Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
Rekommenderat företag 2016 - ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
Rekommenderat företag 2015 - ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby

ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby

Radarvägen 5, 183 61 Täby — Visa karta

Nyfikenhet är att se saker annorlunda. Att se avvikelser och nya möjligheter. Nyfikenhet är också ett annat ord för kunskapstörst – och den som inte ”dricker” torkar ut. Som fastighetsmäklare möter vi hela tiden nya miljöer, nya boenden och nya förutsättningar. I varje särskilt fall handlar det om ett hem som någon ska flytta till eller ifrån. Förmågan att förstå olika människors behov och beteenden är avgörande, liksom tillit till vår kunskap, erfarenhet och kreativitet.

Vid varje bostadsaffär sätter vi vårt namn och vårt varumärke på spel. Att ta ansvar, leverera enligt löfte och överträffa förväntningar är en fullkomlig självklarhet. Inte bara vad gäller priset, utan hela försäljningsprocessen; marknadsföring, kommunikation, information, juridik, rådgivning, finansiering med mera. ”Nöjd kund” är för oss en icke-fråga. Det sitter i ryggmärgen. Vår ständiga utgångspunkt är att hitta vägen till bästa möjliga resultat. En väg som kan se olika ut från fall till fall och kan behöva tacklas på lämpligt sätt. Ibland är den spikrak, ibland lite krokig. Men den går alltid framåt.

Vi lyssnar, anpassar oss, improviserar, hittar lösningar. Men framför allt så ser vi saker. Saker som andra inte ser. Se själv.

Välkommen till ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling.

Läs vad 65 kunder tycker om ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby

• Ann-louise B
    Ann-louise B skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mycket bra bemötande. Verkar "reko". Vi har bara haft kontakt via mail ochtelefon
  • Christian B
    Christian B skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    God kunskap och väl insatt i objektet vilket ledde till rekord försäljning
  • Emma B
    Emma B skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Trevlig och pålitlig. Det var tydligt att han stod både på säljarens och köparens sida - bra.
  • Maryam K
    Maryam K skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Jag var nöjd med service han bjöd samt hur han gjorde den.
  • Sebastian L
    Sebastian L skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mycket seriös och driven mäklare.
    Kommer anlita ERA när det blir dags igen.
  • Malin E
    Malin E skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mattias har varit fantastisk! Han är professionell, pålitlig och lätt att ha och göra med. Han har varit tydlig genom alla stegen i försäljningsprocessen och bidragit med idéer och tips. Han har varit påläst om bostaden och dess marknad och vi kunde inte vara mer nöjda med försäljningen som han hjälpte oss med!
    2016-11-22 Mattias A svarar Malin E
    Malin det var ett rent nöje att hjälpa dig med försäljningen! Jag hoppas och tror att ni trivs riktigt bra i ert nya hus i Täby. Du vet vart jag finns när ni behöver mig igen, vi ses!
  • Christer L
    Christer L skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Allt fungerade strålande. Bra bemötande och snabb process.
    2016-09-15 Mattias A svarar Christer L
    Kul att höra. Visst går det snabbt på bostadsmarknaden, då gäller det som mäklare att agera och ibland ställa upp under lite obekväm arbetstid. Men med nöjda köpare och säljare som resultat är det ju värt det. Tack!
  • Isabell W
    Isabell W skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mattias är mycket kunnig och lyhörd som mäklare, man känner verkligen att han lyssnar på en. Kände mig trygg genom hela försäljningsprocessen. /Mycket nöjd kund
    2016-09-15 Mattias A svarar Isabell W
    Tack Isabell vad glad jag blir av att höra detta. Tror att ni kommer få det kanon i ert nya fina hus. Vi hörs och ses!
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Helt otroligt bra! Mattias agerar på ett sådant sätt att man aldrig som säljare behöver känna sig orolig eller osäker. Han är lugn och metodisk, men framförallt extremt kunnig. Det är också pga sitt stora kunnande som han alltid säljer till rekordpris.

Tack Mattias!
    2016-09-15 Mattias A svarar Jesper S
    Det är så skönt som mäklare att få höra att man lyckats göra en säljare både trygg under försäljning och sedan nöjd efteråt. Alltid extra kul när det blir en rekordförsäljning! Du vet vart jag finns när du har frågor om ditt boende igen.
  • Camilla K
    Camilla K skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mattias är trygg, kompetent och känns ärlig men ändå driftig och innovativ. Mattias har bemött mig proffsigt, vänligt och varit informativ.
    2016-09-15 Mattias A svarar Camilla K
    Tack ska du ha. Är väldigt glad att jag fick äran att hjälpa dig med försäljning av ditt superfina hus!
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mattias har uppträtt på ett förtroendeingivande och korrekt sätt. Han har bra kunskap rörande sitt yrke och har kunnat svara på alla frågor jag ställt på ett bra och tydligt sätt. Jag är mycket nöjd med Mattias och kan starkt rekommendera honom.
    2016-09-15 Mattias A svarar Ulf J
    Stort tack Ulf. Är riktigt nöjd med att vi nådde över förväntan. Vi hörs och ses!
  • Jessica P
    Jessica P skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Seriös och duktig mäklare som är lyhörd och förtroendeingivande.
    2016-09-13 Mattias A svarar Jessica P
    Tack Jessica! Alltid kul när en tidigare köpare hör av sig igen vid försäljning. Hoppas allt gått bra i nya lägenheten. Du vet vart jag finns när du behöver mig!
  • Jonas Z
    Jonas Z skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Väldigt trevlig och kunnig.........
    2016-06-30 Mattias A svarar Jonas Z
    Tack för rekommendationen Jonas. Stort lycka till med nya lägenheten. När du har frågor eller funderingar kring boendet är du varmt välkommen tillbaka till mig.
  • Petra S
    Petra S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Proffsig, trevlig och väldigt hjälpsam! Vi är mycket nöjda!
    2016-06-30 Mattias A svarar Petra S
    Vad kul att ni är nöjda. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er fina familj med försäljningen av er bostad. Vi hörs!
  • Mirtunjay K
    Mirtunjay K skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Nice talking to him,very helpful man. In fact it was my first time to start looking to buy the new apartment and the way he treated was some thing i did not feel that I am new.Very good at presentation,phone conversation. I learned from this transaction. In future i will sure contact him for further help.

//BR
    Mirtunjay
    2016-06-30 Mattias A svarar Mirtunjay K
    Thank you and good luck in the future. Welcome back to me whenever you need my help!
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Grymt bra jobb och service! Är väldigt nöjd :)
    2016-06-27 Mattias A svarar Caroline L
    Tack för förtroendet och för rekommendationen! Tror ni får det fantastiskt i ert nya hus. Kommer och hälsar på när ni flyttat in.
  • Simon W
    Simon W skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Otroligt proffsig, engagerad, kunnig och trevlig mäklare.
    2016-06-27 Mattias A svarar Simon W
    Tusen tack till er! Så lätt att göra ett bra jobb när man har så fantastiska säljare som ni. Ha en underbar sommar och stort lycka till med flytten till Gotland.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Väldigt engagerad och serivice inriktad. Gjorde allt för att få bostaden såld. Kommer anlita samma mäklare när det är dax igen.
    2016-06-27 Mattias A svarar Daniel H
    Tack Daniel. Hur marknaden förändras är svårt att som mäklare kunna styra, men att alltid göra allt i min makt för att det ska bli en så bra försäljning som möjligt ligger i min natur. Ni är hjärtligt välkomna tillbaka till mig i framtiden!
  • Ella Amy J
    Ella Amy J skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mattias var en väldigt trevlig, hjälpsam och professionell mäklare. Han var snabb på att svara vid kontakt, han var också rak och ärlig och gjorde att jag som köpare kände mig trygg genom hela köpprocessen. Han gjorde det lilla extra både för oss som köpare men också för säljaren.
    2016-06-27 Mattias A svarar Ella Amy J
    Vad glad jag blir när jag läser att du känner dig trygg som köpare. Det är för mig som din mäklare superviktigt. Tack för denna fina rekommendation!
  • Björn S
    Björn S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mathias var mycket tillmötes gående och proffsig under vårt köp, mykcet nöjd med servicen,
    2016-06-27 Mattias A svarar Björn S
    Vad kul att du känner så Björn. Hoppas allt med er försäljning går superbra. Ni vet vart jag finns om ni undrar något!
  • Udo S
    Udo S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mattias lyssnade väl på våra önskemål och marknadsanpassade dem. Han var vänlig och tillmötesgående. Fastän hela försäljningsprocessen dröjde mer än ett halvt år - pga våra önskemål - kände vi oss aldrig stressade.
    2016-05-24 Mattias A svarar Udo S
    Tack för denna rekommendation! Det har varit så otroligt trevligt och lätt att få jobba för er. Vi hörs och ses framöver.
  • Jonathan C
    Jonathan C skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Hej,
    Mattias hjälpte mig både att köpa och sälja lägenhet. Tryggheten fanns där från sekund ett tills dess att affären var klar. Mattias är väldigt seriös och tar sitt jobb på fullaste allvar. Otroligt trevlig och duktig!
    Jag rekommenderar honom STARKT!
    2016-05-13 Mattias A svarar Jonathan C
    Stort tack Jonathan! Både för denna rekommendation och för att jag fick hjälpa dig med att såväl sälja som köpa bostad. Vi ses!
  • Jakob P
    Jakob P skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Extremt kompetent och proffsig. Väldigt nöjd.
    2016-05-11 Mattias A svarar Jakob P
    Tack Jakob! Kul att du är nöjd, då är jag nöjd.
  • Gregor L
    Gregor L skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mycket väl bemött av en professionell och serviceinriktad mäklare. Kommer definitivt att anlita honom i framtiden.
    2016-05-11 Mattias A svarar Gregor L
    Jättekul att höra från en köpare. Hjälper er mer än gärna i framtiden!
  • Mats H
    Mats H skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Otroligt professionellt bemötande och det kändes som vi var i samråd genom hela affären vilket jag anser vara viktigt som kund.
    2016-05-11 Mattias A svarar Mats H
    Tack för rekommendationen Mats och tack för en väldigt bra och trevlig affär!
  • Ida P
    Ida P skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Som kund och i en av mina livs affärer kände jag mig trygg, informerad och sedd av Mattias som mäklare såväl innan, under och efter köp.
    2016-02-04 Mattias A svarar Ida P
    Jättekul att höra när ens köpare känner sig trygg. Det är nog en av de finare kommentarerna man kan få av sin köpare som mäklare. Supertrevlig affär!
  • Lena F
    Lena F skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mattias uppfyllde vår förväntan om en lyhörd och proffsig mäklare som lyssnade till oss som säljare.
    Han har ett väldigt trevligt bemötande som gör att man känner sig trygg.
    Vi uppskattade att han hade regelbundet kontakt med oss under processen, något som var viktigt för oss.
    Förhoppningsvis kommer många kunder hos ERA få hjälp av just Mattias!
    Med vänlig hälsning / Lena Finnermark och Stig Sandberg, tidigare Ljusteröbor numera bosatta i fina trästaden Eksjö.
    2016-01-08 Mattias A svarar Lena F
    Vad trevliga rader du har skrivit Lena! Tack för den fina rekommendationen från dig och Stickan. Är väldigt glad att det blev en lyckad försäljning. Hoppas ni har det riktigt fint så hörs vi framöver.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    En ung och kompetent mäklare med god lokal kännedom och ett trevligt bemötande mot både kunder och spekulanter.
    Samt med en bra uppföljning och hjälpsamhet också efter försäljningen.
    2016-01-08 Mattias A svarar Mikael S
    Tack för trevlig affär och fin rekommendation Mikael. Hjälper dig gärna med bostadsfrågor i framtiden!
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Proffsig, trevlig och förtroendeingivande mäklare. Jag rekommenderar honom vidare till människor som går i säljartankar!
    Tack Mattias!
    2015-12-24 Mattias A svarar Andreas M
    Tack Andreas! Var väldigt kul att få se nya huset. Hälsa Johanna och barnen. Vi hörs!
  • Nicky S
    Nicky S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mycket bra, proffsig och engagerad mäklare. Överträffade mina förväntningar!
    2015-12-23 Mattias A svarar Nicky S
    Det var riktigt kul eftersom slutpriset även överträffade mina förväntingar också! Alltid roligt att jobba åt någon som man känner uppskattar det så mycket, då är det lättare att lägga i sista växeln. Du vet vart jag finns när du behöver mig igen, vi ses!
  • Birgitte P
    Birgitte P skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mattias Arnkvist var otroligt kunnig och hade många tips och råd för oss som inte sålt ett hus på 34 år. Han hade alltid tid att svara på våra frågor om allt som hade med försäljningen att göra. Han ställde upp på extra visningar med kort varsel och tog hand om allt. Efteråt hjälpte han till med deklarationen av försäljningen. Med andra ord total service. Jag skulle vilja säga "all-inklusive". När jag talar med vänner som också sålt sista året förstår jag att Mattias är helt suverän.
    Birgitte Pettersson
    2015-12-23 Mattias A svarar Birgitte P
    Birgitte det var fantastiskt kul att få hjälpa till med ert fina smultronställe! Jag hoppas att allt är bra med dig och har du vägarna förbi Täby så är du hjärtligt välkommen in på en kopp kaffe i våra fina koppar som jag fick av dig, dom används flitigt här på kontoret!
  • Karin G
    Karin G skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mattias var trevlig och professionell. Han gjorde en bra värdering och föreslog ett realistiskt utgångspris.vi fick bra information och stöd under budgivning och avslut.
    2015-12-23 Mattias A svarar Karin G
    Det var otroligt kul att jag fick hjälpa er med ert fina hus. Verkligen kul att just ni fick ett så bra slutpris också. Vi hörs och ses snart hoppas jag!
  • Tommy B
    Tommy B skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mycket bra bemötande, har inget att klaga på
    2015-12-23 Mattias A svarar Tommy B
    Tack för att ni gjorde mitt jobb så trevligt med eran vänlighet! Är det något ni funderar på så tveka inte att slå mig en signal.
  • Ingegerd J
    Ingegerd J skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Hjälpsam och kunnig närhan hjälpte oss att sälja huset. Mycketbra kille
    2015-12-23 Mattias A svarar Ingegerd J
    Du vet att jag alltid ställer upp för er igen, vi hade en mycket trevlig affär. Hoppas allt är bra!
  • Rolf J
    Rolf J skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mycket sympatisk, trevlig kille som engagerade sig på ett väldigt positivt sätt i vår fastighetsaffär
    2015-12-23 Mattias A svarar Rolf J
    Tack Rolf. Att få hjälpa dig med ett hus som du vuxit upp i med alla dina minnen och känslor som finns där är oerhört stort för mig, det är sånt som jag tänker tillbaka på med glädje!
  • Pim E
    Pim E skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Han är bror
    2015-12-23 Mattias A svarar Pim E
    Du är riktigt magisk Pim! Tror det blir kanon med nya huset. Stort grattis till att du blivit pappa!
  • Ellinor B
    Ellinor B skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    En mycket bra mäklare som tänker på allt innan försäljning, under och efter. Lätt att få kontakt med både på telefon, sms och mejl.

Ser detaljer och tänker även på småsaker som är lätt att missa.
    2015-12-23 Mattias A svarar Ellinor B
    Vad glad jag blir. Tack för en supertrevlig affär Ellinor! Du vet att jag alltid rycker ut när du behöver hjälp. Vi hörs och ses!
  • Louise V
    Louise V skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Rek varmt, engagerad mäklare, mkt trevlig affär
    2015-12-23 Mattias A svarar Louise V
    Lycka till med nya huset. Jag ska hålla utkik, är riktigt nyfiken på hur huset blir. Har ni frågor eller funderingar så är det bara höra av er, jag hjälper er mer än gärna!
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mattis är en mycket duglig mäklare enligt den erfarenhet jag och min sambo fick under säljarbetet under oktober.
    Han är fokuserad på uppdraget och angelägen om att sälja till rätt pris. Hans råd om inredning, förbättringar och styling är värdefulla. Man känner ett personligt engagemang och har en verkligt vänlig vän i Mattias redan under förberedelse-arbetet några månader före utannonseringen.
    Vi är nöjda med det pris vi fick.
    Vänliga hälsningar
    Sofia Lind
    2015-12-23 Mattias A svarar Sofia L
    Vilka fina ord Sofia, tack! Jag tyckte verkligen att det var roligt att hjälpa er att sälja er fina lägenhet. Kul att ni trivs så bra i den nya. All lycka till dig, Åke och lilla Stella!
  • Aina B
    Aina B skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Trevligt och seriöst bemötande.
    2015-12-23 Mattias A svarar Aina B
    Tack till er för en väldigt trevlig affär. Helt fantastiskt att slutpriset blev så över förväntan. Ta hand om er!
  • Alexander N
    Alexander N skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mycket trevlig och kunnig mäklare.
    Rekommenderas!
    2015-12-18 Mattias A svarar Alexander N
    Tack Alex. Det var riktigt kul att allt gick så över förväntan, det förtjänade du!
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Bästa mäklaren... Proffsig, bra kvalitet och levererar.
    2015-12-17 Mattias A svarar Marcus N
    Tack Marcus! Tyckte det var riktigt kul att det gav så bra resultat med homestaging.
  • Maud R
    Maud R skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Vår uppfattning av Mattias är bara positiv, han är insatt, kunnig, pålitlig och lyssnar även väldigt bra. Vi kände oss väldigt trygga med honom och han sköte det hela galant.
    2015-12-17 Mattias A svarar Maud R
    Ni var så fantastiska och varma genom hela affären. Det var ett nöje att få hjälpa er!
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mattias var en mycket kompetent mäklare. Uppfyllde allt jag eftersträvade med min försäljning. Då de var lite bråttom att sälja den, och Mattias löste det på mindre än en vecka, kan jag inte vara mer än nöjd. Bra planering, brinnande intresse, och allmänt väldigt duktig mäklare.
    2015-12-17 Mattias A svarar Andreas S
    Tack för dessa ord Andreas. Det var riktigt kul att det gick så snabbt med så bra resultat på kort tid, men snacka om att ni var grymma med att plocka i ordning inför foto och visning. Ni gjorde det lätt för mig! Hoppas ni trivs bra i nya bostaden.
  • Sanna S
    Sanna S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mattias är en duktig mäklare som var lyhörd och intresserad. Jag är nöjd med Mattias som mäklare!
    2015-12-17 Mattias A svarar Sanna S
    Vad kul Sanna. Jag hade tur som fick äran att ha dig både som köpare och säljare. Du är varmt välkommen att höra av dig i framtiden om du funderar på något. Vi ses!
  • Maria P
    Maria P skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mycket effektivt och proffsigt skött affär! Vi är så nöjda med hur båda våra försäljningsobjekt har skötts, från början till slut. Vi kommer definitivt att anlita Mattias igen och lämnar våra varmaste rekommendationer.
    2015-12-17 Mattias A svarar Maria P
    Det har varit riktigt kul att hjälpa till med inte bara en utan två försäljningar. Lycka till med allt så hörs och ses vi!
  • Berndt N
    Berndt N skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Trevlig och rar, snabb och effektiv
    2015-12-17 Mattias A svarar Berndt N
    Tack Berndt för de fina orden. Jag hoppas att det blir fler affärer i framtiden!
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Trevligt och professionellt bemötande. Snabbt agerande och återkoppling. Kanske gick budgivningsprocessen lite väl snabbt...(bidragande orsak kanske helgdag mitt i veckan) I stort var vi mycket nöjda! Tack Mattias.
    2015-12-17 Mattias A svarar Elisabeth B
    Tack för supertrevlig affär. Ni var alltid väldigt lättsamma och det var ett nöje att visa upp ert fina hus. Jag håller med om att budgivningarna överlag ofta går väldigt snabbt och så har väl marknaden varit de senaste åren. Men tur var att vi fick en så bra budgivning med ett bra pris. Hoppas flytten till nyproduktion går smidigt.
  • Helen L
    Helen L skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Är du en person som inte orkar läsa min "novell", läs detta:
    Mattias är värd en 5:a i betyg och hade jag kunnat ge mer så hade jag gjort det. Kommer aldrig sälja med någon annan mäklare igen.

I slutet på sommaren 2015 var vi spekulanter på en tomt i Åkersberga där Mattias var mäklare. Vi värderade vår bostad kontinuerligt för att veta hur den låg till, sista gången med en mäklare från en större mäklarfirma. Vi var inte direkt i säljtankar utan tänkte att vi inte skulle behöva sälja för ens om flera månader. När tomten såldes till en annan så bestämde vi oss för att titta på hus. Vi var spekulanter på ett flertalet hus och träffade massor av olika mäklare.

Posten drällde in "sälj med oss, vi slår rekord" och telefonen gick varm, en mäklare tjatade så mycket att jag tillslut lät honom komma hit, han var från en annan stor mäklarfirma. Han formligen tryckte avtalet i ansiktet på oss. Vi tackade nej 7 gånger. Sen 3 gånger efter mötet.

Vi var kräsna i vårt val av mäklare, för oss var det ett stort steg och vi var både oroliga och nervösa. Vi nämnde för Mattias att vi gillade honom och att "vi nog ville sälja med honom". När vi träffades för att prata om att sälja lägenheten (under en visning av en villa) så hade han inte ens ett avtal med sig. Han lät oss få informationen och lugnt bestämma oss utan tjat eller påtryckningar.

Att vara mäklare är ju givetvis att vara en säljare, men i sitt livs största affär så vill i alla fall inte VI ha någon hets, vi vill inte ha något tjat, vi vill inte höra fantasier och orealistiska saker. Vi vill höra fakta och konkreta råd. En säljare säljer in sitt koncept på rätt sätt, och det gjorde Mattias.

Vi är extremt nöjda med varenda liten pluttig detalj.
    - Första mötet som potentiell köpare av fastigheter han visade.
    - Kontakten i telefon, på mail och på sms.
    - Bollande av ideér.
    - ERAs koncept från första möte till säljandet av fastigheten.
    - Punktighet och närvaro (Mattias var ALLTID i tid och återkopplade varenda gång).
    - Kunna stötta upp när oron/nervositeten kröp på.
    Jag skulle kunna fortsätta i evigheter känns det som... :)

Vi är extremt nöjda med det arbete som Mattias gjorde.
    Söker ni en ärlig, trevlig, framåt, äkta och arbetsglad person så välj Mattias!
    Han är en toppenkille som är värd 5++ i betyg.
    Tack för hjälpen med vår lägenhet!
    2015-12-18 Mattias A svarar Helen L
    Helen det är så fantastiskt att Du är Du och det är så Dig att skriva en så lång och fin text. Jag satt med ett leende på läpparna när jag läste den. Jag önskar dig och Thomas all lycka med ert nya hus. Ni vet att jag alltid ställer upp när ni behöver hjälp eller rådgivning när det gäller allt som rör boendet!
  • Sara H
    Sara H skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mycket vänligt bemötande. Tog snabbt reda på fakta och återkopplade.
    2015-12-17 Mattias A svarar Sara H
    Lycka till i ert nya fina hus och hoppas sonen trivs bra!
Mattias Arnkvist

Radarvägen 5, 183 61 Täby