. Väldigt bra för att få en ökad förståelse för sin personlighet och drivkrafter

Kristoffer J
Skrev om Coachning en del av EnneagramCenter

Jag känner mig mycket nöjd med både bemötande, engagemang i min situation och ett professionellt genomförande!

Alma A
Skrev om Coachning en del av EnneagramCenter

Bemötande från företaget var professionellt. Jag har själv haft flera samtal med Ann Timm som hjälpte mig med att förstår mig bättre samt att få bättre förståelse för de andra. Tack!