Ida Lassgård
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-02 - 2019-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är glädjen och lättnaden som jag får vara med och skapa i samband med köp och försäljning.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en mäklare som är lugn och trygg. Med ett trevligt bemötande och korrekt sätt hoppas jag kunna hjälpa dig mot ditt livs bästa affär.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är i form av ett hus med en ombonad trädgård, det finns ingen insyn men mycket utsikt. Läs mer

Läs vad 35 kunder tycker om Ida Lassgård

• Afshin skrev om Ida Lassgård en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2018-05-18

Let me say the final word in the beginning: Ida is the BEST realtor anyone could wish for.
    We had an excellent experience with her and she took care of everything professionally and in a precise manner. She is extremely knowledgeable, clear and straightforward, and in addition to all that, she is very charming and sociable. She was always available and answered all of our questions and addressed all of our concerns. If you are looking to sell your apartment, she is the best bet you've got. I strongly recommend her. Läs mer
  • Martina H skrev om Ida Lassgård en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2016-05-13

Ida gav ett kunnigt och påläst intryck. Hon var personlig och trevlig. Jag var mycket nöjd med hur hon hanterade affären. Läs mer
  • Micael T skrev om Ida Lassgård en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2016-05-12

Hon var proffsig, trevlig och hade väldigt stort tålamod med veliga köpare. Läs mer
  • Linda K skrev om Ida Lassgård en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2016-05-12

Ida gav oss ett professionellt bemötande och hjälpte oss till en mycket bra fastighetsaffär. Läs mer
  • Dejana D skrev om Ida Lassgård en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2016-05-12

Ida Lassgård är otroligt förtroendeingivande, professionell och kunnig och ger ett väldigt genuint och trevligt intryck. Hon svarade på alla mina frågor och jag kände mig trygg med henne som mäklare när jag köpte min lägenhet. Jag kan varmt rekommendera Ida som mäklare, och det är henne jag själv kommer att ringa när jag bestämmer mig för att sälja. Läs mer
    2016-05-12 Ida L svarar Dejana D
    Tack för dina fina ord. :) Hoppas du trivs bra i lägenheten och njuter på balkongen nu när solen letat sig fram ordentligt!
    Ida L gillar detta
  • Bengt E skrev om Ida Lassgård en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2016-05-11

Fantastiskt! Slår mina tidigare tre mäklare med hästlängder. Då var ändå två av dem riktigt riktigt bra. Läs mer
    Ida L gillar detta
  • Per E skrev om Ida Lassgård en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2016-05-10

Väl förberedd, lätt att få tag på, målinriktad. Läs mer
    Ida L gillar detta
  • Josip B skrev om Ida Lassgård en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2016-05-10

Sjukt trevlig och kunnig... Och med en sån där härligt ärlig konversation som man sällan lyckas ha med mäklare så kan det inte bli nå annat än hur bra som helst Läs mer
    Ida L gillar detta
  • Helena B skrev om Ida Lassgård en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2016-05-10

Hej, Ida var min "första" mäklare så jag har inte så mycket att jämföra med. Det kändes bra, om än väldigt stressande med budgivningen (men det har ju knappast med Ida att göra) på relativt sett stora summor. Hon är utan tvekan duktig på det hon gör. Läs mer
    2016-05-10 Ida L svarar Helena B
    Tack Helena för ditt fina omdöme. Känns bra att jag kunde ge dig ett bra första intryck trots dagens stressade tempo. Hoppas du trivs bra fortfarande, snart får du nya grannar också, hoppas de också ska trivas i huset. Allt gott!
  • Selver K skrev om Ida Lassgård en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2016-05-09

Hon är den bästa mäklaren man kan ha! Läs mer

Senaste försäljningarna

3:a