28 rekommendationer

Malin Magnusson
en del av ERA Mäklare i Sollentuna

Turebergs Allé 18
191 64 Sollentuna — Visa karta

Vad tror Malin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 28 kunder tycker om Malin Magnusson

• Patrik G
    Patrik G skrev om Malin Magnusson en del av ERA Mäklare i Sollentuna
    Super trevlig. Strålande bemötande. Och alltid lösningsorienterad.
    2017-08-21 Malin M svarar Patrik G
    Hej Patrik, tack så jättemycket. Skönt att du känner dig nöjd med affären. Hoppas du kommer trivas i lägenheten. Tveka inte att höra av dig om du ska sälja i framtiden.
  • Anna K
    Anna K skrev om Malin Magnusson en del av ERA Mäklare i Sollentuna
    Malin gör ett trevligt intryck.
    Tror inte hon jobbat jättelänge som mäklare men kan nog växa in i rollen.
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Malin Magnusson en del av ERA Mäklare i Sollentuna
    Malin på ERA var professionell, trygg och mycket hjälpsam under hela processen av vårt husköp. Hon är snabb i återkoppling och ger det där "lilla extra" på ett självklart sätt vilket gör att inga frågor eller omständigheter blir några svårigheter. Oavsett dag och tidpunkt. Vi kan därför varmt rekommendera Malin till andra blivande kunder!
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Malin Magnusson en del av ERA Mäklare i Sollentuna
    Har varit i kontakt med Malin både som presumtiv köpare och som säljare av bostad. Är mycket nöjd med upplevelsen i båda situationerna. Man får hjälp med det man behöver och svar på alla frågor. När jag tittat på bostäder som Malin sålt har jag även uppskattat att man får tid att titta och fundera utan att mäklaren är "på" hela tiden. Vid försäljning av bostad har jag uppskattat att hon som mäklare haft en god kännedom om marknaden och haft en tydlig plan för hur försäljningen ska gå till samtidigt som jag som säljare haft möjlighet att påverka och diskutera egna ideer och funderingar. Slutresultatet vid försäljningen var högt över förväntan!
  • Torbjörn G
    Torbjörn G skrev om Malin Magnusson en del av ERA Mäklare i Sollentuna
    Snabb och smidig försäljning med professionell mäklare.
  • Micke B
    Micke B skrev om Malin Magnusson en del av ERA Mäklare i Sollentuna
    Duktig och kunnig. Ingav mycket förtroende och missade ingenting. Glad och mycket socialt kompetent. Det är en mäklare jag definitivt vill använda nästa gång.
  • Robin I
    Robin I skrev om Malin Magnusson en del av ERA Mäklare i Sollentuna
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Malin var tillgänglig dygnet runt och kunde svara på frågor.
  • Tristan L
    Tristan L skrev om Malin Magnusson en del av ERA Mäklare i Sollentuna
    Vi fick ett väldigt trevligt bemötande. Kontakten kändes genuin och bra. Vi hade ett önskemål om att få vår lägenhet såld snabbt och hela processen gick just snabbt utan att för den skull kännas för snabb. Malin och hennes medarbetare lyckades väldigt bra med annonseringen och försäljningen av vår lägenhet.
  • Monique H
    Monique H skrev om Malin Magnusson en del av ERA Mäklare i Sollentuna
    Malin var mycket engagerad i försäljningen av vår lägenhet. Hon var väldigt lätt att få kontakt med - både som person då det var lätt att gilla henne, samt via telefon under själva försäljningsprocessen. Allt flöt på väldigt bra och Malin mötte oss som kunder och köparna på ett trevligt och professionellt sätt.
  • Lars H
    Lars H skrev om Malin Magnusson en del av ERA Mäklare i Sollentuna
    Vi uppskattar Malin mycket som person och på det sätt som hon har jobbat med att sälja vårt hus. Hon lovade redan vid första kontakten att det skulle bli en speciell upplevelse. Och dom höga förväntningarna har överträffats med råge. Malin är som person väldigt proffsig med höga krav på kvalitet i det hon gör och personlig framtoning som skapar förtroende både från säljare och köpare.
    Malin har en mycket positiv utstrålning, hög grad av professionalism, lätt att samarbeta med, stark på att följa upp och genomföra det hon har lovat att göra. Malin omger sig också med ett väldigt bra team, både inom ERA, stylist, fotograf och besiktningstjänst, som på ett mycket bra sätt hjälpt till i säljprocessen och skapat ett stort intresse för vårt hus. Många av våra vänner har sagt att man fick en riktig WOW känsla när man såg huset presenterat på ERA siten. På ERA använder man en speciell teknik med att fotografera huset med 3D kamera som gör det mycket enklare för potentiella köpare att uppleva huset före visningar i lugn och ro. Processen för att lära känna huset och kunna beskriva det på ett både korrekt och säljande sätt var mycket bra. Bla genom att Malin personligen var med vid hela besiktningen av huset samt även fotograferingen. Bra lokalkännedom och rätt prissättning/strategi i utgångsbud. Efterföljande visning skapade stort intresse och med många aktiva budgivare. Malin var bra på att följa upp budgivningsprocessen och hålla köpare och säljare underrättade om status och utveckling. Ett stort tack för all hjälp med att sälja vårt hus. Kan starkt rekommendera alla att välja Malin som mäklare när ni skall sälja ert hus.
  • Malin K
    Malin K skrev om Malin Magnusson en del av ERA Mäklare i Sollentuna
    Malin är lyhörd, engagerad och mån om kundens bästa. Hon gör allt för att det ska bli en bra affär och ge bästa tänkbara service. Hon är alltid tillgänglig och lätt att ha att göra med.
  • Erik P
    Erik P skrev om Malin Magnusson en del av ERA Mäklare i Sollentuna
    Effektiv och positiv. Lätt att nå och håller en uppdaterad.
  • Anton F
    Anton F skrev om Malin Magnusson en del av ERA Mäklare i Sollentuna
    En mycket professionell mäklare med ett väldigt positivt och trevligt bemötande. Hon är hjälpsam och gör allt för att underlätta hela köpprocessen. Skulle helt klart rekommendera henne vidare.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Malin Magnusson en del av ERA Mäklare i Sollentuna
    Jag fick ett väldigt bra och trevligt bemötande. Malin är väldigt professionell och lever absolut upp till mina förväntningar som mäklare. Hon är oerhört behjälplig i ärenden som jag inte har så stor erfarenhet av. När detta skrivs är inte försäljningen klar men har förhoppning om en succe visning och avslut.
  • Mats H
    Mats H skrev om Malin Magnusson en del av ERA Mäklare i Sollentuna
    Malin är en mycket professionell, engagerad mäklare med ett lugnt, kompetent och effektivt arbetssätt. Malin har en trevlig, självsäker, utåtriktad och ödmjuk framtoning med hög energi. Hon har bra lokalkännedom, kom väl förberedd inför visningar och har även teknisk kompetens och intresse och deltog tex. vid husbesiktningen. Hon gav mig värdefulla tips och råd inför fotografering och styling och hon skapade en välformulerad säljande beskrivning av huset med representativa bilder i prospekt och annonser. Malin är mycket lätt att samarbeta med, höll mig väl uppdaterad med all relevant information, och var lätt att nå vilket gjorde säljprocesen trygg och smidig.
    2017-01-17 Malin M svarar Mats H
    Tack Mats för de fina orden. Det var kul att få hjälpa dig med din försäljning och vi har haft ett mycket bra samarbete. Jag är glad att vi fick så bra betalt för ditt hus, skam den som ger sig. Lycka till med ditt nya boende och hoppas du kommer trivas bra!
  • Stephanie P
    Stephanie P skrev om Malin Magnusson en del av ERA Mäklare i Sollentuna
    trevlig, varm och pålitlig. Fick råd och tips om hur jag skulle tänka och agera.
    Höll lugnet när jag var orolig eller fylld av funderingar.
  • Kenneth A
    Kenneth A skrev om Malin Magnusson en del av ERA Mäklare i Sollentuna
    Trevlig glad duktig lyckade råd snabb feedback efter visningen bästa mäklaren jag har träffat
    2016-11-11 Malin M svarar Kenneth A
    1000-tack Kenneth för de fina orden. Det var jättekul att hjälpa dig och dessutom fick vi ett mycket bra slutpris. Lycka till i framtiden och tveka inte att höra av er om ni behöver hjälp framöver. Varma hälsningar Malin
  • Cecilia Å
    Cecilia Å skrev om Malin Magnusson en del av ERA Mäklare i Sollentuna
    Trevlig och avspänd mäklare. Duktig och snabb på att svara på förfrågningar.
  • Agneta T
    Agneta T skrev om Malin Magnusson en del av ERA Mäklare i Sollentuna
    Malin är en glad och positiv person och hon ger ett proffsigt och förtroende ingivande intryck i sitt yrke.
    2016-11-11 Malin M svarar Agneta T
    Tack för de fina orden Agneta. Kul att den såldes före visning till ett mycket bra pris. Varma hälsningar Malin
  • Maria L
    Maria L skrev om Malin Magnusson en del av ERA Mäklare i Sollentuna
    Malin Magnusson klarade av uppgiften att sälja min lägenhet galant. Hon var offensiv och påläst. Hon visade snabbt och smidigt fördelarna med ERA. En pålitlig och mycket sympatisk mäklare.
    2016-09-05 Malin M svarar Maria L
    Tack för de fina orden Maria. Det var kul att få hjälpa dig med försäljningen men framförallt att du fick ett sånt bra slutpris för din bostad. Den var så otroligt fint stylad dessutom. Lycka till i framtiden!
  • Lotten L
    Lotten L skrev om Malin Magnusson en del av ERA Mäklare i Sollentuna
    aktivt, proffsigt och vänligt bemötande
    agerar snabbt med återkoppling
    förtroendeingivande och prestigelöst
    högt kundfokus men med stor kunnighet lotsar och driver frågor framåt för att nå bästa resultat
    2016-08-17 Malin M svarar Lotten L
    Tack Lotten för fina ord. Det har varit jätte kul att jobba med dig och vi fick ett riktigt bra pris för din lägenhet efter många turer. Hoppas du kommer att trivas i din nya bostad och att vi hörs av i framtiden. Varmt lycka till!
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Malin Magnusson en del av ERA Mäklare i Sollentuna
    Malin har en förtroendeingivande utstrålning och är engagerad, rekommenderas!
  • Eva Ö
    Eva Ö skrev om Malin Magnusson en del av ERA Mäklare i Sollentuna
    Malin hjälpte oss att sälja bostaden på ett för oss mycket bra sätt.
  • Karin B
    Karin B skrev om Malin Magnusson en del av ERA Mäklare i Sollentuna
    Engagerad, förtroendeingivande
    Skulle definitivt anlita henne igen
  • Gitte L
    Gitte L skrev om Malin Magnusson en del av ERA Mäklare i Sollentuna
    Mycket duktig och trevlig!!
    Kunnig och tillmötesgående!
    Perfekt!
    2016-02-01 Malin M svarar Gitte L
    Tack Gitte, hoppas ni kommer trivas bra med den nya lägenheten. Tveka inte att höra av er om ni eller någon ni känner behöver hjälp med försäljning av sin bostad. Hälsa familjen!
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Malin Magnusson en del av ERA Mäklare i Sollentuna
    Mycket kompetent mäklare och bra kontakt/service under säljprocessen!
    2016-02-01 Malin M svarar Alexander A
    Tack Alex och tack för att jag fick förtrodendet att sälja din fina lägenhet. Dessutom var det extra roligt att vi lyckades få så bra pris för den, skam den som ger sig. Lycka till i framtiden och tveka inte att höra av dig i framtiden!
  • Josefin R
    Josefin R skrev om Malin Magnusson en del av ERA Mäklare i Sollentuna
    Min mäklare gav mig en toppenupplevelse i hur det är att sälja bostad. Hon var professionell, flexibel, tillgänglig, hjälpsam, trevlig och utstrålade självsäkerhet!
    Jag hoppad att fler får samma upplevelse som jag fick när de säljer eller köper bostad. Jag rekommenderar ERA mäklarna och Malin till alla jag vet som ska köpa eller sälja bostad/tomt.
    2015-12-10 Malin M svarar Josefin R
    Tack Josefin för de fina orden. Det var jätte kul att få hjälpa dig med försäljningen och dessutom fick vi rekordpris i föreningen. Jag hjälper dig gärna igen med framtida försäljningar. Ha det gott och God Jul!
  • Lasse W
    Lasse W skrev om Malin Magnusson en del av ERA Mäklare i Sollentuna
    Malin är en mäklare som är full av energi och hjälpte
    mig på bästa sätt med min försäljning. Behöver jag
    hjälp av en mäklare i framtiden så är det Malin jag kommer
    att kontakta.
    2015-12-10 Malin M svarar Lasse W
    Tack Lasse för denna fina rekommendation. Fantastiskt kul att få sälja en så fin lägenhet. Jag hjälper dig gärna igen om du behöver sälja i framtiden. God jul och Gott nytt år!
Malin Magnusson
Soheil Pakandam