Christian Lindberg
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2017-12 - 2018-11

Läs vad 51 kunder tycker om Christian Lindberg

• Sanja M köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    29.8m²
    Guldheden
    Trevlig och proffsig i sitt arbete. Väldigt hjälpsam vid frågor Läs mer
  • Lena E sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    29.8m²
    Guldheden
    Vi har sålt en 1:a på Guldheden och är mycket nöjda med Christian Lindbergs bemötande och omhändertagande av försäljningen. Påläst om föreningen inför visningen och behjälplig med att reda ut krångliga ägarförhållande. Lyckades dessutom sälja till ett mycket bra pris. Läs mer
  • Henry J
    Henry J skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålt bostadsrätt i Majorna
    Bemötandet var varmt och bemötande.
    Förväntningen var att få ut det pris vi tänkte oss.
    Bra och snabb hantering av försäljningen Läs mer
  • Helena L skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Vi var mycket nöjda med Christians arbete! Lyhörd, professionell och trevlig. Höll oss ständigt uppdaterade och var alltid lätt att nå. Rekommenderas! Läs mer
  • Anna S skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Fick ett mycket bra och proffsigt första intryck som höll sig genom hela processen. Mäklaren var noggrann, kunnig och gav ett förtroendeingivande intryck. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Fredrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    35m²
    Kålltorp
    Sålde en landshövdings lägenhet.
    Valde att sälja genom Christian pågrund av tryggheten jag kände under första mötet och hans tidigare erfarenheter.
    Han var proffsig åt båda håll och jag tror att även köparen kände sig lika trygg som jag säljaren gjorde. Läs mer
  • Denny W köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    35m²
    Kålltorp
    Vi har köpt en etta på Bisittaregatan och har under det senaste halvåret tittat på lägenheter i Gbg östra och bjudit och analyserat och denna lägenhet ville vi gärna köpa och då fick vi ett väldigt proffsigt och angagerad bemötande av Christian
    Vi var på besök i Gbg under ett par dagar och Christian fick till ett avslut på affären väldigt fort och bra
    Med vänlig hälsning,
    Fam Wincent Läs mer
  • Peter B skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag har sålt en 2:a i linné. Fick verkligen en bra känsla av Christian direkt. Under hela processen så har han alltid haft en bra dialog med oss och jag upplevde att Christian gav allt för att få till en så bra försäljning som möjligt. Kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • Mattias A skrev om Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag sålde min 1:a i Lunden, Göteborg. Jag hade från början höga förväntningar på Christian, som han verkligen levde upp till. Tydlighet och struktur från första början tills dess att lägenheten såldes. Med ett stort engagemang och driv fick Christian till en affär som jag är mycket nöjd med. Vill sammanfatta min upplevelse som väldigt bra och rekommenderar Christian alla dagar i veckan. Läs mer
  • Mia D sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Lindberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    45m²
    Linné/ Annedal
    Jag sålde en lägenhet i centrum i ett område där Christian säljer många lägenheter. Jag gillade att arbeta med honom då han alltid lätt att nå, professionell och jobbar hårt! Delar med sig av hur han tänker att planering ska gå till och är inkännande och lyhörd. Jag är väldigt nöjd med budet jag fick när jag sålde med Christian. Läs mer

Senaste försäljningarna

Doktor Forselius gata