Alla kategorier Mäklare Stockholms län Vaxholm ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling

ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling

Kungsgatan 18, 185 34 Vaxholm — Visa karta

Att köpa eller sälja en bostad är en av livets viktigaste affärer, såväl privatekonomiskt som känslomässigt. Vare sig Du köper eller säljer ska Du känna Dig trygg. Därför är det viktigt att anlita en fastighetsmäklare som Du känner förtroende för. Det är själva förutsättningen för en lyckad affär.

Var och en av våra kunder är unik, och det är precis så som Du blir bemött. Det är inte att vara störst eller att sälja mest som är viktigast för oss. Vi mäter inte framgång efter kvantitet, utan efter de kundrelationer vi bygger längs vägen. Vi sysslar med det vi tycker är allra roligast – att ge personlig service både före, under och efter försäljningen av Ditt boende. Och vi gör det med ärlighet, omtanke och engagemang.
Vi är en mäklarfirma med stor lokalkännedom om vårt närområde. Samtidigt ingår vi i ERA, en väletablerad mäklarkedja som gör att vi kan erbjuda Dig det stora företagets fördelar.

Varmt välkommen till oss på ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling!

Läs vad 35 kunder tycker om ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling

• Rebecca C
    Rebecca C skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    Min erfarenhet av att ha Björn Westerberg som mäklare har varit mycket bra. Han har skött sitt jobb mycket väl genom att ständigt hålla oss informerade gällande försäljningsprocessen av vår bostad. Han visar ett genuint intresse av att göra både säljare och köpare nöjda. Jag kan starkt rekommendera honom vidare!
  • Irina S
    Irina S skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    Jag/vi är mycket nöjda med Björn. Vi har haft kontakt med mäklare innan och inte fått samma vänliga, gedigna och varma bemötande av någon annan. Björn är professionell i sin framtoning, snabb, tillmötesgående, glad och lättsam. Han har varit konstant tillgänglig i processen och har svarat (tålmodigt) på våra ibland korkade frågor. Kan varmt rekommendera honom och vid behov kommer han att anlitas igen.
  • Marta A
    Marta A skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    Björn var en mycket positiv, kunnig och framför allt trevlig och han gav mig ett mycket stort förtroende. Kommer att rekommendera honom till vänner och bekanta.
  • Hans S
    Hans S skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    trevlig och kunnig samt alltid tillgänglig när man ville ha svar på frågor
  • Kristina T
    Kristina T skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    Jag har haft förmånen att ha kontakt med Era vid två olika tillfällen. Mäklare Björn har alltid varit vänlig, tillmötesgående och mån om mig som kund. Jag kan absolut rekommendera Era och Björn! Kristina Tärnström
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    Björn har varit mycket hjälpsam och hanterat vårt strul med trasig spis och tvättmaskin vid överlåtelsen på ett utmärkt sätt, jag kan varmt rekommendera ERA Vaxholm, Björn Westerberg.
  • Elenor E
    Elenor E skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    Mycket professionell. Påläst kunnig intresserad förberedd säljande engagerad hjälpsam och tillgänglig.
    Kan varmt rekommenderas!
  • Karin S
    Karin S skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    Mitt första intryck av Björn Westerberg var att han var så lugn,trygg och han var sig själv. En människa med sort varmt hjärta, ödmjukhet och empati.
    Kontakten med banken skötte han första gången och stötte jag på problem löste han det
  • Urban L
    Urban L skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    Björn har under hela försäljningsprocessen av vår villa på Resarö varit mycket seriös och professionell i sin roll som mäklare. Redan vid första kontakten visade Björn att kunden (vi) stod i fokus och det fanns en seriös vilja att göra ett bra jobb och få oss nöjda (till skillnad från andra mäklare vi träffade som snarare gav oss en känsla att de ville göra en bra affär för egen del...). Björn har under hela processen gett oss bra råd, allt från hur huset skulle förberedas inför visningen till hur vi skulle agera gentemot potentiella köpare under försäljningsprocessen. Björn har till fullo levt upp till våra förväntningar.
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    Allt var väldigt förtroende ingivande och seriöst.
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    Mycket trevligt och bra. Snabb affär.
  • Bo D
    Bo D skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    I Björn Westerberg fick vi en effektiv och noggrann fastighetsmäklare. Klok rådgivare i de avsnitt så behövdes. Mån om att hela tiden hålla oss informerade om de olika stegen i vår fastighetsförsäljning. Det personliga samarbetet fungerade utmärkt. Vi är mycket tacksamma.
  • Graeme W
    Graeme W skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    mycket bra på alla sätt och vis
  • Marie E
    Marie E skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    Jag har anlitat Björn att sälja min lägenhet och jag har fått ett fantastiskt bemötande. Jag har känt mig trygg hela tiden, Björn har hört av sig inför visning och annat, alltid knät mig uppdaterad men om jag har haft frågor så har han svarat mig omgående. Jag kan varmt rekommendera Björn Westerberg på Era som fastighets mäklare.
  • Carola Ö
    Carola Ö skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    Haft ett väldigt bra samarbete med Björn Westerberg.
    Ger honom varma rekommendationer.
  • Per E
    Per E skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    Har mycket bra erfarenhet av ERA i allmänhet och av Björn Westerberg i synnerhet. Professionellt bemötande och alltid till hands. Känns att man är i trygga händer.
  • Agneta T
    Agneta T skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    Vänligt och samtidigt kundorienterat bemötande.
    Stämningen var god och servicenivån superb.
    Bra med ett fast pris redan från början.

Utan tvekan en mäklare jag skulle rekommendera till mina vänner och bekanta.
  • Dara
    Dara skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    Björn is an excellent real estate professional with impressive knowledge of Vaxholm. He was balanced in his dealings with the vendors and us (as purchasers). He works well in English and took time to explain things. He is efficient, friendly and was courteous throughout the whole process.
  • Lena
    Lena skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    Tillmötesgående, serviceinriktad, snabb, positiv, seriös, hjälpsam och kunnig. Jag kan verkligen rekommendera alla att anlita Björn Westerberg.
  • Marie S
    Marie S skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    Proffisionell, kunnig och väldigt trevlig!
  • Johannes A
    Johannes A skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    Vi träffade Björn när vi hittade vår nya lägenhet. Han erbjöd redan då en privat visning på en avig tid. Efter att min sambo varit och tittat och gillade lägenheten ordnade han en till visning med väldigt kort varsel. Björn gav ett så kundvänligt inrtryck att vi valde att anlita honom igenom hela vår process med både köp och försäljningen av vår lägenhet. Tummen upp för Era Vaxholm och Björn.
  • Johan M
    Johan M skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    Kanon!
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    Jag tycker att Björn gjorde ett fantastiskt jobb när han sålde vårt hus. Han gör mycket mer än man kan förvänta sig av en mäklare. Rekomenderar honom för alla som funderar på att sälja sin bostad, skulle helt klart anlita honom igen om jag skulle sälja igen.
  • Ingjerd G
    Ingjerd G skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
  • Kristina M
    Kristina M skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    En mycket bra försäljning på alla sätt: Bra prospekt, bra beskrivning på Hemnet, ambitiösa visningar, bra kontakt med stylist. Mycket seriöst genomförd affär. Kan varmt rekommenderas!
  • josephine l
    josephine l skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    Björn springer den extra milen! En varm rekomendation!
  • Peter B
    Peter B skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    Björn är en driven och strategisk mäklare med "kund nöjdhet" i fokus för båda parter. B lägger ned väldigt mycket tid innan för att ta reda på information om bostad, område, förening och besöker fasiliteter i syfte att kunna ge en rättvis bild till köparen. B rekommenderas varm om man vill ha en mäklare som bryr sig och verkligen vill hitta rätt köpare till rätt pris.
  • kristina D
    kristina D skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    Jag hade sån tur att hittade denna duktiga mäklare. Björn hjälpte oss på alla sätt. Han är noggrann pålitlig
    ja bättre mäklare finns nog inte. Åtminstånde så är han
    en av de duktigare och mera pålitligare mäklare. Så jag kan varmt rekommendera honom.
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    Björn Westerberg är en mycket seriös mäklare! Genom hela vår försäljningsprocess har han lagt ner ett omfattande arbete i alla dess delar. Han är noggrann, lämnar ingenting åt slumpen, jnobbar hårt och man känner sig mycket trygg i att allt hanteras helt professionellt. Vi kan utan minsta tvekan rekommendera honom och hans firma till vem som än vill sälja eller köpa fastigheter. Vi kan inte ha fått bättre hjälp någon annanstans! Full pott!!
  • Anders D
    Anders D skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    Mycket service minded och hjälpsam. Björn är trevlig, korrekt med bra lokalkännedom och gjorde ett mycket gediget och seriöst jobb. Vi hade stor hjälp av Björn genom hela försäljningen, från början till avslutad affär. Bättre mäklare får man nog leta efter. Jag är mycket nöjd med Björn och vill varmt rekommendera honom för andra som går i säljtankar.
  • Ingegerd J
    Ingegerd J skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    Mycket bra mäklare. Vi är helt nöjda.
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    Jag tycker de är trevliga och hjälpsamma. Svarar snabbt på frågor och kommer med tips och råd. MäklarBjörn är engagerad i mig som köpare och känns ärlig.
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    Trevlig, seriös mäklare som tar sig den tid som krävs.
  • Kristian H
    Kristian H skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    Väldigt professionellt bemötande och extremt hårt arbetande mäklare som överträffade alla mina förväntningar.
  • Sara L
    Sara L skrev om Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
    trevlig mäklarfirma. Vi har fått mycket hjälp och stöd från Björn w, kan verkligen rekommendera honom till andra som ska sälja. Allt har gått smidigt, från start till mål.
Björn Westerberg

Kungsgatan 18, 185 34 Vaxholm