Entredo

Entredo

entredo.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till ENTREDO! Behöver du nytt fönster, ny dörr eller entréport? Vi på ENTREDO har levererat entréportar i över 10 års tid. Under våra 10 år som verksamma har vi insett vad som krävs för att du som kund ska bli 100% nöjd med vårt arbete. Vi har ett stort utbud och snabba leveranser. Tjänster: Garageportar, dörrar,...

162 omdömen om Entredo

Sedan starten hos Reco 2020

Fredrik K
Skrev om Entredo

Entredo är proffsigt företag, jag tog in fem olika offerter från företag som installerar garageportar. David gav bäst och proffesioneltintryck på mig speciellt när han sa att produkterna som de använder är premium. Leveransen kom efter fyra veckor, installatörerna var snabba och nermonterade tidigare gamla dörrar och installerade nya. Dem städa efter sig och tog med allt skräp och gamla dörrar. Hade sedan något strul med ena dörren efter sex månader. gjorde felamälan på en söndag och dem var här redan på tisdag och åtgärda...

Brf Borrhålet

Entredo gjorde ett utmärkt jobb. Dem bytte två portar i våran BRF. Dem kunde leverera en helhetslösning med allting. För det billigaste priset. Jag är själv väldigt noggrann och dem möte mina förväntningar. Dem tog till sig min feedback och gjorde som jag önskade. Resultatet blev väldigt bra. Finns inget jag kan klaga på.

Sara H
Skrev om Entredo

Jag är supernöjd med Entredos bemötande och arbete. Så duktiga hantverkare. Våra dörrar har blivit jättefina. Hade dock lite problem med att få svar på mejl och återkoppling men vet att de var drabbade av sjukdomar och överbelastning just när vi anlitade dem.

Marina H
Skrev om Entredo

Vi är mycket nöjda med Entredos service och produkter.

Jens R
Skrev om Entredo

Tack för fint bemötande och en mycket fin ny garageport - kan varmt rekommenderas!

Camilla F
Skrev om Entredo

Hade inga förväntningar när det gäller hantverkare. Byte av gångjärn på entre dörr gick snabbt och smidigt. Rekommenderas 👍🏻

Magnus L
Skrev om Entredo

Mycket trevligt och professionellt bemötande - de kan verkligen sina saker. Deras goda rykte hade fog för sig och vi är mycket nöjda. Hantverksfinishen på vår nya port är mycket hög!

Marcus A
Skrev om Entredo

Är väldigt nöjd med port (UniPro) och installationen av den. Mycket trevliga montörer och snabba svar på mina frågor.

Magnus L
Skrev om Entredo

Vi är mycket nöjda med hela Entredo! Hela processen från start till mål med våra fyra snygga entréportar och två dörrar löpte utmärkt väl, från hjälp med bygglovsansökan till färdig installation. Särskilt stort tack till Josef för hans engagemang!

Johan H
Skrev om Entredo

Installation av två garageportar i villagarage. Snabbt svar på första förfrågan. Snabba att hitta en tid att komma ut och titta och mäta och återkomma med offert. Kommunikativa och enkla att kommunicera med på plats samt även innan och efter via mail. Viss mindre försening på leveransen av garageporten, men kunde boka ett alternativt datum en vecka bort som passade mig så det var ok. Rev gamla garageporten och fraktade bort, men i samband med det revs även panel som täckte mellanvägg (mellan mexitegel och betongblock) bakom...

Paul Adam M

Beställde en garageport och montering, samt breddning/anpassning av garageöppning/golv. Entredo var mycket smidiga och lösningsorienterade vid planeringen av arbetet. På installationsdagen möttes jag av ett trevligt och väldigt proffsigt team som utförde jobbet precis som överenskommet. Bra kommunikation hela tiden, och toppenbra slutresultat! Kan varmt rekommendera Entredo.

Marcello F
Skrev om Entredo

Trevligt bemötande från start till mål. Väldigt nöjd med installationen också.

Botan B
Skrev om Entredo

Schysst upplevelse från start till slut. Höll allting de lovade längs vägen och var bra och trevliga att ha att göra med. Kan rekommenderas

Lars K
Skrev om Entredo

Proffsigt och personligt företag med trevligt bemötande, även vid framställande av de problem som dök upp efter installation.

Mats S
Skrev om Entredo

Proffsigt utfört från planering till utförande. Levererar i kvalité och pris.

Jakob S
Skrev om Entredo

Helt klart en bra upplevelse med kommunikation och utförande. Platsbesök inom några dagar för mätning. Leverans och montage av garageport utfördes helt enligt plan. Jag är mycket nöjd med resultatet och genomförandet.

Cecilia S
Skrev om Entredo

Fick snabbt kontakt, bra information och bra utfört arbete. Var flexibla om datum för installationen

Natali V
Skrev om Entredo

Bolaget svarade snabbt vid offertförfrågan och kom ut och mätte för att få exakta mått. Har haft garagedörren i två månader nu och den har fungerat felfritt. Tack.

Rickard H
Skrev om Entredo

Bra service, riktigt bra port. Killarna som installera var sjukt noggranna. Kan varmt rekommendera.

Gösta O
Skrev om Entredo

Köpt ny garageport med integrerad gångdörr samt renovering av infart. Bra kommunikation, effektiv installation, snyggt utförande. Kan rekommenderas.

Erik N
Skrev om Entredo

Bra produkt, installation och kommunikation.

Hej Erik! Härligt när allt funkar! Hälsninigar ifrån Entredo Teamet

Anna D
Skrev om Entredo

Fantastiskt bra service! Vi är otroligt nöjda med både garageport och säkerhetsdörr vi fick hjälp med. Enkelt, smidigt och effektivt och dessutom prisvärt. Rekommenderar Entredo alla dagar i veckan, högsta betyg!

Svar från Entredo

Tack Anna! Kul att höra att du är nöjd! Vi stavar att ha nöjdaste kunder. Allt gott! Josef

Stina S
Skrev om Entredo

Entredo gav oss snabb återkoppling på vårt mail. Vi beställde slagporten Edsbyporten, allt gick smidigt från beställning till montering. Vi är mycket nöjda med deras arbete och produkten vi köpt. Kan starkt rekommendera Entredo.

Svar från Entredo

Tack Stina! Fint att höra att allt fungerade som det ska! Bästa hälsningar! Josef Augustyniak VD

Wisen T
Skrev om Entredo

Är supernöjd med slutresultat, bemötande och allt runtomkring.

Svar från Entredo

Hej Wisen! Kul att höra det! Stor tack för förtroende och din betsällning!🌞 Hälsningar ifrån Entredo Teamet

Tobias L
Skrev om Entredo

Snabbt och proffsigt. Bra bemötande och rimliga priser.

Hamid K
Skrev om Entredo

Jag köpte en garageport och företaget görde vad dem lovade och jG är jätte nöjd

Mikael N
Skrev om Entredo

Fick ett proffesionellt bemötande av Entredo. De har varit lösningsorienterade och väldigt seriösa rakt igenom. Jag har beställt 4 portar av dem och fler blir det i nästa etapp.

Svar från Entredo

Hej Mikael! Det är fantastisk att höra det! Stor tack för förtroende och dina betsällningar! Allt gott! Josef Augustyniak VD

Owe S
Skrev om Entredo

All personer jag haft kontakt med har varit kunniga och trevliga,.

JLo C
Skrev om Entredo

Trevlig personal, lyhörd. Garageporten fungerar. Jag betalade extra för att de skulle bredda öppningen till garaget, vilket gjordes. Dock satt de dit omålat trä blandat med vitt trä som fanns på plats. Hade nog tänkte att hela ramen runt borde vara i samma färg. I övrigt fungerar det som det ska.

Gunnar H
Skrev om Entredo

Lätt att få kontakt, saklig initierad beskrivning av produkten. Företaget levererade både avseende leverans i tid och bekymmersfritt montage.

Erik B
Skrev om Entredo

Bra att ha att göra med. Snygg port och väl genomförd installation inkl bortforsling av gammal port.

Dan B
Skrev om Entredo

Jag har haft kontakt med Josef, från start till mål en bra upplevelse, hög kvalitet på arbetet med bra detaljfinnish.

Karin N
Skrev om Entredo

Trodde egentligen inte att vår dörr gick att renovera eftersom underhållet var så eftersatt. Kontaktade Entredo som tog sig an jobbet. Dörren blev som ny igen och vi är så nöjda! Dörren är från 1968 alltså 65 år gammal massiv ekdörr. Toppenföretag kan varmt rekonmenderas. Karin Nordström Lidingö

Svar från Entredo

Hej Karin! Jag är så glad att höra att du är nöjd! Verkligen! Varma hälsningar! Josef

Mia K
Skrev om Entredo

Vi anlitade Entredo för trapphusmålning samt tillverkning och montering av nya portar till vår brf. Vi fick kontakt med Josef som varit mycket hjälpsam, tillmötesgående och kunnig genom hela processen. Ekportarna ville vi ha så lika originalet som möjligt och vi blev väldigt nöjda med resultatet. Även målningen i trapphusen är vi mycket nöjda med. Vi kan varmt rekommendera Entredo.

Svar från Entredo

Hej Mia! Kul att höra det! Stor tack för förtroende!🌞 Ha det gott! Josef Augustyniak VD

Tomas S
Skrev om Entredo

Mycket professionell hantering, bra information före, under och efter installation. Väldigt effektiv och noggrann installation, tog in och analyserade förutsättningarna och anpassade installationen perfekt till dessa. Att man städade efter sig ordentligt gav extra guldstjärna! Lätt att rekommendera Entredo för dylika jobb.

Svar från Entredo

Hej Tomas! Fint att höra att allt fungerade som det ska! Allt gott! Entredo Teamet

Sven L
Skrev om Entredo

Josef på Entredo är "Role model" för hur en kunnig och ansvarstagande hantverkare skall agera. Vår upphandling av garageport har varit en bekymmerslös resa. Kunnig, lyhörd och informerande. Perfekt i allt!

Jacob L
Skrev om Entredo

Trevligt bemötande, prisvärt och smidig installation.

Hej Jacob! Så bra att du är nöjd! Hälsningar från teamet Entredo

Sara Z
Skrev om Entredo

Montering av ny garageport Fint resultat och allt blev som överenskommet - dvs arbetet utfördes i rätt tid, med bra kvalitet och till överenskommen kostnad. Kan rekommenderas!

Hej Sara! Härligt när allt funkar! Hälsninigar ifrån Entredo Teamet

Peter M
Skrev om Entredo

Fin port och inga problem alls

Svar från Entredo

Tack Peter! Vi önskar dig trevlig helg!

Alexander S

Vi är en brf som lät renovera en äldre port i trä. Inhämtande av offert gick fint. De kom även som utlovat för att påbörja arbetet. Sedan kom de lite när de kände för det och utförde jobbet som därför tog längre än väntat. Bemötandet vid besiktningen var bra och vi diskuterade kring arbetet och kom muntligt överens om att göra mer än vad som stod i offerten och kom även överens om pris för arbetet. Detta arbete utfördes sedan aldrig och även efter påminnelse blev jobbet aldrig gjort. Ett halvår efter att jobbet utförts så...

Svar från Entredo

Hej Alexander Vi hittar inte dig i vårt system och har även sökt igenom våran mail och sms men hittar inte dig som kund. Du skrev inte vilken brf eller adress det gäller. Du får gärna återkoppla till oss på josef@entredo.se så går vi igenom vad som har hänt. För oss låter det konstigt att du ej har fått någn återkoppling och att jobbet inte skulle ha blivit klart då vi är mån om att alla våra kunder ska vara nöjda. Vi fakturerar aldrig jobb som inte är klara. Våra kunder betalar aldrig före arbetet är godkänt. Vi ber...

Brf V
Skrev om Entredo

Entredo har erfarenhet av portbyten och vi fick goda råd både vid offert och under resans gång för att förbättra slutresultatet. Vår BRF är jättenöjda med slutresultatet med bytet av 3 portar. .

Svar från Entredo

Hej Bengt! Kul att höra det! Stor tack för förtroende!🌞 Hälsningar ifrån Entredo Teamet

Rashdan N
Skrev om Entredo

väldigt hjälpsam och professionell. Vi är nöjda med vår nya garageport.

Michael K
Skrev om Entredo

Trevligt bemötande och duktiga montörer. Kan varmt rekommendera Entredo.

Jonas B
Skrev om Entredo

Mycket fina garageportar med duktiga montörer. Allt har gått enligt plan från offert till montage.

Jan B
Skrev om Entredo

Vi behövde en ny garageport och tog in offerter från tre firmor och valde Entredo. Hela processen, från första kontakt, besök och offert till leverans och montering har fungerat väldigt bra. Vi fick bra råd vad gäller portmodell och utförande. Trots leverans-problem världen över, så höll Entredo den utlovade leveranstiden. När killarna dök upp för att montera porten, kom de precis på utsatt tid, gjorde ett bra jobb och lämnade garageuppfarten snyggt städad. Baserat på vår upplevelse kan vi rekommendera Entredo :)

Svar från Entredo

Tack Jan! Fint att höra att allt fungerade som det ska!

Mats L
Skrev om Entredo

Allt toppen 👍 från början till slut ,,mycket trevlig och duktig montör ..garageporten blev snabbt och proffsigt på plats, verkligen nöjd med förväntningarna mvh Matte

Svar från Entredo

Tack Matte! Kul att höra! Vi stavar att ha nöjdaste kunder. Hälsningar ifrån Entredo Teamet

Gösta B
Skrev om Entredo

Garageport med motor Bra installation Fick kreditering på ej använd mtr

Hej Gösta! Så bra att du är nöjd! Ha det gott! Josef

Filip W
Skrev om Entredo

Tack för ett bra arbete! Leverare enligt överrenskomelese och till ett bra pris. Kan verklgien rekommenderar.

Erik A
Skrev om Entredo

Finns inget att anmärka på! Installationen kom som önskat och gick snabbt och utan problem.

Svar från Entredo

Så kul att höra att du är nöjd! Varma hälsningar :)

Gustaf H
Skrev om Entredo

Snabba, professionella och levererade precis det som var utlovat!

Kul att höra! Vi stavar att ha nöjdaste kunder. Allt gott! Josef