4.8 / 5 i betyg — 13 rekommendationer

Läs vad 13 användare tycker om Malin Magnusson

• Stephanie P
    Stephanie P skrev om Malin Magnusson en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    trevlig, varm och pålitlig. Fick råd och tips om hur jag skulle tänka och agera.
    Höll lugnet när jag var orolig eller fylld av funderingar.
  • Kenneth A
    Kenneth A skrev om Malin Magnusson en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Trevlig glad duktig lyckade råd snabb feedback efter visningen bästa mäklaren jag har träffat
    2016-11-11 Malin M svarar Kenneth A
    1000-tack Kenneth för de fina orden. Det var jättekul att hjälpa dig och dessutom fick vi ett mycket bra slutpris. Lycka till i framtiden och tveka inte att höra av er om ni behöver hjälp framöver. Varma hälsningar Malin
  • Cecilia Å
    Cecilia Å skrev om Malin Magnusson en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Trevlig och avspänd mäklare. Duktig och snabb på att svara på förfrågningar.
  • Agneta T
    Agneta T skrev om Malin Magnusson en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Malin är en glad och positiv person och hon ger ett proffsigt och förtroende ingivande intryck i sitt yrke.
    2016-11-11 Malin M svarar Agneta T
    Tack för de fina orden Agneta. Kul att den såldes före visning till ett mycket bra pris. Varma hälsningar Malin
  • Maria L
    Maria L skrev om Malin Magnusson en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Malin Magnusson klarade av uppgiften att sälja min lägenhet galant. Hon var offensiv och påläst. Hon visade snabbt och smidigt fördelarna med ERA. En pålitlig och mycket sympatisk mäklare.
    2016-09-05 Malin M svarar Maria L
    Tack för de fina orden Maria. Det var kul att få hjälpa dig med försäljningen men framförallt att du fick ett sånt bra slutpris för din bostad. Den var så otroligt fint stylad dessutom. Lycka till i framtiden!
  • Lotten L
    Lotten L skrev om Malin Magnusson en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    aktivt, proffsigt och vänligt bemötande
    agerar snabbt med återkoppling
    förtroendeingivande och prestigelöst
    högt kundfokus men med stor kunnighet lotsar och driver frågor framåt för att nå bästa resultat
    2016-08-17 Malin M svarar Lotten L
    Tack Lotten för fina ord. Det har varit jätte kul att jobba med dig och vi fick ett riktigt bra pris för din lägenhet efter många turer. Hoppas du kommer att trivas i din nya bostad och att vi hörs av i framtiden. Varmt lycka till!
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Malin Magnusson en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Malin har en förtroendeingivande utstrålning och är engagerad, rekommenderas!
  • Eva Ö
    Eva Ö skrev om Malin Magnusson en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Malin hjälpte oss att sälja bostaden på ett för oss mycket bra sätt.
  • Karin B
    Karin B skrev om Malin Magnusson en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Engagerad, förtroendeingivande
    Skulle definitivt anlita henne igen
  • Gitte L
    Gitte L skrev om Malin Magnusson en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mycket duktig och trevlig!!
    Kunnig och tillmötesgående!
    Perfekt!
    2016-02-01 Malin M svarar Gitte L
    Tack Gitte, hoppas ni kommer trivas bra med den nya lägenheten. Tveka inte att höra av er om ni eller någon ni känner behöver hjälp med försäljning av sin bostad. Hälsa familjen!
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Malin Magnusson en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Mycket kompetent mäklare och bra kontakt/service under säljprocessen!
    2016-02-01 Malin M svarar Alexander A
    Tack Alex och tack för att jag fick förtrodendet att sälja din fina lägenhet. Dessutom var det extra roligt att vi lyckades få så bra pris för den, skam den som ger sig. Lycka till i framtiden och tveka inte att höra av dig i framtiden!
  • Josefin R
    Josefin R skrev om Malin Magnusson en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Min mäklare gav mig en toppenupplevelse i hur det är att sälja bostad. Hon var professionell, flexibel, tillgänglig, hjälpsam, trevlig och utstrålade självsäkerhet!
    Jag hoppad att fler får samma upplevelse som jag fick när de säljer eller köper bostad. Jag rekommenderar ERA mäklarna och Malin till alla jag vet som ska köpa eller sälja bostad/tomt.
    2015-12-10 Malin M svarar Josefin R
    Tack Josefin för de fina orden. Det var jätte kul att få hjälpa dig med försäljningen och dessutom fick vi rekordpris i föreningen. Jag hjälper dig gärna igen med framtida försäljningar. Ha det gott och God Jul!
    Malin M gillar detta
  • Lasse W
    Lasse W skrev om Malin Magnusson en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Täby
    Malin är en mäklare som är full av energi och hjälpte
    mig på bästa sätt med min försäljning. Behöver jag
    hjälp av en mäklare i framtiden så är det Malin jag kommer
    att kontakta.
    2015-12-10 Malin M svarar Lasse W
    Tack Lasse för denna fina rekommendation. Fantastiskt kul att få sälja en så fin lägenhet. Jag hjälper dig gärna igen om du behöver sälja i framtiden. God jul och Gott nytt år!
    Malin M gillar detta
Mattias Arnkvist