Torbjörn Berglund
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2017-12 - 2018-11

Läs vad 74 kunder tycker om Torbjörn Berglund

• MARIA A skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag sålde min 2:a i Majorna och Torbjörn var mycket tillmötesgående och serviceinriktad. Jag valde honom för att han har bra koll på området och ett driv att göra bra affärer samtidigt som han är väldigt kundorienterad och lyhörd. Jag tycker att han var precis det stöd som jag ville ha under min försäljning! Läs mer
  • MIMMI D skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag kan varmt rekommendera Torbjörn!
    Har köpt 1 och sålt 2 lägenheter med honom och han är helt klart den bästa! Alltid glad och trevlig, lätt att få kontakt med och man känner sig lugn och trygg genom hela processen!
    Han uppfyllde våra förväntningar med råge och han är ett proffs helt enkelt!! Läs mer
  • PETER S skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Bra kontakter å hjälp innan försäljning
    Mottaglig för att sänka sitt arvode
    Toppen i arbetet att hålla igång budgivningen
    Ett Profs helt enkelt
    Peter sandsjö Läs mer
  • NIMROD D skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Sålt 2 lgh, köpt en. Har haft kontakt m flera andra mäklare tidigare Torbjörn klart bäst! På alla områden - imponerades av varm, rak kontakt - alltid kommunikativ, hög mäklarkvalite' i hela processen! Löste problem på ett effektivt och elegant sätt! Läs mer
  • FELIX F skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Torbjörn tog hand om försäljningen av min bostadsrätt i centrala Göteborg. Otroligt proffsigt och trevligt bemötande. Jag hade ganska höga förväntningar och krav eftersom att jag ville ha ett visst belopp för att sälja lägenheten. Torbjörn var väldigt tillmötesgående och flexibel och gjorde allt för att jag som kund skulle bli nöjd, vilket jag också blev när försäljningen gick igenom. Jag är både tacksam och imponerad av Torbjörns insatts och tvekar inte en sekund på att anlita honom i framtiden. Läs mer
  • Zlatan P skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Ärlighet och transparens är något jag värdesätter väldigt mycket hos en mäklare och Torbjörn levde upp till dessa krav med råge. Han lyckades maximera försäljningspriset och detta samtidigt som han skötte allt utan att jag behövde lägga ned någon större energi. Rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • PONTUS L skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Otroligt professionell.
    Hade hela tiden bra dialog och Torbjörn återkopplade ofta för att hålla mig uppdaterad.
    Höll vad han lovade. Läs mer
  • Filip W
    Filip W skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag har tidigare arbetat med många mäklare i Göteborg och har varit nöjd. Men Torbjörn Berglund höjde ribban till en helt ny nivå. Han är otroligt proffsig, enkel och duktig. Vi hade tajt relation genom hela processen där alla tre parter gick ur som vinnare. Läs mer
  • Linda B
    Linda B skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    Jag skulle sälja min lägenhet i Masthugget Göteborg och fick lyckan att få Torbjörn som mäklare. Helt fantastiks förmåga att kunna möta mig och mina önskemål, han är väldigt inkännande! Hela processen blev en jättebra upplevelse, allt gick så smidigt. Över all förväntan och topp betyg till Torbjörn! Läs mer
    2018-11-16 Torbjörn B svarar Linda B
    Tack för det orden, värmer! :-)
  • Ali A skrev om Torbjörn Berglund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg
    En kundupplevelse i världsklass!

Torbjörn överträffar alla förväntningar jag hade kring affären.
    Rekommendera Torbjörn till alla som går i säljtankar och vill ha något extra.
    Jag har både köpt via Torbjörn och sålt via honom.
    Helt enkelt 10 av 10 i alla kategorier! Läs mer
    2018-11-16 Torbjörn B svarar Ali A
    Tack för det fina orden, underbart att höra att du är nöjd :-)

Senaste försäljningarna

1:a