Malin Magnusson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att hjälpa människor och att få vara delaktig när någon ska byta bostad är fantastiskt roligt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Mitt mål är att både säljare och köpare ska känna sig nöjda efter avslutad affär. Återkommande kunder samt rekommendationer är ett kvitto på att jag har skött mitt arbete på ett tillfredsställande sätt. Jag är en mycket engagerad, noggrann och serviceinriktad mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tränar jag och umgås med familj och vänner. Plus att jag gärna reser när tiden finns. Grekland är ett favoritresmål! Läs mer

Läs vad 37 kunder tycker om Malin Magnusson

• Theofanis P skrev om Malin Magnusson en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Utmärkt!!!!! Hon är fantastiskt på alla område!!! Läs mer
  • Sofie J skrev om Malin Magnusson en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Malin hjälpte oss att sälja vårt radhus. Malin ger ett positivt, kunnigt och profesionellt intryck. Jag kände mig trygg med Malin som mäklare genom hela processen och är mycket glad att vi valde henne. Läs mer
  • Kjell E skrev om Malin Magnusson en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Sålt vår villa.
    Malin bemötte oss på bästa sätt.
    Malin skötte allt galant. Att priset blev lägre berodde på att marknaden dök.
    5 stjärnor till Malin Läs mer
  • Kisanet B skrev om Malin Magnusson en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Hon är fantastiskt ducktig jag är nöjd Läs mer
  • Linnea C skrev om Malin Magnusson en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Trevlig och driven mäklare. Rekommenderas till 100%. Läs mer
  • Kamilja M skrev om Malin Magnusson en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Malins bemötande var från början till slut professionellt Hon var trygg i sig själv och sin trygghet. Var duktig på att bekräfta oss och vår situation. Verkade aldrig ”jaga” sitt eget arvode utan ville det bästa för oss. Läs mer
  • Nariman N skrev om Malin Magnusson en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Bra bemötande i ett svårt marknadsläge.
    Gav aldrig upp även fast det var svårt att sälja och till slut fick vi sålt lägenheten. Bra stöttning hela vägen. Läs mer
  • Eva F
    Eva F skrev om Malin Magnusson en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Malin är väldigt drivande , engagerande o kunnig som mäklare. Som kund känner man sig trygg när man har henne som mäklare . Anträffbar, snabb o en iver att kunden är i focus Som är viktigt för oss.
    Malin tar reda på fakta om områden o ger mer än hon borde av sig själv . Att läsa beskrivningen om sitt " objekt" se bilderna bara det lyser om hennes arbete o engagemang Läs mer
  • Daniel E skrev om Malin Magnusson en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Malin var väldigt engagerad, lyhörd för våra önskemål och vi fick till en väldigt snabb försäljning klart över vår förväntan. Det var en fröjd att jobba med Malin och hon höll oss hela tiden uppdaterad i processen. Vi skulle definitivt anlita henne igen! Läs mer
  • Patrik G skrev om Malin Magnusson en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Super trevlig. Strålande bemötande. Och alltid lösningsorienterad. Läs mer
    2017-08-21 Malin M svarar Patrik G
    Hej Patrik, tack så jättemycket. Skönt att du känner dig nöjd med affären. Hoppas du kommer trivas i lägenheten. Tveka inte att höra av dig om du ska sälja i framtiden.

Andra mäklare hos ERA Fastighetsförmedling Täby

Mattias Arnkvist