Aktiv på Reco.se sedan 2020-03-11

Läs vad 8 Läs vad Övrigt

• Helen A skrev om Övrigt en del av Er Byggare (Erby AB)

2020-06-26

Arbetet omfattade fönsterbyte, dörrbyte samt byte av skadad syll.

Kunniga, punktliga och trevliga, en bra totalupplevelse av företagets insats!

Vi kommer att anlita företaget igen om vi behöver bygghjälp. Läs mer
  • Camilla J skrev om Övrigt en del av Er Byggare (Erby AB)

2020-06-26

Putsning av uterum, mycket bra bemött, förväntningarna visste jag att dem skulle leva upp till. Har fått jobb både större och mindre utförda av er byggare. Dem har alltid utfört dessa på ett professionellt sätt. Mycket bra att göra med. 👍 Läs mer
  • Lennart S skrev om Övrigt en del av Er Byggare (Erby AB)

2020-06-25

Försäkringsskada. Oerhört bra bemötande från första kontakten. Väldigt bra utfört arbete från början till slut. Ett företag jag kommer att rekommendera till andra. Kanon. Läs mer
  • Magnus A skrev om Övrigt en del av Er Byggare (Erby AB)

2020-03-12

Montering av komplett kök med vitvaror, lägga nytt golv i hall och kök, nytt tak i kök, elinstallationer.

Personalen har alltid ett bra bemötande och är trevliga.

Företaget levererade de förväntningar vi hade.

Företaget hade en bra planering och byggtiden hölls trots en del felleveranser från IKEA som Er byggare löste på ett smidigt sätt.
    Duktiga och erfarna hantverkare som gör ett bra arbete och är alltid mån om att kunden skall bli nöjd. Läs mer
  • Jens L skrev om Övrigt en del av Er Byggare (Erby AB)

2020-03-11

Överraskad av hur snabbt de åtgärdade min skorsten och lika positivt överraskad av fakturan. Utmärkt bemötande och allting gick perfekt, överträffade alla förväntningar vi hade. Vi rekommenderar Er Byggare till alla vi pratar med. Läs mer
  • Jeanette H skrev om Övrigt en del av Er Byggare (Erby AB)

2020-03-11

Nytt kök med golv och tapeter.
    Mycket bra.
    Att det skulle bli bra och inom avsatt tid.
    Mycket bra planerat allt flöt på bra.
    Duktiga och trevliga hantverkare. Läs mer
  • Karin S skrev om Övrigt en del av Er Byggare (Erby AB)

2020-03-11

Det beträffer renoveringsarbete (nytt golv, reparationer inom och utom hus).
    Er Byggare har gjort ett utmärkt jobb i vår fritidshus med öga för detaljer. Det överträffade våra förväntningar.
    Tack till Er Byggare! Läs mer
  • Fredrik D skrev om Övrigt en del av Er Byggare (Erby AB)

2020-03-11

Utmärkt service och snabb handläggning. Trevlig personal. Ordning och reda. Läs mer