Christian Lindberg
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-02 - 2019-01

Läs vad 61 kunder tycker om Christian Lindberg

• Niklas B sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2019-02-15

78m²
    Vasastaden
    Fantastiskt duktig och lyhörd mäklare! Extremt påläst om närområdet och föreningarna! Läs mer
  • Viktor A sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2019-02-13

66m²
    Annedal/ Vasastaden
    En mycket bra försäljningsprocess. Christian får en att känna att man är i trygga händer från start till mål. Läs mer
  • Fredrik L sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2019-01-31

49.5m²
    Kviberg
    Jag och min sambo sålde vår lägenhet med Christians hjälp.
    Christian är oerhört proffesionell och kunnig. Alltid bra svar på våra frågor.
    Vi nådde vårt försäljningsmål och är oerhört nöjda med resultatet.
    Vi träffade Christian under sensommaren när vi var på jakt efter en lägenhet. När vi sen skulle sälja kände vi att det var självklart vilken mäklare som vi skulle kontakta! Läs mer
  • Rebecca R
    Rebecca R sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2019-01-29

49.5m²
    Kviberg
    Sålt en lägenhet i kviberg.
    Mäklaren har varit toppen från start till slut, vi Fick sålt lägenheten för mer än förväntat och Vi är så glada att vi valde Christian som mäklare. Vi skulle välja honom om och om igen om vi hade kunnat. Läs mer
  • Mikael S sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2019-01-25

92m²
    Christian sålde vår lägenhet som är 92 m2 på Västergatan 4A
    Christian var mycket noggrann och pålitlig som person. Han var otroligt engagerad och motiverad när han sålde vår lägenhet. Det var enkelt att få tag på Christaian och han återkopplade hela tiden hur det gick under hela försäljningsprocessen. Våra förväntningar på Christian var att intre stressa igenom en försäljning utan göra det på ett lugnt och metodiskt sätt och få ut så mycket pengar som möjligt för lägenheten. Vi tycker Christian lyckades med detta och det kände tryggt hela tiden med Christian och vi är så nöjda med honom. Läs mer
  • Malin S sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2019-01-24

92m²
    Annedal/ Vasastaden
    Seriöst bemötande, lyhört och god kommunikatör. Lätt att få förtroende för och lätt att prata med. Svarar alltid och snabbt. Ger realistiska förväntningar på försäljningen och upplever att han även har god kontakt med de olika spekulanterna Läs mer
  • Per O sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2019-01-14

41m²
    Sålt en bostadsrätt i centralt läge i Göteborg. Läs mer
  • Malin F
    Malin F köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2019-01-13

41m²
    Vasastaden
    Vi har köpt en lägenhet i Göteborg.Christian gav från första stund ett mkt bra och positivt intryck.
    Han var tydlig,trygg,vänlig och verkade mkt kompetent.
    Jag kommer gärna samarbeta med honom igen. Läs mer
  • Niclas C sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2018-12-21

64m²
    Christian är en engagerad mäklare som har lagt ner otroligt mycket energi på att få min lägenhet såld. Tycker om att han sätter sig in i varenda detalj, både vad det gäller förening och lägenheten. Han ägnar mycket tid till varje köpare.
    En annan sak jag blev överraskad över var hur många spekulanter han fick tag i som inte kom ifrån Hemnet. Jag är mycket nöjd med Christians insats och skulle välja honom igen. Läs mer
  • Ann-Charlott A sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2018-12-18

64.9m²
    Linné
    Sålt en lägenhet 2 RoK i innerstaden.
    Mäklaren är en mycket engagerad person som älskar sitt arbete, är lätt att kommunicera med, oftast nåbar, väldigt resultatinriktad och socialt mycket trevlig.
    Han levde upp till mina förväntningar och utförde arbetet helt enligt överenskommelse. Läs mer

Senaste försäljningarna

Viktoriagatan