Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna ERA Mäklare i Solna Camilla Le Calvé
14 rekommendationer

en del av ERA Mäklare i Solna

Dalvägen 22
169 79 Solna — Visa karta

Vad tror Camilla att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 14 kunder tycker om Camilla Le Calvé

• Viet V
    Viet V skrev om Camilla Le Calvé en del av ERA Mäklare i Solna
    Camilla är alltid trevlig och inlyssnande från början till slut. Vi valde henne för en trygg försäljning och en mäklare som alltid finns när frågorna dökte upp. Detta fick vi.

Vi valde ERA som mäklaföretag för fördel som 3D online visningar, vitvaror försäkring, samt tillgänglighet. Vi valde styling och det blev bra!

Omkring Camilla jobbar många duktiga professionella som behövs för att sy ihop en bra affär (stylist, assisterant, fotograf mm). Detta är en extra plus.

Vi saknar en del av initiativ från Camilla där hon tog tag och få upp priset/jaga in nya intressanter. Med detta sagt så uppskattar vi jätte mycket hennes driv när det blev svårt.
    Marknaden blev så tuff och ibland undrar vi om detta var något vi kan undvika. Detta är ett stort "what if" ...
    Oavsett så här kommer det som gör att vi kommer att rekommendera Camilla som mäklare : hon är ärligt, genomgående omtänksam till hur vi mår och att vi ska se situation med mycket mer än pengar. Hon visar tålamod och har förmågan att sammanfatta situation. Och samtidig våga ge råd, även de mindre roliga.

Vi tog ett beslut att släppa lgh för mycket mindre än vad vi alla förväntade när vi satt och skrev kontrakt. Detta gör att vi som säljare inte kan ge en toppbetyg till Camilla.
    Under omständigheterna med hur marknaden är så var det ganska skönt att ha Camilla som mäklare. Hon är trygghet och hon ser helheten utifrån ett välmående perspektiv . Pengar är viktig, men inte mer än ditt välmående under och efter processen.

Och såklart, Camilla har glimten i ögat och väldigt charmig.

Rekommenderar henne väl!

Tack Camilla!
  • Rigmor C
    Rigmor C skrev om Camilla Le Calvé en del av ERA Mäklare i Solna
    Camilla L C är en mycket skicklig mäklare som känner vad spekulanten söker utan att spekulanten själv kan klä det i ord.
    Omhändertagande i en situation som kan vara lite förvirrande och stressande.
  • John R
    John R skrev om Camilla Le Calvé en del av ERA Mäklare i Solna
    Toppenbra på sitt jobb, jag fick verkligen en bra känsla av henne.
  • Erik A
    Erik A skrev om Camilla Le Calvé en del av ERA Mäklare i Solna
    Camilla har ett trevligt bemötande och är lyhörd för både säljare och köpares önskemål och funderingar. Snabb och tydlig återkoppling. Inger förtroende.
    2017-09-08 Camilla L svarar Erik A
    Hej Erik!

Tack för dina ord och ett trevligt samarbete. Känns bra att du är nöjd med min insats!

• Robin B
    Robin B skrev om Camilla Le Calvé en del av ERA Mäklare i Solna
    Camilla var utmärkt igenom hela processen. Trots att jag var utomlands från första kontakt till kontraktsskrivandet så sköttes hela processen problemfritt. Trevlig och professionell!
  • Viktor O
    Viktor O skrev om Camilla Le Calvé en del av ERA Mäklare i Solna
    Som köpare är jag väldigt nöjd med Camilla! Vi hade en jättebra dialog genom hela processen med budgivning etc. och min uppfattning är att alla parter är nöjda med affären!
    2017-05-22 Camilla L svarar Viktor O
    Hej Viktor!

Tack för att du tog dig tid att lämna rekommendationen, det gläder mig mycket att du är nöjd med min insats i affären och med lägenhetsköpet.

Trevligt att ha med dig att göra, jag önskar dig lycka till med försäljningen av din lägenhet!

• Rashidah S
    Rashidah S skrev om Camilla Le Calvé en del av ERA Mäklare i Solna
    Snabb och ärlig. Tryggt tillmötesgående.
    2017-05-22 Camilla L svarar Rashidah S
    Hej Rashidah!

Tack för din rekommendation, jag är så glad att du äntligen hittade din drömlägenhet via mig.

• Maria L
    Maria L skrev om Camilla Le Calvé en del av ERA Mäklare i Solna
    Mycket gott bemötande, proffsig och seriös säljare. Tydlig och informativ när det kommer till pappersarbetet, och mycket snabb återkoppling.
    2017-05-22 Camilla L svarar Maria L
    Hej Maria!

Tack för att du lämnade rekommendationen, det betyder mycket att veta att du är nöjd med mitt arbete och att informationen från min sida var tydlig när ni köpte er lägenhet.

• Markus A
    Markus A skrev om Camilla Le Calvé en del av ERA Mäklare i Solna
    Trevlig och ambitiös,rekommenderas!
    2017-05-22 Camilla L svarar Markus A
    Hej Markus!

Glad över din rekommendation, tack för att du skrev den!

• Carl R
    Carl R skrev om Camilla Le Calvé en del av ERA Mäklare i Solna
    Mycket bra. Hon hjälpte oss att vinna budgivningen.
    2017-04-24 Camilla L svarar Carl R
    Hej Carl och Sarah!

Tack för er rekommendation och grattis till lägenhetsköpet. Bra att ni kom överens med säljaren att göra affär innan de utannonserade visningarna. Det är roligt när både säljare och köpare blir nöjda. Hoppas ni kommer att stortrivas i härliga Gamla Råsunda!

• William S
    William S skrev om Camilla Le Calvé en del av ERA Mäklare i Solna
    Hon hjälpte oss på bästa sätt både i köp och försäljning.
    2017-05-22 Camilla L svarar William S
    Hej William!

Tack för att du tog dig tid att rekommendera mig. Snart är det dags att flytta till ert hus, vi ses vid tillträdet!

• Håkan L
    Håkan L skrev om Camilla Le Calvé en del av ERA Mäklare i Solna
    Perfekt utfört av Camilla vår mäklare som sålde vår pappas lägenhet åt oss i Solna.
    2017-04-10 Camilla L svarar Håkan L
    Hej Håkan och Charlotte!

Tack för ett fint samarbete och för att ni tog er tid att bedöma mig :)

• Michelle W
    Michelle W skrev om Camilla Le Calvé en del av ERA Mäklare i Solna
    Camilla is very helpful. She is quite patient to explain the details in the contract, and remind me of insurance before my move-in.
    2017-04-10 Camilla L svarar Michelle W
    Hi Michelle!

Thank you very much, it was my pleasure. Hope you are satisfied with your new apartment and let me know if you need my help in the future.

Best regards,
  • Rune A
    Rune A skrev om Camilla Le Calvé en del av ERA Mäklare i Solna
    Camilla Le Calvé är en skicklig mäklare och vägledde oss hur vi skulle agera för att få ut det allra bästa av försäljningen. Att hon dessutom är en glad och positiv person gör att hon är trevlig att ha och göra med.
    2017-04-05 Camilla L svarar Rune A
    Hej Rune och Inga!

Tack för de fina orden, jag är så glad att ni är nöjda med min insats. Det har varit så trevligt att samarbeta med er.

Alexander Larsson

Dalvägen 22, 169 79 Solna