Erdal of Sweden AB

1.0 / 5 i betyg — 5 rekommendationer
Yours Bygg Kök & Bad
Yours Bygg Kök & Bad
SHPEND S:
Yours Bygg & Kök renoverade hela vår lägenhet. Måste säga att vi är riktigt nöjda med utförandet av jobbet, dom är mycket noggranna och fixa...
Adress
Annedalsvägen 37
16870 BROMMA

Läs vad 5 användare tycker om Erdal of Sweden AB

• anita m

2015-06-13

anita m skrev om Erdal of Sweden AB
    Skitsäng som jag köpte. Madrasserna åker hit och dit i deras continentalsäng! Ser stökigt ut. Måste buffar varje dag. Ville byta ellr lämna tillbaka men dom skyllde ifrån sig. Bortkastade pengar! Inte prisvärt. Dålig kundtjänst. Kungsängen el Jysk bättre.
  • anita m

2015-06-13

anita m skrev om Erdal of Sweden AB
    Köpt en continentalsäng av dom. Skitsäng. Madrasserna åker hit och dit. Dom skyller på att man måste ha skydd på sängbenen. Hjälpte inte. Ville lämna tillbaka eller byta men det gick inte. Så varning! Köp på Jysk, Ikea eller Kungssängen istället.
  • Malin S

2015-05-19

Malin S skrev om Erdal of Sweden AB
    Lurendrejare som säljer usla sängar - varning!!!
  • Julia Z

2012-10-24

Julia Z skrev om Erdal of Sweden AB
    Bluffbolag som säljer skitsängar som blir insjunkna. De hittar ursäkter och säger att det ska vara så. Inget av det de säger/skriver stämmer. Otrevliga, okunniga, äckliga lokaler, fy att det finns i Sverige.
  • K P

2012-10-23

K P skrev om Erdal of Sweden AB
    Hyfsade priser men urusel service. Antingen sjukt dålig koll eller bara genomskinliga lögner i korrespondens. Köpte "ny" vara som var använd á la demoex el. likn. Vid leverans av nytt ex. försökte de prångla på en annan liknande som inte var den modell vi köpt.
    Väldigt lång responstid på mail.
    Ohyfsat skrivet och på usel svenska.
    Åk till IKEA istället. Tråkigt men man vet vad man får.