Läs vad 18 Läs vad Övrigt

• 2021-01-05
    Fönsterbyte, ersatt allt externt trä och satte in takfönster m.m.

Resultat blev mycket bra, andra erfarna snickare har kommenterar bara positivt kring arbetet.
    Vi hade lite problem i kommunikation mitt i projektet men efter ett samtal kring det fungerade det mycket bättre. Vi hade rimliga diskussioner om tilläggskostnader och fann acceptabla överenskommelser. Det fanns två delar som inte blev bra och både rättades till kostnadsfritt. De låg också rätt till angående pris.
  • 2020-11-27
    Terrassbygge i min frånvaro.
    Allt blev till full belåtenhet. Jag fick bilder under byggandet som avtalat, eftersom jag inte kunde närvara.
    En liten nackdel var att det fanns många svarta fotspår på terrassgolvet.
  • 2020-11-27
    Anlitade ER Byggare för byte av gavelspetsar samt fönster och har bara positiva erfarenheter.
    Från första kontakt med offertförfrågan till att arbetet var klart.
    Kommer definitivt att anlita ER Byggare igen.
  • 2020-11-26
    Jag köpte fasadrenovering av min bostad på Söderåsen.
    Vi blev bemötta på ett mkt bra sätt, respektfullt ,yrkeskunnigt och fick utmärkta råd.
    Mina förväntningar infriades fullt ut.

Upplevelsen var att jag/vi kände en tillfredsställelse över ett bra resultat, att vi fått valuta för pengarna och det är ett högt betyg åt firman då det är vanligt att kunden känner sig lite lurad, uppskörtad eller i största allmänhet känner ett missnöje med resultatet.
  • 2020-11-25
    Levererade enligt tidplan o lämnat anbud. Lättillgänglig arbetsledare. Snabba svar o snabbt agerande vid frågor o synpunkter. Mycket bra upplevelse.

Med beröm godkänt :)
  • 2020-11-25
    Sätta in nytt kök. Lägga nytt golv i håll och kök. Tapetsera på bägge ställena. Allt var mycket bra. Trevlig personal, lätta att ha att göra med. Vi är jättenöjda.
    Bygga om en yttervägg
    Trevligt och kunnigt bemötande
    Att gör att bra jobb, vilket jag tycker de gjort
    Bra utfört arbete
  • 2020-11-24
    Er byggare gjorde ett bra jobb.
  • 2020-11-24
    Vi fick stenlagt vår uteplats. Ett svårt upplägg med fri form och höga toleranskrav. Arbetet genomfördes med hög hantverksskicklighet. Kontakterna med oss präglades av professionalism och man kunde ana en bra struktur bakom.

Trots att jag efter att tidigare anlitat Erby och hade höga förväntningar överträffades dessa.
  • 2020-11-24
    Mycket bra tajming med alla olika hantverkare genom hela processen(försäkringsuppdrag pga översvämningni källare och vattenskada i kök)

Mycket trevligt bemötande.

Mycket bra utfört snickeriarbete.