Björn Westerberg

Björn Westerberg

Björn Westerberg är mäklare på ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling

Björn Westerberg har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Björn Westerberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2010-04 och har fått 56 omdömen med ett betyg på 4.9. Björn Westerberg har haft 16 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 80% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med yrket är försäljning och såklart alla möten med människor.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag gör alltid det lilla extra! Jag är dessutom en mycket engagerad, lyhörd och ärlig mäklare som alltid är tillgänglig.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig reser jag gärna utomlands eller vistas i Stockholms skärgård.

Hur ser din drömbostad ut?
Drömbostaden är ett vinterisolerat litet sommarhus på en klippa i skärgården.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 56 Läs vad Björn Westerberg

• 2020-10-03
    Letade liten lägenhet till sonen. Hittade denna och blev förtjust. Snabb och smidig affär. Perfekt för oss, nära till allt.
    Robert M
    • 1:a
    • 39.0 m²
    • Vaxholm
    köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
  • 2020-07-07
    Björn Westerberg sålde en villa åt mig. Han var väldigt bra i sitt bemötande. Glad o trevlig. Gjorde ett utmärkt jobb.Jag förväntade mig ett bra jobb och behövde inte bli besviken. Han var väl förberedd inför uppdraget. Kan verkligen rekommendera honom.
    Angeli Susanne E
    • 120.0 m²
    • Runby
    sålde sitt hus med hjälp av Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
  • 2020-06-26
    Ingeting att anmärka pålat har flyttat på som vi räknade med, Björn Westerberg var för oss en korrekt mäklare. Han hjälpte oss köpa ett radhus på Rindö.
    Margareta Stassais M
    • 107.0 m²
    • Vaxholm
    köpte sitt hus med hjälp av Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
  • 2020-05-20
    Vi har köpt hus av Björn, mycket trevligt bemötande och professionellt hanterat genom hela köpprocessen vilket gjort att vi känt trygghet i affären. Vi kan varmt rekommendera Björn som mäklare.
    Lars F
    • 144.0 m²
  • 2020-04-02
    Sålde radhus. Mäklaren var lyhörd, hjälpsam och handlingskraftig.
    Fredrik K
    • 96.0 m²
  • 2020-03-31
    Sålt bostadsrätt. Bra bemötande..tog lite o sälja men han engagerade sig. Va inte rätt tid o sälja. Så jag e nöjd at jag fick det som Björn sagt. Visserligen i det nedre segmentet. Men innom det han sagt.
    Stefan L
    • 4:a
    • 82.0 m²
    • Vaxholm
    sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Westerberg en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
  • 2020-03-31
    Hjälp mig med att sälja ett objekt som strulade hos en annan mäklare. Mycket hjälpsam med allt som skulle ordnas till efter strulet sen tidigare,vill att allt skall var perfekt som skall in till banken som uppskattades av mig.Tog hand om allt, behövde inte lägga någon tid eller energi på något.Björn levde upp mer än vad jag förväntade mig Mycket trevlig mäklare och noggrann och pålitlig. Mvh Monica
    Monica Elisabeth S
    • 64.0 m²
    • Österåker-Östra Ryd
  • 2020-03-31
    Min sambo och jag köpte vårt första radhus efter att ha bott i hyresrätt hela livet. Vi mötte Björn på visningen och blev varmt mottagna och fick därefter tid till att själva titta runt. Björn stannade även lite extra för vår skull, så vi slapp stressa oss igenom visningen. Väl förberedd, och om något saknades eller var oklart blev det snabbt besvarat efter visningen. Extra bra var att Björn var klar och tydlig i sina svar och vad som förväntades av varje part under köpet. Det kändes som om Björn verkligen hade allas bästa i åtanke hela köpet igenom, och tog sakligt hand om eventuella dispyter eller skiljaktigheter mellan oss och säljarna.
    Kim B
    • 96.0 m²
  • 2020-02-28
    Med hjälp av Björn Westerberg har vi sålt en 107 m stor sekelskifteslägenhet på Rindö. Vid första kontakten med Björn fick jag ett annat lugn inom mig än jag haft med tidigare mäklare! När vi väl hittat en seriös köpare gick försäljningen fortare än beräknat! Skönt! Björn Westerberg har hela tiden varit lugn,saklig och mycket förtroendeingivande! Han byggde inga luftslott! Han är hjälpsam och mycket servicenriktad. Vi rekomenderar honom på det varmaste!
  • 2020-01-28
    Jag har stor erfarenhet från mäklarbranschen. Har både sålt och köpt såväl lägenheter som villor runt om i Storstockholm. Mitt senaste objekt var en borätt i Vaxholm som Björn fick förtroendet att sälja. Jag är mycket nöjd med hans arbete att beskriva objektet i text och bilder vilket lockade till stort intresse för både öppna och privata visningar. Han hanterade sen de potentiella köparna väldigt seriöst vilket ledde till att både köpare och jag som säljare känner att vi båda gjort en bra affär. Jag kan vara lämna mina bästa rekommendationer till att använda Björn på ERA för er försäljning.
    Peter K
    • 3:a
    • 118.0 m²
    • Vaxholm

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte