Linda Bundsen
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag älskar jobbet och alla människor man möter. Både säljare, köpare och spekulanter.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är noggrann, strukturerad och väl påläst. Jag har gedigen erfarenhet sedan 2009 och har blivit årets mäklare flera år i rad. Jag är verkligen genuint intresserad av att alla parter ska få en lyckad affär och arbetar med driv och fullt fokus för att nå bäst betalt.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden reser jag!

Hur ser din drömbostad ut?
En modern villa på en klippa med utsikt över havet. Läs mer

Läs vad 46 kunder tycker om Linda Bundsen

• Parham G
    Jag har sålt flertals bostäder, och träffat väldigt många mäklare genom åren, men aldrig en lika professionell och karismatisk mäklare som Linda. Det är med stor glädje som jag nu skriver denna rekommendation, eftersom denna rekommendation har sin grund i ett mycket lyckat samarbete med Linda och samtidigt inneburit en stor framgång och lyckad försäljning av min bostad i Lorensberg, Göteborg.

Efter två misslyckade försök att sälja med Svensk Fastighetsförmedling och en annan relativt välkänd mäklare, bestämde jag, efter noggrann granskning av totalt 3 nya toppmäklare i innerstaden, att överlämna försäljningen till Linda. En anledning var att jag hade följt lindas tidigare försäljningar och noterat att Linda Bundsen från Erik Olsson hade lyckats knäcka många försäljningsrekord i närområdet.

Till alla som letar efter en mäklare med låg mäklararvode rekommenderar jag att ni omgående letar vidare efter en annan mäklare. Linda har varit mycket dyr, och inte nog med det fick jag även betala 40 000 kr för att styla min bostad. Men hon är verkligen värd vartenda öre till den som vågar vinna! Och leta vidare om ni vill ha en mäklare som ni vill bestämma över, då jag med all mitt kontrollbehov fick helt lämna över kontrollen till Linda. Vill ni anlita en mäklare som vet exakt vad hon gör, kör sitt eget race, och gör det som en världsstjärna, slå henne en pling.

Efter våra samtal insåg jag att allt verkligen spelade roll för henne, och att hon var enormt kompetent, ambitiös, karismatisk och professionell. De allra flesta mäklare jag har träffat på visningar och haft över hos mig för att presentera sig själva har känts som riktiga nybörjare jämfört med Linda, rent av som småbarn jämfört med henne, fastän de på pappret har visat sig vara goda mäklare med många lyckade försäljningar. Linda spelar i en helt annan liga och säljer sina bostäder till helt andra priser. Hon visste vilken stylist som passade min bostad bäst av väl beräknade analyser och stylisten lyckades verkligen trolla med min lägenhet. Linda visste exakt vilken tidpunkt jag skulle ut med lägenheten, väntade ut utgångspriset till sista sekunden för att väl avväga mot marknaden och andra konkurrerande bostäder ute, visade sig ha god kontaktnät och än bättre övertalningsförmåga, vet exakt vad och hur hon ska säga och inte säga till en köpare, vet till och med var mina möbler är köpta ifrån (och mycket mer!) och lyckades slutligen slå föreningsrekordet och förvåna alla min bekanta samt många skeptiska grannar!

Sanningen är att jag inte skriver detta eftersom jag bryr mig om andra säljare. I själva verket vill jag att hon förblir min egna lilla skatt och hemlighet. Däremot är jag skyldig Linda att skriva om henne då hon verkligen förtjänar mycket beröm och framgång. Evig tacksam Linda för att du var så professionell och underbar att arbeta med! Läs mer
  • Linda tog på bästa sätt hand om hela processen från styling till försäljning. Har absolut förtroende för Linda som var snabb och tydlig i sin återkoppling och som jobbade 110% för att sy ihop affären med bästa möjliga utfall – både för säljare och köpare.
    Med en lokal marknadskännedom utöver det vanliga så vet hon exakt vad potentiella köpare söker och kan på så sätt marknadsföra lägenheten till rätt klientel och till rätt pris. Läs mer
  • Linda Bundsen ansvarade för försäljningen av min lägenhet. Det gick snabbt och smidigt. Linda visar på stor erfarenhet och kunskap om marknaden, vilket ger trygghet för att ta beslut som känns rätt. Min uppfattning om Linda är att hon är ytterst målfokuserad och vill avsluta affären inom kort med alla parter nöjda, samtidigt som hon har en professionell dialog mellan köpare och säljare. Utöver det ger hon ett personligt, lugnt och genuint bemötande. Vill ni ha en mäklare med högt driv och som kan försäljning kan jag varmt rekommendera Linda. Läs mer
  • Målinriktad och driven, fick föreningens högsta pris/kvadratmeter! Läs mer
  • Linda Bundsen är en utmärkt och väldigt påläst mäklare. Hon är trevlig, stöttande och ger en mycket possitiv energi. Hon har överträffat alla våra förväntningar både på vårat köp och sälj objekt.

Kommer vi sälja igen kommer Linda garanterat vara våran mäklare. Läs mer
  • Proffsig, mycket hjälpsam och trevlig. Känner stort förtroende för henne och rekommenderar gärna Erik Olsson och Linda Bundsem! Läs mer
  • Mycket professionellt möte och Linda känns mycket kunnig i det hon gör. Läs mer
  • Mani F
    Linda är extremt kunnig och professionell. Vill du göra bostadsaffärer så bör du garanterat kolla med henne. Läs mer
  • Gunilla G
    Dåligt kunnig i att sälja ett objekt som var annorlunda, bostads AB. Tog inte de kontakter som behövdes och missade viktiga papper i affären tyvärr. Det skapade problem för oss efter köpet. Läs mer
  • Mycket proffsigt bemötande. Linda förstod mina behov och jag kände snabbt förtroende för henne, samt att hon var den mäklare som skulle ha bäst möjlighet att sälja min lägenhet till högsta möjliga pris. God marknadskännedom och kontaktnät! Lite dyrare än några andra mäklare jag träffade, men det var väl värt det! Läs mer

Andra mäklare hos Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

Torbjörn Berglund