Erdal Of Sweden AB

2.7

13 omdömen om Erdal Of Sweden AB

WANNA S
Skrev om Erdal Of Sweden AB

Jag var tvungen att ångra mitt köp. Personalen var trevlig och tillmötesgående och ordnade upphämtning av sängen inom rimlig tid. Var uppmärksam med hemkörningen, jag fick betala 900 kr för ”bäddklart” men fick tjata mig till inbärning i rummet. I allmänhet god service, svarar alltid på telefon och är trevliga.

Folkhemmet
4.2/5 i betyg av 370 omdömen 4.2 av 370 omdömen

Vänligt och hjälpsamt bemötande vid besök i butiken Barkarby. Vi valde sen att beställa på nätet vilket i stort sett var enkelt.. Lite okla

AGNES H
Skrev om Erdal Of Sweden AB

Otrolig dålig , skadad vara men de vill inte bytta ! Beställ inte härifrån !

MARIE J
Skrev om Erdal Of Sweden AB

Bra tills man får problem med produkten, fabrikationsfel, så när den nya resårmadrassen kom, kom den bara till porten vilket jag inte hade fått information om, att jag själv skulle bära upp resårmadrassen igen men denna gång även ned montera den gamla resårmadrassen med tillhörande gångjärn o montera den nya hade ingen informerat mig om. Jag hade köpt en färdigmonterad säng som jag trodde skulle hålla ett antal år trots madrassen som gled omkring. Tji fick jag, enligt konsumentköplagen skall man få en ny identisk vara,...

Eva H
Skrev om Erdal Of Sweden AB

Vi köpte en kontinentalsäng som är magisk. Servicen och bemötandet överträffade faktiskt våra förväntningar. Vi kommer inte behöva ny säng på länge men rekommenderar varmt Erdal.

Lise-Lotte S
Skrev om Erdal Of Sweden AB

Köpte en dubbelsäng kontinental förra året, maken är tung så sängen var tvungen vara av högsta kvalitet med hård madrass. Maken åkte till butiken på Kronofogdevägen i Spånga och hämtade själv hem sängen och sängavel. Köpte också madrassskydd. Nu efter ett år är sängen fortfarande som ny. Ej nedsjunken. Vi är mycket nöjda med köpet. I dagarna köpte vi en säng i 105 cm till sonen till bra pris. Valde en snygg gavel i konstläder. Köpte madrassskydd också och sängkläder. Vi fick bra service och hämtade hem sängen denna gång...

Eneka Bygg
Skrev om Erdal Of Sweden AB

Har beställt en matgrupp och blev väldigt imponerat på varan som jag har fått. Snygga och bekväm stolar samt ett superfint bord. Tyvärr har fått bordet med en skada från början, men kontaktade personalen och har fått ersättning nästan direkt (fram till dörren). Då blev jag imponerat dubbelt:) Kommer att anlita de på framtiden. MVH // KiriLL

Maria A
Skrev om Erdal Of Sweden AB

Jag köpte en soffa av Erdal of Sweden nyligen och är riktigt nöjd. Jag hade önskemål om annan färg än hemsidan angav och dessa önskemål löstes på ett enkelt och personligt sätt. Leveransen gick snabbt och smidigt, säljaren jag kontaktade såg till att jag hade alla förutsättningar att återlämna om jag skulle ångra mig vilket jag tycker är skönt! Någon retur ville jag däremot inte göra och nu står soffan där vackert i hörnet!

Elisabeth E
Skrev om Erdal Of Sweden AB

Har köpt två kontinentalsängar, kuddar, täcken och påslakan. Såå nöjd. Kommer att köpa en tredje säng hos Erdal. Trevligt bemötande, serviceminded och prisvärda!!! 👍🏻

anita m
Skrev om Erdal Of Sweden AB

Skitsäng som jag köpte. Madrasserna åker hit och dit i deras continentalsäng! Ser stökigt ut. Måste buffar varje dag. Ville byta ellr lämna tillbaka men dom skyllde ifrån sig. Bortkastade pengar! Inte prisvärt. Dålig kundtjänst. Kungsängen el Jysk bättre.

anita m
Skrev om Erdal Of Sweden AB

Köpt en continentalsäng av dom. Skitsäng. Madrasserna åker hit och dit. Dom skyller på att man måste ha skydd på sängbenen. Hjälpte inte. Ville lämna tillbaka eller byta men det gick inte. Så varning! Köp på Jysk, Ikea eller Kungssängen istället.

MALIN S
Skrev om Erdal Of Sweden AB

Lurendrejare som säljer usla sängar - varning!!!

Julia Z
Skrev om Erdal Of Sweden AB

Bluffbolag som säljer skitsängar som blir insjunkna. De hittar ursäkter och säger att det ska vara så. Inget av det de säger/skriver stämmer. Otrevliga, okunniga, äckliga lokaler, fy att det finns i Sverige.

K P
Skrev om Erdal Of Sweden AB

Hyfsade priser men urusel service. Antingen sjukt dålig koll eller bara genomskinliga lögner i korrespondens. Köpte "ny" vara som var använd á la demoex el. likn. Vid leverans av nytt ex. försökte de prångla på en annan liknande som inte var den modell vi köpt. Väldigt lång responstid på mail. Ohyfsat skrivet och på usel svenska. Åk till IKEA istället. Tråkigt men man vet vad man får.