Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby

ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby

Radarvägen 5, 183 61 Täby — Visa karta

Vi på ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling i Täby ser saker andra inte ser. Vi är nyfikna och har en kunskapstörst och därför passar mäklaryrket oss perfekt. Här får vi ständigt möta nya människor, bostäder och miljöer där varje enskilt fall är unikt och kretsar kring ett hem. Vår förmåga att förstå människors olika behov, vår kunskap och erfarenhet samt vår kreativitet är avgörande för att göra lyckade bostadsaffärer.

I varje affär sätter vi vårt namn och varumärke på spel. Därför är det självklart för oss att ta ansvar, leverera det vi lovat och överträffa dina förväntningar! Detta gäller inte bara pris, utan också i all marknadsföring, kommunikation, juridisk och finansiell rådgivning och annan information. Vi hittar den bästa vägen till bästa möjliga resultat, utifrån de unika förutsättningarna i varje fall.

Vi ser, lyssnar och hittar lösningar. Välkommen till oss på ERA i Täby!

Läs vad 79 kunder tycker om ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby

• Solveig M
    Solveig M skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Trevligt bemötande och ödmjuk. Han var som jag förväntat mig
  • Nasim G
    Nasim G skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Trevlig, medgörlig,lättsam,hjälpsam och snygg:)

Nasim
  • Artin G
    Artin G skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mattias svarade snabbt och säkert på mina frågor och funderingar, och han ingav ett professionellt intryck. Han var engagerad och kunnig. Jag kände mig trygg genom hela affären.
  • Dennis I
    Dennis I skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Engagerad och kunnig mäklare som under under hela säljprocessen haft en bra dialog som gjort att det känns tryggt för mig som säljare.
    2017-08-01 Mattias A svarar Dennis I
    Tack för en mycket trevlig, smidig och rolig affär. Tycker att vår kommunikation fungerade klockrent vilket såklart gjorde mitt arbete enklare. Ser redan fram emot nästa gång!
  • Anneli A
    Anneli A skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mattias har varit fantastisk! Både mot mig som säljare av fastighet och stöd till köparna. Jag har fått stort förtroende för honom.
    Har snabbt hört av sig till mig om jag har sökt honom för frågor.
    2017-08-01 Mattias A svarar Anneli A
    Verkligen uppskattad rekommendation, glad att höra att du fått stort förtroende för mig och att jag levt upp till de förväntningarna. Du är alltid välkommen med dina bostadsfrågor!
  • Efthymios K
    Efthymios K skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mattias var artig och hjälpsam. Han försökte svara på alla mina frågor. Både före och efter köpet
    2017-07-17 Mattias A svarar Efthymios K
    Härligt att höra att du är nöjd. Har du någon fråga framöver vet du vart du hittar mig!
  • Elisabeth F
    Elisabeth F skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mycket nöjd med Mattias! Kunnig, intresserad och lätt att kommunicera med! Dessutom proffsig!
    2017-07-17 Mattias A svarar Elisabeth F
    Superkul att läsa dina ord. Tack för de varma orden. Hoppas du har en riktigt härlig sommar så ses vi snart!
  • Kim B
    Kim B skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Han är välutbildad och är väldigt kunnig inom sitt område. Om vi flyttar nästa gång är han den vi kommer vända oss till! Utan tvekan!
    2017-07-17 Mattias A svarar Kim B
    Tack för din fina rekommendation Kim. Du är alltid välkommen tillbaka till mig! Vi ses
  • Gustaf S
    Gustaf S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Han kämpade för att få ett svårt objekt sålt, även om det inte påverkade hans arvode. Han fick en att känna sig bekväm och var mycket trevlig och bra på att hitta gemensamma ämnen att prata om (eller så hade bara vi mycket gemensamt), vilket gjorde att en blev bekväm även privat.

Professionellt gav han en bra känsla, och jag kunde både lita på och märka att han gav sitt allt för att sälja och få upp priset. Han jobbade med tydlighet och transparens vilket gjorde en införstådd i allt som hände och kunde vara med och ta beslut bättre.

Bra jobbat!
    2017-05-02 Mattias A svarar Gustaf S
    Tack för rekommendationen Gustaf. Att vara mäklare när allt är guld och gröna skogar kan de flesta mäklare mäkta med och ha nöjda kunder. Det är när det blåser kallt karaktären och kunskapen hos mäklaren verkligen sätts på prov. Jag är riktigt nöjd över att vi kom upp i dom nivåerna vi pratade om inför försäljningen! Du är varmt välkommen tillbaka till mig framöver. Stort lycka till med nya lägenheten!
  • Linus S
    Linus S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Sålt med Era och Mattias Arnkvist och har bara fått ett positivt intryck. Mattias har jobbat hårt i min lgh försäljning och ngt som jag sett tydligt. Att han även varit lyhörd om mina tankar och önskemål ser jag som något väldigt bra. Nästa gång jag säljer kommer Era och Mattias kontaktas i första hand. Bonus för min del är att min lgh på flygkårsv såldes för ett rekordbelopp
    2017-03-30 Mattias A svarar Linus S
    Tack Linus! Det känns verkligen som att vi fick till en klockren affär från första möte till affären var klar. Målet var tydligt från oss båda: Rekordförsäljning. Sen att det blev ett rekord med den marginalen är superkul. Ser fram emot framtida försäljningar!
  • Lena-Marie F
    Lena-Marie F skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Kunde inte hittat en bättre mäklare. Är man inte van att sälja bostäder så behöver man någon som inger förtroende. Någon med kunskap som gör att du känner dig trygg. Det är Mattias i ett nötskal. Addera en trevlig personlighet och stor charm så finns det inte mycket mer att önska. Han gjorde ett fantastiskt jobb. Vi är supernöjda och ringer när det är dags igen.
    Lena-Marie Fridman
    2017-03-02 Mattias A svarar Lena-Marie F
    Tack Lena för dessa fina ord. Jag är så himla glad över att jag fick äran att hjälpa till med försäljningen av din superfina lägenhet. Tack vare att ni la ner så mycket jobb på att förbereda och styla inför foto och visning gjorde ni det lättare för mig. Häftigt att slutpriset blev så bra. Jag ser med nöje fram emot nästa försäljning!
  • Cenita R
    Cenita R skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Bra och trevlig mäklare som också förmedlat goda råd inför försäljningen.
    2017-03-24 Mattias A svarar Cenita R
    Tack för trevlig affär Cenita. Superkul att slutpriset blev bättre än förväntat! Vi ses
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Riktigt bra mäklare,
    jag är jätte nöjd kund
    2017-03-02 Mattias A svarar Mikael A
    Väldigt roligt att vi fick till en rekordförsäljning. Lycka till så ses vi när det är dags igen!
  • Sara N
    Sara N skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    bra info vid besök innan försäljning. Kontinuerlig kontakt och alltid tillgänglig.
    2017-03-02 Mattias A svarar Sara N
    Tack för din fina rekommendation Sara!
  • Ann-louise B
    Ann-louise B skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mycket bra bemötande. Verkar "reko". Vi har bara haft kontakt via mail ochtelefon
    2017-03-02 Mattias A svarar Ann-louise B
    Tack för en trevlig affär. När det är dags för försäljning får jag hoppas att vi träffas!
  • Christian B
    Christian B skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    God kunskap och väl insatt i objektet vilket ledde till rekord försäljning
    2017-03-02 Mattias A svarar Christian B
    Resultat är en viktig del av mitt yrke så det var riktigt kul att vi verkligen maximerade priset på din fina lägenhet. Vi hörs och ses, du vet vart jag finns!
  • Emma B
    Emma B skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Trevlig och pålitlig. Det var tydligt att han stod både på säljarens och köparens sida - bra.
    2017-03-02 Mattias A svarar Emma B
    Vad glad jag blir! Mitt jobb är att verka för både köpare och säljare, så det är viktigt för mig att även du som köpare känner dig nöjd och trygg. Hör av dig om du funderar på något i framtiden!
  • Maryam K
    Maryam K skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Jag var nöjd med service han bjöd samt hur han gjorde den.
    2017-03-02 Mattias A svarar Maryam K
    Vad kul, hoppas ni trivs i nya huset. Vi ses!
  • Sebastian L
    Sebastian L skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mycket seriös och driven mäklare.
    Kommer anlita ERA när det blir dags igen.
    2017-03-02 Mattias A svarar Sebastian L
    Du är varmt välkommen tillbaka! Stort tack för riktigt trevlig affär.
  • Malin E
    Malin E skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mattias har varit fantastisk! Han är professionell, pålitlig och lätt att ha och göra med. Han har varit tydlig genom alla stegen i försäljningsprocessen och bidragit med idéer och tips. Han har varit påläst om bostaden och dess marknad och vi kunde inte vara mer nöjda med försäljningen som han hjälpte oss med!
    2016-11-22 Mattias A svarar Malin E
    Malin det var ett rent nöje att hjälpa dig med försäljningen! Jag hoppas och tror att ni trivs riktigt bra i ert nya hus i Täby. Du vet vart jag finns när ni behöver mig igen, vi ses!
  • Christer L
    Christer L skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Allt fungerade strålande. Bra bemötande och snabb process.
    2016-09-15 Mattias A svarar Christer L
    Kul att höra. Visst går det snabbt på bostadsmarknaden, då gäller det som mäklare att agera och ibland ställa upp under lite obekväm arbetstid. Men med nöjda köpare och säljare som resultat är det ju värt det. Tack!
  • Isabell W
    Isabell W skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mattias är mycket kunnig och lyhörd som mäklare, man känner verkligen att han lyssnar på en. Kände mig trygg genom hela försäljningsprocessen. /Mycket nöjd kund
    2016-09-15 Mattias A svarar Isabell W
    Tack Isabell vad glad jag blir av att höra detta. Tror att ni kommer få det kanon i ert nya fina hus. Vi hörs och ses!
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Helt otroligt bra! Mattias agerar på ett sådant sätt att man aldrig som säljare behöver känna sig orolig eller osäker. Han är lugn och metodisk, men framförallt extremt kunnig. Det är också pga sitt stora kunnande som han alltid säljer till rekordpris.

Tack Mattias!
    2016-09-15 Mattias A svarar Jesper S
    Det är så skönt som mäklare att få höra att man lyckats göra en säljare både trygg under försäljning och sedan nöjd efteråt. Alltid extra kul när det blir en rekordförsäljning! Du vet vart jag finns när du har frågor om ditt boende igen.
  • Camilla K
    Camilla K skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mattias är trygg, kompetent och känns ärlig men ändå driftig och innovativ. Mattias har bemött mig proffsigt, vänligt och varit informativ.
    2016-09-15 Mattias A svarar Camilla K
    Tack ska du ha. Är väldigt glad att jag fick äran att hjälpa dig med försäljning av ditt superfina hus!
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mattias har uppträtt på ett förtroendeingivande och korrekt sätt. Han har bra kunskap rörande sitt yrke och har kunnat svara på alla frågor jag ställt på ett bra och tydligt sätt. Jag är mycket nöjd med Mattias och kan starkt rekommendera honom.
    2016-09-15 Mattias A svarar Ulf J
    Stort tack Ulf. Är riktigt nöjd med att vi nådde över förväntan. Vi hörs och ses!
  • Jessica P
    Jessica P skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Seriös och duktig mäklare som är lyhörd och förtroendeingivande.
    2016-09-13 Mattias A svarar Jessica P
    Tack Jessica! Alltid kul när en tidigare köpare hör av sig igen vid försäljning. Hoppas allt gått bra i nya lägenheten. Du vet vart jag finns när du behöver mig!
  • Jonas Z
    Jonas Z skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Väldigt trevlig och kunnig.........
    2016-06-30 Mattias A svarar Jonas Z
    Tack för rekommendationen Jonas. Stort lycka till med nya lägenheten. När du har frågor eller funderingar kring boendet är du varmt välkommen tillbaka till mig.
  • Petra S
    Petra S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Proffsig, trevlig och väldigt hjälpsam! Vi är mycket nöjda!
    2016-06-30 Mattias A svarar Petra S
    Vad kul att ni är nöjda. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er fina familj med försäljningen av er bostad. Vi hörs!
  • Mirtunjay K
    Mirtunjay K skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Nice talking to him,very helpful man. In fact it was my first time to start looking to buy the new apartment and the way he treated was some thing i did not feel that I am new.Very good at presentation,phone conversation. I learned from this transaction. In future i will sure contact him for further help.

//BR
    Mirtunjay
    2016-06-30 Mattias A svarar Mirtunjay K
    Thank you and good luck in the future. Welcome back to me whenever you need my help!
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Grymt bra jobb och service! Är väldigt nöjd :)
    2016-06-27 Mattias A svarar Caroline L
    Tack för förtroendet och för rekommendationen! Tror ni får det fantastiskt i ert nya hus. Kommer och hälsar på när ni flyttat in.
  • Simon W
    Simon W skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Otroligt proffsig, engagerad, kunnig och trevlig mäklare.
    2016-06-27 Mattias A svarar Simon W
    Tusen tack till er! Så lätt att göra ett bra jobb när man har så fantastiska säljare som ni. Ha en underbar sommar och stort lycka till med flytten till Gotland.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Väldigt engagerad och serivice inriktad. Gjorde allt för att få bostaden såld. Kommer anlita samma mäklare när det är dax igen.
    2016-06-27 Mattias A svarar Daniel H
    Tack Daniel. Hur marknaden förändras är svårt att som mäklare kunna styra, men att alltid göra allt i min makt för att det ska bli en så bra försäljning som möjligt ligger i min natur. Ni är hjärtligt välkomna tillbaka till mig i framtiden!
  • Ella Amy J
    Ella Amy J skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mattias var en väldigt trevlig, hjälpsam och professionell mäklare. Han var snabb på att svara vid kontakt, han var också rak och ärlig och gjorde att jag som köpare kände mig trygg genom hela köpprocessen. Han gjorde det lilla extra både för oss som köpare men också för säljaren.
    2016-06-27 Mattias A svarar Ella Amy J
    Vad glad jag blir när jag läser att du känner dig trygg som köpare. Det är för mig som din mäklare superviktigt. Tack för denna fina rekommendation!
  • Björn S
    Björn S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mathias var mycket tillmötes gående och proffsig under vårt köp, mykcet nöjd med servicen,
    2016-06-27 Mattias A svarar Björn S
    Vad kul att du känner så Björn. Hoppas allt med er försäljning går superbra. Ni vet vart jag finns om ni undrar något!
  • Udo S
    Udo S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mattias lyssnade väl på våra önskemål och marknadsanpassade dem. Han var vänlig och tillmötesgående. Fastän hela försäljningsprocessen dröjde mer än ett halvt år - pga våra önskemål - kände vi oss aldrig stressade.
    2016-05-24 Mattias A svarar Udo S
    Tack för denna rekommendation! Det har varit så otroligt trevligt och lätt att få jobba för er. Vi hörs och ses framöver.
  • Jonathan C
    Jonathan C skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Hej,
    Mattias hjälpte mig både att köpa och sälja lägenhet. Tryggheten fanns där från sekund ett tills dess att affären var klar. Mattias är väldigt seriös och tar sitt jobb på fullaste allvar. Otroligt trevlig och duktig!
    Jag rekommenderar honom STARKT!
    2016-05-13 Mattias A svarar Jonathan C
    Stort tack Jonathan! Både för denna rekommendation och för att jag fick hjälpa dig med att såväl sälja som köpa bostad. Vi ses!
  • Jakob P
    Jakob P skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Extremt kompetent och proffsig. Väldigt nöjd.
    2016-05-11 Mattias A svarar Jakob P
    Tack Jakob! Kul att du är nöjd, då är jag nöjd.
  • Gregor L
    Gregor L skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mycket väl bemött av en professionell och serviceinriktad mäklare. Kommer definitivt att anlita honom i framtiden.
    2016-05-11 Mattias A svarar Gregor L
    Jättekul att höra från en köpare. Hjälper er mer än gärna i framtiden!
  • Mats H
    Mats H skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Otroligt professionellt bemötande och det kändes som vi var i samråd genom hela affären vilket jag anser vara viktigt som kund.
    2016-05-11 Mattias A svarar Mats H
    Tack för rekommendationen Mats och tack för en väldigt bra och trevlig affär!
  • Ida P
    Ida P skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Som kund och i en av mina livs affärer kände jag mig trygg, informerad och sedd av Mattias som mäklare såväl innan, under och efter köp.
    2016-02-04 Mattias A svarar Ida P
    Jättekul att höra när ens köpare känner sig trygg. Det är nog en av de finare kommentarerna man kan få av sin köpare som mäklare. Supertrevlig affär!
  • Lena F
    Lena F skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mattias uppfyllde vår förväntan om en lyhörd och proffsig mäklare som lyssnade till oss som säljare.
    Han har ett väldigt trevligt bemötande som gör att man känner sig trygg.
    Vi uppskattade att han hade regelbundet kontakt med oss under processen, något som var viktigt för oss.
    Förhoppningsvis kommer många kunder hos ERA få hjälp av just Mattias!
    Med vänlig hälsning / Lena Finnermark och Stig Sandberg, tidigare Ljusteröbor numera bosatta i fina trästaden Eksjö.
    2016-01-08 Mattias A svarar Lena F
    Vad trevliga rader du har skrivit Lena! Tack för den fina rekommendationen från dig och Stickan. Är väldigt glad att det blev en lyckad försäljning. Hoppas ni har det riktigt fint så hörs vi framöver.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    En ung och kompetent mäklare med god lokal kännedom och ett trevligt bemötande mot både kunder och spekulanter.
    Samt med en bra uppföljning och hjälpsamhet också efter försäljningen.
    2016-01-08 Mattias A svarar Mikael S
    Tack för trevlig affär och fin rekommendation Mikael. Hjälper dig gärna med bostadsfrågor i framtiden!
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Proffsig, trevlig och förtroendeingivande mäklare. Jag rekommenderar honom vidare till människor som går i säljartankar!
    Tack Mattias!
    2015-12-24 Mattias A svarar Andreas M
    Tack Andreas! Var väldigt kul att få se nya huset. Hälsa Johanna och barnen. Vi hörs!
  • Nicky S
    Nicky S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mycket bra, proffsig och engagerad mäklare. Överträffade mina förväntningar!
    2015-12-23 Mattias A svarar Nicky S
    Det var riktigt kul eftersom slutpriset även överträffade mina förväntingar också! Alltid roligt att jobba åt någon som man känner uppskattar det så mycket, då är det lättare att lägga i sista växeln. Du vet vart jag finns när du behöver mig igen, vi ses!
  • Birgitte P
    Birgitte P skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mattias Arnkvist var otroligt kunnig och hade många tips och råd för oss som inte sålt ett hus på 34 år. Han hade alltid tid att svara på våra frågor om allt som hade med försäljningen att göra. Han ställde upp på extra visningar med kort varsel och tog hand om allt. Efteråt hjälpte han till med deklarationen av försäljningen. Med andra ord total service. Jag skulle vilja säga "all-inklusive". När jag talar med vänner som också sålt sista året förstår jag att Mattias är helt suverän.
    Birgitte Pettersson
    2015-12-23 Mattias A svarar Birgitte P
    Birgitte det var fantastiskt kul att få hjälpa till med ert fina smultronställe! Jag hoppas att allt är bra med dig och har du vägarna förbi Täby så är du hjärtligt välkommen in på en kopp kaffe i våra fina koppar som jag fick av dig, dom används flitigt här på kontoret!
  • Karin G
    Karin G skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mattias var trevlig och professionell. Han gjorde en bra värdering och föreslog ett realistiskt utgångspris.vi fick bra information och stöd under budgivning och avslut.
    2015-12-23 Mattias A svarar Karin G
    Det var otroligt kul att jag fick hjälpa er med ert fina hus. Verkligen kul att just ni fick ett så bra slutpris också. Vi hörs och ses snart hoppas jag!
  • Tommy B
    Tommy B skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mycket bra bemötande, har inget att klaga på
    2015-12-23 Mattias A svarar Tommy B
    Tack för att ni gjorde mitt jobb så trevligt med eran vänlighet! Är det något ni funderar på så tveka inte att slå mig en signal.
  • Ingegerd J
    Ingegerd J skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Hjälpsam och kunnig närhan hjälpte oss att sälja huset. Mycketbra kille
    2015-12-23 Mattias A svarar Ingegerd J
    Du vet att jag alltid ställer upp för er igen, vi hade en mycket trevlig affär. Hoppas allt är bra!
  • Rolf J
    Rolf J skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mycket sympatisk, trevlig kille som engagerade sig på ett väldigt positivt sätt i vår fastighetsaffär
    2015-12-23 Mattias A svarar Rolf J
    Tack Rolf. Att få hjälpa dig med ett hus som du vuxit upp i med alla dina minnen och känslor som finns där är oerhört stort för mig, det är sånt som jag tänker tillbaka på med glädje!
  • Pim E
    Pim E skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Han är bror
    2015-12-23 Mattias A svarar Pim E
    Du är riktigt magisk Pim! Tror det blir kanon med nya huset. Stort grattis till att du blivit pappa!
Mattias Arnkvist

Radarvägen 5, 183 61 Täby