Er Byggare (Erby AB)

Er Byggare (Erby AB)

www.erby.se
  • BadgeSevenYears

Välkommen till oss på Erby! Vi är ett byggföretag som anser att ett avtal är ett avtal. Vi håller vad vi lovar, passar tider och ser till att hålla allting rent och snyggt omkring oss. Hos oss är du som kund och miljön alltid i fokus. Vi präglas verkligen av kvalitet och service i alla våra byggprojekt och utför de flesta...

283 omdömen om Er Byggare (Erby AB)

Sedan starten hos Reco 2018

Maria E
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

ERBYs professionalism och kunnande var på högsta nivå hos alla från hantverkare till projektör vid vårt takbyte. Inget lätt tak att fixa ställningar till och jobba på, trodde vi. Allt gick så bra och vårt hus fick ett nytt fint shingeltak.

Gunhild O
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Trevligt bemötande från samtlig personal! Vi förväntade oss ett ljust och funktionellt badrum och det fick vi. Fungerade bra.

Maj-Britt O
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Er Byggare monterade och drog fram ström till en infra bastu. Det är trevlig och ger ett bra förtroende när de hälsar och presenterar sig när de kommer.. Och tar sig tid att berätta vad de gör och visar hur det fungerar innan de avslutar jobbet.

Marie B

Trevligt bemötande. Snabb respons. Tydlig kommunikation

Carina G
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Vi byggde en ny altan till vårt hus och anlita Erby. Vi upplevde dem seriösa, kunniga och de var lätta att ha en dialog med.

Maria H
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Bra bemötande av såväl säljare, arbetsledare samt egna och inhyrda hantverkare. Snabb och enkel kommunikation under hela arbetets gång. Fint resultat när allt är klart! Kan varmt rekommendera Erby AB och jag kommer be om offert även vid nästa projekt jag kommer behöva hjälp med!

Bali Fastighets Ab B
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Hundra poäng av hundra möjliga. Alla inblandad,e på alla nivåer från snickarna, till elektriker, målare och chauffören som körde lastbilen med byggsatsen - ALLA var superproffsiga. Planeringen var perfekt och tidsschemat hölls exakt. Det gick nästan overkligt bra. Det ska erkännas att våra förväntningar på dessa hantverkare som skulle bygga upp vårt nya garage inte ens var i närheten av vad Erby AB levererade. Jag har aldrig rekommenderat någon firma så varmt och ärligt som jag nu gör med Erby AB. Varmt tack till dem.

Svar från Er Byggare (Erby AB)

Tusen tack för de varma orden!

Thobias G
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Blev mycket bra och trevligt bemötta. Vi hade höga förväntningar och dessa levde Erby upp till. Det var enkelt att diskutera med byggarna o snickarna på plats. Alla pratade svenska. De få situationer som uppstod löstes direkt efter god kommunikation. Vi kommer säkert att anlita dem igen.

Ulrika F
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Överlag väldigt bra, svarade på frågor och lätta att få tag på. De var snabba och noggranna samt trevliga byggare som var på plats. Det som vi upplevde vara mindre bra var att vi inte fick all information av saker vi behövde fixa innan de kom. Vilket ledde till extra kostnader.

Charlotta K
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Blev mycket bra bemöt genom hela processen. Lever upp till förväntningarna med råge. Gick mycket snabbare och smidigare än vad vi väntat oss. Otroligt professionell firma som jag varmt rekommenderar till andra. Kommer anlita Erby igen i framtiden!

Joacim E
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Behövde byta takbeklädnad (shingel) på huset. Dom har fantastisk duktiga killar som jobbar där. Snabba, duktiga och kunniga. Städade upp efter sig exemplariskt. Ett stort plus är deras tänk för miljön. Kör elbilar och sorterar allt avfall mm. 5 stjärnor

Jan L
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Mycket bra genomfört arbete, trevlig och kunnig snickare!

Klas O
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Snabbt och enkelt . Gick fort från beställning till leverans…

Ann-Britt E
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Kunniga trevliga inte en massa tjafs utan jobbar på har haft dom en gång tidigare har bara gott att säga om företaget o deras personal

Annika P
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Omläggning av takpannor på villa. Mycket nöjd med hela affären, från offert till avslutat arbete. Bra kommunikation, smidiga lösningar på plats och proffsigt resultat. Har bara ett önskemål: att involvera fastighetsägaren ännu mer. Ett exempel: när vindskivor ska monteras och de bara är målade på ena sidan. Hade vi som ägare vetat, hade vi målat dem innan montering och inte efteråt som nu - uppe på en stege.

Kenny L
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Väldigt proffsiga. Dom levde upp till alla våra förväntningar.

Andreas J
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Vi renoverade köket med hjälp av er byggare! Vi är nöjda med arbetet och de ”problemen” ändringar som uppstod längs vägen ordnades på bra sätt! Bra hantverkare och aldrig svåra att få tag på eller diskutera med.

Ingrid T
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Alla vi träffade vid vår badrumsrenovering var kunniga och trevliga samt kom med bra förslag och information. Rekommenderas!

Jonas C
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Anlitade ErByggare för första gången när vårat tak skulle göras vid och har fortsatt mer Er byggare och kommer alltid göra.Alla gör ett fanatiskt jobb.Allt fungerar perfekt.

Marina T
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Duktiga, de vet vad de gör och är mycket trevliga! Så nöjd med deras tjänster.

Peter S
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Blev väldigt bra bemött. Allt gjordes på överenskommet sätt. Ett enkelt garagetak fick ny beläggning och allt skräp forslades bort. Allt till ett rimligt pris. Jag är väldigt nöjd med Er Byggares arbete.

Christel I

Bra Flitiga Noggranna Ordningssamma Kunniga Seriösa

Lennart K
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Jag väntar med kommentaren till resterande arbete ä klart på garage och förrådsbyggnaden, jag vill se hela byggnaden klar först.

Lise-Lott J
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Mycket bra utfört arbete och trevlig personal

Ulla P
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Mycket trevligt bemötande. Förväntningarna infriades, snabbt o bra jobb Ett plast-tak till uterum

Fred S
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Mycket bra och lyhörda. Höll tider och var flexibla.

Benny N
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Väldigt gott entreprenörskap. Duktig arbetsledning Duktiga snickare Punktliga Noggranna Finns inte minsta lilla att klaga på Rekommenderas varmt

Conje J

MYCKET BRA FÖRETAG ATT ANLITA'

Hans R
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

För ett antal år sedan, då jag fått minst sagt skamliga förslag av ett i skåne kännt bolag

Erica G
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Mycket bra bemötande vid offertbesök. Snabb återkoppling med offert. Till skillnad från ett flertal andra firmor i närområdet. Lite lång leveranstid av arbetet, bortsett från leveranstid av material. Engagerade och duktiga medarbetare som genomförde jobbet. Rimlig fakturering. Mycket nöjd med resultatet.

Mohamed C
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Ordentliga snickare. Snyggt och proffsigt jobb.

Marie B
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Första mötet där vi gick igenom hur jag ville ha det fick jag stort förtroende blev visad tydligt vad som blev bästa lösningar med bygget.Jag blev väl bemött av alla inblandade i bygget snickare målare och elektriker. Jag hade inga stora förväntningar men blev mycket nöjd med resultatet. Bygget var att göra en vind till ett beboligt rum.

Kerstin N
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Jag har blivit bra bemött! Nytt kök och ny golvbeläggning I hall och sovrum efter vattenskada. Målning av takkupa. Allt har skötts utmärkt!

Tuomo C
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

ER- bygg med Fredrik och Stefan är ett mycket seriöst företag med ordning o reda samt ett professionellt bemötande. De har gjort några jobb åt oss med jättebra resultat. Rekommenderar de starkt!

Johnny H
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Toppklass!! Allt var bra från början till slut. Rev ner 2 väggar, la nytt golv på överallt och satte in nytt kök.

Karin N
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Bra bemötta, fick en tydlig offert med påpekande att det kunde ta tid innan jobbet blev utfört på grund av arbetsbelastning. Vi fick i god tid ett telefonsamtal så att de kunde förbereda materialet som skulle användas. När de sen kom och gjorde jobbet var det trevliga medarbetare som gjorde ett noggrant och bra jobb. Vissa saker som inte behövde åtgärdas innebar reducerat pris. Arbetet som utfördes var att byta virke i gavlarna på vårt hus inklusive målning.

Henrik L
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Bra utfört arbete men skadade innertaket när de slängde ut skräp och virke genom fönster. täckte inte golvet i hallen, smutsade ner flera ggr.

Vivica A
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Jättetrevlig och mycket duktig personal

Margareta W
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Mycket gott bemötande. Vi är mkt nöjda med resultatet.

Marianne S
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Vi kontaktade företaget på plats, blev vänlig bemöta. Skulle göra vissa förändringar i köket och nya vitvaror behövdes. En person på plats några dagar senare för att titta och mäta, det som skulle beställas. Fick offert efter 2-3 veckor. Installerades i dec. Allt gick smidigt, vi fick vänta någon månad men det visste vi om. Vi har blivit rekommenderade av andra att ta Er bygg.

Jessica B
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Trevligt bemötande. Professionella. Lyhörda. Effektiva. Lämnar aldrig innan allt är helt såsom vi önskat ha det. Hos oss har de byggt om vårt kök, vår hall, putsat och målat fasaden och byggt nytt garage. Tipptopp!

Ann-loise E
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Motsvarar förväntningarna samt sä är de proffsiga och lyssnar på kunden.

Jan E
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Montage av två ytterdörrar. Ett mycket snyggt och prisvärt arbetet.

Marianne A
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Ny tak på ekonomibyggnad blev bra

Malin S

Engagerade, kompetenta, drivna De levde upp till våra förväntningar Ett Hus

Ingegerd P
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Arbetet påbörjat på utlovad tid, duktiga hantverkare och hög kvalitet på utfört arbete

Tommy H
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Mycket fint bemötande av både chef och arbetare Hoppades att det skulle bli lika som innan branden och det blev mycket bra. Renovering av carport som brunnit

Ulrika A
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Mycket trevlig personal !! Proffsigt bemötande och bra utfört arbete. Kunde inte bli bättre !!

ragnhild j
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Mycket trevliga att ha att göra med. Snabb respons, lyhörda och duktiga hantverkare.

Maria N
Skrev om Er Byggare (Erby AB)

Proffsigt bemötande, alltid rätt offerter. Superproffs!