Aktiv på Reco.se sedan 2020-03-12

Läs vad 2 Läs vad Badrum

• Hussein Q skrev om Badrum en del av Er Byggare (Erby AB)

2020-07-01

Jag är inte nöjd pga Ni skulle renovera badrummet samt tvättstugan under två veckorstid. Erby gjorde mycket fel som lett till badrummet och stugan blev klara på fyra veckor istället. Personalen hade inte fått rätt information från ledaren, därmed sattes kakeln fel på väggen. Därpå krävde ledaren extra pengar för att åtgärda problemet. Dessutom var det inte heller tillräckligt med fog på hörnet i badrummet. Kranen var även felsatt då den var högre än väggskåpet. De vägrade ändra och efter lång diskussion höjde de väggskåpet iställetför att åtgärda felet.

Det var jättejobbigt att anlita Erby till renovering. Vi ångrar starkt valet av företag och kommer därmed inte kunna anlita Erby återigen. Läs mer
    2020-07-02 Er Byggare (Erby AB) svarar Hussein Q
    Hej Hussein,

Tråkigt att ni missuppfattat projektlängden. Jag informerade er om att en badrumsrenovering normalt sett tar ca 3 veckor och eftersom det tillkom en tvättstuga i ert fall så fick ni räkna med nån vecka extra. Gällande kaklen som monterades i fel mönster så mailade vår arbetsledare en bild på halvförband enligt ert önskemål, men efter en del språkförbistring så hann ändå en vägg monterades innan ni såg att det inte var detta ni önskade. Då rev vi ned och monterade om kaklen och detta gjorde vi utan ersättning. Gällande blandaren så erbjöd vi att byta denna till en lägre modell men det ville ni inte varpå vi istället höjde skåpet. Tråkigt att ni inte är nöjda.
    Mvh Fredrik Hjorth Er Byggare
  • Ingela H skrev om Badrum en del av Er Byggare (Erby AB)

2020-03-12

Tydlig och väldetaljerad offert. Lätt och snabb kontakt med arbetsledare och alla tider hölls. Det blev felaktigheter med kaklet (från leverantören) men allt åtgärdades snabbt och med bravur.
    Rekommenderar företaget och vi kommer att anlita dem fler gånger. Läs mer