Enspecta AB

Enspecta AB

www.enspecta.se
  • BadgeNineYears
2 539

Välkommen till Enspecta, vi hjälper dig med allt från att sänka dina energikostnader, till att besiktiga ditt hus eller göra en energideklaration. Den viktigaste tillgången vi har är våra duktiga medarbetare som vi ständigt satsar på. Vi har ett brinnande engagemang för att vidareutvecklas och göra allt för att våra kunder ska...

2539 omdömen om Enspecta AB

Helene A
Skrev om Enspecta AB

Mycket professionell, trevlig besiktningsman. Jag är så nöjd.

Jimmy P

Trevliga, tillmötesgående och professionella

Claes C

Energideklaration Vi blev faktiskt bemötta Proffsigt rakt igenom hela mötet

Lena N
Skrev om Enspecta AB

Trevligt och proffsigt bemötande . Förhoppningsvis duktiga och pålitliga också!

Andree K
Skrev om Enspecta AB

Jätte professionellt. Nöjd. Trevligt människor.

Johan D
Skrev om Enspecta AB

Trevligt och smidigt bemötande vid bokning. Trevlig och kunnig besiktningsman som tog sig tid att förklara och svara på frågor.

Jonas J
Skrev om Enspecta AB

Det var tydliga instruktioner och själva inspektionen var seriös och noggrann

Sofie N
Skrev om Enspecta AB

Mycket trevlig besiktningsman och väl genomfört Noggrann och trevlig

Sonja T
Skrev om Enspecta AB

Mycket trevligt och bra utfört

Jinan A
Skrev om Enspecta AB

Toppen! Super nöjda är vi med Chera.

Frida B
Skrev om Enspecta AB

Trevlig, kom i tid, förklarade vad som gjordes och varför.

Christian E
Skrev om Enspecta AB

Trevlig och rak besiktning med förklaring till de avvikelser som kom upp.

Oscar O
Skrev om Enspecta AB

De var noggranna och professionella

Tommy A
Skrev om Enspecta AB

Trevligt bemötande i kundtjänst Trevlig inspektör Kändes kunnig. Trygg och saklig

Ingrid S
Skrev om Enspecta AB

Mycket trevligt och pedagogiskt uppträdande av den som utförde besiktningen av mitt hus. Jag lärde mig mycket och fick vara delaktig och fick förklaring på bedömningar! Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med utförandet och förklaringen av besiktningen och eldeklarationen av mitt hus!

Östen H
Skrev om Enspecta AB

Mycket trevligt bemötande av Hassan. Kompetent gällande ärendet och generös i att dela med sig av den samma, kompetensen. Snabbt svar via mail.

Tim L
Skrev om Enspecta AB

Snabbt och smidigt! Bokade möte och de var snabbt på plats och utförde en seriös deklaration. Rekommenderas!

Mats E
Skrev om Enspecta AB

Jättetrevlig kille, som var hos oss!!! Och väldigt proffsig🥰

Kristina Å
Skrev om Enspecta AB

Köparbesiktning av hus. Trevligt bemötande!

Magnus H
Skrev om Enspecta AB

Professionellt och personligt kundbemötande, uppmärksam och intresserad. Bra lyssnare och tydlig i sina svar/förklaringar/resonemang. Seriöst genomförd besiktning. Snabb återkoppling, bra tillgänglighet vid uppföljande frågor. Vi anlitade Enspecta för en besiktning av ett hus inför kommande försäljning.

Åke L
Skrev om Enspecta AB

Bra bemötande av kunnig besiktningsman. Det motsvarade mina höga förväntningar. Energibesiktningen gick snabbt och fick en bra beskrivning av resultatet.

Dan-axel F

Trevligt och kunnigt bemötande

Per A
Skrev om Enspecta AB

Bara positivt, trevlig besiktning man fast han höll på Manchester United

Helene S

Mycket trevlig besiktningsman.

Lena L
Skrev om Enspecta AB

Mycket bra bemötande. Förväntningarna infriades. Vi anlitade er för besiktning av hus samt energideklaration.

Karin R
Skrev om Enspecta AB

Enkelt, gott bemötande och god service.

Fidaim T
Skrev om Enspecta AB

Besiktning mannen var väldigt bra han var tydlig och berätta vad man bör tänka på och gav råd om underhåll av huset

Per Tommy L
Skrev om Enspecta AB

Kunnig och noggrann besiktningsman.

Jacob S

Trevligt bemött av besiktningsmannen

Babak E
Skrev om Enspecta AB

trevlig och professional personal.

Mats B
Skrev om Enspecta AB

Beställde en Besiktning och en Energideklaration av Enspecta. Mycket trevlig och professionell besiktningsman! Jag är mycket nöjd med min kontakt av Enspecta. Mats

Björn C
Skrev om Enspecta AB

Inspektören Ilir Tahiri som inspekterade vår hus, inför en försäljning, var mycket professionell och trevlig. Förklarade på ett mycket tydligt sätt hur en besiktning går till och vad han kommer att koncentrera sig på. Han ingav ett stort förtroende.

Glenn Otto Inge F

Genomförde överlåtelsebesiktning med Enspecta. Fick ett bra bemötande från start till slut. Allting gick super smidigt. Stor eloge till Roger som utförde själva besiktningen mycket noggrant och gav bra förklaringar under hela processen. Rekommenderar varmt!

Anders F
Skrev om Enspecta AB

Bra arbete och och fin slutrapport.

Emma Matilda M
Skrev om Enspecta AB

Roger som gjorde besiktning var professionell, noggrann och förklarade väldigt bra. Vi är supernöjda!

Mats H
Skrev om Enspecta AB

Mycket bra och en trevlig inspektör

Dödsbo G
Skrev om Enspecta AB

Tycker det är orimligt dyrt,sen skickar do fakturor till mig som skulle gå till mäklaren.Hade från början blivit lovad ett pris på ca 14000 kr, men fick en på 19900.Efter att rådfrågat mäklaren så fick jag en faktura nu på 15900, som skulle direkt till mäklaren. Riktigt dåligt gjort,skulla aldrig rekommendera dom till någon annan.

Louise V
Skrev om Enspecta AB

Mycket bra, Oliwer var kompetent och serviceminded. Möjligtvis att rapporten kunde varit mer utförlig kring röta och det som rör riskanalysen. I övrigt var allt toppen.

Git S

Bra bemötande. Kunnig och bra förklaringar. Eldeklaration

�
Skrev om Enspecta AB

Blev mycket trevligt bemött . Hade egentligen inga förväntningar mer än att uppdraget skulle skötas proffessionelt, vilket det gjorde. Det utfördes en energideklaration av vårt hus och det följde en trevlig pratstund.

Tomas F
Skrev om Enspecta AB

Rätt prus. Bra bemötande. Snabba svar. Mycket bra och kunnig besiktningsman. Fick deklaratin efter en dag. Superbra. Kan rekomendera företaget och besiktningsmann.

Ulf Karl Arvid B
Skrev om Enspecta AB

Bra bemötande av Nicklas som var en trevlig kille , även om jag inte höll med om allt.

Emma B
Skrev om Enspecta AB

Svåra att boka in, mannen som sedan kom var väldigt trevlig men svår att få kontakt med efter.

Erik Å
Skrev om Enspecta AB

Andreas som besiktigade vårt hus var mycket trevlig och kompetent och förklarade väl vad som påverkar energideklarationen. Kan rekommenderas.

Kajsa W
Skrev om Enspecta AB

Vi beställde en besiktning av vårt hus som ska säljas. Vi blev trevligt bemötta och är väldigt nöjda.

Jochum E
Skrev om Enspecta AB

Bra, saklig, lyssnande. Oliver var en mycket kunnig person, vilket jag kan bekräfta, som själv arbetat i en branch där jag träffat många besiktnings män/kvinnor.

Thomas B
Skrev om Enspecta AB

Mycket bra. Inget att klaga på och inget att förbättra. En eloge till er besiktningsman.

Lorenzo P
Skrev om Enspecta AB

Haft flera Besiktningar med Roger!! Mycket bra. Inget negativt att säga!!

Matilda E
Skrev om Enspecta AB

Jättebra genomgång av huset! Vi är väldigt nöjda!

Mats C
Skrev om Enspecta AB

Bra service o mkt trevligt bemötande samt professionellt. MVG!