Mäklare Stockholms län Vaxholm ERA Vaxholm Björn Westerberg
Björn Westerberg
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2010
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med yrket är försäljning och såklart alla möten med människor.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag gör alltid det lilla extra! Jag är dessutom en mycket engagerad, lyhörd och ärlig mäklare som alltid är tillgänglig.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig reser jag gärna utomlands eller vistas i Stockholms skärgård.

Hur ser din drömbostad ut?
Drömbostaden är ett vinterisolerat litet sommarhus på en klippa i skärgården. Läs mer

Läs vad 44 kunder tycker om Björn Westerberg

• Richard N skrev om Björn Westerberg en del av ERA Vaxholm
    Björn hjälpte mej att sälja min stuga . Bemötandet av honom är mycket bra .mina förväntningar är uppfyllda. Han var mycket trevlig och mycket nogran och tydlig tack Läs mer
  • Anna P skrev om Björn Westerberg en del av ERA Vaxholm
    Björn, har sålt vårat hus i Åkersberga ( Söravägen 1)
    Vi tog in 8 st olika mäklare men vi tyckte att Björn var bäst..
    Han är mycket trevligt och ha ett bra bemötande mot mig och andra
    Rolig, o trevlig bjuder på sig själv , ingen stel och tråkig som dem andra mäklarna var. Björn känns och är väldigt sak kunnig, ärlig berättar hur läget ligger till och berättar ingående vad som sker o vad som pågår.
    Jag skulle rekommendera Björn Westerberg han är bäst!! Läs mer
  • Anneli S
    Anneli S skrev om Björn Westerberg en del av ERA Vaxholm
    Har sålt en bostadsrättslgh på Södermalm i Stockholm.
    Björn Westerberg är en kompetent mäklare som ger tydlig information om hur försäljningen går till, informerar hela tiden om vad som händer och är alltid tillgänglig för frågor. Han inger trygghet i hela processen. Jag kan varmt rekommendera denna mäklare! Läs mer
  • Per A skrev om Björn Westerberg en del av ERA Vaxholm
    Sålt en villa i Åkersberga, allt har funkat utmärkt, vi har fått ställa massa dumma frågor, som har besvarats! Läs mer
  • Andréas P
    Andréas P skrev om Björn Westerberg en del av ERA Vaxholm
    Vi skulle sälja vårat radhus inför en förestående skiljsmässa, mycket känslor då det var ett boende vi haft i 21 år.
    Jag tog kontakt med åtta oberoende av varandra mycket kompetenta mäklare.
    Av dessa åtta var det en som tog sig tid att sitta med oss..........
    Diskutera och bolla olika tankar och scenarior. Såklart ville vi få bästa pris, men var även medvetna om hur marknaden är.
    Vilket Björn (mäklaren) var noga med att uppmärksamma oss på.
    Vi hade olika visningar, men från att vi fick en intressent var det absolut raka spåret till en problemfri försäljning.
    Tror att köparen uppskattade den extra servicen Björn ger.
    Alltid tillgänglig, och bistår med hjälp på alla sätt.
    Som en gammal snickare visade han hur hanteringen av vissa detaljer på huset skulle skötas.
    Har bara ALLT gott att rekommendera denna mäklare.
    Tack för ett väl utfört uppdrag. Läs mer
  • Sara H skrev om Björn Westerberg en del av ERA Vaxholm
    Ett väldigt bra bemötande och en mäklare som gjorde det lilla extra, från början till slut. Läs mer
  • Mike P skrev om Björn Westerberg en del av ERA Vaxholm
    Bra bemötande och höga förväntningar med en bra måluppfyllnad. Läs mer
  • Per Z skrev om Björn Westerberg en del av ERA Vaxholm
    Mycket bra upplevelse. Björn är kunnig, engagerad och alltid tillgänglig. Rekommenderas varmt Läs mer
  • Kristian H skrev om Björn Westerberg en del av ERA Vaxholm
    Jag kan verkligen rekommendera den här mäklaren. Tar sig verkligen tid och som kund känner man sig mycket trygg genom hela försäljningen. De jobbar verkligen för att det ska bli en lyckad affär för alla inblandade. Kommer tveklöst att anlita Björn nästa gång. Läs mer
  • Rebecca C skrev om Björn Westerberg en del av ERA Vaxholm
    Min erfarenhet av att ha Björn Westerberg som mäklare har varit mycket bra. Han har skött sitt jobb mycket väl genom att ständigt hålla oss informerade gällande försäljningsprocessen av vår bostad. Han visar ett genuint intresse av att göra både säljare och köpare nöjda. Jag kan starkt rekommendera honom vidare! Läs mer

Andra mäklare hos ERA Vaxholm

Björn Westerberg